quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:53 schreef robin007bond het volgende:
Willen jullie pics van m'n tieten?
Hier komen ze dan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Je bent wel een beetje vreemd jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dat is de reden waarom uiterlijk meteen wat over het innerlijk zegt, dat vind men namelijk ook een merkwaardige combinatie.
Treffende omschrijving!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje vreemd jaMaar ik moet je nageven, je bent nooit gemeen. Je wilt gewoon een lekker potje in de rondte schieten.
Die weet prima dat we die rommel zelf moeten verwijderenquote:
Het is natuurlijk wel raar als je ziet dat ineens een berichtje weg is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die weet prima dat we die rommel zelf moeten verwijderen
Linkse_Boomknuffelaar ookquote:
Die op RTL 4?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Linkse_Boomknuffelaar ook
2012, wat een KUTfilm is dat.
Die ja. Thema is wel ok, uitwerking is bagger.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die op RTL 4?
Eensch, too much bullshit.
Het is nu wachten op fokthesystem.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Linkse_Boomknuffelaar ook
2012, wat een KUTfilm is dat.
Idd, en ik heb al helemaal een hekel aan rampenfilms waar emotionele familieverhalen in verwerkt zitten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die ja. Thema is wel ok, uitwerking is bagger.
Dat is echter onvermijdelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, en ik heb al helemaal een hekel aan rampenfilms waar emotionele familieverhalen in verwerkt zitten.
Ah, effe kijken zo. Bedankt voor de tip.quote:
Ik voel de bui al hangen. In die film is blackman Danny Glover president. Aan het eind van dit jaar is Obama nog steeds president (ook als hij verliest). Kortom: rampspoed is in aantocht.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zal nog proberen een FOK-meet te bezoeken voordat de apocalypse ons zal overvallen.
En het is allemaal de schuld van rechts!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik voel de bui al hangen. In die film is blackman Danny Glover president. Aan het eind van dit jaar is Obama nog steeds president (ook als hij verliest). Kortom: rampspoed is in aantocht.
Nee, van de PvdA.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En het is allemaal de schuld van rechts!
Klopt. Ben toevallig ook net een boek aan het lezen waarin Kok wordt gepresenteerd als de drijvende kracht achter de 'neoliberale' golf in Nederland.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die zijn toch ook gewoon rechts, sinds Wim Kok de staatsbedrijven heeft geprivatiseerd?
Dan is de vraag, welke neoliberale kracht heeft hem in het hart der sociaal-democratie geplant? Op welke manier is hij in de PvdA geinfiltreerd?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Ben toevallig ook net een boek aan het lezen waarin Kok wordt gepresenteerd als de drijvende kracht achter de 'neoliberale' golf in Nederland.
Er was geen 'kracht'. De Nederlandse neoliberale beweging kwam puur voort uit pragmatische overwegingen. Mensen als Kok waren geen aanhanger van de grote neoliberale ideologen. Maatregelen die de overheid moesten verkleinen, werden gezien als onvermijdelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan is de vraag, welke neoliberale kracht heeft hem in het hart der sociaal-democratie geplant? Op welke manier is hij in de PvdA geinfiltreerd?
Was het Prins Benno die gezamelijk met de overgebleven geheim agenten van het Gladio-netwerk jegens de democratische rechtsorde heeft gepakteerd? Of waren het de invloedrijke vriendjes uit het bedrijfsleven die kok als pion in hun neoliberale schaakspel hebben gebruikt?
Ik heb stiekem wel zin in een sigaret.quote:
Dat klopt wel, maar de PvdA heeft nooit de problemen van de minderbedeelden onderschat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Ben toevallig ook net een boek aan het lezen waarin Kok wordt gepresenteerd als de drijvende kracht achter de 'neoliberale' golf in Nederland.
Proostquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:21 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb stiekem wel zin in een sigaret.
"De PVV" natuurlijk wel.quote:
Natuurlijk wel.quote:
En de PVV ook, maar dat is geen partij maar een fascistische beweging rondom Geert Wilders.quote:
Meer dan 'de PvdA' in ieder geval gezien de PVV een persooncultus rondom Geert Wilders is.quote:
Je kan net zo goed redeneren minder; want geen ledenvergaderingen/congressen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Meer dan 'de PvdA' in ieder geval gezien de PVV een persooncultus rondom Geert Wilders is.
Sorry je bent niet interessant genoeg dus ik ga niet in op je flauwe pogingen tot beledigingen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kan net zo goed redeneren minder; want geen ledenvergaderingen/congressen.
Maar dat wil jouw domme bolle hoofdje niet in.
Zozo, het is wat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:04 schreef El_Matador het volgende:
De Nuance; nietszeggend dom gewauwel met een "intellectueel" jasje aan.
Medelijden is de overheersende emotie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zozo, het is wat.
Zit het je dwars jongen ?
Nou , poeh, Oke, interessant.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Medelijden is de overheersende emotie.
En jij bent een overheersende trollquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Medelijden is de overheersende emotie.
Je goedkope getroll is wel eens beter geslaagdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:04 schreef El_Matador het volgende:
De Nuance; nietszeggend dom gewauwel met een "intellectueel" jasje aan.
quote:De politie gaat langs de huizen, de landmacht helpt met het vervoer van het gemeentehuis naar de sporthal. De landmacht heeft ongeveer tien vrachtwagens ingezet om het dorp te ontruimen. Er helpen zo'n 100 militairen.
Liever dit soort hulp wegbezuinigen dan onze tankbataljons, in Den Haag zitten nog wel 150 volksvertegenwoordigers die niets te doen hebben en waarvoor een beetje beweging niet slecht zou zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:36 schreef du_ke het volgende:
Het Nederlandse leger daadwerkelijk nuttig ingezet.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |