Dat kan ik wel, simpele mineur en majeur arpeggios over 5 snaren. Ik heb er een UI van maar zit mobiel helaas.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan kan je dus niet fatsoenlijk sweepen lul.
de techniek is simpel. Maar fatsoenlijk sweepen is kut.
Proof itquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:17 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]Dit kan ik bijvoorbeeld wel sweepen. Like a baws.
combinatie van sweep picking en economy picking
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:18 schreef brother52 het volgende:
Economy picking?
Is dat net zoiets als 12 plectraë voor de prijs van 10?
Sure, ben em nu in aant studeren.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sure, ben em nu in aant studeren.
word alleen beetje afgeleid door geimproviseerd shredden
Maar hij is wel makkelijk, En klinkt baas.quote:
Jao p een tempo van 80 kan iedereen het doe nu maar 200quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar hij is wel makkelijk, En klinkt baas.
ja dan word het wel lastigerquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:25 schreef genakt het volgende:
[..]
Jao p een tempo van 80 kan iedereen het doe nu maar 200
Dat bedoel ik dan word het pas sweepen als je op zo'n snelheid zuivere noten eruit kan halenquote:
Nee man, dat is nasty..quote:
Dat kan ik een vrouw niet laten doen.. Nja dan maar mijn eigen aardappelen schillenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee man, dat is nasty..
Waarom zou je zoiets zelf doen als je het een vrouw kan laten doen?
Ik welquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat kan ik een vrouw niet laten doen.. Nja dan maar mijn eigen aardappelen schillen
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik wel
Wacht even mijn vriendin roepen
Vage vorm van notatie. Het voelt namelijk aan als tripletjes in 4/4 ipv 3/4e maat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:17 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]Dit kan ik bijvoorbeeld wel sweepen. Like a baws.
combinatie van sweep picking en economy picking
Waarom word dit weer aangekaart? het is 2012, kom op zeg, verleden is verleden heden is heden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 04:05 schreef CoiLive het volgende:
Ik ga er nog steeds vanuit dat Braddie de beste en meest uitgebreide troll is ooit. Als hij echt serieus is over wat hij zegt, dan moet hij echt hulp zoeken, zo niet... dan hoera voor hem! Ik heb zelden iemand zoveel onzin zien posten!
"Gitaar A is het beste want intonatie en stemvast in de A mineur dominant in ieder geval.."
* 2 seconden later
"Gitaar A is echt de meest verschrikkelijke gitaar ooit, niet stemvast, niet te intoneren en alleen te bespelen in B mixolydian"...
Aangezien jij dezelfde shit blijft vertellen. Ik wil jou wel eens "Keith Richards", "Jimi Hendrix" "Becks" riffs horen spelen. Pas geleden wat je nog weg van die Bullet. Dat de kalender nu net op 2012 staat zegt helemaal niks. Of heb je de illusie dat dan opeens alle andere shit verdwenen is? Zo werkt het niet he? Triest...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 04:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom word dit weer aangekaart? het is 2012, kom op zeg, verleden is verleden heden is heden.
Absoluut niet. Sterker nog. Braddie irriteert mij als de pest. Ik vind het erg grappig om te lezen, maar als hij advies gaat geven aan mensen die nog niet zoveel met gitaren hebben, dan irriteert mij dat zeer erg, aangezien die mensen zijn advies misschien serieus nemen. Ik waardeer je poging welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 04:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
Braddie, CoiLive, hierkomen.
Geef elkaar een hand en zeg sorry.
Dan snel terug naar de klas, over 15 minuten begint het speelkwartier!
Groetjes, Meester Dawnbreaker
Dan ga ik nu je ouders bellenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 04:37 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Absoluut niet. Sterker nog. Braddie irriteert mij als de pest. Ik vind het erg grappig om te lezen, maar als hij advies gaat geven aan mensen die nog niet zoveel met gitaren hebben, dan irriteert mij dat zeer erg, aangezien die mensen zijn advies misschien serieus nemen. Ik waardeer je poging wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |