Ben een week weggeweest. Kreeg ontwenningsverschijnselen.. Dit moest eruit.quote:
quote:
Bans en dm's worden niet besproken. Anders krijg ik weer een ban.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
En waarom ben je nou echt geband schenkstroop?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:52 schreef tralalala het volgende:
Friet = 2 minuten gebakken slappe patat wat Belgen en Brabo's lekker vinden
Patat = Minimaal 6 minuten gebakken knapperige, krokante patat wat Nederlanders lekker vinden.
Manneken Pils niet pis. Al kan ik mij herinneren dat die twee hetzelfde zouden betekenen, Afijn, ik vind hun patat niet bijzonder. Die uit Purmerend is veel beter!quote:
Bans mag je niet besprekenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
En waarom ben je nou echt geband schenkstroop?
Oh sorry dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 04:30 schreef classpc het volgende:
[..]
Bans mag je niet bespreken. Lok hem nou niet uit, dan heeft 'ie straks nog een ban aan z'n broek hangen. Tenzij je dat wilt natuurlijk
.
Jij had er ook niks van durven zeggen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:11 schreef Parietale_kwab het volgende:
Verzonnen verhalen
Alsof FOK!'ers assertief kunnen zijn
Mij overkomt dit soort dingen niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jij had er ook niks van durven zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 20-03-2011 11:48 schreef Psy-freak
Jij bent een kutuser. Derhalve een kudo voor jou!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |