abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107038646
Om maar weer eens positief te zijn ondanks alle klote kwaaltjes waar ik nog steeds mee kamp. Het valt me op dat na drie kwart jaar na mijn psychose ik eindelijk weer namen kan onthouden.

Spreek vanzelf mensen aan met hun voornaam, terwijl ik dat een aantal maandjes terug echt niet kon onthouden. Haalde iedereen en alles door elkaar. Dat is goed.

Nadeel is dat ik nog steeds het gevoel heb in een vecht-vlucht stand te staan, constant totdat ik mn slaappillen neem en kan slapen. Ontspanning is er niet echt bij, meer rustig proberen te blijven. :(
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_107161308
@b4kl4p
Het is normaal dat er dingen zij die minder goed lopen en anderen die juist wel goed lopen.
Heb je al geprobeerd ontspannigsoefeningen te doen? Of wat ik soms doe voor rust is woordpuzzels doen..

Hoe is 't Verder met iedereen?
pi_107167881
Hier nog steeds aan het wachten tot ik met de deeltijdbehandeling kan beginnen. Hoop dat ik snel kan beginnen, want nu ik weer de hele dag alleen thuis zit kom ik weer tot niks.

Lig weer de hele dag op bed en doe amper wat in het huishouden. En pieker me weer suf over een aantal dingen.

Donderdag heb ik gelukkig weer een afspraak bij de psych. Hoop dat ze dan ook kan vertellen of de uitslag van mn psychologisch onderzoek een keer binnen is. Want dat duurt ook wel erg lang :(
pi_107169086
Sylvana, weet ik al wanneer die behandeling gaat starten dan? Dit is ook niks natuurlijk. En heb je die uitslag nou nog steeds niet? Hoeveel testjes heb je wel niet gemaakt? :D

Hoe is het trouwens met jou Cafpow?

Hier wat wisselend. De medicatie lijkt wel wat te doen, maar misschien heb ik toch iets meer mg nodig. Therapie is om dit moment ook erg zwaar en morgen ga ik starten met een haptonoom :)

En ook druk bezig met opdrachten van mijn loopbaancoach en nog aan het hardlopen :) Naar het asiel even niet geweest, want m'n lichaam stribbelt weer tegen (ontstekingen in arm).

Wel ga ik misschien beginnen bij een bedrijfje met een soort leertraject :) Een vriend van mij werkt er en ze konden nog wel iemand gebruiken. Dat worden dus klusjes doen die vaak blijven liggen en kan met 4 uurtjes beginnen. Wel spannend. Onbetaald, maar dat maakt niet uit. Het ligt in ieder geval redelijk in mijn straatje. Nu nog afwachten of mijn arbeidsdeskundige het ook goed vindt.

Kortom, ben hard bezig, maar ben zo verdomde ongeduldig. En die hoofdpijn werkt ook niet mee :(
pi_107176847
Ik moet gewoon wachten tot er een plekje vrij is. En ik heb heel veel testjes gemaakt. Nouja volgende week zijn de 6 weken pas voorbij.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 24-01-2012 16:54:56 ]
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:54:18 #81
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_107184174
Ik heb een aantal jaren fluoxetine geslikt (vanwege angststoornissen) en ben een tijdje geleden gestopt vanwege haarproblemen. Het viel uit, brak af, lengteverschil links en rechts wat steeds erger werd, (echt een heel gek gezicht, ik heb het op een gegeven moment maar op 1 lengte laten knippen) en ook nog het probleem dat het niet meer leek te groeien. Er is nog steeds (of weer?) verschil tussen links en rechts maar wil het echt niet laten knippen voorlopig.

In de eerste week dat ik gestopt was leek het nogal mee te vallen maar daarna begon ik heel goed te merken dat ik gestopt was. En ik voel me behoorlijk huilerig de laatste tijd. :') Terwijl dat tijdens het medicijngebruik amper het geval was volgens mij.
pi_107187758

[ Bericht 53% gewijzigd door Enchanted op 25-01-2012 16:27:40 ]
pi_107187820

[ Bericht 100% gewijzigd door Enchanted op 25-01-2012 16:27:52 ]
  dinsdag 24 januari 2012 @ 19:27:54 #84
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_107189784
Ik zit met nyota in de kroeg. Tijd voor een hapje eten en wat fris.....
Tralalalala!

Oh en ik ga mn ad's weer wisselen..... nu paroxetine afbouwen en over 2 weken beginnen met efexor/venlanogwat
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_107191244
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:27 schreef Murmeli het volgende:
Ik zit met nyota in de kroeg. Tijd voor een hapje eten en wat fris.....
Tralalalala!

Oh en ik ga mn ad's weer wisselen..... nu paroxetine afbouwen en over 2 weken beginnen met efexor/venlanogwat
En waar zitten jullie in de kroeg? We zouden nog een meet plannen? Hebben jullie er nog zin in?
Sorry als ik niet veel reageer maar heb deze week 3 tentamens en volgende week nog 1 en een portfolio..
Dus ik zit makkelijk 3 uur per dag in de boeken ;(

(wel mijn eigen schuld door niks te doe. De rest vd periode :()
pi_107192861
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:58 schreef cafpow het volgende:

[..]

En waar zitten jullie in de kroeg? We zouden nog een meet plannen? Hebben jullie er nog zin in?
Sorry als ik niet veel reageer maar heb deze week 3 tentamens en volgende week nog 1 en een portfolio..
Dus ik zit makkelijk 3 uur per dag in de boeken ;(

(wel mijn eigen schuld door niks te doe. De rest vd periode :()
Utrecht deze keer, is dat ook n optie?
pi_107193039
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:29 schreef Nyota het volgende:

[..]

Utrecht deze keer, is dat ook n optie?
Als het niet te laat is zowat heel nl een optie ?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:45:33 #88
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_107193805
Gezellig!
Na deze week heb ik t wat rustiger dus kan ik wel.
Ik ben voor rdam ;)
pi_107202159
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:45 schreef Murmeli het volgende:
Gezellig!
Na deze week heb ik t wat rustiger dus kan ik wel.
Ik ben voor rdam ;)
Ik ben ook voor R'dam.

Alleen ik kan pas over 2 weken....door die tentamens :r Ik heb veel liever opdrachten die je maakt en die beoordeeld worden.. :Y

Sorry als ik heel selectief reageer, en anderen oversla..maar ik heb weinig/geen tijd over..Moet voor volgende week meer dan 200 pagina's bestuderen.. :N

Maar ik sta er imo behoorlijk negatief voor, hoewel dat puur mentaal is, want ik ben wel hard bezig geweest de afgelopen weekjes...
maar verder zou ik ook niet echt weten hoe ik me voel, ja het varieert van moment tot moment. Maar ik ben gewoon veel bezig met tentamens..En sta gewoon echt nergens bij stil, ben veel te druk en onrustig.

Maar goed, ik ga nu slapen, morgenochtend vroeg 1e tentamen van deze periode :{
  woensdag 25 januari 2012 @ 08:59:35 #90
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_107208208
Succes met je tentamens, en dan kijken we daarna ff voor een datum. Heb je vast iets om naar uit te kijken :)
pi_107217128
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 08:59 schreef Murmeli het volgende:
Succes met je tentamens, en dan kijken we daarna ff voor een datum. Heb je vast iets om naar uit te kijken :)
Voor mij part kan het in principe al na volgende week woensdag...want dan heb ik het laatste tentamen en een weekend van bijna 4 dagen :)
pi_107217346
Had vanochtend een date met de haptonoom en dat gaat allemaal moeilijk worden. Maar wel goed denk ik. Het voelde ( :D) in ieder geval goed. Hij gaf aan dat er een hoop is om mee te werken...

Ben nu toch al bezig met vanalles, dus kom maar op. Wel bizar weer wat het met me deed toen ik weer thuis kwam. Jammer dat m'n zorgverzekering niet alles dekt, maar dat ben ik wel waard :)

Ik zal ff kijken wanneer ik zal aanschuiven. Ik begin volgende week ook een beetje met werken; even kijken hoe dat gaat enzo.
  donderdag 26 januari 2012 @ 13:39:54 #93
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_107256183
Ik sluit mij maar even aan bij dit topic.
Dus bij deze:

Hoi :W
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_107256529
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik sluit mij maar even aan bij dit topic.
Dus bij deze:

Hoi :W
Hoi! Als je iets kwijt wil, horen we t wel hè?
  donderdag 26 januari 2012 @ 13:53:37 #95
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_107256607
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:51 schreef Nyota het volgende:

[..]

Hoi! Als je iets kwijt wil, horen we t wel hè?
Dat komt vanzelf :)
Eerst even de kat uit de boom kijken :s)
|| justdiggit.org ||
pi_107256710
Ik heb vanmiddag om 16 uur gesprek met de psych. Maar even vertellen dus dat ik sinds mn ontslag weer hele dagen in bed lig en niks doe. En ontzettend veel pieker. Aan de ene kant fijn om thuis te zijn, aan de andere kant had ik gehoopt dat ik toch wat minder depressief zou zijn thuis. En mezelf iig tot dingen kon zetten om te doen. Maar nu doe ik niks in het huishouden (alleen eten koken, afwassen en boodschappen doen) en als ik wakker ben zit ik achter de pc of hang ik een beetje op de bank tv te kijken.

Ik heb nog steeds niks gehoord over wanneer ik intake voor de deeltijdbehandeling heb of wanneer die uitslag van mn persoonlijkheidsonderzoek er is. Zit dus ook nog eens in onzekerheid over die dingen. Hoop vooral dat ik snel met die deeltijdbehandeling kan beginnen, want de hele dag alleen thuis zitten werkt dus alleen maar averechts op het moment.
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:07:35 #97
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_107259340
Ik moet wel zeggen, ik weet niet of het bij mij om een depressie of angststoornis gaat. Maar het gaat niet lekker, ik ben op zoek naar een psycholoog (al een aantal gemaild) en ik wil gewoon ergens mijn verhaal kwijt kunnen bij mensen waar ik verder niets mee heb. Ik denk wel dat ik hier goed zit dan, toch?
|| justdiggit.org ||
pi_107259413
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet wel zeggen, ik weet niet of het bij mij om een depressie of angststoornis gaat. Maar het gaat niet lekker, ik ben op zoek naar een psycholoog (al een aantal gemaild) en ik wil gewoon ergens mijn verhaal kwijt kunnen bij mensen waar ik verder niets mee heb. Ik denk wel dat ik hier goed zit dan, toch?
Ja dan zit je hier wel goed ja :)
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:10:04 #99
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_107259436
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:09 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja dan zit je hier wel goed ja :)
Fijn.
En ik hoop natuurlijk dat ik eventuele steun of tips kan geven aan anderen :)
|| justdiggit.org ||
pi_107260180
Succes zo Sylvana. Hopelijk kan hij/zij je weer een beetje op weg helpen. Want nu ook zo weer in bed blijven hangen, is natuurlijk ook niet goed en je wil natuurlijk niet heen waar je net uitgeklommen bent.

En girlnextdoor: je zit hier prima :Y Hopelijk heb je snel een psycholoog gevonden waar het mee klikt :)

Hier een niks doen dag. Ik merkte dat ik de afgelopen tijd veel te hard heb rondgerend. Ik denk omdat dat m'n psych 2 weken geleden een snaar had geraakt en ik vooral niet wilde voelen verder en dus maar vanalles ben gaan doen. En vooral ook om me heen laten zien dat ik zo goed bezig was met vanalles.

Wat ben ik toch een muts soms. De haptonoom gisterenn maakte dat besef nog wat duidelijker, dus vandaag niet zo veel aan het doen en gewoon eens proberen echt te voelen. Ik vind er niks aan :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')