quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Same.Dat is toch niet off topic. Het is mijn review op een (schijt) filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:16 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Nee hoor, ben het helemaal met je eens. Dé overgewaardeerde film van het afgelopen jaar (naar mijn mening dan).
Edit: ik vind een 4 nog hoog trouwens.![]()
Compleet mee oneensquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:15 schreef kilozout het volgende:
[..]
Compleet mee eens. 4.0 is nog aardig hoog.
Misschien moet ik nog eens een poging wagen..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
Compleet mee oneensVoor mij met afstand de beste film van 2011, en 1 van de beste van het nieuwe millenium tot nu toe
Absoluutquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef kilozout het volgende:
[..]
Misschien moet ik nog eens een poging wagen..
Wat vind je er dan zo goed aan? Serieuze vraag hoor, meningen verschillen nu eenmaal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
Compleet mee oneensVoor mij met afstand de beste film van 2011, en 1 van de beste van het nieuwe millenium tot nu toe
toevallig ook afgelopen week gekeken, blijft een briljante film, en je kunt blijven nadenken over het eindequote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Twelve Monkeys
[ afbeelding ]
Weer een klassieker die ik nog niet in zijn geheel had gezien. Twelve Monkeys snijdt het nodige aan lastige filmonderwerpen aan. Tijdreizen, psychoses, dierenrechten en volkuitroeiende virussen komen allemaal langs. Het had een irritante warboel kunnen worden, maar dat is gelukkig niet gebeurd. Het verhaal is interessant en goed volgbaar. Dinges Stowe speelt naarmate de film vordert steeds minder irritant, Bruce Willis speelt goed, Brad Pitt is ronduit briljant.
IMDB: 8.1
Ik: 7.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Dawnbreaker op 28-01-2012 03:36:07 ]<hr>
Review op flabberquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:22 schreef La_Vita het volgende:
War Horse
[ afbeelding ]
Film van Steven Spielberg over een paard dat mee moet doen in de oorlog en op die manier telkens van eigenaar wisselt. De film viel me een beetje tegen, erg hoog Black Beauty-gehalte. Wel vermakelijk genoeg voor de zaterdagmiddag. Oja en nu wil ik ook een paard![]()
imdb: 7.3
ik: 6.5
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:08 schreef invine het volgende:
[..]
Review op flabber
http://www.flabber.nl/weblog/video/bbqpower-h4r-w0rse-10291
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Same.Same x 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige maand ook gezien. Wat een heerlijke film. Ben het ook eens met de 8.0quote:Moon
Review:
Een astronaut doet werkzaamheden op de maan in totale isolatie voor een contractperiode van 3 jaar voor een grote firma. Hij komt erachter dat deze firma zich niet bepaald aan het contract houdt en ontdekt een geheim dat zijn leven op de kop zet.
De film heeft een heerlijk donker sfeertje, en geeft een geweldige boodschap over het kapitalisme af. Ik kan niet veel meer zeggen over de inhoud zonder het plot te verpesten, maar ik vond hem meesterlijk. Er is weinig actie maar dat is geen gemis, want de verhaallijn is interessant genoeg om je op je puntje van je stoel te houden.
Imdb: 8.0
Ik: 8.0 (eens met imdb)
Ook gezien laatst, vond hem ook erg goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:26 schreef Karina het volgende:
La Piel Que Habito
Thriller
Een plastisch chirurg heeft een nieuwe soort synthetische huid uitgevonden en presenteert dit op een congres. De huid heeft hij "uitgeprobeerd" op een jonge vrouw, stukje voor stukje is de huid op haar lichaam aangebracht.
Zo begint de film... daarna gaan we middels een flashback naar het begin van het verhaal.
Ik vond het een geweldige film met een hele sterke twist. In het begin heb je zoiets van: huh ik snap er geen bal van, maar naarmate het verhaal vordert wordt het allemaal duidelijk. Goede rol van Antonio Banderas.
Voor mij een extra pluspunt: ik kon mijn Spaans weer een beetje ophalen (ik had wel Nederlandse ondertitels).
[ afbeelding ]
is het een beetje spannede actie thriller dus??quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:26 schreef Karina het volgende:
La Piel Que Habito
Thriller
Een plastisch chirurg heeft een nieuwe soort synthetische huid uitgevonden en presenteert dit op een congres. De huid heeft hij "uitgeprobeerd" op een jonge vrouw, stukje voor stukje is de huid op haar lichaam aangebracht.
Zo begint de film... daarna gaan we middels een flashback naar het begin van het verhaal.
Ik vond het een geweldige film met een hele sterke twist. In het begin heb je zoiets van: huh ik snap er geen bal van, maar naarmate het verhaal vordert wordt het allemaal duidelijk. Goede rol van Antonio Banderas.
Voor mij een extra pluspunt: ik kon mijn Spaans weer een beetje ophalen (ik had wel Nederlandse ondertitels).
[ afbeelding ]
Geen actie. Ook niet eens echt heel spannend, meer een verrassende thriller zou ik zeggen. Beetje moeilijk uit te leggen zonder te spoileren.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:19 schreef casper019 het volgende:
[..]
is het een beetje spannede actie thriller dus??
Stond al een tijdje op de NAS maar eindelijk gekeken.quote:Nadat zijn broer aftreedt wordt George nogal ongewild de nieuwe Koning van Engeland en gaat door het leven als George VI. Helaas stottert hij, wat niet echt Koninklijk overkomt. Hiervoor schakelt hij de hulp in van de onorthodoxe spraaktherapeut Lionel Logue wat resulteert in een reeks ongewone technieken en een bijzondere vriendschap.
Ja, het is een erg sterke film, maar de gigantische buzz er om is misschien wel een beetje 'to much'...quote:Er is weinig echt mis met The King's Speech. Het is een degelijk gemaakt koningsdrama met een onopvallende regie, maar prima acteerprestaties en een aardig verhaal over een onverwachtige vriendschap en het overwinnen van je gebreken. Twaalf Oscarnominaties zijn alleen een beetje overdreven voor een degelijke film
Dumb and Dumberquote:Op zondag 29 januari 2012 03:20 schreef BobW het volgende:
Dumb & Dumber (1994)
Deze film heeft uiteraard iedereen al tientallen keren gezien, toch? Ik ben er ook zo'n eentje maar hij blijft gewoon geweldig. Jim Carrey en Jeff Daniels spelen gewoon fantastisch en ondanks dat ik de film al vaak heb gezien moest ik toch steeds weer lachen. Het was ook een tijdje geleden dat ik hem voor het laatst had gezien en dan weet je pas vlak voor de grap wat er ook alweer gaat gebeuren.
Mooie stukken zijn natuurlijk in de sneeuw, als Lloyd aan het dromen is achter het stuur, samen met de bad guy in de auto, het einde en natuurlijk veel meer.
Heb je deze film nog nooit gezien? Ga hem direct kijken!
Heb je deze film al eens gezien? Ga hem direct kijken!
thx voor e tip was em eigenlijk van plan vanavond te gaan kijken...quote:Op zondag 29 januari 2012 11:49 schreef Roces18 het volgende:
The Rum Diary
Ik kan er erg kort over zijn, sla deze lekker over. Een film maak je niet met alleen mooie plaatjes maar het verhaal moet ook boeiend zijn. En dat faalt helaas op alle vlakken, dit in combinatie met een veel te lange speeltijd zorgt voor een tergend langzame film.
Wat let je om hem te organiserenquote:Op zondag 29 januari 2012 03:30 schreef DrDentz het volgende:
Ga hem binnenkort weer kijken, er moet eens een Jim Carrey-tournament komen op FOK!.
Dat is nou eenmaal de stijl van Sergio Leone. Once upon a time in the west was immers ook precies in zo'n trage tempo. Je moet er van houden. Het zijn trouwens niet voor niks avondvullende films.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:29 schreef RickoKun het volgende:
Once upon a time in america.
Het enige wat ik hierover kwijt wil is dat t tempo extreem laag is bij deze film.
Heb nu net een scene gezien waarin robert de niro 2 minuten lang in een kopje thee / koffie zit te roeren. Thats it.
Ik heb er een hele zondagmiddag aan kwijt geraakt, maar dat was de moeite waard.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:29 schreef RickoKun het volgende:
Once upon a time in america.
Het enige wat ik hierover kwijt wil is dat t tempo extreem laag is bij deze film.
Heb nu net een scene gezien waarin robert de niro 2 minuten lang in een kopje thee / koffie zit te roeren. Thats it.
Ik zou hem zeker niet kijken als ik jouw was. Ken een beetje jouw smaak ten opzichte van jouw recensies en dan zou ik deze echt overslaan. Wat een trage film, er gebeurt niks en er wordt amper wat in gezegd. Bij sommige films werkt dit maar deze film is echt waardeloos.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:32 schreef casper019 het volgende:
net een stuk va tinker tailer spy gekeken maar wel erg veel gepraat weet nog nie of ik em af ga kijken
Dit vond ik ook, ontzettend saaie en droge film, zonde van het geld wat ik ervoor betaald hebquote:Op maandag 30 januari 2012 19:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik zou hem zeker niet kijken als ik jouw was. Ken een beetje jouw smaak ten opzichte van jouw recensies en dan zou ik deze echt overslaan. Wat een trage film, er gebeurt niks en er wordt amper wat in gezegd. Bij sommige films werkt dit maar deze film is echt waardeloos.
Verschil is dat 'The West' wel een goeie film is, Once Upon A Time In America is nogal saai.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:39 schreef miep63 het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal de stijl van Sergio Leone. Once upon a time in the west was immers ook precies in zo'n trage tempo. Je moet er van houden. Het zijn trouwens niet voor niks avondvullende films.
Goede grap.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Verschil is dat 'The West' wel een goeie film is, Once Upon A Time In America is nogal saai.
Heb het laatste kwart gezien, en moet zeggen nadat ik IMDB heb gezien, waar men een best wel goede 'theorie' heeft over die film, dat het me toch nog wel aangreep.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Verschil is dat 'The West' wel een goeie film is, Once Upon A Time In America is nogal saai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen is, -wat ik dus al zei- het tempo tergend langzaam. Maar het blijft bij je
Dat lijkt me wel zo een baggerfilm!quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:10 schreef planethugo het volgende:
War Horse
[ afbeelding ]
Had er meer van verwacht, regelmatig overdreven sentimenteel en onrealistisch hoe men de paarden benaderd. Maar toch enkele mooie momenten en Spielberg's oorlogsscene's zijn altijd wel de moeite waard. Maar niet het meeslepende epos dat je van deze regisseur mag verwachten.
7.0
helaas mee-eens... beide echt traag en bah...quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:39 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Tinker taylor spy -> Halverwege afgezet
Rum Diary -> In slaap gevallen
Wat een troep
Tinker tailor soldier spy vond ik juist een ven de betere films die ik de afgelopen maanden heb gezienquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:27 schreef casper019 het volgende:
[..]
helaas mee-eens... beide echt traag en bah...
Zoeknu iets voor vanmiddag/vanavond
zit te denken aan Anonymous
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |