Hier nu ook meer crashes, maar nog niet zoveel als sommige anderen.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:12 schreef Lod het volgende:
Vanmorgen geupdate. Zo juist de eerste spontane reboot al weer gehad.
Die app flipt hem helemaal als hij in het dock zit of als je de gyro op horizontaal geblokkeerd hebtquote:Op zondag 18 maart 2012 18:46 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb vandaag nog maar 1 spontane reboot gehad.
DrawSomething crasht ook vaak, maar dat kan 'm ook in de app zitten
Gewoon even ASUS contacten, en tot die tijd (tergend langzaam) aan de PC opladen (met USB 3.0 gaat het wel sneller)quote:Op zondag 25 maart 2012 23:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Pffff oplader lijkt stuk te zijn, hij wil niet meer opladen...Fraai...
Heb ik allebei niet en dan is het wel goed te doenquote:Op maandag 26 maart 2012 08:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Die app flipt hem helemaal als hij in het dock zit of als je de gyro op horizontaal geblokkeerd hebt
[..]
OKe zal dat even doen.quote:Op maandag 26 maart 2012 08:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hier nu ook meer crashes, maar nog niet zoveel als sommige anderen.
[..]
Die app flipt hem helemaal als hij in het dock zit of als je de gyro op horizontaal geblokkeerd hebt
[..]
Gewoon even ASUS contacten, en tot die tijd (tergend langzaam) aan de PC opladen (met USB 3.0 gaat het wel sneller)
Heb ik ook wel eens. Volgens mij maakt de stekker dan niet goed contact.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vreemd ineens wil die weer gewoon opladen
Ja uhh OF je stelt gewoon in de normale browser in dat hij geen mobiele sites moet openenquote:
Dat kan, maar nu komt het over alsof dat de enige oplossing is. Sommige mensen willen gewoon stock houden en dan alleen de instelling veranderen.quote:Op zondag 1 april 2012 12:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Volgens mij vinden veel tf gebruikers opera de beste browser, dus zo gek is die tip niet
quote:Settings > Overig
[_] Gebruik op mobiel
Als je deze layout ook op mobiele devices wilt gebruiken (ipv de mobiele layout) schakel je deze optie in.
Chromequote:Op zondag 1 april 2012 15:32 schreef shiznuts het volgende:
Eerst moest ik er niks van hebben en vond ik de standaard browser en Opera wel fijn.
Maar ze hebben 'em goed verbeterd in de afgelopen tijd.
Firefox daarentegen...Wat een faalproduct.
Nu is Chrome er toch ook, of gingen ze daar mee bezig?
Dolphin is fijn ja.quote:Op zondag 1 april 2012 15:20 schreef delano.888 het volgende:
Als je dan toch browsers aan het wisselen bent. Voor mij werkt deze in alle opzichten perfect:
https://play.google.com/s(...).dolphin.browser.pad
Dan moet je naar dit topic:quote:Op zondag 29 april 2012 13:33 schreef GotC het volgende:
Net de Asus Transformer Pad TF300T incl dock gekocht
Ah okquote:Op zondag 29 april 2012 13:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan moet je naar dit topic:
Asus Eee Pad Transformer Prime #2 nu MET gps (soms)
Aangezien het eigenlijk een (plastic) prime is.
Nog steeds af en toe een reboot, maar ipv een bootloop wordt het nu een doorstartquote:Op maandag 30 april 2012 13:23 schreef Ceased2Be het volgende:
heb hem er ook even opgegooid.... eens kijken wat het biedt
als je vrouw er tevreden mee is wel lijkt mequote:Op maandag 28 mei 2012 16:50 schreef maxmit het volgende:
Ik heb zojuist voor de verjaardag van m'n vrouw een Asus Transformer TF300 besteld. Besteld ja, want hij was natuurlijk nergens meer te krijgen ivm alle kortingen overal.
Heb ik een goeie keus gemaakt?
Het is een enorm irritante bug iig! Hoop wel dat het opgelost gaat worden. Straks ff mailen naar Asus.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:23 schreef DaMart het volgende:
Dan ben ik gelukkig niet de enige. Dat verkleint de kans dat het aan mijn tablet ligt weer en maakt de kans groter dat het een bug is in Android.
Ik heb ze net een berichtje gestuurd. Ik heb overigens ontdekt dat het probleem zich niet voordoet als je de toetsenbordindeling aanpast naar 'Android Nederlands'. Dat is alleen wat onhandiger ingedeeld als je het dock niet hebt aangesloten en ik weet ook niet of er naast de indeling nog functionele verschillen zitten tussen Android- en Asus-indeling.quote:Op zaterdag 24 november 2012 07:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is een enorm irritante bug iig! Hoop wel dat het opgelost gaat worden. Straks ff mailen naar Asus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |