Aangepast naar jouw belevingswereld:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, dan komt de vraag; ben je een wegloper of doorzetter.
Vrouwen mee naar huis nemen is een doodzonde, als ze zwanger raken weet haar advocaat waar ze de alimentatie-eis naar toe moeten sturen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom alleen al moet je een vrouw nooit alleen laten ontkleden.
Blijf. Haar. Aanstaren. Gedurende. De. Volledige. Sessie.
Anders loop je alsnog het risico dat het maandverbandje of de tampon weggemoffeld wordt in jouw tandenborstelhoudertje op de badkamer als ze zich eventjes gaat fatsoeneren in het lavet.
Vrouwen voegen je op het toilet van een club al toe op Facebook, voordat ze je mee naar huis nemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrouwen mee naar huis nemen is een doodzonde, als ze zwanger raken weet haar advocaat waar ze de alimentatie-eis naar toe moeten sturen.
Hèhè, waarom denk je dat ik niet op naam te vinden ben op FB?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrouwen voegen je op het toilet van een club al toe op Facebook, voordat ze je mee naar huis nemen.
Een slimme meid, is op haar toekomst voorbereid!
Dat ben je wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hèhè, waarom denk je dat ik niet op naam te vinden ben op FB?
Hm, goede vraag, nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aangepast naar jouw belevingswereld:
Wat doe jij als je erachter komt dat iemand z'n reet niet goed heeft afgeveegd?
Ja, omdat ik met allerhande wapens sta te zwaaien op mijn profielfoto, dat is dan ook niet zo moeilijk te raden.quote:
V_P: De Rambo van de Lage landen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, omdat ik met allerhande wapens sta te zwaaien op mijn profielfoto, dat is dan ook niet zo moeilijk te raden.
Zijn er vrouwen in een stad uit het oosten die geen gemeenschappelijke vrienden met jou hebben?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, omdat ik met allerhande wapens sta te zwaaien op mijn profielfoto, dat is dan ook niet zo moeilijk te raden.
Maar als je mijn naam zou zoeken op FB (zonder het profiel van "gezamelijke vrienden" te doorzoeken), dan vind je het niet.
Douche: primaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, goede vraag, nooit meegemaakt.
Maar seks onder de douche is lekker.
Zwembad is ook lekker.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Douche: prima
Bad: kut
Bubbelbad: heerlijk
Tuurlijk, de meeste vrienden in mijn lijst komen uit Duitsland of uit Rotterdam.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen in een stad uit het oosten die geen gemeenschappelijke vrienden met jou hebben?
Klopt.quote:
Fascinerend.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk, de meeste vrienden in mijn lijst komen uit Duitsland of uit Rotterdam.
Hm ik vond een sauna ook wel lekker.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt.
Sauna: kut
Zwembad: lekker
IJskoud dompelbad: onmogelijk
Nee hoor.quote:
Sauna is heet man. Die hitte hou ik niet lang genoeg vol.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm ik vond een sauna ook wel lekker.
IJskoud dompelbad kom ik sowieso niet in, al bied je me geld toe.
Oh geen last van.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sauna is heet man. Dat hou ik niet lang genoeg vol.
Vergeet niet dat ik ruim 5 jaar uit het oosten weg ben geweest en mijn meeste huidige contacten tijdens mijn periode aan de EUR heb opgedaan + nog een redelijk hechte vriendengroep in Duitsland heb. Hoewel, van de mensen van de EUR zitten er inmiddels een redelijk aantal in het VK en de VS.quote:
Maar jij bent dan ook een koudbloedig woestijndier en ik ben een Noord-Europese sneeuwvos.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh geen last van.
Enige wat ik wat minder prettig vond is met 45 graden in Afrika.
Mijn ervaring is dat je bijna niet ontkomt aan die oude relaties.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik ruim 5 jaar uit het oosten weg ben geweest en mijn meeste huidige contacten tijdens mijn periode aan de EUR heb opgedaan + nog een redelijk hechte vriendengroep in Duitsland heb. Hoewel, van de mensen van de EUR zitten er inmiddels een redelijk aantal in het VK en de VS.
Ja, en nu ken ik VS dus, maar daar houdt het verder (in het oosten) wel mee op. De mensen waar ik tijdens mijn middelbare schoolperiode ben omgegaan heb ik grotendeels buiten mijn FB gelaten.
Dat is waar, zet me in de hitte neer en ik red me prima, zet me nu 5 minuten buiten met dit weer wat we nu hebben en ik verkleum. Vanaf Augustus tot Mei is mijn leven hier een hel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een koudbloedig woestijndier en ik ben een Noord-Europese sneeuwvos.
Tjsa, dat gebeurd mij gelukkig niet, immers blijken ze mij niet te zoeken of niet te kunnen vinden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je bijna niet ontkomt aan die oude relaties.
Van die middelbare school falertjes die ineens aan network-building gaan doen
QFT, VS gaat maar lekker in een warm land wonen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:05 schreef Cerbie het volgende:
Doe mij maar kou, daar kun je je nog tegen kleden.
Nooit problemen mee gehad, toen 't in Afrika 45 graden was liep ik ook in pak en stropdas voor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:05 schreef Cerbie het volgende:
Doe mij maar kou, daar kun je je nog tegen kleden.
Ik hou van de kou.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, zet me in de hitte neer en ik red me prima, zet me nu 5 minuten buiten met dit weer wat we nu hebben en ik verkleum. Vanaf Augustus tot Mei is mijn leven hier een hel.
Nee, jij niet, maar jij bent niet iedereen in Nederland.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad, toen 't in Afrika 45 graden was liep ik ook in pak en stropdas voor.
Heerlijk weer man.
Brr, ik heb nu 3 lagen aan (shirt, overhemd en trui) en zit binnen en m'n handen voelen nog alsof ik net 5 minuten heb lopen zoeken in de koelkast. Die jaren in de tropen hebben me niet resistenter gemaakt tegen dit schijtweer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hou van de kou.
Zoals Cerbie ook al zegt, tegen kou kun je je kleden. Tegen hitte niet.
De Antillen vind ik veel te warm. Ontzettend benauwd ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad, toen 't in Afrika 45 graden was liep ik ook in pak en stropdas voor.
Heerlijk weer man.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:07 schreef robin007bond het volgende:
Oeh, volgende week donderdag blijf ik bij mijn stage eten.
Pizza voor de werknemers
Afgelopen zomer liep ik daar ook met colbert.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De Antillen vind ik veel te warm. Ontzettend benauwd ook.
Ik heb altijd de neiging om de airco op te zoekenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Afgelopen zomer liep ik daar ook met colbert.
Niks geen last van.
Ik liep gisteren in een overhemd naar buiten. Het was wat fris, maar niet ondragelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Brr, ik heb nu 3 lagen aan (shirt, overhemd en trui) en zit binnen en m'n handen voelen nog alsof ik net 5 minuten heb lopen zoeken in de koelkast. Die jaren in de tropen hebben me niet resistenter gemaakt tegen dit schijtweer.
In december liep ik constant in m'n T-shirt buiten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik liep gisteren in een overhemd naar buiten. Het was wat fris, maar niet ondragelijk
's Avonds wel, ik haat het om m'n bed uit te zweten, maar overdag zet ik die krengen 't liefst uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om de airco op te zoeken
Ik doe 't je niet na.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik liep gisteren in een overhemd naar buiten. Het was wat fris, maar niet ondragelijk
Ik ben doordat ik zo veel ben geprikt daar immuun geworden voor muggenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
's Avonds wel, ik haat het om m'n bed uit te zweten, maar overdag zet ik die krengen 't liefst uit.
Ik doe het jou niet na om in pak met 38 graden te lopen.quote:
Waar sliep je wel niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben doordat ik zo veel ben geprikt daar immuun geworden voor muggen
Nu komt er een heel klein jeukplekje, maar na een dag is het weer weg. Geen bulten meer.
Dat zijn de enige temperaturen waarmee ik een korte broek overweeg in m'n vrije tijd, onder de 30 trek ik niet zo'n kreng aan. Dan loop je er de hele dag mee te sukkelen en dan is 't nog redelijk te doen, dan gaat de zon onder en loop je klappertandend over straat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik doe het jou niet na om in pak met 38 graden te lopen.
Zwemshort, that’s all I can take.
Hier staat 'ie op 24.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:13 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Favo temperatuur in de auto, zowel 's zomers als 's winters.
Slaapkamertemperatuurquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:13 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je asbak zo leeg zijn?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:13 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Meestal zijn we gewoon in Willemstadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar sliep je wel niet?
Niks geen last gehad.
Altijd fijn inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:13 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Nouja aan de swim-up bar en op het strand en bij het zwembad gewoon wel korte mouwen hoor, maar niet gestoken daar voor zover ik me kan herinneren. 's Avonds was het verplicht net gekleed te gaan, slippers/kortebroek en al die zooi mochten niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meestal zijn we gewoon in Willemstad
Dit keer verblijven we misschien in Livingstone.
Misschien ben jij wat meer aangekleed (colbert) in tegenstelling tot korte mouwen. Zo wordt je al een stuk minder gestoken.
Moorequote:
Precies, lang leve de techniek.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hulde voor dual zone climate control, wij zouden elkaar de kop inslaan.
Ik gooi m'n peuken gewoon altijd uit 't raam.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, ik koop altijd een nieuwe auto als ie vol is
quote:
Gast, waar zie je me voor aan? Denk je dat ik dat nog nooit heb gezien?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/re(...)merica+michael+moore
TV in grefoland?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, waar zie je me voor aan? Denk je dat ik dat nog nooit heb gezien?
Heb jij dat al eens geprobeerd met 200km/h? As is dan helemaal leuk, dat vliegt door je hele auto heen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gooi m'n peuken gewoon altijd uit 't raam.
Veel beter.
Op de snelweg rook ik niet, tenzij file.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij dat al eens geprobeerd met 200km/h? As is dan helemaal leuk, dat vliegt door je hele auto heen.
Been there, done that.
Precies, kleed hem in een pak, leer hem Nederlands, verander "Rijke tata's" in "Arme paupers" en je hebt ons.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, kleed hem in een pak, leer hem Nederlands, verander "Rijke tata's" in "Arme paupers" en je hebt ons.
Mietje.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op de snelweg rook ik niet, tenzij file.
Vind het geruis langs me oor irritant.quote:
Dat was ook mijn punt om de asbak te gebruiken, dak op een kiertje om de rook af te laten zuigen en klaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind het geruis langs me oor irritant.
Gelukkig is dat een deel van het Nederlandse leven waar we nooit mee in aanraking komen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:27 schreef von_Preussen het volgende:
Haha: "een duwtje in de rug geven"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |