Maak jezelf geen verwijten, jij hebt prima gehandeldquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik stond daar (eigenlijk heb ik die neiging nog wel heel erg) bijna te snotteren... Ik heb het echt maar laten checken, omdat ik al zoiets had dat de rekening toch wel hoog werd, dus dan kon dat er ook nog wel bij. Had niet gedacht dat er ook daadwerkelijk wat gevonden zou worden
Echt zo sneu voor het beest... heb ik op die manier laten rondlopen. Ik moet gewoon voortaan als ik wat denk gelijk gaan ipv het nog even aan te kijken.. suffe muts dat ik ben.
Damn!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zo! Fijn dat Indahaman weer uit de operatiekamer is! Ik hoop dat het allemaal gelukt is, Indaha! Vertroetel 'm maar goed
Ik ben terug met de Puma. Ik heb Cat maar ff eerst gebeld voordat ik het hier neerzette. De keel van de Puma, de bloedwaardes waren allemaal in orde, helaas heeft ze (en het was maar een ingeving om het te laten checken, omdat ik dacht dat ik me inbeeldde dat ze wat moeilijk liep) een verbrijzeld heupbot die gerepareerd moet gaan worden. Ik heb met de DA afgesproken dat we dat zo snel mogelijk laten doen. De Puma heeft voordat ze bij Cat kwam blijkbaar een autoongeluk oid gehad waardoor het gedeelte dat aansluit op de ruggegraat helemaal kapot is gegaan en in tig stukjes ligt. Daar gaan ze nu iets beters van proberen te maken, maar helemaal te repareren valt het niet.
Ik ben er een beetje beduusd van moet ik eerlik zeggen
Jezelf verwijten maken heeft a) geen enkele nut en b) totaal onnodig. Beter klop je jezelf op je schouder dat je het hebt laten checken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik stond daar (eigenlijk heb ik die neiging nog wel heel erg) bijna te snotteren... Ik heb het echt maar laten checken, omdat ik al zoiets had dat de rekening toch wel hoog werd, dus dan kon dat er ook nog wel bij. Had niet gedacht dat er ook daadwerkelijk wat gevonden zou worden
Echt zo sneu voor het beest... heb ik op die manier laten rondlopen. Ik moet gewoon voortaan als ik wat denk gelijk gaan ipv het nog even aan te kijken.. suffe muts dat ik ben.
T'is een varken geworden!quote:
Wat ik weleens heb gehoord is dat katten een soort van bindweefselkapsel maken rond het aangedane deel waardoor ze goed kunnen functioneren. Maar op de langere termijn is dat natuurlijk niet goed. EN zoals ik de Puma hier zag had ze niet ontzettend veel pijn (want dat had ik wel opgepikt). Maar helemaal lekker zal het idd niet voelen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
De dierenarts was ook wel onder de indruk (het zag er ook echt wel erg uit op de foto's). Dus ze benaderen (wat dat betreft hulde voor de dierenarts - ze zitten er nog maar net, zijn net bezig - ze pakt het goed op) iemand die veel ervaring heeft met dit soort operaties en dan wordt het door iemand gedaan dus met veel ervaring. Daar ben ik wel blij om. Waar ik wel 'blij' mee ben is (behalve dat ik even tegen jullie aan mag praten) dat ik toch mijn ingeving maar heb gevolgd en dat de Puma dus niet nog veel langer met pijn rond hoeft te lopen, want volgens mij moet het echt godsgruwelijk veel pijn doen al die botsplinters
Heel eerlijk gezegd was ik zo beduusd dat ik even moet denkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:50 schreef Cat22 het volgende:
En in de schrik heb ik er helemaal niet aan gedacht je te vragen welke poot het is.![]()
Want ik zit me nu helemaal te bedenken of ik iets gemist heb terwijl ze hier was. Achteraf is dat zo makkelijk: ze sprong bij voorbeeld wel op de bank, maar ik heb haar nooit in de boekenkast gezien. En dat liggen bij haar kittens, dat ging zo lomp. Omdat ze waarschijnlijk pijn had. Wat is het toch een knappe poes, auto-ongeluk overleven, herstellen op straat en dan ook nog zes kinderen dragen en baren. Echt een bikkel.
![]()
Maar zonde dat het zolang heeft geduurd voor een briljant baasje de puzzelstukjes bij elkaar legde.
*voelt zich een beetje dom*
Kappen nou.. ik moet er van huilen..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
T'is een varken geworden!
Ik spaar voor Puma & PaarsBeestje en er zit al ¤ 25 in m'n buik
[ afbeelding ]
Kan niet meer stoppen, want het is al begonnenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
Die inzameling is lief, maar ik ben niet zo van het dingen aannemen enzoWe redden het wel
*negeert PB*quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
T'is een varken geworden!
Ik spaar voor Puma & PaarsBeestje en er zit al ¤ 85 in m'n buik
[ afbeelding ]
Houden jullie de centjes nou meer in de zakquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan niet meer stoppen, want het is al begonnen
Kweenie; ik maak de enveloppen nooit openquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Houden jullie de centjes nou meer in de zakVolgens mij heb je zelf ook dierenartsrekeningen waar je u tegen zegt.
Dementiequote:Pol is de Puma trouwens nu al vergeten.. die loopt erachter aan alsof ze d'r nog nooit gezien heeft
Klein (dement?) krengetje is het toch ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Houden jullie de centjes nou meer in de zakVolgens mij heb je zelf ook dierenartsrekeningen waar je u tegen zegt.
Pol is de Puma trouwens nu al vergeten.. die loopt erachter aan alsof ze d'r nog nooit gezien heeft
Ik heb geen dieren, dus om er een beetje bij te horen betaal ik mee aan de rekeningen van anderenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Pol is de Puma trouwens nu al vergeten.. die loopt erachter aan alsof ze d'r nog nooit gezien heeft
En ik niet dus dat varken blijft staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De Puma denkt vooral aan etenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klein (dement?) krengetje is het toch ook.![]()
Is de Puma nog erg duf en nors?
Gadverdammequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:06 schreef Oognip het volgende:
Onze hotelkamer stinkt naar rookwe hebben de ramen open gezet en gaan nu even wat eten. Als het nog steeds zo stinkt als we terug komen dan willen we een andere kamer.
Meh, ik was gelijk voor een andere kamer gegaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:06 schreef Oognip het volgende:
Onze hotelkamer stinkt naar rookwe hebben de ramen open gezet en gaan nu even wat eten. Als het nog steeds zo stinkt als we terug komen dan willen we een andere kamer.
Ik weet het niet, ik weet het nog maar net (maar het was ook al iets wat Cat zei). Ik vind het zelf een beetje raar om nu ineens te bellen over een kat waar ik zelf heel blij me ben en dan te vragen om een vergoeding. Als ze het hadden gezien, dan hadden ze er wel iets mee gedaan lijkt me. De Puma kijkt trouwens wel heel zielig..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:05 schreef Oognip het volgende:
PB weet je zeker dat het asiel niets vergoedt? Sorry als het al gezegd is maar ik heb niet echt de mogelijkheid gehad om alles bij te lezen.
Huiliequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
En die inzameling.. jongens.. ik word er helemaal emo van..
Als je eerder had geweten dat Puma iets mankeerde had je wel eerder contact met het asiel gezocht dus dat je nu pas contact zoekt is niet zo raar. Ik zou het zeker proberen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet het nog maar net (maar het was ook al iets wat Cat zei). Ik vind het zelf een beetje raar om nu ineens te bellen over een kat waar ik zelf heel blij me ben en dan te vragen om een vergoeding. Als ze het hadden gezien, dan hadden ze er wel iets mee gedaan lijkt me. De Puma kijkt trouwens wel heel zielig..
En die inzameling.. jongens.. ik word er helemaal emo van..
Dat was ook mijn idee maar niet die van mijn vriendquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Meh, ik was gelijk voor een andere kamer gegaan.
Wat zij ^^ zegtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:14 schreef Cat22 het volgende:
Even voor de duidelijkheid: mensen die niets kunnen bijdragen hoeven zich NIET te verantwoorden.
Als in: mag wel, maar voel je absoluut niet verplicht. *kijkt streng*
Het varken wordt anoniem volgegooid, alleen ElisaB ziet wie wat heeft gedoneerd en ervaring uit het verleden leert dat de namen en bijbehorende bedragen haar geen ene moer kunnen schelen.![]()
Dit is een actie van een stel F&F softies die soms in geld maar -net zo belangrijk- met goede wensen kunnen bijdragen.![]()
Carry on.
Heb jij de broek aan of hij?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee maar niet die van mijn vriend
En dat is niks raar. Zoals ik al zei: dit moet ze hebben opgelopen voor ze in het asiel kwam, is daar niet opgemerkt (ken beuren, ik heb het in die drie maanden dat ze bij mij was ook niet gezien), kans op geld terug is klein maar absoluut geen schande om even naar te informeren. Wil ik ook voor je doen, dat weet je.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet het nog maar net (maar het was ook al iets wat Cat zei). Ik vind het zelf een beetje raar om nu ineens te bellen over een kat waar ik zelf heel blij me ben en dan te vragen om een vergoeding. Als ze het hadden gezien, dan hadden ze er wel iets mee gedaan lijkt me. De Puma kijkt trouwens wel heel zielig..
Geef de Puma maar een dikke knuf. Huilie.quote:En die inzameling.. jongens.. ik word er helemaal emo van..
Waarvan komt?.. Volgens mij kom ik nu heel dom over.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, en wedden dat er nu helemaal niets meer komt
En..... zo!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |