Het is een enorm irritante bug iig! Hoop wel dat het opgelost gaat worden. Straks ff mailen naar Asus.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:23 schreef DaMart het volgende:
Dan ben ik gelukkig niet de enige. Dat verkleint de kans dat het aan mijn tablet ligt weer en maakt de kans groter dat het een bug is in Android.
Ik heb ze net een berichtje gestuurd. Ik heb overigens ontdekt dat het probleem zich niet voordoet als je de toetsenbordindeling aanpast naar 'Android Nederlands'. Dat is alleen wat onhandiger ingedeeld als je het dock niet hebt aangesloten en ik weet ook niet of er naast de indeling nog functionele verschillen zitten tussen Android- en Asus-indeling.quote:Op zaterdag 24 november 2012 07:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is een enorm irritante bug iig! Hoop wel dat het opgelost gaat worden. Straks ff mailen naar Asus.
In NL ga je die (bijna) niet vinden. Asus levertijd die dingen niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:30 schreef J83 het volgende:
Ai, mijn oplader heeft het gisteravond begeven. Doet helemaal niets meer. Heeft iemand tips om snel aan een nieuwe te komen?
Vannacht heeft mijn tablet een software-update gedownload die het probleem op het eerste gezicht lijkt te hebben verholpenquote:Op zaterdag 24 november 2012 07:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is een enorm irritante bug iig! Hoop wel dat het opgelost gaat worden. Straks ff mailen naar Asus.
Ik heb kernel-versie 3.1.10-0003. Als je die nu nog niet hebt, komt hij binnenkort waarschijnlijk wel binnen via de automatische update.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef Skv het volgende:
Heb sinds vorige week de Asus TF300 (3G). Krijg het alleen niet voor elkaar om met het dock speciale karakters te maken. (door 'e = é, "e = ë etc). Als ik de ' gebruik, geeft 'ie alleen een spatie weer.. Zag dat het hierboven ook werd genoemd. Al een oplossing gevonden?
DaMart, welke softwareversie heb je? Als ik zoek naar updates vindt ie niks.
Nog een maandje, dan komt er vast weer een nieuwe seriequote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef shiznuts het volgende:
Pfff... wat een kudtkick.
(Geintje) Maar ik dacht minstens dat ze na een jaar (aankondiging TF700/300 was CES2012) eens met iets nieuws zouden komen... Je hebt nu natuurlijk o.a. de Nexus 10 en Samsungs 10.1 Note die vrij origineel en recent zijn. Ik heb altijd wel een hoge waardering voor Asus gehad rond de Transformer-serie, maar 't is toch al een tijdje aardig stil, of heb ik iets gemist?
Ze zullen wel drukker zijn met alle Windows 8 tablets...
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb kernel-versie 3.1.10-0003. Als je die nu nog niet hebt, komt hij binnenkort waarschijnlijk wel binnen via de automatische update.
Tnx kan hem alleen bij Amazone.de vinden. Heb je er ervaring mee? Enig idee hoelang verzenden duurt vanuit het oosten?quote:
quote:The Transformer tf300 which just came out has almost the exact same size, except its 0.1 in thicker, so will this cover still work for it do you think? Asus hasn't released a cover for the new one yet.
Anders kijken of je deze kunt vinden, is een case/smart cover combi: http://www.tabletsmagazin(...)r-de-tf300-en-tf700/quote:I think it will still work. You can always purchase the cover and return it later.
Omdat ik mijn Dock niet altijd wil meenemen..quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:14 schreef Skv het volgende:
Waarom wil je een cover? Je beschermt het scherm toch als als je 'm in t dock zet en 'm dichtklapt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |