Dan zouden het inmiddels spookdorpen moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat je niet voor de gek houden, het is gewoon een schematische weergave van het electriciteitscircuit van een Vinexwoning.
Want? Die kurk van de champagnefles moet uiteindelijk toch ergens blijven, of ben ik nu de enige die 2 praktische zaken zo combineert?quote:
Ies Haram.quote:
Hm, kan me er gelukkig geen voorstelling van maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stel je voor je ligt een vrouw te beffen terwijl ze ongesteld is, dan wil je natuurlijk die troep niet in je gezicht hebben.
Vrouwelijke vagiens worden niet zo ongesteld als de opening van een ontdopte fles bubbels.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Want? Die kurk van de champagnefles moet uiteindelijk toch ergens blijven, of ben ik nu de enige die 2 praktische zaken zo combineert?
Biefstuk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, kan me er gelukkig geen voorstelling van maken.
Tenminste nog vlees en geen vis.quote:
Dat lijkt me een bijzonder onaangename ervaring.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij een vriendin kan je het timen, maar wat als je een vrouw oppikt tijdens uitgaan en ze vertelt niet dat ze in haar periode zit?
Precies, dan komt de vraag; ben je een wegloper of doorzetter.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me een bijzonder onaangename ervaring.
Dat is mij duidelijk, maar het ging mij om het volgende.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrouwelijke vagiens worden niet zo ongesteld als de opening van een ontdopte fles bubbels.
Op het moment dat je een tampon uit het onderlichaam trekt zou je toch enigzins een sterke aanwijzing kunnen hebben wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij een vriendin kan je het timen, maar wat als je een vrouw oppikt tijdens uitgaan en ze vertelt niet dat ze in haar periode zit?
Een slaper, uiteraard.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, dan komt de vraag; ben je een wegloper of doorzetter.
Dat begrijp ik, maar dan is het al te laat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op het moment dat je een tampon uit het onderlichaam trekt zou je toch enigzins een sterke aanwijzing kunnen hebben wat er aan de hand is.
Wat ben ik ook een held met Cluedo.
Daarom alleen al moet je een vrouw nooit alleen laten ontkleden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op het moment dat je een tampon uit het onderlichaam trekt zou je toch enigzins een sterke aanwijzing kunnen hebben wat er aan de hand is.
Wat ben ik ook een held met Cluedo.
Aangepast naar jouw belevingswereld:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, dan komt de vraag; ben je een wegloper of doorzetter.
Vrouwen mee naar huis nemen is een doodzonde, als ze zwanger raken weet haar advocaat waar ze de alimentatie-eis naar toe moeten sturen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom alleen al moet je een vrouw nooit alleen laten ontkleden.
Blijf. Haar. Aanstaren. Gedurende. De. Volledige. Sessie.
Anders loop je alsnog het risico dat het maandverbandje of de tampon weggemoffeld wordt in jouw tandenborstelhoudertje op de badkamer als ze zich eventjes gaat fatsoeneren in het lavet.
Vrouwen voegen je op het toilet van een club al toe op Facebook, voordat ze je mee naar huis nemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrouwen mee naar huis nemen is een doodzonde, als ze zwanger raken weet haar advocaat waar ze de alimentatie-eis naar toe moeten sturen.
Hèhè, waarom denk je dat ik niet op naam te vinden ben op FB?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrouwen voegen je op het toilet van een club al toe op Facebook, voordat ze je mee naar huis nemen.
Een slimme meid, is op haar toekomst voorbereid!
Dat ben je wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hèhè, waarom denk je dat ik niet op naam te vinden ben op FB?
Hm, goede vraag, nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aangepast naar jouw belevingswereld:
Wat doe jij als je erachter komt dat iemand z'n reet niet goed heeft afgeveegd?
Ja, omdat ik met allerhande wapens sta te zwaaien op mijn profielfoto, dat is dan ook niet zo moeilijk te raden.quote:
V_P: De Rambo van de Lage landen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, omdat ik met allerhande wapens sta te zwaaien op mijn profielfoto, dat is dan ook niet zo moeilijk te raden.
Zijn er vrouwen in een stad uit het oosten die geen gemeenschappelijke vrienden met jou hebben?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, omdat ik met allerhande wapens sta te zwaaien op mijn profielfoto, dat is dan ook niet zo moeilijk te raden.
Maar als je mijn naam zou zoeken op FB (zonder het profiel van "gezamelijke vrienden" te doorzoeken), dan vind je het niet.
Douche: primaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, goede vraag, nooit meegemaakt.
Maar seks onder de douche is lekker.
Zwembad is ook lekker.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Douche: prima
Bad: kut
Bubbelbad: heerlijk
Tuurlijk, de meeste vrienden in mijn lijst komen uit Duitsland of uit Rotterdam.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen in een stad uit het oosten die geen gemeenschappelijke vrienden met jou hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |