Ik heb Riskquote:
Oudequote:
Ik heb laatst voor Patrick nog de oude op de kop getiktquote:
Die nieuwe hebben fragiele stomme poppetjes en is stomquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die oude schijnt beter te zijn
God na het weekend kan ik geen spelletjes meer zienquote:
Dat zeg ik ieder weekend.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
God na het weekend kan ik geen spelletjes meer zien
Ik heb geen poppetjes maar figuurdingetjesquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die nieuwe hebben fragiele stomme poppetjes en is stom
quote:
Heeft René ieder weekendquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
God na het weekend kan ik geen spelletjes meer zien
driehoekjes en zo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen poppetjes maar figuurdingetjes
quote:
Ik ben er dol opquote:
Wellicht heeft Patrick dan wat goede antwoorden. ik own hem.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:08 schreef Kally het volgende:
Die Triviant die ik nu heb is de familie editie dus dat spelen we ook met de kids
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:09 schreef Kally het volgende:
Ian zegt via wa dat we een schaduwverband gaan sluiten en de wereld gaan overnemen in naam van Siepiana
Maar geen Pictionary, Ian kan te goed tekenenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wellicht heeft Patrick dan wat goede antwoorden. ik own hem.
Jeejquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik mot m'n moeder knippen verfen fohnen...
Ow, je bent weg? je zei al niets meer op MSNquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik mot m'n moeder knippen verfen fohnen...
Wijfquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, je bent weg? je zei al niets meer op MSN![]()
quote:
Hey Roosquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:12 schreef roos85 het volgende:
Vanavond eindelijk weer Wie is de mol?
Ik tig winkels afquote:
Doe je al mee met de Prono?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:12 schreef roos85 het volgende:
Vanavond eindelijk weer Wie is de mol?
Waarom ben jij een sausmeisje?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:15 schreef Kally het volgende:
Oh en René, bij mij hoef je niet helemaal top te zitten hoor, mag best in joggingbroek als je daar zin in hebt, doe ik ook
Nee zomaar, maar ik zit graag makkelijk spelletjes te spelen dus trek vast een lekker huispak aanquote:
Oooow. Maar heb altijd mijn joggingbroek mee, ook naar Patquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee zomaar, maar ik zit graag makkelijk spelletjes te spelen dus trek vast een lekker huispak aan
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oooow. Maar heb altijd mijn joggingbroek mee, ook naar Pat
Weet je hoe koud?quote:
Ahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |