abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:13:40 #51
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_106726138
*O* Sylvana *O* *O* Nyota *O* Beide zo goed bezig...

Lastpost, heb al eens vaker posts van je gelezen en zou je dan zo graag beet willen pakken en een dikke kusknufkroel willen geven... Al zal het waarschijnlijk weinig helpen, bij deze... *;
Zulke verschrikkelijke gebeurtenissen zijn voor de meeste mensen zo ongrijpbaar (en da's maar goed ook, eigenlijk), zeker na enige tijd gaat iedereen (ogenschijnlijk) weer verder met hun leven terwijl de leegte voor jou nooit echt op te vullen is, je blijft dingen ervaren waar anderen niet door belemmerd worden, ik snap enigszins hoe je je in gezelschap van vrienden toch zo eenzaam kan voelen. Ik herken ook hoe mensen je verdriet bagatelliseren omdat je zij gewend bent zijn geraakt aan het masker wat je ophoudt. Weet alleen niet goed wat ik kan zeggen om je een hart onder de riem te steken.
Wees lief voor jezelf, als anderen dat verzuimen. De buitengewone kracht die mensen zoals jij tentoon spreiden, sleept mensen zoals ik er weer doorheen. :*.
power to the people
pi_106728779
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:55 schreef Sylvana het volgende:
Thnx iedereen *O*

[..]

Thnx en nee dan ga ik een aantal dagen in de week naar de structurele deeltijdgroep. Daar krijg ik nog een intakegesprek van. En zodra de uitslag van mijn persoonlijkheidsonderzoek binnen is ga ik samen met psych kijken welke therapie ik nog meer kan doen. Maar ben iig blij dat ik naar huis mag en gewoon weer lekker thuis kan slapen enzo :D
Is die uitsla er nog steeds niet?? Wanneer krijg je die?
pi_106728895
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:24 schreef Nyota het volgende:

[..]

Is die uitsla er nog steeds niet?? Wanneer krijg je die?
Het onderzoek is 4 weken geleden en uitslag zou er binnen 6 weken zijn. Dus als het goed is nog maximaal 2 weken wachten.
pi_106735502
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:18 schreef Murmeli het volgende:
Yayyy voor Sylvana!
En yayy voor nyota ook trouwens :) maar dat had ik stiekem al gezegd ;)

Ik ben echt een enorme muts maar ik heb mezelf maar meteen min of meer vergeven. Vroegah voor ik aan de AD's zat en voordat ik aan de concerta zat was ik nogal een feestbeest. Alcohol, drugs, alles kon er wel in en dan trok ik soms een hele nacht door.
Nu ben ik natuurlijk van de concerta af en dinsdag werd een vriend van me gecremeerd die vorige week zelfmoord had gepleegd en daarna had ik best wel behoefte om me klem te zuipen en dat liep uit in een nachtje doorhalen met niet alleen drank. Lekker stom met AD's, daar had ik juist wel eens iemand voor uitgescholden dat die dat had gedaan, maar ik kon het niet laten.
Gelukkig is er niks misgegaan, ik ben nu alleen heel erg brak (koppijn, niet normaal meer en kramp aan mijn kaken) maar gelukkig niet depressief. Zou kunnen dat dat een dezer dagen nog komt. Maar ja, eigen schuld. Blond kind dat ik ben. niet meer doen dus....
Heel, heel soms is dat wel goed voor je. Even een keer uit de band springen en even doen als vroeger. Dan weet je meteen weer wat het ook al weer was, waarom je het niet te vaak moet doen, maar even niet bewust met je geest bezig zijn en de middelen kiezen om je even te latengaan.
Mijn psych is voor een keer per jaar akkoord :)
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_106744967
@Sylvana
Wat fijn dat je met onslag mag! Heerlijk.

@Murmeli
Iedereen heeft wel zulke nachten. En zolang je het niet te vaak doet kan is het niet erg. Soms is het even nodig..

Hier gaat het dubbel. Zit overduidelijk met pieken en dalen die duidelijk merkbaar zijn.
School maak ik me niet meer te druk om, als ik eind van het jaar mijn punten niet haal maar deze de enige slechte periode is..heb ik steun van de decaan. Dus dat neemt de paniek wat af.

Verder kost 1 dag les me nu echt mega
moeite en ben ik eind van de dag gebroken..en dus super depri. Wat ik overdag nog ben. Maar ik kan mezelf een beetje rondslepen overdag.
En nu heb ik 4 dagen weekend..moet wel studeren..maar wil ook meer dan voldoende rust nemen :).

En ik wil over een tijdje een hanger laten maken met de foto van oma erin gegraveerd! Het kost wel wat..maar voor mij is dat het meer dan waard! Maar dat wil ik pas doen als het beter gaat en ik wat meer geld heb ;)
  zaterdag 14 januari 2012 @ 05:32:45 #56
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106794326
Mooi om te horen Sylvana. :)

Sterkte voor iedereen en hopen dat 2012 een goed jaar wordt.

Post 1000 in R&P. *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_106794329
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 05:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Post 1000 in R&P. *O*
Hoe weet je dat dan?
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 05:35:54 #58
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106794335
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 05:33 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dan?
Door de FOK!statstool.
pi_106810616
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 05:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Mooi om te horen Sylvana. :)

Sterkte voor iedereen en hopen dat 2012 een goed jaar wordt.

Post 1000 in R&P. *O*
Ik denk dat ik er veel meer heb, hoe zie je dat?
Rustig aan.
  zondag 15 januari 2012 @ 01:29:51 #60
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106822622
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 19:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat ik er veel meer heb, hoe zie je dat?
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
Onder "aantal (per subforum)".
Maar je kunt het maar voor maximaal een periode van 365 dagen berekenen.

/offtopic
  maandag 16 januari 2012 @ 18:43:58 #61
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_106879232
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:29 schreef seasushi het volgende:

[..]

Heel, heel soms is dat wel goed voor je. Even een keer uit de band springen en even doen als vroeger. Dan weet je meteen weer wat het ook al weer was, waarom je het niet te vaak moet doen, maar even niet bewust met je geest bezig zijn en de middelen kiezen om je even te latengaan.
Mijn psych is voor een keer per jaar akkoord :)
mja daar zit ook wat in maar het is ook gewoon gevaarlijk, drugs met antidepressiva. zonder de drugs moet het inderdaad wel kunnen afentoe. veel zuipen is ook niet goed, maar iets minder link.
ik voel me ook pas sinds gisteren/vandaag weer normaal. heeft dus 5 dagen geduurd. moet ik maar niet meer doen.
al heb ik het mezelf wel vergeven....dat is al heel wat voor mij ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_106880111
Ik ben met ontslag *O*

Heb alleen nog geen ontslaggesprek gehad :') Psychiater had crisisdienst en moest weg naar een crisis. Gesprek is nu donderdag.

Tot die tijd dus ook 2 mgr Risperdal blijven slikken. Zou eigenlijk vanaf vandaag naar 1 mg gaan, maar dat ging dus niet door.

Heb nog geen idee wanneer ik intake heb voor de deeltijdbehandeling, dus de eerste paar dagen gewoon thuis. Dat vind ik wel een beetje spannend, want heb alleen 1 keer een uurtje alleen thuis gezeten.

Maar maar gewoon denken dat het goed gaat en anders kan ik altijd naar mn schoonouders of schoonzusje, dus dat scheelt :)
pi_106880457
@Sylvana,
wat fijn, dat je weer naar huis kunt. Het word denk ik wel even wennen. Maar het weer thuis zijn is alleen positief.

@murmeli
Volgende keer dan maar de drugs iig achterwege laten!! Dat zal die enorme "kater" wel veel doen minderen.

Hier wat dubbele daagjes achter de rug. Wel wat aan school gedaan en verder neit veel. Behalve opppas voor een baby, en dat is gewoon leuk. Vooral nu die baby heel veel mompelt, praat ed. Maar er niks van te verstaan is..dat is zo lief O+
Gisteren alleen bankgehangen en een beetje gestudeerd voor tentamens.

Maar verder is het hier nog op en af kwa stemmingen...maar is het al iets beter beheersbaar!
pi_106883298
Zoo sinds anderhalve week merk ik dat ik duidelijk boven de nullijn ben gekomen, mijn stemming is een stuk beter en heb het gevoel uit de depressie te zijn. Niet dat ik er al ben maar het kan nu alleen nog maar omhoog.

Jammer genoeg is de vermoeidheid nog steeds aanwezig en krijg ik enorme last van spanningen, hartkloppingen, beetje angstig, hoofdpijn en druk op de borst als ik teveel doe op een dag. Gelukkig leer ik steeds beter naar mijn lichaam te luisteren door meteen rust te nemen en is de hersteltijd niet meer zo lang. Toch blijft een psychose het meest enge en kutte dat me ooit is overkomen. Dat gun je je ergste vijand niet.

Zaterdag heb ik het zelfs tot 2 uur volgehouden met stappen, wel met alcohol dus niet zo verstandig. Dat maakte gister ook dubbel kut. Maar vandaag weer een goede dag gehad jeuj.
pi_106883351
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:05 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben met ontslag *O*

Heb alleen nog geen ontslaggesprek gehad :') Psychiater had crisisdienst en moest weg naar een crisis. Gesprek is nu donderdag.

Tot die tijd dus ook 2 mgr Risperdal blijven slikken. Zou eigenlijk vanaf vandaag naar 1 mg gaan, maar dat ging dus niet door.

Heb nog geen idee wanneer ik intake heb voor de deeltijdbehandeling, dus de eerste paar dagen gewoon thuis. Dat vind ik wel een beetje spannend, want heb alleen 1 keer een uurtje alleen thuis gezeten.

Maar maar gewoon denken dat het goed gaat en anders kan ik altijd naar mn schoonouders of schoonzusje, dus dat scheelt :)
Van harte! Natuurlijk is het weer spannend, dat vond ik ook na de opname. Kost een paar weekjes maar dan ben je wel weer gewend.
pi_106888822
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 20:06 schreef b4kl4p het volgende:
Zoo sinds anderhalve week merk ik dat ik duidelijk boven de nullijn ben gekomen, mijn stemming is een stuk beter en heb het gevoel uit de depressie te zijn. Niet dat ik er al ben maar het kan nu alleen nog maar omhoog.

Jammer genoeg is de vermoeidheid nog steeds aanwezig en krijg ik enorme last van spanningen, hartkloppingen, beetje angstig, hoofdpijn en druk op de borst als ik teveel doe op een dag. Gelukkig leer ik steeds beter naar mijn lichaam te luisteren door meteen rust te nemen en is de hersteltijd niet meer zo lang. Toch blijft een psychose het meest enge en kutte dat me ooit is overkomen. Dat gun je je ergste vijand niet.

Zaterdag heb ik het zelfs tot 2 uur volgehouden met stappen, wel met alcohol dus niet zo verstandig. Dat maakte gister ook dubbel kut. Maar vandaag weer een goede dag gehad jeuj.
dat heb ik dus ook en als ik eigenwijs door blijf rennen volgt gegarandeerd een paniekaanval!

Is het voor iemand herkenbaar dat je zelfvertrouwen een deuk oploopt na een burn-out?
Ik heb gesoliciteerd, en hoewel ik weet dat ik goed ben in wat ik doe, merk ik ook dat ik twijfel aan mezelf, Vrijdag maar eens bespreken met mijn psych!
S. 2014
J. 2016
pi_106917931
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Is het voor iemand herkenbaar dat je zelfvertrouwen een deuk oploopt na een burn-out?
Ik heb gesoliciteerd, en hoewel ik weet dat ik goed ben in wat ik doe, merk ik ook dat ik twijfel aan mezelf, Vrijdag maar eens bespreken met mijn psych!
Ja, is herkenbaar. Heb ik ook erg last van gehad toen ik in m'n burn-out zat. Maar misschien is dat wel een algemeen trekje van me.... Hopelijk kan de psych je even een zetje geven :)

Hier gaat het wel ok. Ik kan waarschijnlijk wat werk gaan doen bij het bedrijf waar een vriend van me werkt. Is echt chill :) Ga van de week nog even langs om te babbelen, maar ik heb z'n baas al wel eens eerder ontmoet.

En vandaag heerlijk heel de middag buiten geweest! Echt fijn die zon! En straks nog naar de psych. Die zal me wel weer even met beide benen op de grond zetten (lees: dat ik nu niet meer denk dat ik heel de wereld weer aan kan omdat ik alles hard weg duw...)
pi_106918212
Dat van zelfvertrouwen is ook wel herkenbaar. En lijkt mij ook vrij logisch want je moet als het ware weer helemaal op nieuw beginnen en dat is veel leren enzo.

Hier ben ik moe, ik ben blij als deze periode voorbij is. En ik de tentamens gehad heb. Bij 1 vak ga ik 100% voor de herkansing. En de andere twee even wat aan doen deze week en hopelijk haal ik het.
Verder is het nog op en af, ene moment barst ik van de energie en heb ik er zin in, en het andere moment wil ik gewoon nisk behalve dat de wereld vergaat.
Vanmiddag ben ik gebeld dat de psych ziek is, en dat de afspraak voor nog onbekende tijd is opgeschort. :'(
pi_106963356
Cafpow, wat klote dat die afspraak dan voor onbekende tijd is opgeschort. Zo irritant, want je kunt je er dan helemaal niet op instellen. Is het bekend wat hij/zij heeft?

Hier was ik gisterenavond weer bij m'n psych en was een heftige sessie. Dat kwam geloof ik meer omdat ik mezelf eindelijk eens wat meer durf te laten zien. Haar verteld dat ik me nu zo besef dat ik zo'n intens verlangen heb naar een mama en dat ik weet dat dat nooit meer kan en nooit kan krijgen. En dat maakt me echt verdrietig...Ik zat zowaar bijna te huilen (en ik huil nooit bij iemand, ook niet bij m'n psych).

Hoe dan ook,dat was weer een stap. Verder gaat het redelijk ok. De pillen lijken steeds meer te werken en ga morgen een afspraak maken bij een haptonoom. Wel eens eerder bij geweest, maar volgens m'n psych zou het weer handig kunnen zijn om oude pijn eens uit m'n lichaam te krijgen (want het is duidelijk te merken dat dat er nog erg in zit).

Verder zei m'n psych dat het alles nog wel even gaat duren. Eigenlijk gaat het om het maken van nieuwe patronen en dat dat in mijn geval wellicht wat moeilijk was dan bij anderen. Jippie -O-
pi_106970691
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:20 schreef Nyota het volgende:
Cafpow, wat klote dat die afspraak dan voor onbekende tijd is opgeschort. Zo irritant, want je kunt je er dan helemaal niet op instellen. Is het bekend wat hij/zij heeft?

Hier was ik gisterenavond weer bij m'n psych en was een heftige sessie. Dat kwam geloof ik meer omdat ik mezelf eindelijk eens wat meer durf te laten zien. Haar verteld dat ik me nu zo besef dat ik zo'n intens verlangen heb naar een mama en dat ik weet dat dat nooit meer kan en nooit kan krijgen. En dat maakt me echt verdrietig...Ik zat zowaar bijna te huilen (en ik huil nooit bij iemand, ook niet bij m'n psych).

Hoe dan ook,dat was weer een stap. Verder gaat het redelijk ok. De pillen lijken steeds meer te werken en ga morgen een afspraak maken bij een haptonoom. Wel eens eerder bij geweest, maar volgens m'n psych zou het weer handig kunnen zijn om oude pijn eens uit m'n lichaam te krijgen (want het is duidelijk te merken dat dat er nog erg in zit).

Verder zei m'n psych dat het alles nog wel even gaat duren. Eigenlijk gaat het om het maken van nieuwe patronen en dat dat in mijn geval wellicht wat moeilijk was dan bij anderen. Jippie -O-
@Nyota, tja het is niet bekend wat ze heeft. Maar ik krijg het idee dat de psych redelijk zwak is ofzo. Want de psych is echt om de paar maandjes ziek.
Maar het voordeel is dat van onderweg naar school kan zien of de lichten in de spreekkamer aan staan, dus weet gelijk of ze aanwezig is... _O- wel een voordeeltje :)
Afgelopen dagen slaap ik beter, maar ik ben echt heel snel bekaf. En dan is het naar mijn vingers genoeg om mij compleet overstuur te maken.
En dan val ik in slaap alsof ze me knock out hebben geslagen..en 's ochtends word ik wakker een half uur of meer nadat ik opgestaan ben.
En verder, tja overleefmodus hier. Ik hoef maar iets triest te horen of te zien en ik zit in tranen.

Tja, fijn dat het een heftige sessie was en dat je jezelf goed kon laten gaan..dat is denk ik nog wel het meest lastige ;) en zwaar..maar dat zal uiteindelijk wel positief uitpakken denk ik..
Verder veel succes bij de haptonoom!
pi_107008668
Hier een update van mijn kant, ik lees nog steeds af en toe mee. Het gaat hier af en aan, heb een enorme terugval gehad eind december, maar sinds vorige week gaat het weer wat beter. Baal gewoon van dat alles zo langzaam gaat qua me beter voelen. Dat maakt het niet makkelijker, want doordoor ben ik veel gefrustreerd. Wil heel graag van alles, maar het lukt gewoon nog niet blijkbaar.

Ga nu lekker op bed liggen lezen, hoop dat het met jullie ook allemaal wel goed gaat.
Xx
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:29:26 #72
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_107009649
Toch jammer dat het altijd met terugvallen moet.
Was er maar een middel waar alles meteen goed van werd en goed van bleef.

Ik krijg een hersenscan. :o Om te kijken wat voor afwijkingen er te zien zijn.
Lijkt me wel eng eigenlijk ...
pi_107009996
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Toch jammer dat het altijd met terugvallen moet.
Was er maar een middel waar alles meteen goed van werd en goed van bleef.

Ik krijg een hersenscan. :o Om te kijken wat voor afwijkingen er te zien zijn.
Lijkt me wel eng eigenlijk ...
Oei, dat lijkt me ook wel eng... Wanneer mag je?
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:40:50 #74
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_107010255
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:35 schreef Nyota het volgende:

[..]

Oei, dat lijkt me ook wel eng... Wanneer mag je?
Dat is nog niet duidelijk. Ik moet dan naar het AMC (3 uur rijden }:|), maar daar hebben ze wel lange wachtlijsten.
Hopelijk wel binnen een paar maanden.
pi_107010460
@Gewoonmezelf,

Balen, dat het weer minder gaat. Maar goed, je krijgt hulp ga ik vanuit, dus dan zal het op den duur wel weer beter gaan.

@Nyota,
Spannend, ik heb ooit iets een resonantie gehad, en dat vond ik al eng, dus een MRI lijkt me nog enger :@
Veel succes allemaal.

Hier is het nog op en af..heen en weer. En de zenuwen voor tentamens ed. maken het er niet makkelijker op. En dat zie ik aan mijn nagels ;( Want altijd als ik onder druk sta ga ik nagelbijten, terwijl als ik niet onder druk sta tja, dan groeien tot een zekere lengte tot ik ze er weer afpulk... :{
Maar ook het ene moment gaat het wel redelijk en sleep ik me wat rond, en het andere moment wil ik niks meer dan op bed liggen en alles vergeten.
Maar ondanks alles, ben ik toch tentamens aan het voorbereiden, ik verwacht minimaal 2 van de 3 te moeten herkansen..maar puur uit gebrek aan tijd en energie. Maar ik doe gewoon wat ik kan op dit moment. :{ ;)
pi_107038646
Om maar weer eens positief te zijn ondanks alle klote kwaaltjes waar ik nog steeds mee kamp. Het valt me op dat na drie kwart jaar na mijn psychose ik eindelijk weer namen kan onthouden.

Spreek vanzelf mensen aan met hun voornaam, terwijl ik dat een aantal maandjes terug echt niet kon onthouden. Haalde iedereen en alles door elkaar. Dat is goed.

Nadeel is dat ik nog steeds het gevoel heb in een vecht-vlucht stand te staan, constant totdat ik mn slaappillen neem en kan slapen. Ontspanning is er niet echt bij, meer rustig proberen te blijven. :(
pi_107161308
@b4kl4p
Het is normaal dat er dingen zij die minder goed lopen en anderen die juist wel goed lopen.
Heb je al geprobeerd ontspannigsoefeningen te doen? Of wat ik soms doe voor rust is woordpuzzels doen..

Hoe is 't Verder met iedereen?
pi_107167881
Hier nog steeds aan het wachten tot ik met de deeltijdbehandeling kan beginnen. Hoop dat ik snel kan beginnen, want nu ik weer de hele dag alleen thuis zit kom ik weer tot niks.

Lig weer de hele dag op bed en doe amper wat in het huishouden. En pieker me weer suf over een aantal dingen.

Donderdag heb ik gelukkig weer een afspraak bij de psych. Hoop dat ze dan ook kan vertellen of de uitslag van mn psychologisch onderzoek een keer binnen is. Want dat duurt ook wel erg lang :(
pi_107169086
Sylvana, weet ik al wanneer die behandeling gaat starten dan? Dit is ook niks natuurlijk. En heb je die uitslag nou nog steeds niet? Hoeveel testjes heb je wel niet gemaakt? :D

Hoe is het trouwens met jou Cafpow?

Hier wat wisselend. De medicatie lijkt wel wat te doen, maar misschien heb ik toch iets meer mg nodig. Therapie is om dit moment ook erg zwaar en morgen ga ik starten met een haptonoom :)

En ook druk bezig met opdrachten van mijn loopbaancoach en nog aan het hardlopen :) Naar het asiel even niet geweest, want m'n lichaam stribbelt weer tegen (ontstekingen in arm).

Wel ga ik misschien beginnen bij een bedrijfje met een soort leertraject :) Een vriend van mij werkt er en ze konden nog wel iemand gebruiken. Dat worden dus klusjes doen die vaak blijven liggen en kan met 4 uurtjes beginnen. Wel spannend. Onbetaald, maar dat maakt niet uit. Het ligt in ieder geval redelijk in mijn straatje. Nu nog afwachten of mijn arbeidsdeskundige het ook goed vindt.

Kortom, ben hard bezig, maar ben zo verdomde ongeduldig. En die hoofdpijn werkt ook niet mee :(
pi_107176847
Ik moet gewoon wachten tot er een plekje vrij is. En ik heb heel veel testjes gemaakt. Nouja volgende week zijn de 6 weken pas voorbij.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 24-01-2012 16:54:56 ]
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:54:18 #81
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_107184174
Ik heb een aantal jaren fluoxetine geslikt (vanwege angststoornissen) en ben een tijdje geleden gestopt vanwege haarproblemen. Het viel uit, brak af, lengteverschil links en rechts wat steeds erger werd, (echt een heel gek gezicht, ik heb het op een gegeven moment maar op 1 lengte laten knippen) en ook nog het probleem dat het niet meer leek te groeien. Er is nog steeds (of weer?) verschil tussen links en rechts maar wil het echt niet laten knippen voorlopig.

In de eerste week dat ik gestopt was leek het nogal mee te vallen maar daarna begon ik heel goed te merken dat ik gestopt was. En ik voel me behoorlijk huilerig de laatste tijd. :') Terwijl dat tijdens het medicijngebruik amper het geval was volgens mij.
pi_107187758

[ Bericht 53% gewijzigd door Enchanted op 25-01-2012 16:27:40 ]
pi_107187820

[ Bericht 100% gewijzigd door Enchanted op 25-01-2012 16:27:52 ]
  dinsdag 24 januari 2012 @ 19:27:54 #84
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_107189784
Ik zit met nyota in de kroeg. Tijd voor een hapje eten en wat fris.....
Tralalalala!

Oh en ik ga mn ad's weer wisselen..... nu paroxetine afbouwen en over 2 weken beginnen met efexor/venlanogwat
pi_107191244
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:27 schreef Murmeli het volgende:
Ik zit met nyota in de kroeg. Tijd voor een hapje eten en wat fris.....
Tralalalala!

Oh en ik ga mn ad's weer wisselen..... nu paroxetine afbouwen en over 2 weken beginnen met efexor/venlanogwat
En waar zitten jullie in de kroeg? We zouden nog een meet plannen? Hebben jullie er nog zin in?
Sorry als ik niet veel reageer maar heb deze week 3 tentamens en volgende week nog 1 en een portfolio..
Dus ik zit makkelijk 3 uur per dag in de boeken ;(

(wel mijn eigen schuld door niks te doe. De rest vd periode :()
pi_107192861
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:58 schreef cafpow het volgende:

[..]

En waar zitten jullie in de kroeg? We zouden nog een meet plannen? Hebben jullie er nog zin in?
Sorry als ik niet veel reageer maar heb deze week 3 tentamens en volgende week nog 1 en een portfolio..
Dus ik zit makkelijk 3 uur per dag in de boeken ;(

(wel mijn eigen schuld door niks te doe. De rest vd periode :()
Utrecht deze keer, is dat ook n optie?
pi_107193039
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:29 schreef Nyota het volgende:

[..]

Utrecht deze keer, is dat ook n optie?
Als het niet te laat is zowat heel nl een optie ?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:45:33 #88
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_107193805
Gezellig!
Na deze week heb ik t wat rustiger dus kan ik wel.
Ik ben voor rdam ;)
pi_107202159
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:45 schreef Murmeli het volgende:
Gezellig!
Na deze week heb ik t wat rustiger dus kan ik wel.
Ik ben voor rdam ;)
Ik ben ook voor R'dam.

Alleen ik kan pas over 2 weken....door die tentamens :r Ik heb veel liever opdrachten die je maakt en die beoordeeld worden.. :Y

Sorry als ik heel selectief reageer, en anderen oversla..maar ik heb weinig/geen tijd over..Moet voor volgende week meer dan 200 pagina's bestuderen.. :N

Maar ik sta er imo behoorlijk negatief voor, hoewel dat puur mentaal is, want ik ben wel hard bezig geweest de afgelopen weekjes...
maar verder zou ik ook niet echt weten hoe ik me voel, ja het varieert van moment tot moment. Maar ik ben gewoon veel bezig met tentamens..En sta gewoon echt nergens bij stil, ben veel te druk en onrustig.

Maar goed, ik ga nu slapen, morgenochtend vroeg 1e tentamen van deze periode :{
  woensdag 25 januari 2012 @ 08:59:35 #90
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_107208208
Succes met je tentamens, en dan kijken we daarna ff voor een datum. Heb je vast iets om naar uit te kijken :)
pi_107217128
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 08:59 schreef Murmeli het volgende:
Succes met je tentamens, en dan kijken we daarna ff voor een datum. Heb je vast iets om naar uit te kijken :)
Voor mij part kan het in principe al na volgende week woensdag...want dan heb ik het laatste tentamen en een weekend van bijna 4 dagen :)
pi_107217346
Had vanochtend een date met de haptonoom en dat gaat allemaal moeilijk worden. Maar wel goed denk ik. Het voelde ( :D) in ieder geval goed. Hij gaf aan dat er een hoop is om mee te werken...

Ben nu toch al bezig met vanalles, dus kom maar op. Wel bizar weer wat het met me deed toen ik weer thuis kwam. Jammer dat m'n zorgverzekering niet alles dekt, maar dat ben ik wel waard :)

Ik zal ff kijken wanneer ik zal aanschuiven. Ik begin volgende week ook een beetje met werken; even kijken hoe dat gaat enzo.
  donderdag 26 januari 2012 @ 13:39:54 #93
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_107256183
Ik sluit mij maar even aan bij dit topic.
Dus bij deze:

Hoi :W
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_107256529
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik sluit mij maar even aan bij dit topic.
Dus bij deze:

Hoi :W
Hoi! Als je iets kwijt wil, horen we t wel hè?
  donderdag 26 januari 2012 @ 13:53:37 #95
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_107256607
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:51 schreef Nyota het volgende:

[..]

Hoi! Als je iets kwijt wil, horen we t wel hè?
Dat komt vanzelf :)
Eerst even de kat uit de boom kijken :s)
|| justdiggit.org ||
pi_107256710
Ik heb vanmiddag om 16 uur gesprek met de psych. Maar even vertellen dus dat ik sinds mn ontslag weer hele dagen in bed lig en niks doe. En ontzettend veel pieker. Aan de ene kant fijn om thuis te zijn, aan de andere kant had ik gehoopt dat ik toch wat minder depressief zou zijn thuis. En mezelf iig tot dingen kon zetten om te doen. Maar nu doe ik niks in het huishouden (alleen eten koken, afwassen en boodschappen doen) en als ik wakker ben zit ik achter de pc of hang ik een beetje op de bank tv te kijken.

Ik heb nog steeds niks gehoord over wanneer ik intake voor de deeltijdbehandeling heb of wanneer die uitslag van mn persoonlijkheidsonderzoek er is. Zit dus ook nog eens in onzekerheid over die dingen. Hoop vooral dat ik snel met die deeltijdbehandeling kan beginnen, want de hele dag alleen thuis zitten werkt dus alleen maar averechts op het moment.
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:07:35 #97
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_107259340
Ik moet wel zeggen, ik weet niet of het bij mij om een depressie of angststoornis gaat. Maar het gaat niet lekker, ik ben op zoek naar een psycholoog (al een aantal gemaild) en ik wil gewoon ergens mijn verhaal kwijt kunnen bij mensen waar ik verder niets mee heb. Ik denk wel dat ik hier goed zit dan, toch?
|| justdiggit.org ||
pi_107259413
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet wel zeggen, ik weet niet of het bij mij om een depressie of angststoornis gaat. Maar het gaat niet lekker, ik ben op zoek naar een psycholoog (al een aantal gemaild) en ik wil gewoon ergens mijn verhaal kwijt kunnen bij mensen waar ik verder niets mee heb. Ik denk wel dat ik hier goed zit dan, toch?
Ja dan zit je hier wel goed ja :)
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:10:04 #99
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_107259436
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:09 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja dan zit je hier wel goed ja :)
Fijn.
En ik hoop natuurlijk dat ik eventuele steun of tips kan geven aan anderen :)
|| justdiggit.org ||
pi_107260180
Succes zo Sylvana. Hopelijk kan hij/zij je weer een beetje op weg helpen. Want nu ook zo weer in bed blijven hangen, is natuurlijk ook niet goed en je wil natuurlijk niet heen waar je net uitgeklommen bent.

En girlnextdoor: je zit hier prima :Y Hopelijk heb je snel een psycholoog gevonden waar het mee klikt :)

Hier een niks doen dag. Ik merkte dat ik de afgelopen tijd veel te hard heb rondgerend. Ik denk omdat dat m'n psych 2 weken geleden een snaar had geraakt en ik vooral niet wilde voelen verder en dus maar vanalles ben gaan doen. En vooral ook om me heen laten zien dat ik zo goed bezig was met vanalles.

Wat ben ik toch een muts soms. De haptonoom gisterenn maakte dat besef nog wat duidelijker, dus vandaag niet zo veel aan het doen en gewoon eens proberen echt te voelen. Ik vind er niks aan :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')