quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Krijg je ervan als je het friet noemt.
In de tweede alinea noem ik het patat. kan niet iedereen tevreden houdenquote:
Goed he. Klopte mijzelf op de borst en had mijn topic al klaar (ben een week gebanned)quote:
Ja. Had ik niet gedurfd. Had de friet/patat (quote:
Nope, is allemaal waar. Ik zweer!quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:59 schreef luckass het volgende:
TS durfde helemaal niks te zeggen, verzonnen topic.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja. Had ik niet gedurfd. Had de friet/patat () weggegooid en de teleurstelling weggeslikt.
Precies, en als mijn moeder er bij was geweest had ik het haar laten zeggen maar zelfquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja. Had ik niet gedurfd. Had de friet/patat () weggegooid en de teleurstelling weggeslikt.
I know. Thanks for noticingquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:01 schreef Nikmans het volgende:
Goed topic en je noemt het friet én patat om conflict te voorkomen, goed bezig TS
Kut TS inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:02 schreef Marie30 het volgende:
Waar is LudoSanders...? Die baas had deze meuk al lang gesloten. Friet/patat discussie willen aanzwengelen, klacht en anti-klacht KLB 1.0, dagboekachtig topic, ....
Ja, serieus. Ik ben bang dat die man me dan een tutje vind ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Precies, en als mijn moeder er bij was geweest had ik het haar laten zeggen maar zelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |