quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Krijg je ervan als je het friet noemt.
In de tweede alinea noem ik het patat. kan niet iedereen tevreden houdenquote:
Goed he. Klopte mijzelf op de borst en had mijn topic al klaar (ben een week gebanned)quote:
Ja. Had ik niet gedurfd. Had de friet/patat (quote:
Nope, is allemaal waar. Ik zweer!quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:59 schreef luckass het volgende:
TS durfde helemaal niks te zeggen, verzonnen topic.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja. Had ik niet gedurfd. Had de friet/patat () weggegooid en de teleurstelling weggeslikt.
Precies, en als mijn moeder er bij was geweest had ik het haar laten zeggen maar zelfquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja. Had ik niet gedurfd. Had de friet/patat () weggegooid en de teleurstelling weggeslikt.
I know. Thanks for noticingquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:01 schreef Nikmans het volgende:
Goed topic en je noemt het friet én patat om conflict te voorkomen, goed bezig TS
Kut TS inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:02 schreef Marie30 het volgende:
Waar is LudoSanders...? Die baas had deze meuk al lang gesloten. Friet/patat discussie willen aanzwengelen, klacht en anti-klacht KLB 1.0, dagboekachtig topic, ....
Ja, serieus. Ik ben bang dat die man me dan een tutje vind ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Precies, en als mijn moeder er bij was geweest had ik het haar laten zeggen maar zelf
Ja preciesquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, serieus. Ik ben bang dat die man me dan een tutje vind ofzo
Haha jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja preciesof een aansteller en dat ik het verkeerd breng of zo.
Ja inderdaad, gewoon doen..alhoewel het soms ook best voor schut kan aflopen dat je 10x denkt van ohh nee had ik maar niks gezegdquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha jaWat triest van ons zeg.
Knap hoor Schenkie
Haha ja. Situatie's lopen altijd zo uit de hand bij mijquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja inderdaad, gewoon doen..alhoewel het soms ook best voor schut kan aflopen dat je 10x denkt van ohh nee had ik maar niks gezegd![]()
beter dat dan dat je die rochelfriet thuis weggooit omdat je hem niet meer hoeftquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja inderdaad, gewoon doen..alhoewel het soms ook best voor schut kan aflopen dat je 10x denkt van ohh nee had ik maar niks gezegd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patatquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het is friet.
Iedereen die het hieronder nog patat noemt is een dikke mongool.
Geloof er niks vanquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Geen idee. Daar hadden ze zin in denk ik. Doe je verder niks tegen..
Ik ben verliefd.quote:
Waarom post jij hier nu de definitie van patat?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:52 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Gefrituurde aardappelstaafjes.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik ben verliefd.![]()
Een dame die voedingswaren bij de juiste naam noemt.
Wil jij niet een keer patatjes voor mij bakken?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:54 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
Jij weet wat echt belangrijk is in een vrouw.
Terwijl er al meerdere keren duidelijkheid over is geweest op FOK!:quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:51 schreef TRON2.0 het volgende:
Je kan geen topic openen en het aan de ene kant het patat noemen en opeens weer friet.
Verwarring broeder, dat giert nu door mijn hoofd.
Ja hoor gezelligquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:56 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wil jij niet een keer patatjes voor mij bakken?
Echt waar!quote:
Ben een week weggeweest. Kreeg ontwenningsverschijnselen.. Dit moest eruit.quote:
quote:
Bans en dm's worden niet besproken. Anders krijg ik weer een ban.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
En waarom ben je nou echt geband schenkstroop?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:52 schreef tralalala het volgende:
Friet = 2 minuten gebakken slappe patat wat Belgen en Brabo's lekker vinden
Patat = Minimaal 6 minuten gebakken knapperige, krokante patat wat Nederlanders lekker vinden.
Manneken Pils niet pis. Al kan ik mij herinneren dat die twee hetzelfde zouden betekenen, Afijn, ik vind hun patat niet bijzonder. Die uit Purmerend is veel beter!quote:
Bans mag je niet besprekenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
En waarom ben je nou echt geband schenkstroop?
Oh sorry dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 04:30 schreef classpc het volgende:
[..]
Bans mag je niet bespreken. Lok hem nou niet uit, dan heeft 'ie straks nog een ban aan z'n broek hangen. Tenzij je dat wilt natuurlijk
.
Jij had er ook niks van durven zeggen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:11 schreef Parietale_kwab het volgende:
Verzonnen verhalen
Alsof FOK!'ers assertief kunnen zijn
Mij overkomt dit soort dingen niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jij had er ook niks van durven zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 20-03-2011 11:48 schreef Psy-freak
Jij bent een kutuser. Derhalve een kudo voor jou!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:16 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Mij overkomt dit soort dingen niet.Wat denk jij wat Achreb doet als hij jouw kapsalon langs brengt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Scheelt ook weer dat je niet hoeft te denken of je wel of niet terug gaat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
sowieso mensen die al dat ding aannemen dan
You're not making any sense. DON'T DO DRUGS!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:41 schreef grrrbeer het volgende:
TS, you fucking queer, je had moeten zeggen tegen de patatboer dat je de patatekes in je mond stopt en niet in je anus, en dat derhalve een kloddertje spuug overbodig en zelfs ongewenst is.
Maar ik begrijp die patatboer wel. Rare mensen in de grote stad TS.
Ik heb je moeder gehad die vuile slet. Ze zei achteraf nog dat je vader je vader nie is.. En dat jij het produkt bent van een klant.. Ik dacht ik meld het even.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Zeg Schenkstroop, heb je al geneukt of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |