SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
waarom antwoordden die dx niet op hun emails?
hun email is toch sales@dealextreme.com?
ik wacht al 3 dagen op reactie![]()
Kijk net wat rond - knip -Dit vroeg je net ook alquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:22 schreef 12koeto het volgende:
ik wacht al 3 dagen op reactie
Kabeltje, ik heb wat gemist?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:23 schreef tokko1 het volgende:
Dat kabeltje wat hier eergisteren langs kwamwat iedereen dus blijkbaar besteld heeft en dus out of stock geraakt is ._.
[ Bericht 33% gewijzigd door Iemand91 op 06-01-2012 16:41:57 ]![]()
Omdat ze dat blijkbaar niet doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:22 schreef 12koeto het volgende:
ik wacht al 3 dagen op reactieMaak een support ticket aan en je zult wrrs naar een week wel antwoord krijgen
---------------------
Mailtje van BuyincoinsDat kabeltje wat hier eergisteren langs kwamquote:We feel so sorry to bother you here. You may find your order on eBay still waiting for dispatch. We get a notice from our storehouse that we temporarily run out of stock of this item at the moment.wat iedereen dus blijkbaar besteld heeft en dus out of stock geraakt is ._.
Ach
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:23 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Omdat ze dat blijkbaar niet doenMaak een support ticket aan en je zult wrrs naar een week wel antwoord krijgen
---------------------![]()
quote:quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sir! We have a doorbraak!1!!
http://www.ebay.com/itm/3(...)&hash=item3f0ed09a6d
Bij wie anders ook dan BIC, lol.SPOILER: The magic wordsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een willekeurige lamp in je huis aandoen, 5 minuten wachten, lamp uitzetten, peertje eruitdraaien, over de lamp wrijven met je hand en een wens doen...quote:
Serieus.Heb je wel rondgekeken?
quote:Sjonnies...
[ Bericht 11% gewijzigd door shiz op 06-01-2012 18:12:34 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hierop gaan we niet antwoorden. Zoek zelf even voordat je wéér iets onzinnigs komt vragen.quote:Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Dunno, leek me wel handigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:35 schreef Dhaha het volgende:
Waarom heeft iedereen dat kabeltje besteld dan?
En hij is nu uitverkocht bij Buyincoins
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
ja maar ik wil hem ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:38 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dunno, leek me wel handig
En hij is nu uitverkocht bij Buyincoins
wat is dit![]()
Oke, ik heb het even gemist maar welk kabeltje bestelt iedereen? Misschien wel handig
EDIT: Laat maar ik had niet goed gelezen![]()
![]()
Whut?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:32 schreef 12koeto het volgende:
Hallo Lieve Fokkers,
Is er een lijst met alle handige dingen van Dealextreme?
Mvg Condoompiet.
Twiddel![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:29 schreef portabel het volgende:
Mijn favo topic, wilde DX offer niet achterhouden. Goede aanbiedingen!Kuttrolls.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:32 schreef 12koeto het volgende:
Hallo Lieve Fokkers,
Mvg Condoompiet.![]()
www.dx.comquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:32 schreef 12koeto het volgende:
Hallo Lieve Fokkers,
Mvg Condoompiet.
leef je uit...![]()
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:32 schreef 12koeto het volgende:
Hallo Lieve Fokkers,
Mvg Condoompiet.
Gewoon new items zoeken ed.
En paar topics doorlezenGenoeg leuke gadgets komen hier langs.
Lasers(Tot 5Mw), Helikopters, mooie headphones etc.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Of stuur een mail naar sales@dealextreme.comquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:35 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nee.
Lasers(Tot 5Mw), Helikopters, mooie headphones etc.
Misschien helpen ze je daar wel...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oke dankjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:35 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nee.
Lasers(Tot 5Mw), Helikopters, mooie headphones etc.![]()
Gisteren is mijn striping tape van ebay binnen gekomen
Twee aan te raden verkopers;
TOMTOP
Celltastic
Celltastic heeft leuke aanbiedingen op gebied van telefoon accesoires, allemaal mooie kwaliteit en erg snel geleverd. Hele goede service ook, ik had de advertentie niet goed gelezen en wilde het product niet meer, toen heeft de verkoper een setje samengesteld van wat ik wel graag wilde hebben, met korting, als ik maar 5 sterren feedback gaf. ^^
En bij TOMTOP koop ik voornamelijk make-up kwasten, ook zeer goede kwaliteit.![]()
En bevallen die make-up kwasten een beetje?No problemo. Koop je in Nederland misschien zo'n brakke Trust-headset voor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:20 schreef jopiede het volgende:
Ben toch maar voor de goedkopere E3 gegaan, mocht dat nou op eens een ontzettende boost zijn dan kan ik gaan overwegen de duurdere aan te schaffen. Ben wel benieuwd! Nu wachten op de postbode, ik was in totaal 12,22 euro kwijt voor de E3 en de Sonun
Thx Shiz!
Goeie deal, dunkt me.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
www.tomtop.com; meeste producten zijn goedkoper op hun website.. + bij benadering via chat willen ze nog wel eens extra korting gevenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:52 schreef Vanillax het volgende:
Gisteren is mijn striping tape van ebay binnen gekomen
Twee aan te raden verkopers;
TOMTOP
Celltastic
Celltastic heeft leuke aanbiedingen op gebied van telefoon accesoires, allemaal mooie kwaliteit en erg snel geleverd. Hele goede service ook, ik had de advertentie niet goed gelezen en wilde het product niet meer, toen heeft de verkoper een setje samengesteld van wat ik wel graag wilde hebben, met korting, als ik maar 5 sterren feedback gaf. ^^
En bij TOMTOP koop ik voornamelijk make-up kwasten, ook zeer goede kwaliteit.![]()
![]()
Vanmiddag 'n mailtje gekregen van DinoDirect dat m'n kostuum is verzonden. Ik ben benieuwdIk durf eigenlijk geen link te geven, bang dat ik word uitgelachen
Ik loop in ieder geval goed voor "aap" tijdens Carnaval
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Woei na 2 maanden toch nog een envelop bij deal extreme vandaan
Al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel.![]()
/carequote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:44 schreef lobotm het volgende:
Woei na 2 maanden toch nog een envelop bij deal extreme vandaan![]()
Oh super, bedankt!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
www.tomtop.com; meeste producten zijn goedkoper op hun website.. + bij benadering via chat willen ze nog wel eens extra korting geven
Ik kreeg wel eens mailtjes met aanbiedingen enzo maar dat is nog leuker![]()
![]()
Je kunt met zo'n opmerking wel raden wat ik nu ga vragen!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vanmiddag 'n mailtje gekregen van DinoDirect dat m'n kostuum is verzonden. Ik ben benieuwdIk durf eigenlijk geen link te geven, bang dat ik word uitgelachen
Ik loop in ieder geval goed voor "aap" tijdens Carnaval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-weg-
Misschien moet je de algemene voorwaarden, de topicpointer EN de OP van dit topic eens lezen.
[ Bericht 76% gewijzigd door kanovinnie op 06-01-2012 20:59:06 ]![]()
Allemaal echtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:26 schreef keeskachel1 het volgende:
Misschien is deze vraag al heel vaak gesteld, maar is alles wat je krijgt nep of echt, want anders lijken die monster beats by dr dre me wel wat
En verder:Waar komen die n00bs toch ineens vandaan?quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
Kloonscan anyone?![]()
![]()
Ook maar eens een Sonun headsetje gekocht, wel een veul cheapere auf ebay.
http://www.ebay.nl/itm/26(...)id=p3984.m1497.l2649
Ben benieuwd of dat was is voor dat geld.Ah, we'll see.
Lemme know how it sounds.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:20 schreef jopiede het volgende:
Ben toch maar voor de goedkopere E3 gegaan, mocht dat nou op eens een ontzettende boost zijn dan kan ik gaan overwegen de duurdere aan te schaffen. Ben wel benieuwd! Nu wachten op de postbode, ik was in totaal 12,22 euro kwijt voor de E3 en de Sonun
Thx Shiz!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
dat speciale kabeltje is weer in stock!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je kunt met zo'n opmerking wel raden wat ik nu ga vragen!
Beloof me niet te gaan lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not a manc, you're a wank"![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Beloof me niet te gaan lachenZouden we nooit doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zouden we nooit doen
fixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik dacht dat het een apenpak zou zijn, is het een dino![]()
Test het pak wel even op brandveiligheid door een stukje bij een aansteker te houden. Anders kun je in 2013 als Freddy Krueger Carnaval vieren![]()
![]()
Ook maar ff die geluidsbooster gekocht, ik zoek zo'n ding al heel lang en deze is lekker goedkoop
wat is dit![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:50 schreef monkeybrain het volgende:
Ik dacht dat het een apenpak zou zijn, is het een dino![]()
Test het pak wel even op brandveiligheid door een stukje bij een aansteker te houden. Anders kun je in 2013 als Freddy Krueger Carnaval vieren![]()
Die titel heb ik al ooit gehad toen ik op Lowlands in de brandende zon net 'n joint achterover had gedrukt en nog niet gegeten, maar wel veel gedronken had![]()
Komt helemaal goed, eerst maar eens binnen krijgen
[img]www.haddadadad.com/image/idonthavetime400px.jpg[/img]
Jup, tags are bork. :|
[ Bericht 16% gewijzigd door neo2000 op 06-01-2012 23:21:07 ]Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Komt goed! Hopen dat hij snel wordt verstuurd en al helemaal voor chinees Nieuwjaar, dat is rond de 23e geloof ik toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:31 schreef neo2000 het volgende:
Ook maar eens een Sonun headsetje gekocht, wel een veul cheapere auf ebay.
http://www.ebay.nl/itm/26(...)id=p3984.m1497.l2649
Ben benieuwd of dat was is voor dat geld.Ah, we'll see.
[..]
Lemme know how it sounds.![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:35 schreef Semmm het volgende:
Da's lang geleden. Zijn er nog leuke gadgets die ik MOET hebben?
![]()
Geen gadgets; wel een super de luxe focking vet Dino Kostuum!![]()
->quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:35 schreef Semmm het volgende:
Da's lang geleden. Zijn er nog leuke gadgets die ik MOET hebben?
quote:Op maandag 2 januari 2012 02:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kijk in het reviewtopic zou ik zeggen, als je wilt weten wat er zoal aanbevolen wordt en mensen enthousiast over zijn. Dit jaar zullen er net als vorig jaar wel weer lasers, zaklampen, oordopjes, koptelefoons, microfoons, headsets, snoertjes, kabeltjes, computermuizen, tablets, horloges, zonnebrillen, kleding, afstandbestuurbaar speelgoed, aanstekers, spy-/securitycams, opbergtasjes, screenprotectors en LEDpigs gekocht worden.
Heeft iemand al een jaarstatistiek besteld toevallig?Google is your friend. Clearblue; dan weet je het zeker.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:43 schreef jopiede het volgende:
[..]
Komt goed! Hopen dat hij snel wordt verstuurd en al helemaal voor chinees Nieuwjaar, dat is rond de 23e geloof ik toch?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
beter sturen ze die pakketjes met wat vuurpijlen op, dat gaat waarschijnlijk een stuk snellerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:01 schreef jopiede het volgende:
Het is Clearblue! 23 januari 2012 is het Chinees Nieuwjaar!!Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!![]()
Hebben jullie die nieuwe actie van FP al gezien, ze hebben nu ook een casino waar je je FP punten kan inzetten om producten te winnen.
Ik moest het gewoon even proberen, 100 punten kwijt en niks gewonnen uiteraard!
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!![]()
Ik ook al mijn punten kwijtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:29 schreef richard1992 het volgende:
Hebben jullie die nieuwe actie van FP al gezien, ze hebben nu ook een casino waar je je FP punten kan inzetten om producten te winnen.
![]()
![]()
Ok, kunnen we geen handtekeningen verzamelen om de koers wat beter te maken met de dollah.
Zat net nog in me hoofd te reken met 1,30, ist gewoon 1,23![]()
![]()
Klopt ik had me ook zwaar vergist, moest ook in eens een paar euro meer betalen dan normaal.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:09 schreef Racer88 het volgende:
Ok, kunnen we geen handtekeningen verzamelen om de koers wat beter te maken met de dollah.
Zat net nog in me hoofd te reken met 1,30, ist gewoon 1,23Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!![]()
Als je even 100.000.000.000.000 richting grienkenland/spanje/italie stort dan schiet de euro weer omhoog.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:09 schreef Racer88 het volgende:
Zat net nog in me hoofd te reken met 1,30, ist gewoon 1,23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach ik ga nu gewoon weer rekenen met 1.20, dan zit ik de eerste week weer goed
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Heeft iemand zoiets op zijn paypal account staan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Als je even 100.000.000.000.000 richting grienkenland/spanje/italie stort dan schiet de euro weer omhoog.Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Als je even 100.000.000.000.000 richting grienkenland/spanje/italie stort dan schiet de euro weer omhoog.In spanje heb ik al genoeg geld staan. Overige landen mogen van mij 100.000.000.000 handtekeningen rkijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach ik ga nu gewoon weer rekenen met 1.20, dan zit ik de eerste week weer goed![]()
![]()
Mocht je hem morgen al zat zijn dan ken ik wel iemand die er nog één wilquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:25 schreef Hydrogeny het volgende:
Eindelijk de IP cam van black friday binnen... en hij doet het goed gelukkig
Still, could be lire: 193.627.000.000.000.000quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:14 schreef richard1992 het volgende:
[..]
Heeft iemand zoiets op zijn paypal account staan?+1quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mocht je hem morgen al zat zijn dan ken ik wel iemand die er nog één wil![]()
de euro valt hehquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:09 schreef Racer88 het volgende:
Zat net nog in me hoofd te reken met 1,30, ist gewoon 1,23wat is dit![]()
quote:
Heb iets op Ebay besteld op 23-12 en het is nog niet verzonden, hoelang mag het duren voordat het verzonden wordt?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
dat filmpjequote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb iets op Ebay besteld op 23-12 en het is nog niet verzonden, hoelang mag het duren voordat het verzonden wordt?![]()
![]()
wat is dit![]()
Dit staat meestal in de advertentie vermeld, althans dit moet de verkoper volgens mij opgeven.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb iets op Ebay besteld op 23-12 en het is nog niet verzonden, hoelang mag het duren voordat het verzonden wordt?
Meestal is dit 1 a 2 dagen, neem anders is contact met de verkoper op en kijk even wat er in de advertentie staat vermeld.Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!![]()
hoe heet z'n je torch met dubbele vlam ook alweer in het engels?
Ook maar Koptelefoon met voor goeie "[i]beats[/i]" gekocht.BAM dit is 3KB![]()
dual flame ofzo ietsquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:47 schreef Loll het volgende:
hoe heet z'n je torch met dubbele vlam ook alweer in het engels?
Ook maar Koptelefoon met voor goeie "[i]beats[/i]" gekocht.
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!![]()
Ga het maar annuleren, duurt nu dus al sinds 23 december en heb de 30e een PM gestuurdquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:33 schreef richard1992 het volgende:
[..]
Dit staat meestal in de advertentie vermeld, althans dit moet de verkoper volgens mij opgeven.
Meestal is dit 1 a 2 dagen, neem anders is contact met de verkoper op en kijk even wat er in de advertentie staat vermeld.
werkt dit ook met aux in de auto?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:02 schreef Dhaha het volgende:
Ook maar ff die geluidsbooster gekocht, ik zoek zo'n ding al heel lang en deze is lekker goedkoop![]()
FFUUU!!!
weer is opeens de hele winkel verdwenen van die ebay gozer.. maar zn naam bestaat nog wel..
net als ik iets wil kopen he!..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
met alle AUXquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:01 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
werkt dit ook met aux in de auto?wat is dit![]()
Straks maar eens proberen, je kunt toch alleen maar suffe coupon korting krijgen voor je punten die je gratis kunt vinden. Ik heb ook aan hamsterbingo gedaan van de AH dus mijn zelfrespect is toch al verdwenenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:29 schreef richard1992 het volgende:
![]()
Ik heb een fietslampje ontvangen vandaag, straks even testen![]()
![]()
Voor de in-ear mensen;
Focalprice ck-700's WIT $4,99 (normaal $6,03);
http://www.focalprice.com(...)35mm_Jack_White.html
Soundmagic's ook afgeprijsd: (iemand daar al ervaring mee)?
http://www.focalprice.com(...)sic_Phone_Black.html
Iemand ervaring met de ck-800's?
http://www.focalprice.com(...)35mm_Jack_Black.html
En welke van awei waren er nu weer meer balanced, de 800i's ? Die die ik laatst had (weg gegeven) vond ik teveel bass hebben) Thanks!![]()
Na de vondst van AWEI, zou ik zeggen, vergeet de CK-700 (mid en high is te schel).
En ja, mij bevallen de ES800M wat beter, qua 'balance'.
Soundmagics zijn ook bekend en goed spul (verkopen ze naast Brainwavz en DUNU bijvoorbeeld bij MP4N).
Geen ervaring mee though.
Moet je ff kijken op head-fi (review ClieOS hier).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nja, ck-700's zijn wat goedkoper haha. Kan ik weer weggeven die witte haha
.
Maar vond de 900i's toch niet zo super, zal eens de ES800M's proberen & ook eens soundsmagic's, buying mood haha xD.
Ps, die ES800M's nog ergens anders te koop dan bij mcbub? Zie ze niet bij FP direct![]()
ja in de bb winkelquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:59 schreef bbkapot het volgende:
weet iemand waar ik chinese bb koop?????Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
McBub... Ebay... DX zelfs...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:50 schreef jonasr het volgende:
Nja, ck-700's zijn wat goedkoper haha. Kan ik weer weggeven die witte haha
.
Maar vond de 900i's toch niet zo super, zal eens de ES800M's proberen & ook eens soundsmagic's, buying mood haha xD.
Ps, die ES800M's nog ergens anders te koop dan bij mcbub? Zie ze niet bij FP directDúh, zoals je ook nooit wat wint bij de PandaWill e-mailtrekking, maar ze zo wel weten hoe snel jij je mailtjes leest en of dat e-mailaccount actief is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:57 schreef jopiede het volgende:
Die punten game van Focalprice klopt echt niet, vuile oplichters!Ff navragen bij je lokale afhaaltoko...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:59 schreef bbkapot het volgende:
weet iemand waar ik chinese bb koop?????
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Tjonge, weer een illusie armer. Ik had beter moeten weten maar tja...![]()
Ik heb dit Cordo lampje gekocht in Nederland ( ja echt dat kan ook) en dit is "dezelfde" als de beroemde bike planet superflash uit Amerika. Echt een super lampje, mag ook wel voor 15/18 euro.
Toen zag ik dit voor 4 euro, je zou denken dat het precies dezelfde isVandaag ontvangen en het is vrijwel exact hetzelfde design, komt duidelijk uit dezelfde fabriek. Alleen sluit het rond de rubbers niet zo goed aan waardoor er dus zo water inloopt. Ook is het lampje net een tikkie minder fel. Handig voor reserveonderdelen als je clipje afbreekt
![]()
Ik vind dit echt zo raar, waarom verkloten ze zo'n product?![]()
Hier een REFURBISHED Bb 9700quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:59 schreef bbkapot het volgende:
weet iemand waar ik chinese bb koop?????
Want ik neem aan dat die van jou volledig afgeschreven is? Prima toch z'n opgekanpt model..
(Na maak is er niet, want dat is ook niet toegestaan uiteraard. Hier zouden we je dus ook NIET mee kunnen helpen. Dit had je kunnen weten als je de TopicPointer én verschillende waarschuwingen in de OP gelezen had.)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Hoe is de verzendingstijd van mcbub ? Vermoed sneller dan DX, prijs is dezelfde (0,05 verschil voor de muggenziftersquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
McBub... Ebay... DX zelfs...
[..]
Dúh, zoals je ook nooit wat wint bij de PandaWill e-mailtrekking, maar ze zo wel weten hoe snel jij je mailtjes leest en of dat e-mailaccount actief is.
[..]
Ff navragen bij je lokale afhaaltoko...)
Ps; ligt het aan mij of zijn de prijzen van XEARS plots stukje lager? Die es800i's deden me aan xears denken xD![]()
Doet het hier primáquote:Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Taobao agent Tiffany neemt een breed marge om chinees nieuwjaar, ik wilde een price request doen zegt ze: in off work from 13th-31th Jan. 2012 for chinese new year holiday. Ik wil zonnebrillen bestellen, dus het heeft geen haast maar ik verbaasde mij toch.![]()
Volgends mij is die überhaupt een beetje aan het afbouwen qua bestellingen...quote:Op zondag 8 januari 2012 10:37 schreef jopiede het volgende:
Taobao agent Tiffany neemt een breed marge om chinees nieuwjaar, ik wilde een price request doen zegt ze: in off work from 13th-31th Jan. 2012 for chinese new year holiday. Ik wil zonnebrillen bestellen, dus het heeft geen haast maar ik verbaasde mij toch.
Ga liever voor de andere wat 'grotere' taobao services tegenwoordig. Mistertao heeft mooie prijzen en Zarmark blijf ik gewoon adoreren
Ik doe ook het meeste via zarmark, maar als ik geen reactie krijg (2 dagen geleden verstuurd) dan wil ik nog wel eens via msn tiffany benaderen. Maar ik geef inderdaad ook voorkeur aan een goed systeem met tracking etc.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:41 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Volgends mij is die überhaupt een beetje aan het afbouwen qua bestellingen...
Ga liever voor de andere wat 'grotere' taobao services tegenwoordig. Mistertao heeft mooie prijzen en Zarmark blijf ik gewoon adoreren![]()
Bij Artscow.
Hoe je een deck gepersonaliseerde kaarten kunt krijgen voor 99 cent:
http://www.artscow.com/ho(...)g-cards-for-99-cents![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand hier die een bol.com gratis verzendkosten coupon weet?Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
Ben ze helaas al erg lang niet meer tegengekomen op http://www.retailmenot.com/view/bol.comquote:Op zondag 8 januari 2012 13:11 schreef R2cksson het volgende:
Iemand hier die een bol.com gratis verzendkosten coupon weet?
Voorheen stond er elke maand wel een gratis verzenden coupon. Het is gelukkig maar 2 euro. Beter als 5-7+ euro bij veel andere shops.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Houden we het even alleen bij Chinese webshops jongens![]()
BOL is Nederlands.
Dank voor de medewerking.lolwut![]()
Ik kan niet betalen met paypal bij focalprice? De pagina wil niet laden
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2012 13:53:18 ]![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:50 schreef BrandX het volgende:
Houden we het even alleen bij Chinese webshops jongens![]()
BOL is Nederlands.
Dank voor de medewerking.!
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
toffe link man, ik heb gewoon die link bezocht met 5 online proxy's zodat ik niemand hoef onder te spammenquote:Op zondag 8 januari 2012 11:55 schreef Miniem het volgende:
Bij Artscow.
Hoe je een deck gepersonaliseerde kaarten kunt krijgen voor 99 cent:
http://www.artscow.com/ho(...)g-cards-for-99-cents![]()
nu nog even bedenken wat ik op die kaarten wil¡ʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ![]()
Buyincoins ligt er bij mij ook af en mistertao.com geeft het volgende:
Sorry!
There seems to be a problem connecting to our database. Please give us a few minutes to remedy the problem. Thank you.![]()
Iets anders dan de main page doen het hier primaquote:Op zondag 8 januari 2012 15:48 schreef thethoryd het volgende:
Buyincoins ligt er bij mij ook af en mistertao.com geeft het volgende:
Sorry!
There seems to be a problem connecting to our database. Please give us a few minutes to remedy the problem. Thank you.
(http://buyincoins.com/pages/products_new.html New items pagina bijvoorbeeld)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
1. Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:45 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij trouwens HELEMAAL KLAAR!!!!!!!!!!! met Chinese webshops was.
2. Ik vraag naar een coupon voor een Nederlandse webshop.
Geef maar geen antwoord, daar is dit topic niet voor.Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
Buyincoins was gisteren gewoon helemaal offline.
Gewoon gechekt via de is it just me or.... en nog andere pagina.
Vanochtende deed ie t wel, nu weer nie![]()
Even voor de DUIDELIJKHEID:quote:Op zondag 8 januari 2012 16:38 schreef Racer88 het volgende:
Buyincoins was gisteren gewoon helemaal offline.
Gewoon gechekt via de is it just me or.... en nog andere pagina.
Vanochtende deed ie t wel, nu weer nie
Buyincoins is gewoon online alleen doet misschien de "main" pagina het niet helemaal.
Dus als je naar een pagina ánders de dan "www.buyincoins.com" gaat doet hij het gewoon.
(bijvoorbeeld nieuwe producten pagina of dergelijke)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Nou gisteren deed geen enkele pagina het, vandaag alleen index iddquote:Op zondag 8 januari 2012 16:54 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Even voor de DUIDELIJKHEID:
Buyincoins is gewoon online alleen doet misschien de "main" pagina het niet helemaal.
Dus als je naar een pagina ánders de dan "www.buyincoins.com" gaat doet hij het gewoon.
(bijvoorbeeld nieuwe producten pagina of dergelijke)
Iig, wat doe ik fout. Ik vul elke keer de recommender in, maar krijg er geen korting bij. Alleen de ebay code werkt elke keer maar
[ Bericht 8% gewijzigd door Racer88 op 08-01-2012 17:34:32 ]![]()
hoezo surf je met een proxy server?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:46 schreef ANCT het volgende:
[..]
toffe link man, ik heb gewoon die link bezocht met 5 online proxy's zodat ik niemand hoef onder te spammen![]()
nu nog even bedenken wat ik op die kaarten wilBAM dit is 3KB![]()
hoax?!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
hey plex!quote:
en jep hier doet ie t ook, maar 2 min geleden deed ie t niet
Had gister nog bij BIC besteld en vanochtend kreeg ik gewoon een mail dat mn bestelling was verzonden.
Site zelf deed wel sloom, dat wel.![]()
Zo grappig is het niet. Dan krijg je bovenstaande reacties, mensen die in paniek raken en weer een halve topic hierover.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:59 schreef Loll het volgende:
De mensen hier snappen de grap niet vraag maar aan shiznuts tokko1 of robertnl.![]()
Hey bob.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hey plex!
en jep hier doet ie t ook, maar 2 min geleden deed ie t niet
Weet iemand misschien welke site het meest voor mobiele telefoons verkoopt, Denk hierbij aan hoesjes kabeltjes etc.![]()
Wat kopen jullie zoal op taobao.com? In plaats van de Engelse webshops?Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!![]()
Welk kabeltje bestellen we? Dan doe ik ook even mee.Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
Je bent niet grappig, gedraag je naar je leeftijd.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:59 schreef Loll het volgende:
De mensen hier snappen de grap niet vraag maar aan shiznuts tokko1 of robertnl.![]()
eigenlijk wel bijna elke site in de OPquote:Op zondag 8 januari 2012 18:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey bob.
Weet iemand misschien welke site het meest voor mobiele telefoons verkoopt, Denk hierbij aan hoesjes kabeltjes etc.
Verdorie, net een dubbele order geplaatst bij DX, per ongeluk. Eentje nu wel geannuleerd maar ze komen volgens de mededeling pas 22 januari met een reactie/refund. Beetje jammer zo.
Daarnaast ook uitnieuwsgierigheid 'enable bulkrates' aangeklikt maar zag niks veranderen. Na betaling zag ik ineens dat er dan 1,70 $ wordt gerekend voor ship tracking. Lekker zo.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zo grappig is het niet. Dan krijg je bovenstaande reacties, mensen die in paniek raken en weer een halve topic hierover.dat is toch juist grappig
[ Bericht 0% gewijzigd door Loll op 08-01-2012 23:07:49 ]BAM dit is 3KB![]()
1. Eens.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:38 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
1. Je bent niet grappig
2. gedraag je naar je leeftijd.
2. Eh...Nee, mijn tip voor hem: "misschien een stuk volwassener dan je leeftijd gedragen"
Ja, ik hoorde dat Ebay een goeie is.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey bob.
Weet iemand misschien welke site het meest voor mobiele telefoons verkoopt, Denk hierbij aan hoesjes kabeltjes etc.En anders heb je die ene shop nog, chinaprices.us meen ik.
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:29 schreef classpc het volgende:
Welk kabeltje bestellen we? Dan doe ik ook even mee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sir! We have a doorbraak!1!!
http://www.ebay.com/itm/3(...)&hash=item3f0ed09a6d
Bij wie anders ook dan BIC, lol.Die.SPOILER: The magic wordsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegen die tijd is een dollar misschien 1.000,- euro waard, wees blij.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:55 schreef Hojdhopper het volgende:
Verdorie, net een dubbele order geplaatst bij DX, per ongeluk. Eentje nu wel geannuleerd maar ze komen volgens de mededeling pas 22 januari met een reactie/refund. Beetje jammer zo.
Daarnaast ook uitnieuwsgierigheid 'enable bulkrates' aangeklikt maar zag niks veranderen. Na betaling zag ik ineens dat er dan 1,70 $ wordt gerekend voor ship tracking. Lekker zo.
Bulkrates ga je pas echt merken bij 5+ items enzo.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:55 schreef Hojdhopper het volgende:
Daarnaast ook uitnieuwsgierigheid 'enable bulkrates' aangeklikt maar zag niks veranderen. Na betaling zag ik ineens dat er dan 1,70 $ wordt gerekend voor ship tracking. Lekker zo.Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
Ik vind het ook smakelijk weglezen als de klassieke "failliet" grap langskomtquote:![]()
Het is weer bijna nieuwjaar in China, dus de komende week kun je nog bestellen voordat de boel op slot gaat![]()
![]()
* shiznuts gauw veel bestellen gaatquote:Op maandag 9 januari 2012 07:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik vind het ook smakelijk weglezen als de klassieke "failliet" grap langskomt![]()
Het is weer bijna nieuwjaar in China, dus de komende week kun je nog bestellen voordat de boel op slot gaat
* shiznuts nu failliet isThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
* RobertNL doet gezellig meequote:Op maandag 9 januari 2012 07:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
* shiznuts gauw veel bestellen gaat
* shiznuts nu failliet isMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
* tokko1 zit in hetzelfde schuitjequote:Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
DX is echt zooo traag. Begin december besteld en pakketjes zijn pas tussen de 19 en 23e verstuurd en nog steeds niks binnen![]()
![]()
Da's eigenlijk nog best een vrij standaard gang van zaken.
Misschien is Chinashopping je ding niet?
Bij Pandawill en BIC ook besteld begin december en die had ik al binnen 3 weken binnen vanaf het moment van bestellenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:05 schreef shiznuts het volgende:
Da's eigenlijk nog best een vrij standaard gang van zaken.
Misschien is Chinashopping je ding niet?
En ik heb het geduld wel, ben alleen zo nieuwsgierig wanneer het binnenkomt![]()
![]()
Ja, maar bij DealExtreme is het áltijd langzaamquote:Op maandag 9 januari 2012 10:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bij Pandawill en BIC ook besteld begin december en die had ik al binnen 3 weken binnen vanaf het moment van bestellen(op die paar uitzonderingen na)
Andere webshops hebben wel gewoon nederlandse tijd om het naar de shipper te sturen alleen doet chinapost er dan altijd wat langer over
Dealextreme probeert hier wel wat aan te gaan doen nu langzaam naar DX.com over gaan, maarjahet is toch nog niet alles daaro bij Dx.
Zijn er hier personen die ervaring hebben met http://www.c2coffer.com/ ?
of zo ie zo niet betrouwbaar?![]()
Mijn contact in China zegt dat het morgen gaat arriverenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bij Pandawill en BIC ook besteld begin december en die had ik al binnen 3 weken binnen vanaf het moment van bestellen
En ik heb het geduld wel, ben alleen zo nieuwsgierig wanneer het binnenkomt![]()
![]()
Thanksquote:Op maandag 9 januari 2012 10:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mijn contact in China zegt dat het morgen gaat arriveren![]()
Neem ik morgen een verlofdag![]()
![]()
Een 3-tal verschillende LED-lampen gekocht op Ebay en DX, ben benieuwd of het een beetje vergelijkbaar is met Philips LED-lampen. Scheelt bijna 70% van het bedrag.![]()
![]()
jelly, rachel van zarmark (oeps, spreek ze nog steeds aan als dealperfect en lighttake) reageren nogal langzaam en kort. zitten die al op t strand in Shenzhen nieuwjaar te vieren?
btw: zoek 1 goede nunchuck en 1 mic voor de wii.Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
ik heb een vraagje:
vorige week maandag een email/request naaar dealextreme gestuurd van dat ik dubbel heb betaald.
maar tot nu toe nog geen antwoord?
is dit normaal dat je zo lang moet wachten?![]()
Gebruik je hersens en ogen eens.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:06 schreef 12koeto het volgende:
ik heb een vraagje:
vorige week maandag een email/request naaar dealextreme gestuurd van dat ik dubbel heb betaald.
is dit normaal dat je zo lang moet wachten?
Lees het topic eens door.
Jij altijd met dezelfde onnozele vragen![]()
![]()
Krijg je niet gewoon je in euro betaalde bedrag van Paypal teruggestort dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Tegen die tijd is een dollar misschien 1.000,- euro waard, wees blij.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:06 schreef 12koeto het volgende:
ik heb een vraagje:
is dit normaal dat je zo lang moet wachten?Lees de antwoorden op je eigen vraag in het vorige topic even na ipv het hier nog maar een keer te vragen. En als je niet snapt wat er geantwoord wordt dan is china shopping niets voro jou en mag je een andere hobby gaan zoekenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:48 schreef shiznuts het volgende:
[ Op maandag 2 januari 2012 18:33 schreef 12koeto het volgende:
ik heb dx 2 keer betaald ipv 1 keer.
hoe kan ik dx contacteren?]
Bellen, livechatten, mailen, ticket aanmaken, nieuwe klantenservice systeem uitproberen.
Euro.. kom op....
Alvast niet gewacht... PL21 (soundmagic) & ES800i's besteld.
Oh ja, ook nog een usb-hubje van DX, lekker cheap.
Buy in Coins wilt nog steeds niet lekker?
Sorry!
There seems to be a problem connecting to our database. Please give us a few minutes to remedy the problem. Thank you.![]()
http://www.dealextreme.co(...)black-tf-slot-113565
Helicopter met camera!!
[ Bericht 4% gewijzigd door bobbernaut op 09-01-2012 16:04:15 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Range 8-10mquote:Op maandag 9 januari 2012 15:36 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)black-tf-slot-113565
Helicopter met camera!!.
Geen referral hier.![]()
tjaaquote:
net een hele gesprek met dx.
ze hebben 2 dezelfde pakketjes opgestuurd met dezelfde inhoud.
ze raden me aan om 1 pakket terug te sturen.
maar hoe kan ik dat het beste doen dan?![]()
Naar Hongkong toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:12 schreef 12koeto het volgende:
maar hoe kan ik dat het beste doen dan?
Men neme een tuin en een schep en begint te graven....![]()
ze zeiden tegen me dat ik 1 moest weigeren...quote:Op maandag 9 januari 2012 17:23 schreef Romanov het volgende:
[..]
Naar Hongkong toch?
Men neme een tuin en een schep en begint te graven....![]()
Aannemen en lekker zelf houden.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:25 schreef 12koeto het volgende:
[..]
ze zeiden tegen me dat ik 1 moest weigeren...
Kun je zelf toch ook wel bedenken?![]()
Je moet ook niet alles geloven wat er tegen je wordt gezegd.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:25 schreef 12koeto het volgende:
[..]
ze zeiden tegen me dat ik 1 moest weigeren...![]()
Gewoon niks doen en lekker houdenquote:Op maandag 9 januari 2012 17:12 schreef 12koeto het volgende:
maar hoe kan ik dat het beste doen dan?wat is dit![]()
Staat dat cijfer in je naam voor je leeftijd?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:12 schreef 12koeto het volgende:
maar hoe kan ik dat het beste doen dan?![]()
maar ik wil mij geld terug ...quote:Op maandag 9 januari 2012 17:28 schreef Romanov het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles geloven wat er tegen je wordt gezegd.
en als ik nou weiger dan?
of kan dat niet?![]()
Als ik dit zo zie denk ik van niet:quote:Op maandag 9 januari 2012 10:22 schreef AlwaysConnected het volgende:
Zijn er hier personen die ervaring hebben met http://www.c2coffer.com/ ?
of zo ie zo niet betrouwbaar?
-nep iphone 4 link mag niet enzo-
voor 55 dollar
wat is dit![]()
*Zuchtquote:Op maandag 9 januari 2012 17:32 schreef 12koeto het volgende:
[..]
maar ik wil mij geld terug ...
en als ik nou weiger dan?
of kan dat niet?![]()
Pl21 gekocht bij focalprice? daar was ie in de aanbiedingquote:Op maandag 9 januari 2012 15:14 schreef jonasr het volgende:
Euro.. kom op....
Alvast niet gewacht... PL21 (soundmagic) & ES800i's besteld.
Oh ja, ook nog een usb-hubje van DX, lekker cheap.
Buy in Coins wilt nog steeds niet lekker?
Sorry!
Inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2012 17:35 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Pl21 gekocht bij focalprice? daar was ie in de aanbieding.
En de ES800's bij mcbub (vermoed dat die sneller zullen zijn dan DX, en voor die 0,05$ ;:p)![]()
Ik ben erg benieuwd naar fe soundmagicsquote:Op maandag 9 januari 2012 17:38 schreef jonasr het volgende:
[..]
Inderdaad.
En de ES800's bij mcbub (vermoed dat die sneller zullen zijn dan DX, en voor die 0,05$ ;:p)![]()
![]()
nog een vraagje
wat bedoelen ze met dit?
Outward Registered Letter
Print friendly version Print friendly version
Destination - Netherlands
The item () left Hong Kong for its destination on 9-Jan-2012
To make further enquiry of this item, please complete the Online Enquiry Form or send the item number; the details of sender; addressee and contact information by fax to Mail Tracing Office. Our fax no. is (852) 2868 4723. You can also email or call our Mail Tracing Office at (852) 2921 2211 during office hours.
moet ik iets invullen ofzo?![]()
Yep, je moet je bankrekeningnummer plus pincode en pasnummer doorgeven via een PM aan mij, en dan komt alles goed. Als je dat nog snel doet, kan shiznuts je order nog aanpassen in het systeem, en tokko1 komt het dan bij je afleveren over 10 dagen.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:51 schreef 12koeto het volgende:
nog een vraagje
wat bedoelen ze met dit?
To make further enquiry of this item, please complete the Online Enquiry Form or send the item number; the details of sender; addressee and contact information by fax to Mail Tracing Office. Our fax no. is (852) 2868 4723. You can also email or call our Mail Tracing Office at (852) 2921 2211 during office hours.
moet ik iets invullen ofzo?
Zorg wel dat je lube in huis hebt...![]()
I lol'dquote:
Lube zit tegenwoordig standaard bij de Fleeschlampen hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 18:02 schreef Romanov het volgende:
[..]
Yep, je moet je bankrekeningnummer plus pincode en pasnummer doorgeven via een PM aan mij, en dan komt alles goed. Als je dat nog snel doet, kan shiznuts je order nog aanpassen in het systeem, en tokko1 komt het dan bij je afleveren over 10 dagen.
Zorg wel dat je lube in huis hebt...![]()
(btw uitkijken soms stop ik Romanov in het pakket erbij als verassing)
al een week geen pakketjes,, nog 2 onderweg... laat ik maar weer is een lading fietslampjes bestellen deze zijn bijna op
Gelukkig kom ik altijd weer terug, en is er weer 20 euro verdiend aan een nutteloze retour wat we ook van te voren hadden kunnen weten.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:08 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Lube zit tegenwoordig standaard bij de Fleeschlampen hoor![]()
(btw uitkijken soms stop ik Romanov in het pakket erbij als verassing)
al een week geen pakketjes,, nog 2 onderweg... laat ik maar weer is een lading fietslampjes bestellen deze zijn bijna op
Dat noemen we klantenservice, wees blij dat je het terug KAN sturen![]()
![]()
Vragen waar je het antwoord niet zelf kan vinden ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:12 schreef 12koeto het volgende:
ik dacht dat dit een topic was waar je vragen kon stellen?
Tot nu toe staat alles wat je wil weten gewoon op de sites. Lees die eens door ipv van lukraak een obvious vraag te posten en te verwachten dat iemand daar serieus op antwoord.
Sterker, al je vragen tot nu toe hadden makkelijk door DX zelf beantwoord kunnen worden, als je maar de moeite had genomen ze te mailen.![]()
ik dacht dat dit topic bedoeld was voor mensen met nuttige vragen, die zelfs na het zoeken in de OP, de zoekfunctie binnen dit forum of google nog geen antwoord op hun vraag hebben gekregen.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:12 schreef 12koeto het volgende:
ik dacht dat dit een topic was waar je vragen kon stellen?
Het is niet zo dat we je niet willen helpen, maar zeker 95% van al je vragen zijn hier al eens gesteld en kun je opzoeken of je stelt vragen die wij gewoon weg niet kunnen beantwoorden..![]()
Mag ik 'nvragen voor 'n bepaalde user hier?
Ik word zo simpel van die posts .."If you're not a manc, you're a wank"![]()
ja oke is goed
maar wat is nou dit dan?
To make further enquiry of this item, please complete the Online Enquiry Form or send the item number; the details of sender; addressee and contact information by fax to Mail Tracing Office. Our fax no. is (852) 2868 4723. You can also email or call our Mail Tracing Office at (852) 2921 2211 during office hours.![]()
lol, you even fooled me.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mijn contact in China zegt dat het morgen gaat arriverenDat is de service die wij leveren. Wij gaan graag een stapje verder dan de concurrentie.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:02 schreef Romanov het volgende:
[..]
Yep, je moet je bankrekeningnummer plus pincode en pasnummer doorgeven via een PM aan mij, en dan komt alles goed. Als je dat nog snel doet, kan shiznuts je order nog aanpassen in het systeem, en tokko1 komt het dan bij je afleveren over 10 dagen.
Zorg wel dat je lube in huis hebt...Kun je geen Engels ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:51 schreef 12koeto het volgende:
ja oke is goed
maar wat is nou dit dan?
To make further enquiry of this item, please complete the Online Enquiry Form or send the item number; the details of sender; addressee and contact information by fax to Mail Tracing Office. Our fax no. is (852) 2868 4723. You can also email or call our Mail Tracing Office at (852) 2921 2211 during office hours.![]()
The item () left Hong Kong for its destination on 9-Jan-2012quote:
Is het je nu een beetje duidelijk?![]()
![]()
![]()
![]()
Wifi repeater van BiC is verzonden, de derde alweer. Werken goed die dingen, zò goed dat iedereen hier er een wil![]()
![]()
Er staat nergens dat je een formulier móet invullen. Dat maak jij ervan. Gewoon lezen wat er staat.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:10 schreef 12koeto het volgende:
wel
maar moet ik geen online formulier invullen?
want dat staat er tog?Is dat zo?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:14 schreef Michael-H het volgende:
![]()
![]()
Wifi repeater van BiC is verzonden, de derde alweer. Werken goed die dingen, zò goed dat iedereen hier er een wilIk had nog geen behoefte, maar vertel... waarom heb ik er eentje nodig en wat is de prijs?
To make further enquiry of this item, please complete the Online Enquiry Formquote:Op maandag 9 januari 2012 19:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Er staat nergens dat je een formulier móet invullen. Dat maak jij ervan. Gewoon lezen wat er staat.![]()
En wil je further een enquiry erover maken?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:25 schreef 12koeto het volgende:
[..]
To make further enquiry of this item, please complete the Online Enquiry Form
(denk heeeeeeeel goed na voor je hier op antwoordt)![]()
Die dingen zijn baas, kreeg zelfs het wifi netwerk van de buren te zien (die een heel stuk verderop wonen)quote:Op maandag 9 januari 2012 19:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Er staat nergens dat je een formulier móet invullen. Dat maak jij ervan. Gewoon lezen wat er staat.
[..]
Is dat zo?Ik had nog geen behoefte, maar vertel... waarom heb ik er eentje nodig en wat is de prijs?
HAHA ROBERT WOONT OP HET PLATTELANDquote:Op maandag 9 januari 2012 19:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die dingen zijn baas, kreeg zelfs het wifi netwerk van de buren te zien (die een heel stuk verderop wonen)
maar dat heeft toch geen zin als je je router gewoon op een plek midden in het huis zet?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Heuh. Een repeater is dat je je eigen signaal versterkt toch? Of had je die de buren cadeaugedaan?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die dingen zijn baas, kreeg zelfs het wifi netwerk van de buren te zien (die een heel stuk verderop wonen)Of een riante villa i.p.v. een rijtjeshuis/flatje.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:32 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAHA ROBERT WOONT OP HET PLATTELAND
maar dat heeft toch geen zin als je je router gewoon op een plek midden in het huis zet?
link?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:14 schreef Michael-H het volgende:
![]()
![]()
Wifi repeater van BiC is verzonden, de derde alweer. Werken goed die dingen, zò goed dat iedereen hier er een wil![]()
laten we van het 1e uitgaanquote:Op maandag 9 januari 2012 19:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heuh. Een repeater is dat je je eigen signaal versterkt toch? Of had je die de buren cadeaugedaan?
[..]
Of een riante villa i.p.v. een rijtjeshuis/flatje.
Ik eis dat ze deze in Chinese webshops gaan verkopen.
Voor mama Shiz.
http://www.ebay.com/itm/N(...)IP-CUP-/350514088146 / http://www.ebay.de/itm/ws(...)_rvr_id=305539227950The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb dat eendje,.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:50 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mama Shiz.
http://www.ebay.com/itm/N(...)IP-CUP-/350514088146 / http://www.ebay.de/itm/ws(...)_rvr_id=3055392279505,- ofzo was die in een winkeltje in Leeuwarden..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Oeh, ik denk dat meisje-Cantona zoiets ook wel leuk zal vinden, maar dat moet voor 'n leuker prijsje te doen zijn.
En Shiz, kun je niet even je mod-rechten terugkrijgen voor 'n klik op 'n bepaalde knop?
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:24 schreef shiznuts het volgende:
Is dat zo?Ik had nog geen behoefte, maar vertel... waarom heb ik er eentje nodig en wat is de prijs?
Dat had ik van jullie rotten in het vak niet verwacht hoor, kunnen jullie zelf toch ook wel vinden?quote:![]()
![]()
BIC -> search "Wifi repeater"-> Wifi Repeater (sold out)![]()
Ik had verwacht dat er meerdere zouden zijn en was te lui om te kijken...quote:Op maandag 9 januari 2012 20:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Dat had ik van jullie rotten in het vak niet verwacht hoor, kunnen jullie zelf toch ook wel vinden?![]()
![]()
BIC -> search "Wifi repeater"-> Wifi Repeater (sold out)![]()
Kun je niet beter de iBood v/d dag nemen dan? http://nl-nl.forum.ibood.(...)_van_hd-video_en_on/The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hij heeft er wat van weg he? Geweldige cover trouwensquote:Op maandag 9 januari 2012 20:30 schreef shiznuts het volgende:
Nee...
Geheel off-topic.
Die gast rechts... dat Cantona?
[ afbeelding ]
Plastic in je thee laten zwemmen, heel verstandigquote:Op maandag 9 januari 2012 19:50 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mama Shiz.
http://www.ebay.com/itm/N(...)IP-CUP-/350514088146 / http://www.ebay.de/itm/ws(...)_rvr_id=305539227950![]()
![]()
Ik zei toch ook niet dat het voor mezelf was...![]()
Haha, nee hoor, ik wil niet van m'n moeder af, mijn inner conspiracy theorist gaat alleen zo ver niet om dit bloedlink te vinden.
Dat is alleen bij brandgevaarlijke en echt hygiënische chemische dingen. Ik heb tenslotte ook zelf Titanic icecube molds.
Fail _._ Dacht dat het over een ontvanger gingquote:Ja, hai doar wat tegn mien jong?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:32 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAHA ROBERT WOONT OP HET PLATTELAND
maar dat heeft toch geen zin als je je router gewoon op een plek midden in het huis zet?
Gekookte eend in je thee?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:50 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mama Shiz.
http://www.ebay.com/itm/N(...)IP-CUP-/350514088146 / http://www.ebay.de/itm/ws(...)_rvr_id=305539227950Helaas helaas, misschien kunnen we A_A lief aankijkenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
Oeh, ik denk dat meisje-Cantona zoiets ook wel leuk zal vinden, maar dat moet voor 'n leuker prijsje te doen zijn.
En Shiz, kun je niet even je mod-rechten terugkrijgen voor 'n klik op 'n bepaalde knop?
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Plastic in je thee laten zwemmen, heel verstandigDacht dat je eerder in dit topic aangaf dat je toe was aan de erfenisquote:Op maandag 9 januari 2012 20:39 schreef shiznuts het volgende:
Ik zei toch ook niet dat het voor mezelf was...![]()
Haha, nee hoor, ik wil niet van m'n moeder af, mijn inner conspiracy theorist gaat alleen zo ver niet om dit bloedlink te vinden.
Dat is alleen bij brandgevaarlijke en echt hygiënische chemische dingen. Ik heb tenslotte ook zelf Titanic icecube molds.
kan je 'ns een linkje geven? ik wil er ook een eigenlijk :xquote:Op maandag 9 januari 2012 19:14 schreef Michael-H het volgende:
![]()
![]()
Die UIquote:Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Plastic in je thee laten zwemmen, heel verstandig
En die knoflook: http://dx.com/magic-minced-garlic-machine-grinder-111934![]()
Nee, dat was over de Negeriaan... Vriendelijke gozer, ik moest hem wat geld geven voor transactiekosten, heb die hele erfenis eigenlijk niet eens meer gezien, moet ik toch eens achteraangaan.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dacht dat je eerder in dit topic aangaf dat je toe was aan de erfenis
Heb trouwens weleens eend gegeten, bij de Chinees. Gadver.Is inmiddels dus al voorbijgekomen. En kun je zelf opzoeken op BIC ook nog.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:50 schreef Xetran het volgende:
[..]
kan je 'ns een linkje geven? ik wil er ook een eigenlijk :x
True story?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, dat was over de Negeriaan... Vriendelijke gozer, ik moest hem wat geld geven voor transactiekosten, heb die hele erfenis eigenlijk niet eens meer gezien, moet ik toch eens achteraangaan.
Heb trouwens weleens eend gegeten, bij de Chinees. Gadver.
Bic was weer super snel, 30e besteld (OTG kabel voor tablet) vandaag al binnenquote:[..]
Is inmiddels dus al voorbijgekomen. En kun je zelf opzoeken op BIC ook nog.
Dat is geen "eend"quote:Op maandag 9 januari 2012 21:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb trouwens weleens eend gegeten, bij de Chinees. Gadver.![]()
![]()
wat dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Geplakte stukjes hond en kat in een eendvormig bakblik gegooidquote:
Met een beetje geluk zitten er ook organen bij, dat ruimt lekker op in de keuken![]()
![]()
Heb je weleens een graf van een Chinees gezien?quote:Ik ook niet.
Nee die gebruiken ze voor orgaan transplantatiesquote:Op maandag 9 januari 2012 21:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb je weleens een graf van een Chinees gezien?Ik ook niet.
Of verkopen ze wholesale aan het buitenland voor experimenten en andere nasty shit![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:10 schreef Romanov het volgende:
[..]
Geplakte stukjes hond en kat in een eendvormig bakblik gegooid
Met een beetje geluk zitten er ook organen bij, dat ruimt lekker op in de keuken
ken je die mop van die mummie?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb je weleens een graf van een Chinees gezien?Ik ook niet.
ingewikkeld heU SERIOUS?!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:12 schreef Romanov het volgende:
[..]
Nee die gebruiken ze voor orgaan transplantaties
Of verkopen ze wholesale aan het buitenland voor experimenten en andere nasty shitOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat verklaart waarom die lui zo klein waren: http://www.bodyworlds.com/nl/amsterdam/welkom.htmlquote:Op maandag 9 januari 2012 21:12 schreef Romanov het volgende:
[..]
Nee die gebruiken ze voor orgaan transplantaties
Of verkopen ze wholesale aan het buitenland voor experimenten en andere nasty shitEn inruilkorting... oude lever tegen een nieuwe...quote:Op maandag 9 januari 2012 21:16 schreef Romanov het volgende:
[..]
As serious as request...
Wordt tijd dat er een webshop voor komt, uiteraard free sjipping op alles.
En couponsIk kan er wel doekjes om gaan winden, maar het is best ingewikkeld ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ken je die mop van die mummie?
ingewikkeld he
[..]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
As serious as request...quote:Op maandag 9 januari 2012 21:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]![]()
[..]
ken je die mop van die mummie?
ingewikkeld he
[..]
U SERIOUS?!
Wordt tijd dat er een webshop voor komt, uiteraard free sjipping op alles.
En coupons![]()
![]()
Nee dat zijn gewoon gefokte en genetisch gemanipuleerde midgets. Dat mag dan weer wel.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom die lui zo klein waren: http://www.bodyworlds.com/nl/amsterdam/welkom.html
Kent iemand een sku voor een midget? Ik moet opruimen en stofzuigen binnenkort, maar heb geen zin.![]()
Mocht iemand hem gemist hebben, of stekeblind zijn, hier nogmaals de link van de Wifi repeater: http://www.buyincoins.com(...)m-product-10010.html
Heb 'm zelf besteld omdat mijn wifi router net niet sterk genoeg is om in het hele huis signaal te hebben (boven valt hij weg). Werkt opvallend goed voor het geld, makkelijk in te stellen via de web interface, in 5 minuten ben je klaar![]()
Valt als repeater en als nieuw acces point in te stellen (via netwerk-aansluiting). Tot nu toe nog geen problemen van anderen gehoord. Heb geen idee of dat ding aan de EU-eisen voldoet, aangezien ik nu ook plots internet in de tuin heb
Edit: Je kiest er bij de instellingen voor om één wifi-netwerk te 'repeaten', dit ding versterkt dus niet alle wifi-netwerken in de buurt.![]()
Ben benieuwd in hoeverre ik zo'n ding bij mij kan gebruiken. Het moet iig door 2 woonlagen door en het is belangrijk om dan 2 lagen hogen ook nog een goed bereik te hebben. Nu kan ik dit niet halen met mijn huidige router, is gewoon een simpel b/g dingetje.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:20 schreef Michael-H het volgende:
Mocht iemand hem gemist hebben, of stekeblind zijn, hier nogmaals de link van de Wifi repeater: http://www.buyincoins.com(...)m-product-10010.html
Heb 'm zelf besteld omdat mijn wifi router net niet sterk genoeg is om in het hele huis signaal te hebben (boven valt hij weg). Werkt opvallend goed voor het geld, makkelijk in te stellen via de web interface, in 5 minuten ben je klaar![]()
Valt als repeater en als nieuw acces point in te stellen (via netwerk-aansluiting). Tot nu toe nog geen problemen van anderen gehoord. Heb geen idee of dat ding aan de EU-eisen voldoet, aangezien ik nu ook plots internet in de tuin heb
Edit: Je kiest er bij de instellingen voor om één wifi-netwerk te 'repeaten', dit ding versterkt dus niet alle wifi-netwerken in de buurt.
Wil van de zomer kunnen internetten op mn dak![]()
![]()
Na het instellen, via de netwerkkabel en webinterface, heb je dan eigenlijk geen bekabeling meer nodig en doet 'ie dan gewoon repeaten van een wireless signaal dat 'ie binnenkrijgt? Want waar je wilt versterken moet je anders een kabel hebben lopen?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:30 schreef shiznuts het volgende:
Na het instellen, via de netwerkkabel en webinterface, heb je dan eigenlijk geen bekabeling meer nodig en doet 'ie dan gewoon repeaten van een wireless signaal dat 'ie binnenkrijgt? Want waar je wilt versterken moet je anders een kabel hebben lopen?![]()
Die van ibood kan bijvoorbeeld op dezelfde manier het netwerk vergroten met als voordeel dat die garantie e.d. heeft én lan poorten, ofwel je zou eventueel bedraag aan kunnen sluiten (hoewel dat natuurlijk niet logisch is)
Ik weet dat dit topic er niet voor is maar ik hoop dat die mooi tablets snel komen in China. Ben van plan om over te stappen op Alles-in-1 van Ziggo; en dan kan ik ook lekker live tv kijken op zo'n tablet. Lui in bed![]()
![]()
![]()
Hmm nu zit ik te twijfelen tussen dat ibood ding(om te gebruiken als repeater, kan ook toch?) of die repeater van BIC. Wat is wijsheid? Ik heb er de ballen verstand van![]()
![]()
Ja, dan werkt hij volledig zelfstandig. Kunt hem ook nog uit het stopcontact halen en verplaatsen, hij onthield hier alle instellingenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:30 schreef shiznuts het volgende:
Na het instellen, via de netwerkkabel en webinterface, heb je dan eigenlijk geen bekabeling meer nodig en doet 'ie dan gewoon repeaten van een wireless signaal dat 'ie binnenkrijgt? Want waar je wilt versterken moet je anders een kabel hebben lopen?![]()
![]()
Ah, ok, dan snap ik de 'use' wat beter.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:41 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Ja, dan werkt hij volledig zelfstandig. Kunt hem ook nog uit het stopcontact halen en verplaatsen, hij onthield hier alle instellingenKunnen m'n ouders dan goed gebruiken inderdaad. Als ik daar eens logeer is er verdomme geen internet in de gastenkamer en in de tuin.
Stopcontacten genoeg wel.
Moet hier ook nog maar eeens om de tafelquote:Op maandag 9 januari 2012 21:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
Die van ibood kan bijvoorbeeld op dezelfde manier het netwerk vergroten met als voordeel dat die garantie e.d. heeft én lan poorten, ofwel je zou eventueel bedraag aan kunnen sluiten (hoewel dat natuurlijk niet logisch is)
Ik weet dat dit topic er niet voor is maar ik hoop dat die mooi tablets snel komen in China. Ben van plan om over te stappen op Alles-in-1 van Ziggo; en dan kan ik ook lekker live tv kijken op zo'n tablet. Lui in bed![]()
Internet van ziggo + app = win
Dat doe je toch gewoon als een eindbaas met een Dreambox DM800SE HD en bijv. de Dreamdroid app...
Jullie mogen mij aanraken.Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
Werkt prima, alleen de app zelf is wat instabielquote:Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Moet hier ook nog maar eeens om de tafelInternet van ziggo + app = win
![]()
Eindbaas? Met één sling sla ik je knockout, homie.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:17 schreef R2cksson het volgende:
Dat doe je toch gewoon als een eindbaas met een Dreambox DM800SE HD en bijv. de Dreamdroid app...
Jullie mogen mij aanraken.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ooooh dat thee eendje een aantal posts terug is echt leuk! 10 dollar vind ik wel prijzig idd.. Zal af en toe even meelezen of iemand m goedkoper spot
Ik heb zin om te shoppen.. Heb 17 items in mn ebay watch list staan maar lopen allemaal pas over een paar dagen af x')
Iemand hier trouwens ervaring met make-up van 1 van de sites? (geen ebay dus)![]()
Iemand al ervaring met zo een cheap gamepad van BIC?
http://www.buyincoins.com(...)ypad-product-43.html![]()
Ik snap de werking van die wifi repeater niet helemaal..
Zo ding zet je dus even aan je router met de kabel, stel je via de webinterface je wireless in..
Vervolgens gooi je zo ding ergens in het stroom op bijvoorbeeld een 2e etage, en dan word het signaal gewoon weer door gestuurd vanaf die repeater ?
Probleem wat je dan krijgt lijkt mij is dat als je op de bovenverdieping bijvoorbeeld maar een signaal van 30% hebt ( 2 streepjes bijv) en je gaat dat signaal versterken, dan kan je toch nooit een volledige snelheid meer krijgen aangezien je maar 30 % van het originele signaal versterkt ??
Zou dit als ICT'er moeten weten, al werk ik nooit met die dingen.. een beetje router heeft wel een redelijk signaal om een normaal huis te kunnen bedekken.. en in bedrijven maak je dan weer gewoon gebruik van acces point die je aansluit door middel van een kabel..
Dacht eerlijk gezegd ook dat je die wifi repeater bedraad zo aansluiten en dat hij dan het signaal via de kabel weer verspreid als wifi .. maja dan haal je de functie van het wifi weg ( een draadloze verbinding) wat dan kun je net zo goed de kabel door trekken tot het apparaat zelf![]()
![]()
MOMENT!!! ik zal je even een ebay link sturen..quote:Op maandag 9 januari 2012 23:17 schreef jonasr het volgende:
Iemand al ervaring met zo een cheap gamepad van BIC?
http://www.buyincoins.com(...)ypad-product-43.html
zelfde gamepad 4$ ofzo..
Oke wat the fuck.. prijs is opeens gestegen naar 6$ en er komt nog nog 3 $ verzending bij
( http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1439.l2649 )
ik heb wel geteld 2 dagen vorige week bij die shop hem voor 4,97$ gehaald!
en ik heb er al 1 thuis liggen ( nu al wel een jaar in gebruik) en nog 1 aan een kennis gegeven ook voor 3,50 euro toen in een andere webshop gehaald. Prima controllers hoor! speel er fifa 11 / 12 mee en doet het perfect!
echter slijt de controller nu wel maarja dat kan ook niet anders dan diehard erop te gamen
Tevens door een paar keer laten vallen werkt mijn R2 button niet lekker, dan draai ik de gamepad open doe ik het knopje even goed voor zijn 'sensor' en dan kan ik er weer tegen aan
zo zien ze er echt uit
[ Bericht 14% gewijzigd door Downstar op 09-01-2012 23:34:16 ]![]()
Dat kinderspel is helegaar niet open source en linux en cardsharing en koppelbaar met de box op de slaapkamer! Gekkie!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eindbaas? Met één sling sla ik je knockout, homie.Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
Bedankt, ja wil ze ook voor Fifa/shooters kopen.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
MOMENT!!! ik zal je even een ebay link sturen..
zelfde gamepad 4$ ofzo..
Oke wat the fuck.. prijs is opeens gestegen naar 6$ en er komt nog nog 3 $ verzending bij
( http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1439.l2649 )
ik heb wel geteld 2 dagen vorige week bij die shop hem voor 4,97$ gehaald!
[ afbeelding ]
en ik heb er al 1 thuis liggen ( nu al wel een jaar in gebruik) en nog 1 aan een kennis gegeven ook voor 3,50 euro toen in een andere webshop gehaald. Prima controllers hoor! speel er fifa 11 / 12 mee en doet het perfect!
echter slijt de controller nu wel maarja dat kan ook niet anders dan diehard erop te gamen
Tevens door een paar keer laten vallen werkt mijn R2 button niet lekker, dan draai ik de gamepad open doe ik het knopje even goed voor zijn 'sensor' en dan kan ik er weer tegen aan
zo zien ze er echt uit
[ afbeelding ]
Heb zelf geen ps, altijd lastig als ik dan ga game bij andere mensen haha, dus handig om men skills bij te werken & fifa speelt niet meer lekker op toetsenbord.
Zal de shop in het oog houden, de prijs zakt mss nog.
Laat zeker iets weten of alles met die shop lekker loopt!![]()
aan zijn feedback te zien zit t wel snor met die shop, misschien dat je ze een berichtje kan doen dat je net van plan was ze aan te schaffen na een tip van een 'vriend'.. en dat je nu ziet dat ze opeens 2 x zo duur zijn geworden.. vragen of ze een offer van 5$ dus accepterenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:03 schreef jonasr het volgende:
[..]
Bedankt, ja wil ze ook voor Fifa/shooters kopen.
Heb zelf geen ps, altijd lastig als ik dan ga game bij andere mensen haha, dus handig om men skills bij te werken & fifa speelt niet meer lekker op toetsenbord.
Zal de shop in het oog houden, de prijs zakt mss nog.
Laat zeker iets weten of alles met die shop lekker loopt!![]()
![]()
Wellicht ben ik spuit 11, maar is www.buyincoins.com/detail(...)ter-product-604.html in combinatie met een ECHTE controller van de PS2 niet veel beter? Die gaan tenminste niet zo makkelijk stuk.
Edit: Eindelijk twee niet (naar tevredenheid) bezorgde orders teruggekregen op mn Paypal. 30 Euro over om uit te geven aan speelgoed. Ik denk dat het een IP-cam gaat worden voor op de binnenplaats achter de voordeur. Zou zo'n ultra-cheap wanscam ding lang leven onder een afdak? Jammer dat ik niet op Lightinthebox kom nu...
[ Bericht 5% gewijzigd door R2cksson op 10-01-2012 02:27:02 ]Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
Wie zegt dat die cheap ass controllers snel stuk gaan dan ? doen t net zo goed als een normale PS2 controller hoor.. dat ik hem zelf laat vallen heeft niks te maken met het feit dat het een echt model of een replica model isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:39 schreef R2cksson het volgende:
Wellicht ben ik spuit 11, maar is www.buyincoins.com/detail(...)ter-product-604.html in combinatie met een ECHTE controller van de PS2 niet veel beter? Die gaan tenminste niet zo makkelijk stuk.
Edit: Eindelijk twee niet (naar tevredenheid) bezorgde orders teruggekregen op mn Paypal. 30 Euro over om uit te geven aan speelgoed. Ik denk dat het een IP-cam gaat worden voor op de binnenplaats achter de voordeur. Zou zo'n ultra-cheap wanscam ding lang leven onder een afdak? Jammer dat ik niet op Lightinthebox kom nu...daarnaast werkt hij naar de val ook gewoon nog prima hoor.
Ondanks het een indoor ip cam is heb ik er ook wel eens aan gedacht, echter denk ik dat er wel snel roest van binnen zou optreden door het vochtige en klamme weer.. en dan denk ik niet dat de cam het lang zal gaan overleven![]()
![]()
Als je al een controller hebt liggen is het in elk geval het goedkoopst.
Ik denk ook dat het door het vocht nogal gauw is afgelopen. Gaat nogal makkelijk achter de lens zitten natuurlijk... Ik laat het nog even zitten, dat geld loopt niet weg.Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
Altijd leukquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef ElmoFan het volgende:
godsamme, heb ik weer een uitgestelde bankbetaling![]()
niet normaalquote:Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!![]()
2 weken terug na lange tijd weer is wat besteld bij een Nederlandse webshop, na 2 weken pakketje nog niet ontvangen, nu moet ik allerlei formulieren invullen en op mijn EER verklaren dat ik hem niet heb ontvangen. belachelijk!
Dus die chinezen zijn zo erg nog niet, bij Focalprice sturen te zo een nieuwe naar me op:)!Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!![]()
nvm
[ Bericht 15% gewijzigd door bobbernaut op 10-01-2012 18:08:37 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nope, not really, it must be you.
soms duurt het laden ff wat langer jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:41 schreef Fifut het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat de website sloom is vandaag, niet de verzending. Hebben meer mensen dit?wat is dit![]()
jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:41 schreef Fifut het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat de website sloom is vandaag, niet de verzending. Hebben meer mensen dit?![]()
Sloom ? Muh In-ears (ck700's promotie) waren de dag erna verzondenquote:.
De soundmagic PL's duren nog niet. Die zullen wat dieper in het warenhuis liggen xD.
@website; neen gaat goed FP hier, enkel BIC krijg ik soms een DB-error page.. Maar is al een weekje zo dat BIC niet super werkt.![]()
De website.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:13 schreef jonasr het volgende:
[..]
Sloom ? Muh In-ears (ck700's promotie) waren de dag erna verzonden.
De soundmagic PL's duren nog niet. Die zullen wat dieper in het warenhuis liggen xD.
Lezen.![]()
2seconden wachten voor je antwoordquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:13 schreef jonasr het volgende:
[..]
Sloom ? Muh neen.[quote]Op dinsdag 10 januari 2012 19:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
De website.
Lezen..
Zie edit. En degene op p9 die er eerst op antwoord, had het over de verzending, dus effe op beide inpikken
.
![]()
Hebben die geen externe voeding nodig?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:19 schreef Goddelijker het volgende:
Ook maar weer eens wat bestelt:
[ afbeelding ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nope.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hebben die geen externe voeding nodig?
Maar ik gebruik toch maar max. 1 apparaat tegelijk. Wordt alleen gek van 3 verschillende USB-kabels op m'n bureau.
Nu maar eentje en dan kan ik ze aanschakelen wanneer nodig.![]()
BIC ook weer een server probleem..![]()
Gister trouwens van bic mijn Torch gekregen( besteld 31-12-11)
en vandaag een usb verlengkabeltje binnen gekregen ook van bic, besteld rond 03-01-12 ofzo
Snelle service van Bic weer dus![]()
![]()
Linkje. Interessant ding.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nope.
Maar ik gebruik toch maar max. 1 apparaat tegelijk. Wordt alleen gek van 3 verschillende USB-kabels op m'n bureau.
Nu maar eentje en dan kan ik ze aanschakelen wanneer nodig.![]()
Als je er meerdere toestellen aan wilt hangen of een externe HD wel, ik heb zelf deze;quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hebben die geen externe voeding nodig?
http://www.buyincoins.com(...)ac-product-1914.html gekocht toen ie in promotie stond.![]()
![]()
iDEAL is Nederlands. Waarom zou een Chinese webshop moeite doen om dat te integreren (ja, sommige nemen die moeite wel, maar uitzonderingen bevestigen de regel en de regel is dat men zich in het buitenland niet kommert om onze lokale betaalfilosofiën)?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:58 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom kan ik niet met iDeal betalen bij DealExtreme? Het was toch zo'n grote website?![]()
Z-Amerika: 385.742.554 inwoners
Amerika: 308.745.538 inwoners
Canada: 34.108.752 inwoners
Rusland: 141.750.000 inwoners
Nederland: 16.612.213 inwoners
Van de bovenste drie landen/gebieden komen (als ik het een beetje inschat) de meeste kopers, die allemaal Creditcard/PayPal gebruiken. Rusland komen ook veel kopers weg, daar zal dus of CC of PP ook wel ingeburgerd zijn. Sterker nog, Nederland is één van de weinige (rijke) landen waar men niet massaal aan de credit/debit card wil.
Verwacht niet dat bovenstaande mensen zich aan gaan passen aan een klein kikkerlandje die de credit card maar een belachelijk systeem vinden? (Lekker gegeneraliseerd)
Shiz vat het nog even voor je samen:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:11 schreef shiznuts het volgende:
iDEAL is Nederlands. Waarom zou een Chinese webshop moeite doen om dat te integreren (ja, sommige nemen die moeite wel, maar uitzonderingen bevestigen de regel en de regel is dat men zich in het buitenland niet kommert om onze lokale betaalfilosofiën)?
Erg multifunctioneel!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:18 schreef ANCT het volgende:
ik heb altijd al zo'n tandenborstel annex kam willen hebben![]()
![]()
Ik wil een helicoptertje. Kunnen de RC-helicopter-experts hier zich verenigen en mij vertellen welke ik moet bestellen?![]()
Zijn er mensen die tips hebben voor goede normale oordopjes (geen in ear).
Die in ear zitten altijd zo kut.Geen referral hier.![]()
Nadeel van china shopping: haha ik krijg het dus echt niet over mijn hart om voor een ''dvi->vga adapter'' 15,- te betalen bij de dixons en handyman.. waardoor ik nu al een week zonder 2e beeldscherm zit![]()
Weet iemand een snelle leverancier van deze dingetjes die niet zoveel geld vraagt? (ja google al geprobeerd maar dan krijg ik vooral louche webshops welke gewoon voor jou bestellen in china/ of gewoon niet leveren)![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:23 schreef tuut-chips het volgende:
Ik wil een helicoptertje. Kunnen de RC-helicopter-experts hier zich verenigen en mij vertellen welke ik moet bestellen?Een vriend van mij heeft een 'Jamara Aviator Heli' hij heeft m destijds online gekocht maar ze zijn nu ook tekoop bij de kijkshop en die dingen zijn best wel gaaf. Ze vliegen heel stabiel en dat ding is echt al minstens 50 keer tegen de muur geknald en is nog helemaal heel. Ze zijn ook erg klein.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:23 schreef tuut-chips het volgende:
Ik wil een helicoptertje. Kunnen de RC-helicopter-experts hier zich verenigen en mij vertellen welke ik moet bestellen?![]()
Er gaat een wereld voor je open als je in-ears gaat gebruikenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die in ear zitten altijd zo kut.![]()
Mn oren doen vooral pijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor je open als je in-ears gaat gebruikenGeen referral hier.![]()
Die dingen vallen bij mij altijd uit...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor je open als je in-ears gaat gebruiken![]()
Je kunt voor de hybrid Brainwavz Beta gaan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die in ear zitten altijd zo kut.
Normale oordopjes zijn verder altijd kudt, van welk merk dan ook. Trouwens nooit meer wat van vernomen, die mensen die de AWEI normale oordopjes gingen proberen?Ebay.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef ItWasWritten het volgende:
Nadeel van china shopping: haha ik krijg het dus echt niet over mijn hart om voor een ''dvi->vga adapter'' 15,- te betalen bij de dixons en handyman.. waardoor ik nu al een week zonder 2e beeldscherm zit![]()
Weet iemand een snelle leverancier van deze dingetjes die niet zoveel geld vraagt? (ja google al geprobeerd maar dan krijg ik vooral louche webshops welke gewoon voor jou bestellen in china/ of gewoon niet leveren)Syma? Double Horse? SH? MJX? Maakt niet echt uit welke, ze doen allemaal vrijwel hetzelfde (misschien eentje nemen waar ruimschoots onderdelen voor verkrijgbaar zijn). Ligt aan het gebruik voor welk model je moet gaan. Wil je indoors of outdoors? Indoors is IR prima, maar infrarood wil buiten in het daglicht weer niet, dus dan RF (27Mhz vaak) of stapje hoger 2.4Ghz. Wil je buiten vliegen... ze zijn niet echt windproof, hoe groter, hoe stabieler in het algemeen. Wil je het simpel houden kun je een 2CH heli kopen (hoog laag, links rechts om top-as)... voor wat meer controle 3CH, dan heb je voor- en achteruit erbij. Wil je het heel spannend maken, neem je een 4CH Xieda/Great Wall 9958. Eventueel speelgoedfoldertjes uit NL doornemen, staan ook vaak wel Silverlitjes in.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:23 schreef tuut-chips het volgende:
Ik wil een helicoptertje. Kunnen de RC-helicopter-experts hier zich verenigen en mij vertellen welke ik moet bestellen?'k Heb slechte ervaringen gehad met de oncomfortable fit van Creative-dopjes, heb daarna in-ears afgezworen tot ik de Brainwavz Alpha die hier voor ultracheap voorbijkwamen ging proberen. Sindsdien weer helemaal tevreden en blij met in-ears.quote:Beta's dan? Die zitten over het algemeen goed vast, doch comfortabel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:34 schreef Vanillax het volgende:
[..]
Die dingen vallen bij mij altijd uit...
http://mp4nation.net/catalog/brainwavz-earphones-c-51.html
[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 10-01-2012 22:41:42 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb zelf ook de Brainwavz Alpha hier liggen, maar ook die zitten gewoon erg kut na 10 minuten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je kunt voor de hybrid Brainwavz Beta gaan?
Normale oordopjes zijn verder altijd kudt, van welk merk dan ook. Trouwens nooit meer wat van vernomen, die mensen die de AWEI normale oordopjes gingen proberen?
'k Heb slechte ervaringen gehad met de oncomfortable fit van Creative-dopjes, heb daarna in-ears afgezworen tot ik de Brainwavz Alpha die hier voor ultracheap voorbijkwamen ging proberen. Sindsdien weer helemaal tevreden en blij met in-ears.Geen referral hier.![]()
Andere doppen nemen? Mss een foam doppen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook de Brainwavz Alpha hier liggen, maar ook die zitten gewoon erg kut na 10 minuten.
@shiznuts, mijn creative doppen waren voormij de beste van allemaal.
Al doen de dubbele die ik bij bic besteld heb het ook wel goed. (geen linkje, site wilt weer niet mee xD)
Het is een beetje voor iedereen anders die In-Ears.
Het is een beetje gewennen, maar na een tijdje ben je ze helemaal gewoon.
Ik zou met sommige zelfs gewoon kunnen slapen.
@Als je die Brainwavz Alpha echt brak vind, wil ze wel overkopen haha xD.![]()
Succes! morgen bestellen, donderdag in huis:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef ItWasWritten het volgende:
Weet iemand een snelle leverancier van deze dingetjes die niet zoveel geld vraagt? (ja google al geprobeerd maar dan krijg ik vooral louche webshops welke gewoon voor jou bestellen in china/ of gewoon niet leveren)
http://gistron.com/info.php/26172![]()
Heeft 1 van jullie wel eens wat gekocht op iOffer?
Vind het maar een vreselijk vage site, de prijzen zijn echt onduidelijk..
Ze hebben wel erg gave spullen.![]()
thanks maar zojuist al via ebay besteldquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:03 schreef i124Q het volgende:
[..]
Succes! morgen bestellen, donderdag in huis:
http://gistron.com/info.php/26172
iemand ervaring met zo'n dreambox van lightake? geen enig idee waar ik op moet letten bij die dingen.. en is het kwestie van aansluiten en tv kijken of komt er meer bij kijken?![]()
Op iOffer kan iedereen toch wat aanbieden?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:04 schreef Vanillax het volgende:
Ze hebben wel erg gave spullen.
Is niet echt een website, is zoals Ebay etc,..
Meer veilingsite waar iedereen zijn te verkopen goederen aanbiedt.![]()
Volgens mij heb ik deze vraag wel vaker voorbij zien komen. Ik herinner me iets vaags dat je moet letten op het aantal verkopen en de rating van de verkoper. O ja, when it looks too good to be true, it is too good to be true..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:04 schreef Vanillax het volgende:
Ze hebben wel erg gave spullen.![]()
Ik zie eigenlijk helemaal nergens staan of je met paypal kan betalen.. :/quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:10 schreef i124Q het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze vraag wel vaker voorbij zien komen. Ik herinner me iets vaags dat je moet letten op het aantal verkopen en de rating van de verkoper. O ja, when it looks too good to be true, it is too good to be true..
Wel overal creditcard. Terwijl ik toch weet dat mensen soms met paypal betaald hebben..
Ik wil wel een offer maken op deze laarzen;
http://www.ioffer.com/i/w(...)-size34-43-475207408
Maar dan moet ie wel paypal accepteren..
[ Bericht 14% gewijzigd door Vanillax op 10-01-2012 23:28:21 ]![]()
Dreamboxen moet je nooit bij de Chinees kopen, spul is echt waardeloos en werkt niet met de beschikbare images.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:07 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
thanks maar zojuist al via ebay besteld
iemand ervaring met zo'n dreambox van lightake? geen enig idee waar ik op moet letten bij die dingen.. en is het kwestie van aansluiten en tv kijken of komt er meer bij kijken?
Edit: en het valt natuurlijk ook nog eens onder de nepproducten he...
[ Bericht 5% gewijzigd door R2cksson op 10-01-2012 23:39:42 ]Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
Die wifi repeater op BiC, verlengt die het netwerk alleen d.m.v kabel internet, of kun je hem ook laen verbinden aan je huidige draadloos netwerk en dat hij die versterk.![]()
ga jij eens heel gauw lezenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:14 schreef v1tje het volgende:
Die wifi repeater op BiC, verlengt die het netwerk alleen d.m.v kabel internet, of kun je hem ook laen verbinden aan je huidige draadloos netwerk en dat hij die versterk.![]()
het staat er duidelijk..![]()
DAT IS GEEN CHINEES NU KOMT IEDEREEN ZEIKEN DAT JE DAARMEE MOET OPHOUDENquote:Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
Nee hoor, want iedereen weet dat ik karate les heb gehad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:43 schreef R2cksson het volgende:
[..]
DAT IS GEEN CHINEES NU KOMT IEDEREEN ZEIKEN DAT JE DAARMEE MOET OPHOUDEN
Sommige mensen vinden het inderdaad nodig om te gaan zeiken als je wijst op een goede Nederlandse deal, mja... Lijkt mij wel een leuke zaklampen deal, omdat zaklampen wel vaker langskomen. Alleen geen specs te vinden.![]()
Tinydeal is lekker bezig.
2 orders naar verkeerd adres gestuurd![]()
Kan iemand uitleggen waar ze hem nou heen gestuurd hebben?quote:Thanks for your purchase.
We have dispatched the following item 4810006687580000172136 to your paypal address on 2012-1-10.
Package details:FTY-15830*1
Sorry for the touble that we have sent your order to your paypal address : De heer , straat 80, plaats, 0000 AA, Netherlands
Please confirm whether you will get it ?![]()
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Paypal nooit aangepast of een nep adres ingevuld in je account bij Tinydeal?
Bizar adres als ze deze uit zichzelf hebben verzonnen.![]()
Die kan je voor minder via taobao krijgen wat ik begreep van Jack. Daar kosten ze iets van 7 euro exc. verzendingquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:17 schreef mickeyD het volgende:
airswimmers (shark) $22,15
http://www.buyincoins.com(...)fo&products_id=10400![]()
![]()
Heb het onderste adres ff aangepast hequote:Op woensdag 11 januari 2012 11:17 schreef monkeybrain het volgende:
Paypal nooit aangepast of een nep adres ingevuld in je account bij Tinydeal?
Bizar adres als ze deze uit zichzelf hebben verzonnen.prive natuurlijk.
Maar snap er de ballen niet van.
Geen idee waar ze het nou heen gestuurd hebben.
Paypal of het andere adres?
Eerder kreeg ik al shipping noti van het onderste adres.
Maar hebben ze het nu nog een keer naar Paypal adres gestuurd dan?
Soms wordt ik echt gestoord van die chinezen.
Weet niet wat ik nu moet doen![]()
![]()
Snel moet je BIC zijn.
Iig niet bij tinydeal, heb 12-12-2011 besteld. Dus nu al de 5e week in dat het nog niet geleverd wordt. Dit is de eerste keer dat het zo lang duurt bij mij. Bij de douane zal t niet liggen, want t is een order van 7,5 dollar. Klein dingetje maar.
![]()
Kortere naam, grotere faammet Biebler kapsel
![]()
![]()
![]()
Ze hebben wel de meest saaie Nederlander ooit uitgekozen![]()
![]()
IOffer erg belangrijk naar de rating te kijken van de verkoper idd. Wordt ook heel veel immitatie verkocht daarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:21 schreef Vanillax het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk helemaal nergens staan of je met paypal kan betalen.. :/
Wel overal creditcard. Terwijl ik toch weet dat mensen soms met paypal betaald hebben..
Ik wil wel een offer maken op deze laarzen;
http://www.ioffer.com/i/w(...)-size34-43-475207408
Maar dan moet ie wel paypal accepteren..![]()
Schijnbaar naar het onderste adres gestuurd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:19 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb het onderste adres ff aangepast heprive natuurlijk.
Maar snap er de ballen niet van.
Geen idee waar ze het nou heen gestuurd hebben.
Paypal of het andere adres?
Eerder kreeg ik al shipping noti van het onderste adres.
Maar hebben ze het nu nog een keer naar Paypal adres gestuurd dan?
Soms wordt ik echt gestoord van die chinezen.
Weet niet wat ik nu moet doen![]()
Wat goed was, maar bij de andere order weer niet.
Ze gaan het oplossen zeggen ze![]()
Ik ben benieuwd. Ben er al 2 dagen mee bezig![]()
![]()
Ahappydeal is betrouwbaar toch?
Zoja, iemand enige ervaring met verzendtijd?
NVM, verzendkosten van hier tot tokyo![]()
![]()
Nadeel van die airswimmers is dat je wel helium nodig hebt :/Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik snap personelijk de lol er ook niet vanquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:10 schreef bobbernaut het volgende:
Nadeel van die airswimmers is dat je wel helium nodig hebt :/![]()
Nou, na lading helium en geld er in gestopt te hebben z'n zwevend ding in je huis paar weken lang...Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Haha ik zou mn kat ermee plagen, overleeft dat ding het nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:14 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik snap personelijk de lol er ook niet van![]()
Nou, na lading helium en geld er in gestopt te hebben z'n zwevend ding in je huis paar weken lang...
iemand een idee waarom ze bij DE de spycams op hidden hebben gezet en alles op sold-out¿I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Mischien vind paypal het niet meer zo leuk dat ze "spy" spullen verkopen en doen ze het daarom? Geen idee anders... via ebay of chinaprices zijn er nog genoeg te koopquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:27 schreef wise het volgende:
iemand een idee waarom ze bij DE de spycams op hidden hebben gezet en alles op sold-out¿
Paypal verbiedt veel dingen tegenwoordig helaas.
Die koude horloges bijvoorbeeld kun je ook niet meer vinden op dhgate.![]()
En probeer is iets leuks te zoeken bij Mistertaoquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:34 schreef Miniem het volgende:
Paypal verbiedt veel dingen tegenwoordig helaas.
Die koude horloges bijvoorbeeld kun je ook niet meer vinden op dhgate.
Wou chinese merk horloges kopen, maar zelfs dat mocht niet.. beetje jammer van dat Filter zelfs 'legale' chinese items worden gefilterd!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
hmm, ik had wel iets gevonden op het forum hier over. Verder geen officiele melding. Raar, maar thanks anywayquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Mischien vind paypal het niet meer zo leuk dat ze "spy" spullen verkopen en doen ze het daarom? Geen idee anders... via ebay of chinaprices zijn er nog genoeg te koop
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
99% van alle shops ontkennen dat er 'problemen' zijn met paypal als die iets eist.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:38 schreef wise het volgende:
[..]
hmm, ik had wel iets gevonden op het forum hier over. Verder geen officiele melding. Raar, maar thanks anyway
Was ook zo met oa Dealperfect enzo(Oldscool)
KLOPT!!
Ik zocht paar dagen terug naar spycams, en het komt idd dat paypal het niet wil ofzo..
Maar iemand anders zei weer dat ze geen spyspullen verkopen omdat spion
Nou daar gaan we dan, nog even op de valreep voor Chinees nieuwjaar een Wanscam bestellen als speelgoed. Als het uberhaupt mogelijk is, want die site is helemaal loco... Mn F5 ligt er bijna af zo moeilijk bereikbaar...
Edit: ah, ze rekenen shipping costs, en dat zo vals NA het klikken binnen Paypal... Dat gaat dan dus mooi niet door. Die camera blijft lekker in China. Oplichters.
[ Bericht 12% gewijzigd door R2cksson op 11-01-2012 16:26:48 ]Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
Op pagina 1 kwam ik o.a. dinodirect tegen waar ik dit pak tegenkwam:
http://www.dinodirect.com(...)e-tiger.html?cur=EUR
Ontzettend vet naturlich voor met carnavalMaar zijn er meer van dergelijke shops gericht op dergelijke pakken?
![]()
Kennen jullie ebates.com al eigenlijk?
Krijg je cashback op verschillende webshops, ook ebay. Ik heb al 15 dollar terug en heb t pas aangemaakt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Vanillax op 11-01-2012 20:14:37 ]![]()
Welke shopsquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:50 schreef Vanillax het volgende:
Kennen jullie Ebates.com (Hier zonder REFF ID) al eigenlijk?
Krijg je cashback op verschillende webshops, ook ebay. Ik heb al 15 dollar terug en heb t pas aangemaakt.
Als je je aanmeld via mijn linkje krijg ik daar weer wat voor, maar hoeft niet natuurlijk? Ben er wel benieuwd naar voordat ik me aanmeld.
Pfoe het zijn er heel veel,quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Welke shops? Ben er wel benieuwd naar voordat ik me aanmeld.
Voornamelijk wel amerikaanse shops, maar Ebay, groupon, wallmart, etc.
Geen chinese shops helaas, begin me nu af te vragen of er een soortgelijke site is voor chinese shops, dat zou leuk zijn.![]()
Komt goed uit, meteen 2 euro op een Ebay aankoop (als het gewerkt heeft, hoefde alleen nog te betalen had het item al gekocht)quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:17 schreef Vanillax het volgende:
[..]
Pfoe het zijn er heel veel,
Geen chinese shops helaas, begin me nu af te vragen of er een soortgelijke site is voor chinese shops, dat zou leuk zijn.DX stopt met het verwerken van orders op: 21 januari en blijft dicht t/m 27 januari.quote:Chinese Lunar New Year (January 23rd)Mocht een item dus out of stock zijn dan kan het nog wel eens zeer lang duren voordat je het hebt!quote:Chinese manufactures and suppliers will of course also be off - in way more time than DX. Up to 4-5 weeks is not uncommon.
Happy New Year!
[ Bericht 27% gewijzigd door RobertNL op 11-01-2012 20:50:26 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Zelf iets opzetten hier?!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:17 schreef Vanillax het volgende:
[..]
Pfoe het zijn er heel veel,
Geen chinese shops helaas, begin me nu af te vragen of er een soortgelijke site is voor chinese shops, dat zou leuk zijn.Nja, als het van Danny mag,, want handeltjes normaal mogen natuurlijk niet
zelf iets opzetten dat kan nooit. Hoe kom je aan al dat geld. Je kan trouwens alleen coupons krijgen van Amerikaanse dingen.BAM dit is 3KB![]()
Dan nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:05 schreef Loll het volgende:
zelf iets opzetten dat kan nooit. Hoe kom je aan al dat geld. Je kan trouwens alleen coupons krijgen van Amerikaanse dingen.Opzich inderdaad lastig enzo...
Houd het wel gewoon bij Chinese webshops leeg kopen enzo!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Iemand tips voor een 1080P outdoor cam, ala gopro alleen dan Chinees merk?Niet na-maak ofcourse..
gewoon net zoiets...
Ik zal 'm in het volgende topic maar herhalen...
Chinese Webshops topic #184 Waar het bijna chinees nieuwjaar isCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: