Ik heb Riskquote:
Oudequote:
Ik heb laatst voor Patrick nog de oude op de kop getiktquote:
Die nieuwe hebben fragiele stomme poppetjes en is stomquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die oude schijnt beter te zijn
God na het weekend kan ik geen spelletjes meer zienquote:
Dat zeg ik ieder weekend.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
God na het weekend kan ik geen spelletjes meer zien
Ik heb geen poppetjes maar figuurdingetjesquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die nieuwe hebben fragiele stomme poppetjes en is stom
quote:
Heeft René ieder weekendquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
God na het weekend kan ik geen spelletjes meer zien
driehoekjes en zo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen poppetjes maar figuurdingetjes
quote:
Ik ben er dol opquote:
Wellicht heeft Patrick dan wat goede antwoorden. ik own hem.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:08 schreef Kally het volgende:
Die Triviant die ik nu heb is de familie editie dus dat spelen we ook met de kids
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:09 schreef Kally het volgende:
Ian zegt via wa dat we een schaduwverband gaan sluiten en de wereld gaan overnemen in naam van Siepiana
Maar geen Pictionary, Ian kan te goed tekenenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wellicht heeft Patrick dan wat goede antwoorden. ik own hem.
Jeejquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik mot m'n moeder knippen verfen fohnen...
Ow, je bent weg? je zei al niets meer op MSNquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik mot m'n moeder knippen verfen fohnen...
Wijfquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, je bent weg? je zei al niets meer op MSN![]()
quote:
Hey Roosquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:12 schreef roos85 het volgende:
Vanavond eindelijk weer Wie is de mol?
Ik tig winkels afquote:
Doe je al mee met de Prono?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:12 schreef roos85 het volgende:
Vanavond eindelijk weer Wie is de mol?
Waarom ben jij een sausmeisje?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:15 schreef Kally het volgende:
Oh en René, bij mij hoef je niet helemaal top te zitten hoor, mag best in joggingbroek als je daar zin in hebt, doe ik ook
Nee zomaar, maar ik zit graag makkelijk spelletjes te spelen dus trek vast een lekker huispak aanquote:
Oooow. Maar heb altijd mijn joggingbroek mee, ook naar Patquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee zomaar, maar ik zit graag makkelijk spelletjes te spelen dus trek vast een lekker huispak aan
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oooow. Maar heb altijd mijn joggingbroek mee, ook naar Pat
Weet je hoe koud?quote:
Ahquote:
Jawelquote:
quote:
Ik heb het wel eens gezien jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Leuk issie he
Die man presenteert topchef, echt heel grappig!
Je kent mij een en al knusquote:
Whehehequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:09 schreef Kally het volgende:
Ian zegt via wa dat we een schaduwverband gaan sluiten en de wereld gaan overnemen in naam van Siepiana
Was knoflookquote:
Van wie?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:36 schreef Kally het volgende:
Douchen en Bones kijken, Pat ik hoor wel via WA hoe laat ik jullie op moet halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest hardop lachen![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:17 schreef iBenny het volgende:
Ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest hardop lachen![]()
Is goedquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:36 schreef Kally het volgende:
Douchen en Bones kijken, Pat ik hoor wel via WA hoe laat ik jullie op moet halen
Zal ik 'm morgenavond op zijn bek slaan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toen ik het vroeg gaf-ie geen antwoord
WANNEER ZEI JE DAT DANNNNquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toen ik het vroeg gaf-ie geen antwoord
Nou euh... nouquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik 'm morgenavond op zijn bek pakken?
Joah... incl picsquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik 'm morgenavond op zijn bek slaan?
Je kunt toch uitbreiden enzo? Nu heb je zo'n ding voor kerst op zo'n uitbreidingsding en daarvoor moet je een goal voltooien. ik dacht dat je die uitbreiding erbij kreeg als je die goal had voltooit, maar niet dus... 450 weken voor niksquote:
Wat een fuckers!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt toch uitbreiden enzo? Nu heb je zo'n ding voor kerst op zo'n uitbreidingsding en daarvoor moet je een goal voltooien. ik dacht dat je die uitbreiding erbij kreeg als je die goal had voltooit, maar niet dus... 450 weken voor niks
Hou maar op, 1 krijg je wel de rest nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt toch uitbreiden enzo? Nu heb je zo'n ding voor kerst op zo'n uitbreidingsding en daarvoor moet je een goal voltooien. ik dacht dat je die uitbreiding erbij kreeg als je die goal had voltooit, maar niet dus... 450 weken voor niks
Ook dat, alhoewel die auto's bouwen wel baas isquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:43 schreef iBenny het volgende:
Joah... en sowieso zijn er nu te veel goals waarbij je moet uitbreiden, dus ik denk dat als het zo doorgaat ik er mee stop
wie krijg je op de zoek. De koningin?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:32 schreef Kally het volgende:
Nu aankleden en boodschappen doen, en dan weer verder in huis, bedje verschonen voor bepaalde mensen enzo
Nope, vrijdag is schoonmaakdag, sowieso dus stoffen ,stofzuigen en bedden verschonen is normaal hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
wie krijg je op de zoek. De koningin?
Ik 6 uur alquote:
kom ik nog maar even 6 uurtjesd slapen zegquote:
Ja rotwind, hier hoorde ik ook van allesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
kom ik nog maar even 6 uurtjesd slapen zeg
omg.. kon niet in slaap komenHoorde de hele tijd de deuren klepperen van de kelders van de flats tegenover m'n huis
Dank je welquote:
Hier is het goed, maar 5 kilo extra, zou je dat wel doen, de laatste keer was je op goed gewicht je had niet nog meer kwijt gemoeten, dan is het niet mooi meerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ik ben happy4,7 kilo kwijt sinds 23-12
Ik goed bezig![]()
Nog 5 kilo te gaanEn 5 extra ivm vakantie
![]()
Hoe is het hier
Ja maar ik weet dat als ik op vakantie ga, dat ik er dan 4 kilo bij eet en drinkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier is het goed, maar 5 kilo extra, zou je dat wel doen, de laatste keer was je op goed gewicht je had niet nog meer kwijt gemoeten, dan is het niet mooi meer
Ik lees het net op FB, leukquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik weet dat als ik op vakantie ga, dat ik er dan 4 kilo bij eet en drink
Dus als ik dat nou voor benKan ik me broek gewoon aan, aan et einde van de vakantie
Die zat een beetje strak afgelopen keer![]()
Vakantie is overigens geboektWas wel een klein drama van te voren
Maar dat is gister opgelost
We gaan met z'n zevenen naar Tenerife
Die met die kinderen toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lees het net op FB, leuk
Ik moet nog even kijken waar wij naar toe gaan, als het goed is samen met een vriendin ook
Jaquote:
Beterquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaIk hoop zo dat het goed gaat
Maar Marion, Kevin, ik en Rob gaan op 1 kamer, en Berry, Daniel en Marjolein op 1 kamer.
Dat hebben we express zo gedaan
ja slimme kamerindelingquote:
Ik spreek net af de 21e gaan wij kijken en boekenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja slimme kamerindeling
Vond ik zelf ook
We hadden trouwens een leuk hotel gevonden, willen we gaan boeken opeen het 3 kamer appartement wegWij fokking balen
Nu zitten we in een iets minder hotel, wel goedkoper en ook wel een goed hotel gelukkig. Ow ik vind het spannend
Leukquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik spreek net af de 21e gaan wij kijken en boeken
Nou ja ik ben met de kids dus weinig feestenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
LeukIk ben benieuwd waar jullie heen gaan
Mijn broertje gaat met vrienden waarschijnlijk naar KroatieDat schijnt goedkoop te zijn en erg mooi, en veel feesten?
Geen idee ben er nog nooit geweest
Spanje is altijd leukquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik ben met de kids dus weinig feesten
Maar zal wel iets van Spanje worden, maakt mij niet uit als er maar zon is
Yep hard aan toe ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spanje is altijd leuk![]()
En zonEven opladen enzo
Die staat ook aan jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ook nog even zitten, dan Kyra uitlaten en dan even verder met de was
Ja dat is echt wat voor mijn broertjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Kroatie is leuk en mooi!
En goedkoop idd! cocktails nog geen 3 euroen uit eten met z;n 2en voor 15 eu ofzo
Ik zat in Medulin.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is echt wat voor mijn broertje
Heb je toevallig nog een tip welke plaats
Wijn zijn vrouwen, wij kunnen datquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Die staat ook aan ja
Ik moet nog best veel doen
Nou ja ik ga zo als een tornado erdoorheen
Dat is heel leuk, is mijn broer geweestquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Wij willen in de herfstvakantie naar Egypte
Callela.. gezellig tussen de jongerenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:13 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat ik of naar Malgrat of naar Callela ga
Njah, wij zaten toen net buiten Salou, nergens geen last van, maar dat is nu eenmaal Spanje en er gaat een tiener meequote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Callela.. gezellig tussen de jongeren
Australië, alleen die spinnen daarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:14 schreef Patje1987 het volgende:
Dit jaar weet ik nog niets, ik wil in het buitenland werken dus nog geen plannen voor vakantie. In 2013 ga ik sowieso naar Australië dus dat is al wel zeker.
Ah, leukquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah, wij zaten toen net buiten Salou, nergens geen last van, maar dat is nu eenmaal Spanje en er gaat een tiener mee
En Malgrat? Is dat bij Blanes in de buurt?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah, wij zaten toen net buiten Salou, nergens geen last van, maar dat is nu eenmaal Spanje en er gaat een tiener mee
Ja zij was daar vorig jaar, komt goedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En Malgrat? Is dat bij Blanes in de buurt?
Dat is ook wel een mooi gedeelte, en wat dichterbij Barcelona
Leuk een dagje Barcelona trouwens
Uhh ja daarom ging mijn broerquote:
Ach dat hoort erbijquote:
Ja dikke doei, weet je hoe eng die daar zijnquote:
ze zijn wel mooiquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dikke doei, weet je hoe eng die daar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2012 11:20:59 ]
Yes.. en misschien gaan we toch met de auto(want diva) , dus dan hoef je ons niet te halenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:19 schreef Kally het volgende:
Nou poedels ik ga schoonmaken
Pat doe je WA hoe laat je aankomt?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yes.. en misschien gaan we toch met de auto(want diva) , dus dan hoef je ons niet te halen
Awww Wat goedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow en Mirand, D heeft zijn 3DS, helemaal zelf bij elkaar gespaard de baasch
Ik keek even naar 3D beeld en was meteen raar in mijn hoofd, maar hij is wel erg mooiquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Awww Wat goedIs het wat die 3 DS? Ik heb hem nog steeds niet
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik keek even naar 3D beeld en was meteen raar in mijn hoofd, maar hij is wel erg mooi
Ja ik ookquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze zijn wel mooi
[ afbeelding ]
Maar kan zeker ook gevaarlijk zijnWTF ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je wel lieverd, zal wel lukkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:11 schreef iBenny het volgende:
En Kal, Ian, René en Pat... veel pret dit weekend
ik wed dat er 2 mensen zwanger worden, en jij?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:11 schreef iBenny het volgende:
En Kal, Ian, René en Pat... veel pret dit weekend
Ja René en Janquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik wed dat er 2 mensen zwanger worden, en jij?
3. Alleen Ian niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik wed dat er 2 mensen zwanger worden, en jij?
Alleen ik nietquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:17 schreef Pheno het volgende:
Bovenstaande opmerking staat los van het stof van Kally.
Ik bezwanger ze alledriequote:
Ben jij ook bij mij het weekend dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:19 schreef Pheno het volgende:
Nee, dank je, ik had alweer een buikinfectie de laatste week.
Ik heb geen lampenkappenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:20 schreef Pheno het volgende:
Ja, in de hoek van de kamer. Met een lampenkap over mijn hoofd.
Ik geen hoekquote:
Je hebt het afgesneden zodat het in je avatar kon staan? Cool!quote:
Op sterk water.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het afgesneden zodat het in je avatar kon staan? Cool!
Je hebt de bezem overal doorheen gehaald?quote:
Met zo'n wormpje. Oh wacht, dat is weer iets Mexicaans.quote:
Oh god, is de liefde over? geen gebitch hoor dit weekendquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Wachten op centraal op de bus naar Rene, normaal haalt ie me altijd op
Rene is buschauffeurquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:27 schreef PatriQue89 het volgende:
nee, hij is nu pas vrij.. Ik wou bij z'n werk komen, maar mocht nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh god, is de liefde over? geen gebitch hoor dit weekend
Wat een homo zeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Tnx moppiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:32 schreef Laysa het volgende:
Dame en heren heel veel plezier dit weekend
Bij mij hoef je niks te doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:42 schreef Renesite het volgende:
Was Tyfus druk op het werk... wraaaaaah
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh,fapmateriaal in de bus, dat maakt t wel weer goed!
Nee niet echt, maar ja 6 uur op want ik ben dan weer zo dat ik Ian zijn brood klaarmaakquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet handig, voor zo'n weekendvloedgolf aan.
Bijna klaar, nog even dweilen, dekbedhoezen erom en het is welletjesquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar ja 6 uur op want ik ben dan weer zo dat ik Ian zijn brood klaarmaak
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kally is een zorgzaam mens...daar kaan ze gewoon niets aan doen. Dat zit in dr
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kally is een zorgzaam mens...daar kaan ze gewoon niets aan doen. Dat zit in dr
Nope, hij doet meer dan genoeg, hij brengt mij 's avonds altijd een kopje thee, maar doet ook als ik er ook echt vroeg uit moet op maandag mijn brood makenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben gewoon benieuwd of Ian niet in de knoop met zichzelf zit als hij het zelf eens moet doen.
Get your ass on that trainquote:
Hoe lang is het met de trein?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
We zitten, nu is t wachten op vertrek
quote:
quote:
Sambal bij?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:54 schreef Renesite het volgende:
Nooooom een lekker Chineesje in de treinnnnnn
Whehequote:
Doe ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
YESZe zijn bezig met een sollicitatie van mij
Volgende week hoor ik meer
Allemaal duimen
Spannend hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was helemaal hyperdepieper toen ik die vrouw aan de lijn hadOMG
Nog 20 minutenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga denk ik, net als mijn buurman in d trein, nog even slapen!
Straks mag je lekker languit op de bankquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
mja.. Moekut geslapen vanacht..
Jij ook, ik heb een grote bankquote:
Doei mopquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Ik ben er vandoorJullie veel plezier
Weet nog niet of ik the voice ga kijken
Bye bye
daaank!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:34 schreef iBenny het volgende:
Mooi zo. Veel pret dan met zijn allen
!
quote:Door
[Angela] Niels Geusebroek
[Roel] Paul Turner
[Marco] Sharon Doorson
[Nick&Simon] Charly LuskeBattles
[Angela] Laura Estevez - Erwin Nyhoff
[Roel] Michelle Flemming - Wouter Vink
[Marco] Iris Kroes - Bart Brandjes
[Nick&Simon] Marloes van Ommen - Chris Hordijk
ik scheit daar zo vanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
THX
Weer die Paul door
Nu maar hopen dat Wouter doorgaat
We zitten nu in [Spoilertopic]Live de uitslag van de sing-off?! te wachten op boeiende tweetsquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
THX
Weer die Paul door
Nu maar hopen dat Wouter doorgaat
Nee snap er geen reet vanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik scheit daar zo van
ik snap niks van de smaak van NL
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
We zitten nu in [Spoilertopic]Live de uitslag van de sing-off?! te wachten op boeiende tweets
Kijk eens goedquote:
Ik waardeer je inzet. Alleen de uitkomst is wat twijfelachtig.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:59 schreef PatriQue89 het volgende:
:'):'):'):+:'):+:+:')
:+:+:'):+:'):+:')
:+:+:'):+:'):')
:+:+:'):+:'):')
:+:+:'):+:'):+:')
:'):'):'):+:'):+:+:')
Mooi hoorquote:
Thank god niet. De zuringsgraad was niets vergeleken bij een zure haring die door het zuur is gehaald. Een vrijjjj hoge PH-Waardequote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:52 schreef iBenny het volgende:
Jullie hadden The Voice niet afgekeken toch?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Thank god niet. De zuringsgraad was niets vergeleken bij een zure haring die door het zuur is gehaald. Een vrijjjj hoge PH-Waarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |