Nice.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:57 schreef Ongedierte het volgende:
Het tijdverschil is precies een uur, zie de tweet van IkBenDeMol ''Temperatuur: -10. Kandidaten: 9. Mol: 1. Klok: -1. Ik heb er zin in. Jullie? Ned 1, 20:30 uur. #widm''
De aflevering heette De Eerste Twee Uur, hoewel ze drie uur liepen, wat Art zei. De klok sprong van 2:55 naar 1:55, wat betekend dat Art gelogen heeft en dit een aanwijzing is.
2de tweet van IkBenDeMol is:'' -500 $ en alle servers overbelast. Voor mij is #widm nu al een succes.
''Temperatuur: -10. Kandidaten: 9. Mol: 1. Klok: -1. Ik heb er zin in. Jullie? Ned 1, 20:30 uur. #widm'', de min komt erg vaak terug.
Eerste opdracht is een soort van tijdmachine, wat verwijst naar Dio's hit.
Daarnaast zei Art dat de toekomst zonnig zou worden; en even later zei Dio dat hij meer van de zon hield dan van de kou. Maarja, beetje opzichtig is het wel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:57 schreef Ongedierte het volgende:
Het tijdverschil is precies een uur, zie de tweet van IkBenDeMol ''Temperatuur: -10. Kandidaten: 9. Mol: 1. Klok: -1. Ik heb er zin in. Jullie? Ned 1, 20:30 uur. #widm''
De aflevering heette De Eerste Twee Uur, hoewel ze drie uur liepen, wat Art zei. De klok sprong van 2:55 naar 1:55, wat betekend dat Art gelogen heeft en dit een aanwijzing is.
2de tweet van IkBenDeMol is:'' -500 $ en alle servers overbelast. Voor mij is #widm nu al een succes.
''Temperatuur: -10. Kandidaten: 9. Mol: 1. Klok: -1. Ik heb er zin in. Jullie? Ned 1, 20:30 uur. #widm'', de min komt erg vaak terug.
Dat, en het feit dat Dio heel snel in het domme gedoe van William trapte en achteraf enorm liep te zeiken. Dat is wel heel makkelijk. Sowieso die actie vam Maritquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:57 schreef Ongedierte het volgende:
quote:
Ik qoute mijzelf gewoon nog een keer.quote:
Nee, wel 2x in Australië.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:59 schreef truedestiny het volgende:
[..]
[..]
Ik qoute mijzelf gewoon nog een keer.![]()
Zijn ze al een keer in Nieuw-Zeeland geweest met het programma?
Seizoen 1 en 5 zijn ze naar Australie geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:59 schreef truedestiny het volgende:
[..]
[..]
Ik qoute mijzelf gewoon nog een keer.![]()
Zijn ze al een keer in Nieuw-Zeeland geweest met het programma?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer die mins... die kunnen verwijzen naar de achternaam van Hadewych!
Bij het invoervenster op het blauwe vogeltje klikken en de url van de tweet er in zetten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:01 schreef Ongedierte het volgende:
Hoe plaats je een tweet hier? Ik heb namelijk iets heel gaafs ontdekt..
Op dat blauwe vogeltje klikken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:01 schreef Ongedierte het volgende:
Link van tweet kopieeren en in het knopje linksboven in bij de post klikken en de link erin kopieren;) Anders kopieer je gewoon de link en dan regelt iemand anders het wel voor je:)quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:02 schreef Ongedierte het volgende:
Hoe plaats je hier een tweet gasten? Ik heb een goede theorie.
Bij de tweet moet je op het tijdstip klikken, en dan komt de tweet in apart scherm te staan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:01 schreef Ongedierte het volgende:
Klikken op de tijd die eronder staat, dus bijvoorbeeld: 10 minuten geledenquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:03 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom je aan die url?
Op de datum klikken van de tweetquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:03 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom je aan die url?
No shit! Maar er zitten ook echte aanwijzingen tussen waardoor het de discussie zeker waard is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:03 schreef truedestiny het volgende:
Het is wel leuk allemaal hoor die theorieën maar denken jullie niet dat de programma schrijvers dat zelf ook wel snappen. Hun zetten gewoon allemaal subtiele verwijzingen in het programma voor alle kandidaten.
Ja natuurlijk, dat is de charme juist, dat die hints en theorieën overal heenvliegen en een heel eigen leven gaan leidenquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:03 schreef truedestiny het volgende:
Het is wel leuk allemaal hoor die theorieën maar denken jullie niet dat de programma schrijvers dat zelf ook wel snappen. Hun zetten gewoon allemaal subtiele verwijzingen in het programma voor alle kandidaten.
Uiteraard. Maar het is juist de kunst om zoveel mogelijk hints op te vangen en dan te filteren welke echt te vergezocht zijn, te simpel zijn of gewoonweg niets met de mol van doen hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:03 schreef truedestiny het volgende:
Ik vind mijn theorie wel plausibelquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:03 schreef truedestiny het volgende:
Klopt, was bij toen met Frederique Huydts ook.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:03 schreef truedestiny het volgende:
Niets is wat het lijkt. Misschien ben jij wel van de AVRO en wil jij niet dat wij over theorieën discusseren omdat er een goede tussen zit. We weten het gewoon nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:03 schreef truedestiny het volgende:
Leuk hèquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:06 schreef truedestiny het volgende:
Dus het komt er op neer dat jullie allemaal theorieën zoeken maar je weet tegelijkertijd dat ze helemaal niets bepalen.
Nee, we weten niet of ze iets bepalen. Daar willen we achter komen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:06 schreef truedestiny het volgende:
Dus het komt er op neer dat jullie allemaal theorieën zoeken maar je weet tegelijkertijd dat ze helemaal niets bepalen.
Klopt, wel heel erg duidelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Net voor de executie kwam kort '1843' in beeld.
En een boek met 'Tivoli' lag op tafelquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Net voor de executie kwam kort '1843' in beeld.
De laatste aflevering.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:06 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Nee, we weten niet of ze iets bepalen. Daar willen we achter komen.
5+1+3+1+1+1 = 12twitter:IkBenDeMol twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 16:58:53Nog 51 uur 31 minuten en 11 sec, donderdagavond, 20:30 uur Nederland 1 #widm reageer retweet
1+0+9+1 = 12twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:37:01Temperatuur: -10. Kandidaten: 9. Mol: 1. Klok: -1. Ik heb er zin in. Jullie? Ned. 1, 20:30 uur. #widm reageer retweet
twitter:MolNieuws twitterde op donderdag 05-01-2012 om 22:05:08Geweldig! De ene complottheorie gaat veder dan de ander.. Onthoud dat de hints meestal makkelijk en simpel in elkaar zitten #WIDM reageer retweet
The park opened on 15 August 1843... quote van Wikipedia over Tivoli Gardensquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:06 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
En een boek met 'Tivoli' lag op tafel
Spellingsfout of expres?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:07 schreef DaMart het volgende:
twitter:MolNieuws twitterde op donderdag 05-01-2012 om 22:05:08Geweldig! De ene complottheorie gaat veder dan de ander.. Onthoud dat de hints meestal makkelijk en simpel in elkaar zitten #WIDM reageer retweet
Tivoli is een restaurant op IJsland.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:06 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
En een boek met 'Tivoli' lag op tafel
Ik moest meteen denken aan Tivoli Utrecht. Dus iemand die in Utrecht woont of geboren is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tivoli is een restaurant op IJsland.
12e seizoen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:07 schreef Ongedierte het volgende:
5+1+3+1+1+1 = 12twitter:IkBenDeMol twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 16:58:53Nog 51 uur 31 minuten en 11 sec, donderdagavond, 20:30 uur Nederland 1 #widm reageer retweet
1+0+9+1 = 12twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:37:01Temperatuur: -10. Kandidaten: 9. Mol: 1. Klok: -1. Ik heb er zin in. Jullie? Ned. 1, 20:30 uur. #widm reageer retweet
Wordt er nog iets bedoeld met alle servers overbelast?twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 05-01-2012 om 21:47:23-500 ¤ en alle servers overbelast. Voor mij is #widm nu al een succes. reageer retweet
Zie mijn vorige post... Tivoli Gardens in Kopenhagen (erg mooi park) is opgericht op 15 aug 1843...quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Tivoli Utrecht. Dus iemand die in Utrecht woont of geboren is.
Dan ga ik nu kijken of er iemand op 15 aug jarig isquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:09 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post... Tivoli Gardens in Kopenhagen (erg mooi park) is opgericht op 15 aug 1843...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |