abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107039760
Pearl die als 'mooie vrouw' in een galajurk een ballad zingt, met de 3 traditionele achtergrondzangeresjes erachter. Ik begin langzaam al te vrezen :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 januari 2012 @ 19:43:58 #252
163650 Greys
pi_107039808
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 19:42 schreef Fred_B het volgende:
Pearl die als 'mooie vrouw' in een galajurk een ballad zingt, met de 3 traditionele achtergrondzangeresjes erachter. Ik begin langzaam al te vrezen :')
Ik ook :'(
Want John vond haar zo prachtig mooi in close-up :'(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_107147815
Nieuwe logo op de officiële site..het heet ook niet meer Nationaal Songfestival (NSF), maar gewoon: Songfestival ;)
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_107148875
quote:
John de Mol vindt politici ‘fucking shame’
John de Mol vindt het schandalig dat politici in Den Haag zich druk maakten over het aantal The Voice of Holland- artiesten dat meedoet aan het door hem geproduceerde Nationaal Songfestival. Dat zegt hij in het AD. De Mol begrijpt het niet. “Ik vond het een fucking shame dat volksvertegenwoordigers vragen wilden stellen over de selectie van deelnemers. Is er geen crisis in dit land? Bovendien: ik zie het als Nederlandsliefde dat we nu wél eens een keer doorgaan naar de finale“, vertelt hij.

Hij wil het Nationaal Songfestival naar een hoger plan tillen. “De afgelopen jaren was het Songfestival erg weggezakt: cheapy, een bedenkelijk schuifdeurenniveau. Of het dit keer een succes wordt? Ik hoop het. Maar bij alles wat ik doe, calculeer ik in dat er mislukking bij zitten Niet alles kan slagen.“

Na het floppen van Talpa lijkt De Mol de gunfactor in elk geval weer terug te hebben. “Ik heb alles al meegemaakt. Dat ze me alles gunden tot helemaal niets en alles wat er tussenin zit. Ik vind dat ik me er niets van aan moet trekken. Ik neem risico’s, leg mijn kop op het hakblok. Ik ben niet bang voor positieve of negatieve reacties.”

Het Nationaal Songfestival is eind februari te zien op Nederland 1.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 januari 2012 @ 19:36:10 #255
163650 Greys
pi_107148998
Dus eerst roept ie:

quote:
Bovendien: ik zie het als Nederlandsliefde dat we nu wél eens een keer doorgaan naar de finale“, vertelt hij.
En daarna zegt ie dat het ook kan mislukken.
Tsjah... :D

Feit blijft dat hij er een groot eigen stempel op heeft gedrukt en dat het onder de noemer van 'open inschrijving' ging. Maar eerlijk is eerlijk, ze hebben nooit beloofd dat het een eerlijke onafhankelijke jury zou zijn die de inzendingen zou beoordelen :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_107149207
quote:
10s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:06 schreef grazz het volgende:
Nieuwe logo op de officiële site..het heet ook niet meer Nationaal Songfestival (NSF), maar gewoon: Songfestival ;)
quote:
Dinsdag 25 januari zal in Baku middels loting worden bepaald in welke halve finales de landen uitkomen.
Precies ja... :') . Morgen is het de 24ste :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 januari 2012 @ 22:50:14 #257
163650 Greys
pi_107160753
Op wiki staat:

quote:
Op 25 en 26 januari vindt in Bakoe de loting plaats om te bepalen welke landen in welke halve finale uitkomen. Voor de verdeling van de halve finalisten over twee halve finales, wordt net als voorbijgaande jaren gebruik gemaakt van een potindeling. Landen die vaak op elkaar stemmen, werden in dezelfde groep geplaatst. Uit elke groep gaan drie landen naar de ene halve finale, de rest (drie of vier, naargelang de pot), gaan naar de andere halve finale.
Dus nu weet ik het ook niet meer wanneer die loting nou is!
En er is dus geloof ik een halve finale met 18 deelnemers en eentje met 19 deelnemers. Van allebei gaan er 10 door. Dus doe ons maar in die van 18 :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_107165359
quote:
10s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:33 schreef iBenny het volgende:
John de Mol vindt politici ‘fucking shame’
Meneer heeft het Songfestival kunnen kapen vanwege een Publieke Omroep die jaar-in, jaar-uit faalt. Meneer negeert uitstekende inzendingen en laat bijna alleen artiesten uit zijn eigen stal toe tot de nationale finale. En meneer is vervolgens ook nog gepikeerd als mensen hun vraagtekens zetten bij die aanpak. We worden geacht om in diepe nederigheid voor meneer te knielen.
pi_107169458
quote:
Meneer heeft het Songfestival kunnen kapen vanwege een Publieke Omroep die jaar-in, jaar-uit faalt. Meneer negeert uitstekende inzendingen en laat bijna alleen artiesten uit zijn eigen stal toe tot de nationale finale. En meneer is vervolgens ook nog gepikeerd als mensen hun vraagtekens zetten bij die aanpak. We worden geacht om in diepe nederigheid voor meneer te knielen.
Volledig mee eens..
Hoe noem je een explosief wat niets durft?.. Dynamietje.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 januari 2012 @ 09:49:53 #260
163650 Greys
pi_107169976
Songfestivalweblog:

Pearl Jozefzoon favoriet bij bookmaker
Pearl Jozefzoon (foto) maakt het meeste kans om het Nationaal Songfestival te winnen als we tenminste bookmaker Unibet mogen geloven. Pearl zal op zondag 26 februari tjdens het Nationaal Songfestival het lied We can overcome zingen. Voor ieder ingelegde euro krijg je er 1,40 terug krijgt mocht de zangeres daadwerkelijk winnen.

Kim de Boer staat bij bij de bookmakers op de tweede plaats en het meeste geld valt er op dit moment te verdienen als je je geld nu in zou zetten op Ivan Perotti. Bij winst op het Nationaal Songfestival levert iedere ingezette euro er 20 op.

1. Pearl Jozefzoon 1,40/ 2.Kim de Boer 4,00/ 3. Tim Douwsma 5,00/ 4. Joan Franka 6,00/ 5. Raffaëla Paton 10,00/ 6. Ivan Peroti 20,00 (stand 24-1 om 0.00u)

-----------------------------------------------------------------

Kortom, Joan staat al op 6 nu ipv op 15 :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 24 januari 2012 @ 10:01:19 #261
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_107170309
Ik wil gewoon niet geloven dat pearl gaat winnen. En dat joan nu op 6 staat ipv 15 is toch positief he?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 januari 2012 @ 10:03:29 #262
163650 Greys
pi_107170369
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil gewoon niet geloven dat pearl gaat winnen. En dat joan nu op 6 staat ipv 15 is toch positief he?
Ja, dat betekent dat Joan haar kansen nu hoger worden ingeschat.
Ook puur omdat de afgelopen dagen diverse mensen op haar gewed hebben :')
En ze staat nog steeds onder Tim. WTF _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 24 januari 2012 @ 10:18:48 #263
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_107170738
Ja, maar heel weddend TROS zet natuurlijk geld in op Tim.
Hoogachtend,
Erik.
pi_107170832
quote:
Pearl Jozefzoon favoriet bij bookmaker
Pearl Jozefzoon (foto) maakt het meeste kans om het Nationaal Songfestival te winnen als we tenminste bookmaker Unibet mogen geloven. Pearl zal op zondag 26 februari tjdens het Nationaal Songfestival het lied We can overcome zingen. Voor ieder ingelegde euro krijg je er 1,40 terug krijgt mocht de zangeres daadwerkelijk winnen.

Kim de Boer staat bij bij de bookmakers op de tweede plaats en het meeste geld valt er op dit moment te verdienen als je je geld nu in zou zetten op Ivan Perotti. Bij winst op het Nationaal Songfestival levert iedere ingezette euro er 20 op.

1. Pearl Jozefzoon 1,40/ 2.Kim de Boer 4,00/ 3. Tim Douwsma 5,00/ 4. Joan Franka 6,00/ 5. Raffaëla Paton 10,00/ 6. Ivan Peroti 20,00 (stand 24-1 om 0.00u)
Waar wordt dit opgebasseerd? Nog geen nummer gehoord of act gezien, beetje vaag
pi_107170906
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:23 schreef Supermen12 het volgende:

[..]

Dat maakt het inzetten op hoge quoteringen wel interessanter natuurlijk
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_107171916
Raffaela 5e.. :D Goh wat verrassend.. half Nederland pruimt d'r houding niet O-)
pi_107172543
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nu ik er even over na heb kunnen denken, vind ik het eigenlijk superarrogant om 498 open inzendingen zomaar aan de kant te schuiven en te zeggen "dit kan ik zelf beter", om vervolgens wat vriendjes van je te vragen om wat beters te schrijven, terwijl dat ook geen garantie is voor succes. Ik wil eigenlijk mijn kruit nog droog houden totdat ik de zes liedjes daadwerkelijk heb gehoord, want misschien zit er toch iets briljants tussen, maar ik vrees dat we toch weer te maken gaan krijgen met die prachtige middelmaat waar Nederland al jaren in uitblinkt.

Hoe dan ook, we hebben zelf al een aantal nummers van de inzendingen gehoord die wel NSF-waardig waren. Ik vind het heel erg betreurenswaardig dat daar totaal niks mee gedaan is, en dan denk ik voornamelijk aan de toekomst van het NSF. De animo onder de serieuze artiesten en componisten was al niet heel erg groot om aan een open inzending, en dat zal op deze manier zeker niet toenemen voor de komende jaren. Op die manier blijft de selectie voor het ESF een in-crowd feestje, waar je de juiste personen voor moet kennen, en niet de open wedstrijd die het in mijn ogen zou moeten zijn.
pi_107173625
quote:
Nu ik er even over na heb kunnen denken, vind ik het eigenlijk superarrogant om 498 open inzendingen zomaar aan de kant te schuiven en te zeggen "dit kan ik zelf beter", om vervolgens wat vriendjes van je te vragen om wat beters te schrijven, terwijl dat ook geen garantie is voor succes. Ik wil eigenlijk mijn kruit nog droog houden totdat ik de zes liedjes daadwerkelijk heb gehoord, want misschien zit er toch iets briljants tussen, maar ik vrees dat we toch weer te maken gaan krijgen met die prachtige middelmaat waar Nederland al jaren in uitblinkt.

Hoe dan ook, we hebben zelf al een aantal nummers van de inzendingen gehoord die wel NSF-waardig waren. Ik vind het heel erg betreurenswaardig dat daar totaal niks mee gedaan is, en dan denk ik voornamelijk aan de toekomst van het NSF. De animo onder de serieuze artiesten en componisten was al niet heel erg groot om aan een open inzending, en dat zal op deze manier zeker niet toenemen voor de komende jaren. Op die manier blijft de selectie voor het ESF een in-crowd feestje, waar je de juiste personen voor moet kennen, en niet de open wedstrijd die het in mijn ogen zou moeten zijn.
Helemaal mee-eens. Maar als NL, stel he.. de finale WEL haalt dan staan de 'échte' en grote artiesten en componisten wel in de rij :D
  dinsdag 24 januari 2012 @ 11:57:14 #269
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_107173750
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:53 schreef Supermen12 het volgende:

[..]

Helemaal mee-eens. Maar als NL, stel he.. de finale WEL haalt dan staan de 'échte' en grote artiesten en componisten wel in de rij :D
Dat is de hoop die ik al jaren heb :').

Heb je het quoteknopje rechtsboven elke post al gevonden? Dan krijg je automagisch de post die je wil quoten in je tekstvenster met erbij wie 'm gepost heeft enzo :+ .
Hoogachtend,
Erik.
pi_107174818
@Tha_Erik: Dat krijg ik hier niet, veroudere versie van IE hiero :O
  dinsdag 24 januari 2012 @ 12:34:00 #271
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_107175016
Ah, vandaar.
Hoogachtend,
Erik.
pi_107178299
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:23 schreef Supermen12 het volgende:
Des te erger. En dit moet dan ook nog voor Songfestival doorgaan. En kritiek mogen we niet hebben. Een opgeklopte TVOH-achtige hype moet het worden, muziek doet er niet toe. De verliezers? Muziekliefhebbers, componisten en echte artiesten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:17 schreef CommanderKeen het volgende:
Nu ik er even over na heb kunnen denken, vind ik het eigenlijk superarrogant om 498 open inzendingen zomaar aan de kant te schuiven en te zeggen "dit kan ik zelf beter", om vervolgens wat vriendjes van je te vragen om wat beters te schrijven, terwijl dat ook geen garantie is voor succes.
Tussen de 498 inzendingen zaten uitstekende songs die zonder meer een plaats in de finale hadden verdiend. Maar in plaats van in te zetten op kwaliteit en eventueel gewoon op een bredere selectie van nummers (bijvoorbeeld twee of drie halve finales en daarna een finale), wordt er ingezet op populisme. Plat entertainment, met sing-offs. Liedjes doen er niet toe, die laat je gewoon door een producer maken.

quote:
Ik wil eigenlijk mijn kruit nog droog houden totdat ik de zes liedjes daadwerkelijk heb gehoord, want misschien zit er toch iets briljants tussen, maar ik vrees dat we toch weer te maken gaan krijgen met die prachtige middelmaat waar Nederland al jaren in uitblinkt.
Ik houd mijn kruit niet eens meer droog. Ik heb een paar fragmenten van de 'gekozen' (lees: op aanvraag gemaakte, naar voren geschoven) nummers gehoord en de kwaliteit is belabberd. Maar zelfs al zat er een briljant nummer tussen, dan ben ik nog steeds principieel tegen de gehanteerde aanpak. Ik vind het betreurenswaardig dat de Publieke Omroep toestaat dat honderden componisten en artiesten worden opgelicht, omdat vijf B-sterren uit de stal van John de Mol en één TROS-oogappeltje zonodig voorrang moesten krijgen.

quote:
De toekomst van het NSF is ernstige schade toegebracht, maar niemand wil zich nog inzetten voor de oorspronkelijke aard van dit evenement. Het was ooit een liedjesfestival, met mooie liedjes, waarvan de beste won. Het is nu gedegradeerd tot een jaarlijkse wanvertoning, die elk jaar meer absurde vormen aanneemt. Muziek is bijzaak, een eerlijke kans voor goede componisten en artiesten ook.

Uit het grote aantal inzendingen van dit jaar blijkt dat er wel degelijk animo was om deel te nemen. Maar het vertrouwen van al die inzenders is flink beschaamd door de aanpak van de TROS, John de Mol én de Publieke Omroep, die dit allemaal toestaat.
pi_107178568
Volgens mij zijn we het wel eens Elfletterig ;)
pi_107178719
Helemaal mee-eens Elfletterig.. maar we kunnen er niets aandoen en moeten het met de geselecteerde kandidaten doen en het beste hopen :D
pi_107179091
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:15 schreef Supermen12 het volgende:
Helemaal mee-eens Elfletterig.. maar we kunnen er niets aandoen en moeten het met de geselecteerde kandidaten doen en het beste hopen :D
Voor dit jaar kunnen we er niks meer aan doen. Ik had gehoopt dat de politiek hun kamervragen wél zou doorzetten, maar geen hond die het belangrijk vindt en verder kijkt dan zijn neus lang is. Dit soort praktijken zou in de toekomst moeten worden voorkomen, onder meer door de Publieke Omroep te verplichten om de taak 'muziek' beter uit te voeren dan nu het geval is.

Verder moeten 'we' het niet doen met de geselecteerde kandidaten, maar mensen die voor de tv gaan zitten om het NSF te bekijken: die moeten het daar mee doen. Tot die kijkers behoor ik niet, ik boycot de handel. En ik hoop er dus ook niet het beste van. Dat de confetti maar weer op de verkeerde winnaar mag neerdalen, dat Jan Smit maar weer uitzinnig mag roepen dat het niet mis kan gaan en dat we maar weer stijf onderaan mogen eindigen.
pi_107181338
Nou, kamervragen vind ik te ver gaan. Zo belangrijk is het Songfestival nou ook weer niet. Ik mag er graag over klagen, maar je moet het ook wel kunnen relativeren.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 januari 2012 @ 16:35:05 #277
163650 Greys
pi_107183507
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:26 schreef Elfletterig het volgende:
Dat de confetti maar weer op de verkeerde winnaar mag neerdalen, dat Jan Smit maar weer uitzinnig mag roepen dat het niet mis kan gaan en dat we maar weer stijf onderaan mogen eindigen.
Ik moest lachen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:39:41 #278
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_107183664
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:26 schreef Elfletterig het volgende:

[..]
Dit soort praktijken zou in de toekomst moeten worden voorkomen, onder meer door de Publieke Omroep te verplichten om de taak 'muziek' beter uit te voeren dan nu het geval is.

Als de opzet van De Mol slaagt zal het me trouwens niks verbazen dat SBS6 zich aansluit bij de EBU en het songfestival, als verlengstuk van TVOH, voor een paar jaar naar de commercielen gaat, het is nl zo dat het ESF op een open net te zien moet zijn, niet dat deze perse bij de PO te zien moet zijn.
pi_107198824
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:30 schreef CommanderKeen het volgende:
Nou, kamervragen vind ik te ver gaan. Zo belangrijk is het Songfestival nou ook weer niet. Ik mag er graag over klagen, maar je moet het ook wel kunnen relativeren.
De Publieke Omroep zou dé voetbal- of schaatswedstrijd van het jaar eens moeten verwaarlozen en verneuken zoals met het NSF is gebeurd. Nederland zou te klein zijn.

De manier waarop met het NSF wordt omgesprongen is illustratief voor hoe de PO verzaakt in zijn taak op het gebied van muziek. Dat aspect krijgt te weinig aandacht. Mijn klacht is trouwens niet zozeer de doorgeslagen commerciële opzet die de TROS kiest en evenmin dat ze John de Mol hebben ingeschakeld. Mijn klacht is de manier waarop het gegaan is. En dat is ook in naam van de Publieke Omroep zo gebeurd. Het is eigenlijk net zo kwalijk als bijvoorbeeld de Exota-affaire. Het is een omroep die faalt, maar die omroep is deel van de Publieke Omroep.
pi_107208357
quote:
De Publieke Omroep zou dé voetbal- of schaatswedstrijd van het jaar eens moeten verwaarlozen en verneuken zoals met het NSF is gebeurd. Nederland zou te klein zijn.
Precies :D Maargoed.. Laten we hopen dat het volgend jaar anders wordt (ijdele hoop) :D
pi_107208370
OP SLOT MET DIT TOPIC.. Weet iemand een leuke tt :P
pi_107208451
AMSTERDAM - Heel even leek het erop alsof Raffaëla Paton weer in een talentenjacht te zien zou zijn...
De zangeres twitterde vanmiddag dat ze aanwezig was bij de repetities van The Winner is. Daar was Raffaëla omdat het Nationaal Songfestival, waar zij wel aan meedoet, ook in die studio zal zijn.
De Nederlandse voorronde voor het Eurovisie Songfestival is op 26 februari. Naast Raffaëla doen haar voormalig Voice-collega's Joan Franka, Pearl Jozefzoon en Kim de Boer mee.
Ook Tim Douwsma doet een gooi, hij deed mee met de talentenjacht So you wannabe a popstar. Ivan Peroti is de zesde deelnemer. Hij was liedjesschrijver voor o.a. Ben Saunders en Shary-An.

----

Het is wel wat he met die Raf :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 januari 2012 @ 09:39:59 #283
163650 Greys
pi_107208992
Wat moest zij dan nu al in die studio? :P Of waren de andere NSF kandidaten er ook?
Even op de twitter van Tim enzo loeren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_107209391
@Greys: Dat vind ik ook zo raar, dan was ze een maand te vroeg.. :D dom
pi_107209660
Jemig, hoeveel talentenjachten zijn er tegenwoordig? 8)7
pi_107214326
quote:
Jemig, hoeveel talentenjachten zijn er tegenwoordig? 8)7
Ja, het stikt d'r moord van :D
pi_107214883
Wat vinden jullie van het nieuwe tt: Waar het geklaag verder gaat, ook over Raffaela!
  Moderator woensdag 25 januari 2012 @ 13:16:45 #288
9859 crew  Karina
Woman
pi_107215296
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:04 schreef Supermen12 het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe tt: Waar het geklaag verder gaat, ook over Raffaela!
Klagen over Raffa is sowieso altijd goed ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_107215731
quote:
Klagen over Raffa is sowieso altijd goed ;)
Inderdaad, moet dat mens niet :D :O
pi_107215766
Topic kan bijna op slot YEEEY :P
pi_107215856
Ben benieuwd :P

timdouwsma twitterde op woensdag 25-01-2012 om 13:12:30 Top meeting gehad met mijn platenmaatschappij over het songfestival! Zometeen naar nickelodeon #opnamesnickbattle reageer retweet
pi_107216188
Wat kan Raf toch dingen lief zeggen :D :r

Hier onder een Facebook-post van 25 december 2011, 20:18uur

quote:
Sommige mensen kunnen echt zoooow overdrijven met kerst... Kweet niet hoor. Heb het gewoon altijd gezellig met elkaar. Kleed je altijd leuk aan. Wens andere mensen altijd het beste. Niet aan het eind vh jaar alleen.. Of iig zo verschrikkelijk overdreven.. Het zijn gewoon dagen.. Net als elke andere dag. Make the most off every day off your life. Je leeft maar 1 keer.. Merry Christmas;)
  woensdag 25 januari 2012 @ 13:48:25 #293
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_107216355
Ze blijft verslaafd aan dubbele medeklinkers waa ze niet horen in het Engels :').
quote:
Make the most off every day off your life.
Straks heet ze zelf eigenlijk gewoon Rafaela, maar doet ze die dubbele f steeds zelf :+.
Hoogachtend,
Erik.
pi_107216763
Raffaela is gewoon een beetje dom zou Maxima zeggen :D :+
pi_107216860
Nog een post om Supermen12 sneller aan zijn nieuwe TT te helpen
pi_107216930
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:43 schreef Supermen12 het volgende:
Wat kan Raf toch dingen lief zeggen :D :r

Hier onder een Facebook-post van 25 december 2011, 20:18uur

[..]

_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_107216991
Goedzo Knutknuttsson.. nog 5 posts :D
pi_107217009
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:04 schreef Supermen12 het volgende:
Ik vind hem vrij subtiel :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_107217078
Anders ik wel.. Raf NUL Gunfactorrr :9 >:)
pi_107217098
KOM OP.. bijna voollll :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')