Meestal zijn we gewoon in Willemstadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar sliep je wel niet?
Niks geen last gehad.
Altijd fijn inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:13 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Favo temperatuur in de auto, zowel 's zomers als 's winters.
Nouja aan de swim-up bar en op het strand en bij het zwembad gewoon wel korte mouwen hoor, maar niet gestoken daar voor zover ik me kan herinneren. 's Avonds was het verplicht net gekleed te gaan, slippers/kortebroek en al die zooi mochten niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meestal zijn we gewoon in Willemstad
Dit keer verblijven we misschien in Livingstone.
Misschien ben jij wat meer aangekleed (colbert) in tegenstelling tot korte mouwen. Zo wordt je al een stuk minder gestoken.
Moorequote:
Precies, lang leve de techniek.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hulde voor dual zone climate control, wij zouden elkaar de kop inslaan.
Ik gooi m'n peuken gewoon altijd uit 't raam.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, ik koop altijd een nieuwe auto als ie vol is
quote:
Gast, waar zie je me voor aan? Denk je dat ik dat nog nooit heb gezien?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/re(...)merica+michael+moore
TV in grefoland?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, waar zie je me voor aan? Denk je dat ik dat nog nooit heb gezien?
Heb jij dat al eens geprobeerd met 200km/h? As is dan helemaal leuk, dat vliegt door je hele auto heen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gooi m'n peuken gewoon altijd uit 't raam.
Veel beter.
Op de snelweg rook ik niet, tenzij file.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij dat al eens geprobeerd met 200km/h? As is dan helemaal leuk, dat vliegt door je hele auto heen.
Been there, done that.
Precies, kleed hem in een pak, leer hem Nederlands, verander "Rijke tata's" in "Arme paupers" en je hebt ons.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, kleed hem in een pak, leer hem Nederlands, verander "Rijke tata's" in "Arme paupers" en je hebt ons.
Mietje.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op de snelweg rook ik niet, tenzij file.
Vind het geruis langs me oor irritant.quote:
Dat was ook mijn punt om de asbak te gebruiken, dak op een kiertje om de rook af te laten zuigen en klaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind het geruis langs me oor irritant.
Gelukkig is dat een deel van het Nederlandse leven waar we nooit mee in aanraking komen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:27 schreef von_Preussen het volgende:
Haha: "een duwtje in de rug geven"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |