En waar zitten jullie in de kroeg? We zouden nog een meet plannen? Hebben jullie er nog zin in?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:27 schreef Murmeli het volgende:
Ik zit met nyota in de kroeg. Tijd voor een hapje eten en wat fris.....
Tralalalala!
Oh en ik ga mn ad's weer wisselen..... nu paroxetine afbouwen en over 2 weken beginnen met efexor/venlanogwat
Utrecht deze keer, is dat ook n optie?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
En waar zitten jullie in de kroeg? We zouden nog een meet plannen? Hebben jullie er nog zin in?
Sorry als ik niet veel reageer maar heb deze week 3 tentamens en volgende week nog 1 en een portfolio..
Dus ik zit makkelijk 3 uur per dag in de boeken![]()
(wel mijn eigen schuld door niks te doe. De rest vd periode)
Als het niet te laat is zowat heel nl een optie ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:29 schreef Nyota het volgende:
[..]
Utrecht deze keer, is dat ook n optie?
Ik ben ook voor R'dam.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:45 schreef Murmeli het volgende:
Gezellig!
Na deze week heb ik t wat rustiger dus kan ik wel.
Ik ben voor rdam
Voor mij part kan het in principe al na volgende week woensdag...want dan heb ik het laatste tentamen en een weekend van bijna 4 dagenquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:59 schreef Murmeli het volgende:
Succes met je tentamens, en dan kijken we daarna ff voor een datum. Heb je vast iets om naar uit te kijken
Hoi! Als je iets kwijt wil, horen we t wel hè?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik sluit mij maar even aan bij dit topic.
Dus bij deze:
Hoi
Dat komt vanzelfquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:51 schreef Nyota het volgende:
[..]
Hoi! Als je iets kwijt wil, horen we t wel hè?
Ja dan zit je hier wel goed jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet wel zeggen, ik weet niet of het bij mij om een depressie of angststoornis gaat. Maar het gaat niet lekker, ik ben op zoek naar een psycholoog (al een aantal gemaild) en ik wil gewoon ergens mijn verhaal kwijt kunnen bij mensen waar ik verder niets mee heb. Ik denk wel dat ik hier goed zit dan, toch?
Fijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |