Eensquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef Braddie het volgende:
And we`re back!
Tabboeken zijn overrated, gewoon op je gehoor doen, weet je zeker dat je goed/fout zit + je leert je gitaar sneller kennen !
Luister maar eens wat iron maiden danquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:44 schreef Braddie het volgende:
Sowieso, Shredden is overrated! Leuk dat je snel kan spelen hoor, maar probeer het op een normale manier te verwerken in een solo, en ga geen 1/32e noten spelen in een majeur/myxolidische toonladder!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:32 schreef Braddie het volgende:
Netjes, ik heb m`n zinnen gezet op een AC4 van Vox, lijkt me een waanzinnig versterkertje.
Zo`n dude op Youtube die U2 shit covered zweert erbij, hij zegt dat de 10" hetzelfde klinkt als een AC-30!
Als je toch op zoek bent naar een kleine buizenbak, test ook de Blackstar HT5 of HT1 even. Die doen op de Britse stand redelijk goed een Vox na, en kunnen nog veel meer stijlen gemakkelijk aan. Ook hebben ze koptelefoonuitgang en een ingang voor je mp 3 speler. Die Vox is een stuk minder veelzijdig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:32 schreef Braddie het volgende:
Netjes, ik heb m`n zinnen gezet op een AC4 van Vox, lijkt me een waanzinnig versterkertje.
Zo`n dude op Youtube die U2 shit covered zweert erbij, hij zegt dat de 10" hetzelfde klinkt als een AC-30!
Luister maar geen Michael Angelo Batio. Melodieus is hijquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:45 schreef Braddie het volgende:
Ja ok, Iron Maiden is anders, maar ik dacht dat we het echt over Zakk Wylde hadden en Malmsteen.. dat soort(sorry) rommel.
Die dude bedoel ik, hij is zo waanzinnig goed met z`n tone, en dat Voxje! dat misstaat hier in m`n studiotje echt niet!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:49 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad nice. Heb dezelfde amp, echt een aanrader in die prijsklasse!
HT5 of HT1? vallen die een beetje in de prijsklasse van die AC4?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:49 schreef Epii het volgende:
[..]
Als je toch op zoek bent naar een kleine buizenbak, test ook de Blackstar HT5 of HT1 even. Die doen op de Britse stand redelijk goed een Vox na, en kunnen nog veel meer stijlen gemakkelijk aan. Ook hebben ze koptelefoonuitgang en een ingang voor je mp 3 speler. Die Vox is een stuk minder veelzijdig.
Maar als je ook ziet wat voor kist aan dure pedalen er nog voorhangenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die dude bedoel ik, hij is zo waanzinnig goed met z`n tone, en dat Voxje! dat misstaat hier in m`n studiotje echt niet!
Nu nog beter leren spelen
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:53 schreef ssebass het volgende:
Vind dit nog best mooi
Maarja vroeger zelf veel shredding gedaan, met als grote voorbeeld John Petrucci (zijn oudere werk dus).
Dat is inderdaad een fijn nummer, die kan ik spelen tot aan die 1/16e noten shred!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:53 schreef ssebass het volgende:
Vind dit nog best mooi
Maarja vroeger zelf veel shredding gedaan, met als grote voorbeeld John Petrucci (zijn oudere werk dus).
De shred is wel te doen. Je moet alleen wel grote handen hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een fijn nummer, die kan ik spelen tot aan die 1/16e noten shred!
True, maar dat is ook wel een beetje de *key* van het geluid van Edge...quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar als je ook ziet wat voor kist aan dure pedalen er nog voorhangenZo kun je van elke versterker wel een beest maken.
HT5 is duurder, 400 euro, maar prima tweedehands verkrijgbaar volgens mijquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
HT5 of HT1? vallen die een beetje in de prijsklasse van die AC4?
Dat is niet echt een probleemquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
De shred is wel te doen. Je moet alleen wel grote handen hebben
Nja iedere gitaar heeft een eigen sound, logisch ook. Maar 21 gitaren per show vind ik ook wel een beetje bullshit manquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
True, maar dat is ook wel een beetje de *key* van het geluid van Edge...
Zo was er laatst op een U2 forum een discussie waarom Edge 21 gitaren gebruikte per show, omdat hij het volgens fans net zo makkelijk met 3-4 gitaren zou kunnen doen.
Maar daar ben ik het totaal niet mee eens, aangezien elke gitaar(Zeker die Explorer en die Rickenbacker)een totaal eigen sound hebben (luister maar eens naar Beautiful Day(Explorer) of Mysterious Ways (Rickenbacker)
Ik speel met m`n strat ook gewoon Santana songs.. geen probleem toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja iedere gitaar heeft een eigen sound, logisch ook. Maar 21 gitaren per show vind ik ook wel een beetje bullshit man. Met mijn ibanez RG wat echt een rock/metal gitaar is. Kan ik net zo goed country spelen
(Ja dat heb ik geprobeerd
).
Staat er een op MP voor ¤250quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:02 schreef Braddie het volgende:
Die is alsnog 300 + euro, als ik het had, dan zou ik hem kopen, maar opzich is die gewone 10 inch AC4 prima.
Op dit moment in m`n studiotje(2.90 bij 1.80) en misschien in februari voor een gig(100-200 man max)quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:02 schreef Epii het volgende:
Het ligt er ook aan waar je hem voor wilt gebruiken? Slaapkamerheld of gigs? Oefenruimte?
Dan heb ik een 2ehandse, ik koop eigenlijk alleen 2ehands spul van mede gitaristen op Fok, omdat je er dan eigenlijk wel van uit kan gaan dat je goed behandeld word!quote:
Ik kan wel ritmegitaar op 200bpm, maar shredden gaat nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:14 schreef stefanhaan het volgende:
Wat geimproviseerd shredden is ook wel leuk
200bpmquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik kan wel ritmegitaar op 200bpm, maar shredden gaat niet![]()
Zo snel is angel of death nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet specifiek heGewoon erg snel bedoel ik. Angel of death ofzo.
Mijn ritmegitaar houd op bij, 170-180? zoiets?, snel spelen lukt wel, maar echt shredden nog niet, ik durf niet echt snel toonladders enzo te spelen, ben bang dat ik mis sla of fretquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik kan wel ritmegitaar op 200bpm, maar shredden gaat niet![]()
Je moet goede controle hebben qua snelheid, dus niet alleen hersenloos picken maar ook wisselen tussen triolen en powerchords etc..quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo snel is angel of death niet
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:17 schreef Braddie het volgende:
snel spelen lukt wel, maar echt shredden nog niet, ik durf niet echt snel toonladders enzo te spelen, ben bang dat ik mis sla of fret
Ik durf ook niet extreem gecontrolleerd te gaan spelen / aan slaan met m`n plectrum, ben bang dat ik snaren breek.. al speel ik met .011quote:
quote:
Dat stuk na "Angel of death, flying free". En die riff daarachteraan, ik heb dat echt al een miljoen keer gehoord en krijg er nog iedere keer kippenvel van.quote:
Ja dat is een zieke soloquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat stuk na "Angel of death, flying free". En die riff daarachteraan, ik heb dat echt al een miljoen keer gehoord en krijg er nog iedere keer kippenvel van.
doet me beetje denken aan een LoG introquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:35 schreef Trollscience het volgende:
Ik ken echt ieder nummer van SlayerDe Intro riff van Sex murder art is ook vet.
10 werkende?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:09 schreef The_Dean het volgende:
Ik mag maar tien gitaren van mijn vriendin
Heb je die akoestische de deur uit gedaan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:14 schreef The_Dean het volgende:
Dat is inclusief projecten
Maar ik bedenk me net...
Speelbaar:
Dean V
Hendricson Explorer
Ibanez LP
Projecten:
Vester strat
Epiphone metalstrat
Amuse strat
Ibanez GRG
Dean Vx
Dean ML
Dat is maar 9![]()
![]()
* The_Dean naar Marktplaats
De vraag moet zijn: Tellen gitaren in de oefenruimte ook mee?quote:
Die telt niet meequote:Op donderdag 5 januari 2012 17:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je die akoestische de deur uit gedaan?
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
De vraag moet zijn: Tellen gitaren in de oefenruimte ook mee?
Raar eigenlijk want die gitaren staan dan niet in je huis...quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
De vraag moet zijn: Tellen gitaren in de oefenruimte ook mee?
Dan kan hij het net zo goed buiten zetten. Iedereen kan het pakken en meenemen, het staat tenslotte toch niet in huis.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Raar eigenlijk want die gitaren staan dan niet in je huis...
En als je nou een paar van die projecten uitleent aan mij maar dat ik ze dan bij jou stal?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
En als je nou een paar van die projecten uitleent aan mij maar dat ik ze dan bij jou stal?
Goed planquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
En als je nou een paar van die projecten uitleent aan mij maar dat ik ze dan bij jou stal?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed plan
Maar dan heb toch geen geld om nieuwe te kopen
Opgelostquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:26 schreef The_Dean het volgende:
Wat zal ik straks eens kopen van mijn uitbetaalde vrijedagenoverschot?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:48 schreef genakt het volgende:
sweep sweep sweep sweep sweep sweep![]()
![]()
![]()
en dan die solo op minuut 3![]()
wel hogere klasse epihonequote:[quote]Op donderdag 5 januari 2012 17:53 schreef Trollscience het volgende:
Speelt die gast nu op een Epiphone?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:54 schreef genakt het volgende:
[..]
wel hogere klasse epihone![]()
orginele nummergibson standaard tuning met marshall en orange head/cabs <3
Maakt toch niets uit? The Beatles begonnen ook op Epiphone!, The Edge speelt op een Fernandez imitatie strat... genoeg artiesten met Epiphone hoor, het is een degelijk merk!quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:53 schreef Trollscience het volgende:
Speelt die gast nu op een Epiphone?
Ik heb zelf ook een Epiphone hoor, maar ik vind dat iemand met dat niveau toch wel een veel beter gitaar hoort te hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maakt toch niets uit? The Beatles begonnen ook op Epiphone!, The Edge speelt op een Fernandez imitatie strat... genoeg artiesten met Epiphone hoor, het is een degelijk merk!
Haha, hangt er vanaf hoeveel lol hij er van heeft!, ik bedoel, nja... een vriend van me speelt nu?, 4-5 jaar gitaar(Niet dat hij technisch goed is .. en timing technisch ook niet... nja, eigenlijk issie gewoon helemaal niet goed) maar die heeft nu pas een Line-6 Spider IV gekocht en een Motion Les Paul(Heeft ie nu 3/4e jaar ongeveer...quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een Epiphone hoor, maar ik vind dat iemand met dat niveau toch wel een veel beter gitaar hoort te hebben.
Josh Homme gebruikt vrij regelmatig een Epi Dot of een Hagström viking.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een Epiphone hoor, maar ik vind dat iemand met dat niveau toch wel een veel beter gitaar hoort te hebben.
Oneens.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:07 schreef brother52 het volgende:
Een gitaar is zo goed als wat de gitarist er mee doet.
Rob Flynn van Machine Head heeft ook een eigen signature gitaar die hij ook zelf bespeelt on stagequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Josh Homme gebruikt vrij regelmatig een Epi Dot of een Hagström viking.
Geef mij een custom Fender van 12k en ik laat hem klinken als een stuk brandhoud van een tientje.
Dat had ik toen ik net speelde, een 1997 customshop usa Strat in de winkel waar ik werkte, ik kon net 2 akkoorden en 1 simpele scale, en zelfs daar in faalde ik.... prachtig gezicht om m`n baas te zien kijken met een blik van "ik denk dat die Squier toch beter is voor je "quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Josh Homme gebruikt vrij regelmatig een Epi Dot of een Hagström viking.
Geef mij een custom Fender van 12k en ik laat hem klinken als een stuk brandhoud van een tientje.
Hahaquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat had ik toen ik net speelde, een 1997 customshop usa Strat in de winkel waar ik werkte, ik kon net 2 akkoorden en 1 simpele scale, en zelfs daar in faalde ik.... prachtig gezicht om m`n baas te zien kijken met een blik van "ik denk dat die Squier toch beter is voor je "
Ben het er deels mee eens, een slechte gitarist achter een goede gitaar laat de goede gitaar net klinken alsof het een slechte gitaar is !quote:
Ja dat eerste welquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben het er deels mee eens, een slechte gitarist achter een goede gitaar laat de goede gitaar net klinken alsof het een slechte gitaar is !
Een professionele gitarist achter een Squier kan de gitaar gewoon top laten klinken!
Hangt er vanaf welke serie je hebt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja dat eerste wel. Maar ik heb best wel een hekel aan squiers en heb nog nooit iemand gezien die er echt iets uit kon halen
Sowieso ronduit de slechtste beginnersgitaar imo.
Dat dus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:21 schreef brother52 het volgende:
Maar de bulletserie mag gelijk de haard in...
Bullets zijn leuk om 5 minuten op te spelen en dan 30 minuten je handen aan te warmenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke serie je hebt.
De classic vibes zijn best wel tof. De tele custom is een superding.
Maar de bulletserie mag gelijk de haard in...
Ja ik had dus een bullet, met de rest kan ik niet vergelijken want ik heb er nooit op gespeeldquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:23 schreef Braddie het volgende:
Die Tele Custom is ècht waanzinnig hele eigen sound, klinkt verschrikkeijk warm clean!
Die Classic vibes zijn inderdaad heel leuk, ze komen nog best dicht in de buurt van *the Real Thing* (its even better then the real thing LOL)
Precies. Ik heb in mijn leven één slechtere gitaar in mijn handen gehad, zo'n chinees-klassieke gitaar van 20 euro van een vriend.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:39 schreef Braddie het volgende:
Ik had ook een bullet, ik heb op veel gitaren gespeeld, maar die bullet was echt bagger, nog nooit zo`n slecht afgewerkte gitaar in m`n handen gehad.
Wees blij van niet !, wat voor een Strat heb je nu?..quote:
Yamaha pacifica 112quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wees blij van niet !, wat voor een Strat heb je nu?..
Natuurlijk kunnen ze voor 140 euro niks maken wat echt top kwaliteit is, maar er had wel iets meer werk ingestoken kunnen worden!
Om niet de beginnen over hoe slecht hij te intoneren isquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:45 schreef Braddie het volgende:
Mijn Martinez acoustic is nog beter !
Die tremolo is gewoon ècht ruk, pick-ups klinken ook voor geen meter, tuners zijn bagger, het enige wat afgewerkt is de verf...
Die van mij was blauw, en dat was wel redelijk goed gedaan.
Ik heb hem gelukkig niet hoeven intoneren, heb hem gekocht, direct .009 Elixers er op, laten intoneren en na 2-3 weken weer op internet gegooid!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Om niet de beginnen over hoe slecht hij te intoneren isWanneer hij bij mij ook maar één keer uit intonatie raakte kon je erop vertrouwen dat hij pas weer zuiver zou klinken wanneer je nieuwe snaren kocht.
Hoeveel heb je ervoor gevangen? Dan ben je toch best glad geweest om zo'n kutgitaar te verkopenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb hem gelukkig niet hoeven intoneren, heb hem gekocht, direct .009 Elixers er op, laten intoneren en na 2-3 weken weer op internet gegooid!
Ik heb hem bij dezelfde zaak als waar ik hem gekocht heb verkocht aan een stel klanten die voor weinig een *goede* beginners strat zochten..quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoeveel heb je ervoor gevangen? Dan ben je toch best glad geweest om zo'n kutgitaar te verkopen
Goede verkoper ben jijquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb hem bij dezelfde zaak als waar ik hem gekocht heb verkocht aan een stel klanten die voor weinig een *goede* beginners strat zochten..
heb gezegd dat het een leuk klinkende gitaar is waar je zeker wel de eerste 2 jaar mee vooruit kan, en heb hem gevraagd of ze van hendrix hielde, en toen zeiden ze "ja" Toen speelde ik ff kort 2 Hendrix riffjes en weg wassie.. voor 119!
doen ze nog steedsquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Yamaha maakte(of maakt?.. doen ze dat nog ?) leuke stratjes ja!
Ik deed dat altijd, ik vroeg aan jochie`s van 8-14 wie hun favoriete gitarist was, meestal zeiden ze Slash of Hendrix, nou ja.. dan is het makkelijk dan pak ik een Strat of een Les Paul..quote:
Haha, baasquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik deed dat altijd, ik vroeg aan jochie`s van 8-14 wie hun favoriete gitarist was, meestal zeiden ze Slash of Hendrix, nou ja.. dan is het makkelijk dan pak ik een Strat of een Les Paul..
Bij volwassenen was het iets lastiger, dan zeiden ze, Beck of BB King, en dan maar zoeken voor een ES - 335 !
De laatste maand dat ik er werkte vroeg er iemand om een "Keith Richars gitaar " dus ik pak de 72" reissue tele! van Squier, en hop, ff wat Stones licks spelen, en weg wassie!
Nog nooit ? ik deed het àltijd, als ze een versterker wilde proberen, ja dat kan, gewoon aansluiten di e hap, maakt niet uit of ze 2 weken speelde of 2 jaar.. en als het leuk klonk ging ik mee doen op bas/toetsen, en binnen no time hadden ze dan beslotenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Haha, baasNog nooit een verkoper gezien die dat deed
.
Goeie tactiek idd!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nog nooit ? ik deed het àltijd, als ze een versterker wilde proberen, ja dat kan, gewoon aansluiten di e hap, maakt niet uit of ze 2 weken speelde of 2 jaar.. en als het leuk klonk ging ik mee doen op bas/toetsen, en binnen no time hadden ze dan besloten, ze werden altidj geholpen met frisdrank,thee,koffie !
Boehoequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:40 schreef -Menn0- het volgende:
Braddie = Trollscience ?
Zo niet: Misschien moeten jullie een keer gaan daten!
Daarom, het werkte prima, alleen begonnen ze steeds minder klantvriendelijker te worden, ik mocht niet zo veel tijd vrij maken voor 1 klant(stond soms eerst 10-15 min met ze te kletsen, kopje koffie, rustig alles aansluiten rustig proberen, ff jammen, duurde soms zo 1 uur).quote:
Dude, mensen mogen toch intresse tonen? of is het apart dat ik opeens met mensen van dit topic praat, en niet alleen maar bullshit verkoop?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:40 schreef -Menn0- het volgende:
Braddie = Trollscience ?
Zo niet: Misschien moeten jullie een keer gaan daten!
Had je laatst verteld idd...quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daarom, het werkte prima, alleen begonnen ze steeds minder klantvriendelijker te worden, ik mocht niet zo veel tijd vrij maken voor 1 klant(stond soms eerst 10-15 min met ze te kletsen, kopje koffie, rustig alles aansluiten rustig proberen, ff jammen, duurde soms zo 1 uur).
En nu ben ik er weg,
Best sneu, maar ach... life goes on, toch? 2012 is een nieuw jaar met nieuwe kansen vind ik !, voor iedereen wel!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Had je laatst verteld idd...
Al een baan of toch nog steeds opzoek?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Best sneu, maar ach... life goes on, toch? 2012 is een nieuw jaar met nieuwe kansen vind ik !, voor iedereen wel!
Nog steeds op zoek, nouja.. deels, ik ga vanaf volgende week 3 x per week de sportschool in(buikje mag er wel eens af) en ik kan 2x per week met m`n pa mee om te werken met van alles en nog wat, dus dat kan eventueel iets worden, en anders ga ik kijken of ik m`n rijbewijs snel kan halen, en ga ik courieren of zo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Al een baan of toch nog steeds opzoek?
Sportschool, nooit in geloofd eerlijk gezegdquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nog steeds op zoek, nouja.. deels, ik ga vanaf volgende week 3 x per week de sportschool in(buikje mag er wel eens af) en ik kan 2x per week met m`n pa mee om te werken met van alles en nog wat, dus dat kan eventueel iets worden, en anders ga ik kijken of ik m`n rijbewijs snel kan halen, en ga ik courieren of zo.
Thanks, het is meer dat ik het doe om conditie op te bouwen en m`n buik weer *vorm* te geven, dan dat ik het echt doe voor het afvallen, want dat lukt me met hardlopen/fietsen/weinig eten/veel water ook wel, zo ben ik 24 kg kwijt geraakt in 3,5 maand!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sportschool, nooit in geloofd eerlijk gezegd.
Njah i.i.g. veel succes met het zoeken!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dude, mensen mogen toch intresse tonen? of is het apart dat ik opeens met mensen van dit topic praat, en niet alleen maar bullshit verkoop?
Huilie huiliequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Boehoe. Ik vind het gewoon een goede tactiek, heb er nog nooit van gehoord dus vond het apart. Niet gelijk op je pik getrapt zijn
Wat is er jongen? is je hoge E gebroken? kan je gitaar niet meer geintoneerd worden?, wil je er over praten ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
Huilie huilie
Jullie zijn zo geïnteresseerd in elkaar dat het me wel een goed idee leek dat jullie gaan daten!![]()
Ik zou het gewoon doen! Of bel elkaar op, maar deze liefdesverklaringen en slap gelul over sportscholen hoeven niet in dit topic boys. Who gives a fuck over je pens, kom op manIk zou zeggen richt een praatgroep op
Dacht ga weer eens kijken in het topic maar 't was al niet veel, nu is het nog minder.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat is er jongen? is je hoge E gebroken? kan je gitaar niet meer geintoneerd worden?, wil je er over praten ?
Je kan doen en laten wat je wilt toch?, het is tenslotte gewoon rustig, jij bent de enige die er ook daadwerkelijk om gaat huilen![]()
Ach, wat maakt het uit... het is toch niet zo dat je er last van hebt of zo?, als ik nou constant mp3`s zat te posten van m`n gitaar*skills* ok, dan is het opzich wel te begrijpen, maar kom op.. het is nu puur slowchat.. gebeurd vaak zat!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dacht ga weer eens kijken in het topic maar 't was al niet veel, nu is het nog minder.
Omdat het rustig is een gitaristentopic hoef je niet te gaan ouwehoeren over je dikke pensDoe dat lekker op msn ofzo.
Je hebt helemaal gelijk man!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het uit... het is toch niet zo dat je er last van hebt of zo?, als ik nou constant mp3`s zat te posten van m`n gitaar*skills* ok, dan is het opzich wel te begrijpen, maar kom op.. het is nu puur slowchat.. gebeurd vaak zat!
The Fuck, om gelijk zo te doen is wel erg overdreven, hoe oud ben je? jaar of 12 zo te lezen.. ...?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk man!![]()
Vertel nog eens wat meer! Bijvoorbeeld over je dikke reet! Lijkt me echt heel boeiend om te lezen!
Ga ergens anders trollen, verminkte nageboortequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
Huilie huilie
Jullie zijn zo geïnteresseerd in elkaar dat het me wel een goed idee leek dat jullie gaan daten!![]()
Ik zou het gewoon doen! Of bel elkaar op, maar deze liefdesverklaringen en slap gelul over sportscholen hoeven niet in dit topic boys. Who gives a fuck over je pens, kom op manIk zou zeggen richt een praatgroep op
Ik heb dat wel eens gehad...quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:37 schreef Aresdreams het volgende:
different shit same day... that would be scary
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gehad...
Dat zijn meestal ook de dagen dat het tijd is om weer eens bij de huisarts langs te gaan....
Ja ach, ik heb al 3 weken lang last van mijn keel ofzo.. en ben ook continu verkouden en moe zo'n beetje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:44 schreef Braddie het volgende:
Ik ga zaterdag ook maar ff langs de dokter, ben al 1 week hees, en m`n ma maakt d`r zorgen dat ik een poliep op m`n stem heb(maar ik was 3 dagen geleden m`n stem volledig terug, en nu alleen nog hees... dus ik snap het niet helemaal)
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
NeeMooi zo, want een apart topic zal niet echt werken gok ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het centrale banjotopicquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:18 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mooi zo, want een apart topic zal niet echt werken gok ik.
Je zou het kunnen combineren met een ukeleletopic.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:18 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mooi zo, want een apart topic zal niet echt werken gok ik.
Vast wel !quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja ach, ik heb al 3 weken lang last van mijn keel ofzo.. en ben ook continu verkouden en moe zo'n beetje.
Gaat wel weer over![]()
Hoop ik..
Ok, tof !quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:45 schreef The_Dean het volgende:
Ook in China gekocht?
Sowieso is een gitaar met hardcase voor honderd euro best een coole prijs.
http://img168.imageshack.us/img168/2396/kerrykingbanjomaster.jpg (copy/paste deze link)quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:45 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Shred je ook op je elektrische banjo?
baasquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[ http://img168.imageshack.us/img168/2396/kerrykingbanjomaster.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[ http://img168.imageshack.us/img168/2396/kerrykingbanjomaster.jpg (copy/paste deze link) ]
Inderdaad. Een beetje goede hardcase is dat alleen al bijna waard.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:45 schreef The_Dean het volgende:
Ook in China gekocht?
Sowieso is een gitaar met hardcase voor honderd euro best een coole prijs.
Ik zal het hem even melden!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad. Een beetje goede hardcase is dat alleen al bijna waard.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:54 schreef brother52 het volgende:
Wat verstaan jullie trouwens onder een hardcase?
Ik heb het dan over een flightcase. Niet over een 'standaard' koffer...
Denk et wel, mijne ziet er alleen wel wat moderner en luxer uit.quote:
Dus 6 gitaren en een luxe koffer; nu alleen nog leren spelen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Denk et wel, mijne ziet er alleen wel wat moderner en luxer uit.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus 6 gitaren en een luxe koffer; nu alleen nog leren spelen.
Voor normaal vervoer zijn ze ook goed genoeg.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Denk et wel, mijne ziet er alleen wel wat moderner en luxer uit.
Waarom denk je dat ik een 4x12 gekocht heb inplaats van 2x12?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus 6 gitaren en een luxe koffer; nu alleen nog leren spelen.
Kun je al sweepen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een 4x12 gekocht heb inplaats van 2x12?Dan staat het zo hard, dat je niet hoort dat het slecht klinkt
Ik herinner me een post van hem: ik kan al op twee snaren sweepenquote:
Bij mij staan ze op m'n overloop. Ze blokkeren alleen de trap naar de zolder een beetje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:01 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat is het lastige. Gelukkig staat een in de oefenruimte. Andere staan in de hoek van mijn hobbykamer
Kan al wel redelijk wat sweepen nu gelukkigquote:
Ik ook jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik herinner me een post van hem: ik kan al op twee snaren sweepen!
nu meerquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik herinner me een post van hem: ik kan al op twee snaren sweepen!
Ligt eraan. tis gewoon de manier van aanslaan bij sweeping die kut is. Het op en neer gaan. Economy picking dan alternate je up en downstrokes zodat je zo efficient mogelijk en snel mogelijk kan spelen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ook ja![]()
Maar dat is toch economy picking, niet sweeping?
Sweepen viel mij redelijk makkelijk, speed picking kan ik geen tyfus vanquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan al wel redelijk wat sweepen nu gelukkig
Maar het is tot nu toe nog wel het moeilijkste wat ik heb moeten leren op de gitaar
Of niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij mij staan ze op m'n overloop. Ze blokkeren alleen de trap naar de zolder een beetje.
Misschien moet ik de koffers die ik niet zo vaak nodig heb maar eens een verdieping hoger brengen.
kan je dit sweepen dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sweepen viel mij redelijk makkelijk, speed picking kan ik geen tyfus van
Dat zijn geavanceerde figuren pikquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
kan je dit sweepen dan?
[ afbeelding ]
Inderdaad. Daar zal het wel op uitdraaienquote:
Dan kan je dus niet fatsoenlijk sweepen lul.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat zijn geavanceerde figuren pikIk heb het over de techniek.
Daarom speel ik ook punk. Dan heb je dat helemaal niet nodigquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan kan je dus niet fatsoenlijk sweepen lul.
de techniek is simpel. Maar fatsoenlijk sweepen is kut.
Dat kan ik wel, simpele mineur en majeur arpeggios over 5 snaren. Ik heb er een UI van maar zit mobiel helaas.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan kan je dus niet fatsoenlijk sweepen lul.
de techniek is simpel. Maar fatsoenlijk sweepen is kut.
Proof itquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:17 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]Dit kan ik bijvoorbeeld wel sweepen. Like a baws.
combinatie van sweep picking en economy picking
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:18 schreef brother52 het volgende:
Economy picking?
Is dat net zoiets als 12 plectraë voor de prijs van 10?
Sure, ben em nu in aant studeren.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sure, ben em nu in aant studeren.
word alleen beetje afgeleid door geimproviseerd shredden
Maar hij is wel makkelijk, En klinkt baas.quote:
Jao p een tempo van 80 kan iedereen het doe nu maar 200quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar hij is wel makkelijk, En klinkt baas.
ja dan word het wel lastigerquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:25 schreef genakt het volgende:
[..]
Jao p een tempo van 80 kan iedereen het doe nu maar 200
Dat bedoel ik dan word het pas sweepen als je op zo'n snelheid zuivere noten eruit kan halenquote:
Nee man, dat is nasty..quote:
Dat kan ik een vrouw niet laten doen.. Nja dan maar mijn eigen aardappelen schillenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee man, dat is nasty..
Waarom zou je zoiets zelf doen als je het een vrouw kan laten doen?
Ik welquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat kan ik een vrouw niet laten doen.. Nja dan maar mijn eigen aardappelen schillen
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik wel
Wacht even mijn vriendin roepen
Vage vorm van notatie. Het voelt namelijk aan als tripletjes in 4/4 ipv 3/4e maat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:17 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]Dit kan ik bijvoorbeeld wel sweepen. Like a baws.
combinatie van sweep picking en economy picking
Waarom word dit weer aangekaart? het is 2012, kom op zeg, verleden is verleden heden is heden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 04:05 schreef CoiLive het volgende:
Ik ga er nog steeds vanuit dat Braddie de beste en meest uitgebreide troll is ooit. Als hij echt serieus is over wat hij zegt, dan moet hij echt hulp zoeken, zo niet... dan hoera voor hem! Ik heb zelden iemand zoveel onzin zien posten!
"Gitaar A is het beste want intonatie en stemvast in de A mineur dominant in ieder geval.."
* 2 seconden later
"Gitaar A is echt de meest verschrikkelijke gitaar ooit, niet stemvast, niet te intoneren en alleen te bespelen in B mixolydian"...
Aangezien jij dezelfde shit blijft vertellen. Ik wil jou wel eens "Keith Richards", "Jimi Hendrix" "Becks" riffs horen spelen. Pas geleden wat je nog weg van die Bullet. Dat de kalender nu net op 2012 staat zegt helemaal niks. Of heb je de illusie dat dan opeens alle andere shit verdwenen is? Zo werkt het niet he? Triest...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 04:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom word dit weer aangekaart? het is 2012, kom op zeg, verleden is verleden heden is heden.
Absoluut niet. Sterker nog. Braddie irriteert mij als de pest. Ik vind het erg grappig om te lezen, maar als hij advies gaat geven aan mensen die nog niet zoveel met gitaren hebben, dan irriteert mij dat zeer erg, aangezien die mensen zijn advies misschien serieus nemen. Ik waardeer je poging welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 04:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
Braddie, CoiLive, hierkomen.
Geef elkaar een hand en zeg sorry.
Dan snel terug naar de klas, over 15 minuten begint het speelkwartier!
Groetjes, Meester Dawnbreaker
Dan ga ik nu je ouders bellenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 04:37 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Absoluut niet. Sterker nog. Braddie irriteert mij als de pest. Ik vind het erg grappig om te lezen, maar als hij advies gaat geven aan mensen die nog niet zoveel met gitaren hebben, dan irriteert mij dat zeer erg, aangezien die mensen zijn advies misschien serieus nemen. Ik waardeer je poging wel
Uhm... ik heb geen ouders meer...quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 04:37 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Absoluut niet. Sterker nog. Braddie irriteert mij als de pest. Ik vind het erg grappig om te lezen, maar als hij advies gaat geven aan mensen die nog niet zoveel met gitaren hebben, dan irriteert mij dat zeer erg, aangezien die mensen zijn advies misschien serieus nemen. Ik waardeer je poging wel
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja je moet de posts van braddie met een flinke korrel zout nemen, maar al mag hij soms wat excentriek zijn onthoud het is wel jullie braddie!
(niet elke reeks heeft een eigen braddie)
Swing life away van Rise Against.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:48 schreef brother52 het volgende:
Weet iemand ook leuke nummers om met akoestische gitaar en piano te doen?
We gaan in het voorjaar met Green Cheese ergens een akoestische set doen.
Karma Police van Radiohead.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:48 schreef brother52 het volgende:
Piano er even bij wingen.\quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:48 schreef brother52 het volgende:
Ach, natuurlijk. Dat ik daar zelf niet aan dacht.quote:
Is er wel eentje om in het achterhoofd te houden...quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, natuurlijk. Dat ik daar zelf niet aan dacht.
Ben alleen bang dat we hem dan 2 octaven lager moeten spelen. Anders haalt onze zanger het niet.
No surprises is misschien nog wel te doen.
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Piano er even bij wingen.\
Het doet het em ook echt dat de linker gitarist een Iron Maiden shirt aan heeft
Tja het blijft Bullet For My valentine hequote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Hard aan het werken op school.Zo'n whiteboard is toch leuk
[ afbeelding ]
Dat zien we aan je spelling jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]je bent inniedergeval wel aant werken voor school. In tegenstelling tot mij.
Raar dat je sowieso dan weer gewoon goed typt.quote:
Ja dat verbeterde mijn vriendin zo vaak. Dat ik dat nu niet meer fout durf te typenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Raar dat je sowieso dan weer gewoon goed typt.
quote:
Coldplay - Clocks wellicht een optie?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:29 schreef brother52 het volgende:
Ach, natuurlijk. Dat ik daar zelf niet aan dacht.
Ben alleen bang dat we hem dan 2 octaven lager moeten spelen. Anders haalt onze zanger het niet.
No surprises is misschien nog wel te doen.
Coldplay is nooit een optie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:25 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Coldplay - Clocks wellicht een optie?
Van de Beatles gaan we sowieso wel 1 of 2 nummers doen. Daar kunnen we bijna niet omheen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:27 schreef BoerBert het volgende:
Er is vast nog wel wat van de Beatles. Day in the Life ofzo.
Pearl jam jeremy kan je vast wel iets moois vna makenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Van de Beatles gaan we sowieso wel 1 of 2 nummers doen. Daar kunnen we bijna niet omheen.
quote:
Ja, Fish is wel een optiequote:
Heb ik dat ooit gezegd? Zwelg niet zo in zelfmedelijden wil je.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:53 schreef Braddie het volgende:
Echt waar, ik kom hier, probeer me een beetje te gedragen en mengen in gesprekken, maar blijkbaar blijf ik hier een kneusje, als het zo gaat weetje, dan ben ik hier weg, ik vind dat iedereen normaal en met respect behandeld moet worden en niet te kakken gezet moet worden, wat juie wel bij mij doen.
Alleen The_Dean doet normaal tegen me, en de rest denktt allemaal dat ik een troll ben, of een kloon, of gewoon een kneusje
Sorry? Er zijn er wel meer die redelijk normaal tegen je doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:53 schreef Braddie het volgende:
Echt waar, ik kom hier, probeer me een beetje te gedragen en mengen in gesprekken, maar blijkbaar blijf ik hier een kneusje, als het zo gaat weetje, dan ben ik hier weg, ik vind dat iedereen normaal en met respect behandeld moet worden en niet te kakken gezet moet worden, wat juie wel bij mij doen.
Alleen The_Dean doet normaal tegen me, en de rest denktt allemaal dat ik een troll ben, of een kloon, of gewoon een kneusje
Ik denk ook niet dat je er iets aan kunt doen, zo ben je nou eenmaal. Soms het het grappig, soms is het vervelend. Ik moet er maar mee leren leven, of je moet voor de gein echt echt weg gaan, maar dat betwijfel ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:53 schreef Braddie het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar solo een EP'tje ga opnemen bij die gast waar ik met m'n band ben geweest vorig jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sorry? Er zijn er wel meer die redelijk normaal tegen je doen.
Lolquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar solo een EP'tje ga opnemen bij die gast waar ik met m'n band ben geweest vorig jaar.
Heeft totaal geen verband met de quote, maar goed.![]()
Moet je zeker doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar solo een EP'tje ga opnemen bij die gast waar ik met m'n band ben geweest vorig jaar.
quote:
Fishquote:
De versie van Live at Loreley met Bitter Suite en Heart of Lothian er meteen achteraan is nog veel beter.quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:52 schreef brother52 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/517384552
Zal ik een bod uitbrengen?
250 euro vind ik alleen een beetje veel voor een paar stukjes bamboe.quote:
Die ene riff in 7/8 maakt het knap vervelend inderdaad, vooral omdat daar ook de solo overheen zit...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:00 schreef brother52 het volgende:
En anders gewoon inpluggen en deze er door rammen.
kloteritme...
Ah, nu weet ik ineens ook waarom ik niet goed uitkom.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die ene riff in 7/8 maakt het knap vervelend inderdaad, vooral omdat daar ook de solo overheen zit...
Ook weer opgelost!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, nu weet ik ineens ook waarom ik niet goed uitkom.
Bijna. Nu moet ik die solo nog leren.quote:
Die solo heb ik ook eens geprobeerd, heb het maar opgegeven. Da's toch ook geen maat voor een solo...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bijna. Nu moet ik die solo nog leren.
En nog leren soleren natuurlijk
Sowieso soleren over ingewikkelde maatsoortenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die ene riff in 7/8 maakt het knap vervelend inderdaad, vooral omdat daar ook de solo overheen zit...
Ik zet hem ook maar weer in de koelkast. Bewaar ik wel voor later als ik groot ben.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die solo heb ik ook eens geprobeerd, heb het maar opgegeven. Da's toch ook geen maat voor een solo...
Alweer?!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:53 schreef Braddie het volgende:
als het zo gaat weetje, dan ben ik hier weg
Die "haat" roep je wel zelf op je af.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:13 schreef Braddie het volgende:
Ja, Deja Vu moment kan best.. maar weet je wat het is, ik ben nou eenmaal zoals ik ben, als het je niet aanstaat dan heb je pech.
Niet zo moeilijk, en als er constant op mij gezeken word, dan ben ik weg, ik wil fijn met Gitaristen kunnen praten over solo`s, technieken, tabs, improvs etc etc en evt wat SLowchat zonder dat er constant op mij gehaat word....
Ik heb nog niet eens een capo, moet er nog steeds een halenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:20 schreef guitarist het volgende:
Nieuwe capo gekocht. Omdat een van mijn vorige capo's al een jaar bij Menno rond slingert...
Kutquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:20 schreef guitarist het volgende:
Nieuwe capo gekocht. Omdat een van mijn vorige capo's al een jaar bij Menno rond slingert...
Ja, maar....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:21 schreef The_Dean het volgende:
Echte mannen doen het met een bierflesje.
Krijg je een lege van mij meequote:
Ja, goed plan.quote:
Gewoon uit nummers die ik leuk vind waar toevallig een sweep in zitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:39 schreef stefanhaan het volgende:
Genakt, welke tabs heb je gebruikt om sweepen te leren?
Speel je met een gitaarloze backingtrack of nie?, zo ja.. godnondeju wat een lekkere sound, zo nee.. wat is wat ? xDquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:03 schreef genakt het volgende:
Owja en braddie je explorer in volle glorie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Begin van de middagquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoelaat ben je hier met de Explorer Dean?
Je vergeet het belangrijkste. De koffie.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 07:56 schreef Braddie het volgende:
Ok, helemaal top!, dan zorg ik dat zowel de gitaar, als het versterkertje klaar staam
+1quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste. De koffie.
Nee niet gitaar loze backing track maar wel goed geluidquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Speel je met een gitaarloze backingtrack of nie?, zo ja.. godnondeju wat een lekkere sound, zo nee.. wat is wat ? xD
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:53 schreef genakt het volgende:
[..]
Gewoon uit nummers die ik leuk vind waar toevallig een sweep in zit
voorbeeld
---------------- 13h17s18s17-13---------------------- 13h17s18s17-13 ----------|
|--------------- 15---------------- 15---------------- 15---------------- 15-------|
|----------- -14---------------------- 14---------- 14---------------------- 14----|
|--------- 15----------------------------------15-------------------------------|
|---12h17------------------------------- 12h17----------------------------------|
begin va de sweep begint 2:52. Deze valt opzich wel mee hheb er wel maand over gedaan en je moet ze blijven oefenen want doe hem nu alweer sloppy
![]()
http://tabs.ultimate-guit(...)anger_guitar_pro.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |