deze op valt tegen jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:32 schreef roos85 het volgende:
Zet je zo de kandidaatfoto's in de OP?
ditquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Goedenavond! Niets gelezen, niets gezien, geen idee wie er meedoen of waar we naartoegaan. Ben benieuwd!
Dat is wel lekker, want ik ken echt niemand van deze zogenaamde BN'ersquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het is dit jaar weer met normale, onbekende mensen
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
OK Karina, Roos niet teveel op je scherm kijken, maar naar de tv
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef muzas het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen dit jaar alles los te laten... Zit er toch altijd naast.. Gewoon ontspannen kijken...
OMG DIE KLOK! Wat STOND er op de BAND? Wie IS DAT?!?!
denk aan je bloeddruk! MAAK JE NIET ZO DRUK!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef muzas het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen dit jaar alles los te laten... Zit er toch altijd naast.. Gewoon ontspannen kijken...
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef muzas het volgende:
Dan ben ik niet de enigequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef marcodej het volgende:
Ik krijg hier een heel erg LOST-gevoel bij.
je bedoelt maarten?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is het toch een heerlijk programma. Ik zit nu al te genieten.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:38 schreef franklop het volgende:
Vind Art nu al minder als presentator, ligt niet aan hem, maar past niet bij dit programma
quote:
Inderdaad wat een lul.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:38 schreef franklop het volgende:
Vind Art nu al minder als presentator, ligt niet aan hem, maar past niet bij dit programma
ze moeten FOK! gebruiken als mol screening en ze er dan achteraf inschrijven en net doen of dat de bedoeling wasquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Eigenlijk zijn alle hints uiteindelijk nooit zo geniaal als jullie ze hier verzinnen.
voor mij ook de 1e!quote:
Troost je, ik ken ze ook niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:39 schreef Baszh het volgende:
Ik herken gewoon geen 1 naam, of zijn dit geen BN'ers?
maarten, winnaar gouden medaille op de olympische spelenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:39 schreef MissJ het volgende:
sorry hoor, maar BEKENDE Nedelanders?
Ik ken er geen 1
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:40 schreef franklop het volgende:
van der weijden die ook echt dik een kop boven de rest uitsteekt
Jep aan de hand van de fok-verdenkingen passen ze de montage aanquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ze moeten FOK! gebruiken als mol screening en ze er dan achteraf inschrijven en net doen of dat de bedoeling was
Oh wacht, die was toch genomineerd als sporter van het jaar? Is het die?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
maarten, winnaar gouden medaille op de olympische spelendie ken ik dan nog wel
die is het toen geworden ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht, die was toch genomineerd als sporter van het jaar? Is het die?
hij won het ook nogquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is toen sporter van het jaar geworden, en maakte toen bekend dat hij stopte met topsport.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
je weet zoveelquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij is toen sporter van het jaar geworden, en maakte toen bekend dat hij stopte met topsport.
Dat is hip..quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Zij dacht: ik doe lekker veel rode lipstick op, lekker opvallend.
die hebben zo een top carriere dat ze hier tijd voor hebbenquote:
het is een hint!quote:
Speelt toch ook in de Plus reclame?quote:
whehe ik zat ook al te denkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Zij dacht: ik doe lekker veel rode lipstick op, lekker opvallend.
Die is gewoon vet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Speelt toch ook in de Plus reclame?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Nooit een paal gezien, de vunzigheid
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Nooit een paal gezien, de vunzigheid
Ja, koudquote:
Valt toch vrij tegen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, FOK!ken en fatsoenlijk opletten is moeilijk.
Ja! : Dquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ze moeten FOK! gebruiken als mol screening en ze er dan achteraf inschrijven en net doen of dat de bedoeling was
Goede vraag.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:44 schreef Darkestrah het volgende:
Zouden zij ook in zichzelf praten als er geen camera bij zou zijn?
Inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had dus net bedacht dat ik nu eens meer wil zien. Maar je ziet het, toch weer fok geopend.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Viviennequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:44 schreef marcodej het volgende:
Liesbeth Staats is een potentiele Vivienne.
Ik vond haar qua stem ook al op haar lijkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:44 schreef marcodej het volgende:
Liesbeth Staats is een potentiele Vivienne.
Niet te hopen (of hij speelt zo).quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Als het echt zo simpel blijkt te zijn.
tsja nadat je 1 musical gehad hebt met een B rol als achtergrond danser, ben je ook meteen een BN'er en dan mag je mee doen, zo is het nou eenmaal!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! : D
Ik vind de hints serieus altijd erg tegenvallen achteraf.
Mijn god, het is de musicaleditie dit jaar. Dat schorem zit ook overal.
ditquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze moest er zelf ook om lachenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:45 schreef Darkestrah het volgende:
Vrouwen die moeilijke woorden gebruiken.
Ja, Hadewijchquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond haar qua stem ook al op haar lijken
En ik vind Hadewych
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:45 schreef waxmask het volgende:
6 boeken? Subsidiespons.... iemand ooit iets van gelezen?
Maar dit is de uitgesproken homo van de VVDquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:45 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
de bn'ers waren op, ze nemen wethouders
ja echtquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:46 schreef waxmask het volgende:
Ok mark my words. Huffnagel is de MOL!
Ja, was net een komische actquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet daar naar toe!
Waar naar toe?
Daar naar toeVEEG ME OP!
ze gebruikte idd wel vergezochte woordenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:46 schreef byah het volgende:
Eerste 2 uur - duaal. Die schrijfster is de mol
3 uurquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:47 schreef Turbomuis het volgende:
wat duurt drie minuten toch lang
*tik* *tik*
het is 3 uur hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:47 schreef Turbomuis het volgende:
wat duurt drie minuten toch lang
*tik* *tik*
quote:
Ik wou al, samen gaan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Ok ik schrijf IJsland nu alvast op als mijn aankomende vakantiebestemming
Prachtig inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:47 schreef TheVulture het volgende:
a, dat verklaart veelquote:
zou het wel spannend makenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:48 schreef Sound.Cloud het volgende:
Zou er een bom in dat vliegtuig zitten?
Maarten slikt die bom door en laat een boertjequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:48 schreef Sound.Cloud het volgende:
Zou er een bom in dat vliegtuig zitten?
Ik heb hem al op de planning staan voor 2013.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:47 schreef TheVulture het volgende:
sannequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:49 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom erger ik me nu al?![]()
Het lijken wel allemaal sanne's
Dat krijg ik niet door de commissie thuisquote:
Muhahahaha sleurhut tokkies...quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:49 schreef n0ir het volgende:
O leuk, Marit. Die heb ik ontmoet toen ik meedeed met Campinglife
Dus tochquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vanaf het vliegtuig zie je dus alle punten
De Yolanthe lookquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:49 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Hoe rood kun je je lippen trouwens verven?
Campinglifequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Oh wacht, haar ken ik wel, Marit, ik weet alleen niet waarvan... een of andere reclame?
HEERLIJK GENOTEN!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Oh wacht, haar ken ik wel, Marit, ik weet alleen niet waarvan... een of andere reclame?
Geweldig genotenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Ik denk bij haar altijd aan de reclame: "Ik moet mijn moeder nog in bad doen"quote:
Beemster kaasquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Ook zo heerlijk ge-noten?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Gewoon een meet toch.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat krijg ik niet door de commissie thuis
Nee, eruit halenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk bij haar altijd aan de reclame: "Ik moet mijn moeder nog in bad doen"
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:51 schreef RedFever007 het volgende:
waarom posten jullie zo veelKan het niet bijhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |