Gadverdammequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:06 schreef Oognip het volgende:
Onze hotelkamer stinkt naar rookwe hebben de ramen open gezet en gaan nu even wat eten. Als het nog steeds zo stinkt als we terug komen dan willen we een andere kamer.
Meh, ik was gelijk voor een andere kamer gegaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:06 schreef Oognip het volgende:
Onze hotelkamer stinkt naar rookwe hebben de ramen open gezet en gaan nu even wat eten. Als het nog steeds zo stinkt als we terug komen dan willen we een andere kamer.
Ik weet het niet, ik weet het nog maar net (maar het was ook al iets wat Cat zei). Ik vind het zelf een beetje raar om nu ineens te bellen over een kat waar ik zelf heel blij me ben en dan te vragen om een vergoeding. Als ze het hadden gezien, dan hadden ze er wel iets mee gedaan lijkt me. De Puma kijkt trouwens wel heel zielig..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:05 schreef Oognip het volgende:
PB weet je zeker dat het asiel niets vergoedt? Sorry als het al gezegd is maar ik heb niet echt de mogelijkheid gehad om alles bij te lezen.
Huiliequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
En die inzameling.. jongens.. ik word er helemaal emo van..
Als je eerder had geweten dat Puma iets mankeerde had je wel eerder contact met het asiel gezocht dus dat je nu pas contact zoekt is niet zo raar. Ik zou het zeker proberen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet het nog maar net (maar het was ook al iets wat Cat zei). Ik vind het zelf een beetje raar om nu ineens te bellen over een kat waar ik zelf heel blij me ben en dan te vragen om een vergoeding. Als ze het hadden gezien, dan hadden ze er wel iets mee gedaan lijkt me. De Puma kijkt trouwens wel heel zielig..
En die inzameling.. jongens.. ik word er helemaal emo van..
Dat was ook mijn idee maar niet die van mijn vriendquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Meh, ik was gelijk voor een andere kamer gegaan.
Wat zij ^^ zegtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:14 schreef Cat22 het volgende:
Even voor de duidelijkheid: mensen die niets kunnen bijdragen hoeven zich NIET te verantwoorden.
Als in: mag wel, maar voel je absoluut niet verplicht. *kijkt streng*
Het varken wordt anoniem volgegooid, alleen ElisaB ziet wie wat heeft gedoneerd en ervaring uit het verleden leert dat de namen en bijbehorende bedragen haar geen ene moer kunnen schelen.![]()
Dit is een actie van een stel F&F softies die soms in geld maar -net zo belangrijk- met goede wensen kunnen bijdragen.![]()
Carry on.
Heb jij de broek aan of hij?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee maar niet die van mijn vriend
En dat is niks raar. Zoals ik al zei: dit moet ze hebben opgelopen voor ze in het asiel kwam, is daar niet opgemerkt (ken beuren, ik heb het in die drie maanden dat ze bij mij was ook niet gezien), kans op geld terug is klein maar absoluut geen schande om even naar te informeren. Wil ik ook voor je doen, dat weet je.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet het nog maar net (maar het was ook al iets wat Cat zei). Ik vind het zelf een beetje raar om nu ineens te bellen over een kat waar ik zelf heel blij me ben en dan te vragen om een vergoeding. Als ze het hadden gezien, dan hadden ze er wel iets mee gedaan lijkt me. De Puma kijkt trouwens wel heel zielig..
Geef de Puma maar een dikke knuf. Huilie.quote:En die inzameling.. jongens.. ik word er helemaal emo van..
Waarvan komt?.. Volgens mij kom ik nu heel dom over.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, en wedden dat er nu helemaal niets meer komt
En..... zo!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |