quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom blijf ik ook het weekend thuis en laat ik haar op vrijdag helpen. Kan ik haar een beetje in de gaten houdenDe lieverd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Straks als ik thuiskom staat ze weer te springen als een stuiterbalquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:00 schreef alors het volgende:
[..]katten
naast mijn box, waaruit nu toch redelijk hard The Proclaimers komen, ligt de mijne te dutten
Hahah herkenbaar, deze heeft 2 krabpalen, maar meerder muren en kozijnen zijn al gesneuveld omdat die veel interessanter zijn. Plus krabben op holle muurtjes maakt zo'n lekker kabaalquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Straks als ik thuiskom staat ze weer te springen als een stuiterbal![]()
Geen idee wat ze nu doetMeestal iets slopen
Dankquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kan op mn iPhone niet quoten in het gesloten deel maar SC wat een krankzinnig schattig poesje
Ooohw die ene op de vensterbankquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
DankBen het helemaal met je eens
NEE IS MOOIE MUZIEKJUquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is het nou es klaar met die Greg Holden? Heeft genoeg geld opgeleverd, dus klaar. Nummer loopt voor geen meter. Geen melodie. Niks. Kelly Family-gewauwel.
Nou niet tegen de Kelly Family, he!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is het nou es klaar met die Greg Holden? Heeft genoeg geld opgeleverd, dus klaar. Nummer loopt voor geen meter. Geen melodie. Niks. Kelly Family-gewauwel.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou niet tegen de Kelly Family, he!
Fred ligt weer te janken van het lachenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, vind de muziek op 3 vandaag maar matig
QFT. Alleen ben ik te lui om op te staan en van zender te verwisselen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
vind de muziek op 3 vandaag maar matig
Donald Duckquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:57 schreef borisz het volgende:
Economie gestimuleerd. Twee vesten. En Donald duck jaargang 1957
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Donald Duck
Mijn hobbykamer![]()
[ afbeelding ]
ehm om te lezenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:10 schreef alors het volgende:
Ik vind het echt heel leuk voor jullie, maar ik heb nooit begrepen waarom mensen stripboeken verzamelen...
De ene verzamelt DD en de ander theekopjes van Bea.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:10 schreef alors het volgende:
Ik vind het echt heel leuk voor jullie, maar ik heb nooit begrepen waarom mensen stripboeken verzamelen...
zieke geestquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef ChatGirl het volgende:
Hoe krijgt Sander het toch elke keer weer verzonnen
Tja veel mensen vinden hem kinderachtig, maar ik vind'm eigenlijk erg ad rem altijd... Misschien is het niet je humor, maar inderdaad: verzin het maar eens zo snel...quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef ChatGirl het volgende:
Hoe krijgt Sander het toch elke keer weer verzonnen
Prima nummer wel, sowieso beter dan die herrie die Rabbering altijd draait, iets met een mes...quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kraantje Pappie - Waar Is Kraan?
WTF?![]()
quote:
Je post zowat in je eentje jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:31 schreef alors het volgende:
jahoor beetje dood alleen.. iedereen is eten denk ik...
Klopt, ik heb net de minst lekkere pizza op die ik ooit heb gegeten... Was heel erg dun, vult dus niet, de rand was hard genoeg om iemand mee te vermoorden, de laag tomatensaus was niet te proeven en dan de rest van het beleg, salami met champignonstukjes en gebakken baconquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:31 schreef alors het volgende:
jahoor beetje dood alleen.. iedereen is eten denk ik...
Ik vind die van Kraantje Pappie ook wel tof.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:21 schreef alors het volgende:
[..]
Prima nummer wel, sowieso beter dan die herrie die Rabbering altijd draait, iets met een mes...
ja.. die is gaafquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind die van Kraantje Pappie ook wel tof.
Nee, hier zal het water ook niet komen. Hoorde wel dat er in Grou een dijkdoorbraak is, niet zo mooi. En morgen ga ik even in de polder kijken het het er daar bijstaat, daar wordt nu wel water opgeslagen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:41 schreef Evertjan het volgende:
heeft iedereen het nog droog? Of zijn er al fokkers met natte voetjes?
Hoe bekend is dat nummer hier? In Zuid Amerika hoor je hem namelijk twintig keer per dag, ben nog niet zo lang terug... en kijk nu verrast opquote:
en terecht!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:24 schreef minthy het volgende:
Rudy heeft onbedoeld iets gemeens gezegd tegen Roos op Twitter, helaas kan ik de reactie van Roos niet meer zien...
Terecht om iets lelijks over Roos te zeggen?quote:
Portugal.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:26 schreef themauster het volgende:
Waar komt dit nummer eigenlijk vandaan?
Ik hoor hem hier links en rechts ook alquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:25 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Hoe bekend is dat nummer hier? In Zuid Amerika hoor je hem namelijk twintig keer per dag, ben nog niet zo lang terug... en kijk nu verrast op
En hoe komt dat het zo populair is? Ik heb hem namelijk nog nooit eerder gehoord.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Portugal.
De clip is wel de moeite.
Vooral het bijpassende dansje, je ziet het nu zelfs voetballers nadoen als ze gescoord hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:29 schreef themauster het volgende:
[..]
En hoe komt dat het zo populair is? Ik heb hem namelijk nog nooit eerder gehoord.
Fixed.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Brazilië
De clip is zeer de moeite.
die sfeer ligt er mooi bij.quote:
Geeft imo perfect de leegte in dit topic weerquote:
Weet ik! Vind het ook niet zo erg, deadlines voor school enz...quote:
Gewonnen??quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:46 schreef hole1988 het volgende:
Ik mag weer naar de nieuwjaarsreceptie. Eens kijken wat Ed Struijlaart ervan bakt.
jup en ik mag iemand meenemen. Vrijwilligers?quote:
Ohja, was je vorig jaar niet met Cindy geweest?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jup en ik mag iemand meenemen. Vrijwilligers?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ohja, was je vorig jaar niet met Cindy geweest?![]()
En ik ben mensenschuw, ik sla over...
FF zijn tweets teruglezen, was een niet zo verkeerd bedoelde retweetquote:
Ah, dat was tof toen, las ik!quote:
nee mijn naam werd wel genoemd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dat was tof toen, las ik!
Was jij daarnet op de radio dan? Heb het geluid niet zo hard
Die beunt er lekker bij, even een freaknachtje doen levert 200 euro op.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:00 schreef Pino112 het volgende:
Michiel doet morgen 6-10, 19-22 en 1-4![]()
quote:
Gisteren de EP gekuiktquote:
Freaknacht zonder Gielquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:00 schreef Pino112 het volgende:
Hmkay Roos heeft haar tweet verwijderd.. Wat had zij getweet dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
FF zijn tweets teruglezen, was een niet zo verkeerd bedoelde retweet
Ff vakantiedagen opbouwenquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:00 schreef Pino112 het volgende:
Geen idee... Ze reageert er ook niet op, ze volgen elkaar ook niet (meer?)quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hmkay Roos heeft haar tweet verwijderd.. Wat had zij getweet dan?
Ik vind het niet nodig voor haar dat ze zo onzeker is, ik ben intussen wel overtuigd dat er talent in zit
for the recordquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hmkay Roos heeft haar tweet verwijderd.. Wat had zij getweet dan?
Ik vind het niet nodig voor haar dat ze zo onzeker is, ik ben intussen wel overtuigd dat er talent in zit
twitter:rudymackay twitterde op donderdag 05-01-2012 om 09:22:00RT @hannekemeier: +1! RT @bartjuh91: Ik wil @rudymackay terug hebben bij #3FM en het liefst tussen 22:00 en 01:00. Maargoed je kan niet ... reageer retweet
twitter:rudymackay twitterde op donderdag 05-01-2012 om 18:06:53@roos3fm ai dat was niet zo bedoeld! Sorry! :-( reageer retweet
twitter:rudymackay twitterde op donderdag 05-01-2012 om 18:27:33@roos3fm maar for the record: het ging over Der Rudy op vrijdagavond, dat heeft verder met jou niks te maken dus. reageer retweet
twitter:nickf070 twitterde op donderdag 05-01-2012 om 09:25:52@rudymackay waarom ben je eigenlijk weg bij #3fm ? reageer retweet
Rudy..twitter:
Ontzettend mee eens! Ik neem je mee vond ik heel even leuk maar ik kan die hele man niet meer aanhorenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het even leuk, maar z'n 15 minuten mogen wat mij betreft opraken.
Dag schat. Heb jij post #5 in dit thread gezien?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
Is de donderdagavond trouwens de nieuwe woensdagavond? Het is overal zo rustig online
Nee (geen tijd/zin om terug te lezen), maar nu wel!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dag schat. Heb jij post #5 in dit thread gezien?
Crisis...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:06 schreef hole1988 het volgende:
http://www.nu.nl/vrouw/27(...)hirurgie-cadeau.html
Nee toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee (geen tijd/zin om terug te lezen), maar nu wel!
Lief!![]()
Heb je wat goed te maken ofzo??
Nounou, dat valt ook wel weer mee... Ik probeer gewoon af en toe gezellig mee te posten, net als iedereenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee toch?maar je bent imo een kwaliteitsuser
Wie is de Mol en een Pearl Jam docuquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
Is de donderdagavond trouwens de nieuwe woensdagavond? Het is overal zo rustig online
Niet. Slapen is voor watjesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Wie is de Mol en een Pearl Jam docu
vanavond btw Filemon te gast in EW
en wacht ff....Veenstra doet FreakNacht? Ekdom doet gewoon zijn eigen uurtjes? en de Hilversum House Maffia komt draaien. wanneer moet ik slapen?
oh, hij zoekt iemand voor de nieuwjaarsreceptie? als ik nou nog in Grunn had gewoon misschien, maar ga jij maar lekker met die knul mee hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
Goedenavond
Ik zie dat nog niemand is in gegaan op Hole's vrijwilligersvraag. Als niemand wil en Hole verder niemand weet mee te nemen, wil ik best wel weer vrijwillig meeVond 't vorig jaar leuk
straks na t werk maar boodschappen doen dan. hoef ik zaterdag iig niet meer en slaap ik tijdens Odof en Brakkemiekequote:
Doen!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
Goedenavond
Ik zie dat nog niemand is in gegaan op Hole's vrijwilligersvraag. Als niemand wil en Hole verder niemand weet mee te nemen, wil ik best wel weer vrijwillig meeVond 't vorig jaar leuk
Jij woont praktisch gezien net zo dichtbij Grunn als ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, hij zoekt iemand voor de nieuwjaarsreceptie? als ik nou nog in Grunn had gewoon misschien, maar ga jij maar lekker met die knul mee hoor(net of je daar mijn toestemming voor nodig hebt
)
[..]
straks na t werk maar boodschappen doen dan. hoef ik zaterdag iig niet meer en slaap ik tijdens Odof en Brakkemieke
daar heb je een punt......quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij woont praktisch gezien net zo dichtbij Grunn als ik
Trustenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar heb je een punt......
en aangezien ik dat punt miste ga ik maar eens naar bed toe
slaap lekker allemaal
Trustequote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar heb je een punt......
en aangezien ik dat punt miste ga ik maar eens naar bed toe
slaap lekker allemaal
Ik denk hetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Trusten
Tis weer eens nachtbrakers Minthy en ik dus?
noem je me nou een knul.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, hij zoekt iemand voor de nieuwjaarsreceptie? als ik nou nog in Grunn had gewoon misschien, maar ga jij maar lekker met die knul mee hoor(net of je daar mijn toestemming voor nodig hebt
)
[..]
straks na t werk maar boodschappen doen dan. hoef ik zaterdag iig niet meer en slaap ik tijdens Odof en Brakkemieke
Ah, gezellig! Ik heb de hele middag/avond geploeterd op het werk/gezwoegd op een verslag voor school. Ook leukquote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:49 schreef Allrounder het volgende:
[..]
jaa kom net uit 't cafe . Nu lekker sliepe. Ik dacht ff zwaaien
.
Ik zou wel willen, maar Groningen ligt me iets te ver en zeker doordeweeks is dat dan niet te doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
Goedenavond
ja, ik kan je moeilijk meiske, mokkeltje, wijfje of bitch noemenquote:
Yupquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:53 schreef SilentChaos het volgende:
Roel!
Jij had een lekker kort weekje he?
Nou iddquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:59 schreef JaneDoe het volgende:
iedere ochtend vraag ik me af wie die huilende mensen achter stuur zijn die ook nog tijd hebben om een sms te sturen
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:18 schreef SilentChaos het volgende:
Hmmm deze muziek motiveert me wel om een Charlie Brown in de plee te gaan leggen.... Schijtmuziek
Dat mag duidelijk zijn gezien je avatarquote:
Zie dit nu pas, maar helemaal mee eens Roelquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
HEERLIJK NUMMER JAquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
I LIKE IT
![]()
Vroegah... toen ik nog elke week in de discotheek stond
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:52 schreef alors het volgende:
[..]
HEERLIJK NUMMER JA
SORRY IK BEN MN TOETSENBORD AAN HET SCHOONMAKEN DUS CAPSLOCK STOND AAN
OK!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:52 schreef alors het volgende:
[..]
HEERLIJK NUMMER JA
SORRY IK BEN MN TOETSENBORD AAN HET SCHOONMAKEN DUS CAPSLOCK STOND AAN
Jaquote:
Mijn tv blockt dat soort beelden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:03 schreef Paul-89 het volgende:
Die voorstelling van haar laatst op Ned 1.
Jij hebt al een smart-tv ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mijn tv blockt dat soort beelden.
Heb ik soms ook last van inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:09 schreef alors het volgende:
wat heeft Chrome altijd een issues met silverlight, of is dat allen bij mij?
Nooit last van. Sowieso is Chrome de enige browser die alles fatsoenlijk doet. Zag je tijdens SR ook al eens klagen geloof ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:09 schreef alors het volgende:
Nee bij mij ook heel vaak.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:09 schreef alors het volgende:
Ik zag dat aftellen als een mooie kans om te zappen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:12 schreef themauster het volgende:
Ik geef Claudia eens een kans als het niks is dan zap ik wel weer weg.
Ach ik werk toch nog maar tot 13.00 en daarna bij mijn oma op bezoek dat ene uurtje ga ik er mij niet aan ergeren hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zag dat aftellen als een mooie kans om te zappen.
Gelukkig zijn wij groningers lekker nuchterquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:19 schreef CindieY het volgende:
In 98 gebeurde er uiteindelijk ook niks spannends, nu dus ook niet. Straks maar die kant op en alles zelf in ogenschouw nemen
Daarover heb ik me ontzettend zitten opfokken, ze maken er een ramp van of ze lijken er van te balen dat het geen ramp wordt...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij groningers lekker nuchterDie mensen ook die geïnterviewd werden bij de NOS en RTL bleven lekker rustig terwijl de media in paniek is.
Ik zag gisteren op de site van RTV Noord anders een kerel die zowat stond te snotteren toen ie z'n dieren moest evacueren. Vorig jaar z'n vrouw verloren en nou die arme dierenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij groningers lekker nuchterDie mensen ook die geïnterviewd werden bij de NOS en RTL bleven lekker rustig terwijl de media in paniek is.
ja dat was wel een uitzondering ja, de rest was oh zo nuchter hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag gisteren op de site van RTV Noord anders een kerel die zowat stond te snotteren toen ie z'n dieren moest evacueren. Vorig jaar z'n vrouw verloren en nou die arme dieren![]()
Nou dat kan ik anders wel begrijpen hoor, voor een boer zijn zijn dieren alles helemaal als hij zijn vrouw kwijt is geraakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag gisteren op de site van RTV Noord anders een kerel die zowat stond te snotteren toen ie z'n dieren moest evacueren. Vorig jaar z'n vrouw verloren en nou die arme dieren![]()
Hans Teeuwenquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:27 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat was wel een uitzondering ja, de rest was oh zo nuchter he
Jullie weten welk filmpje ik bedoel dus, kan em niet meer terug vindenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou dat kan ik anders wel begrijpen hoor, voor een boer zijn zijn dieren alles helemaal als hij zijn vrouw kwijt is geraakt.
Teeuwen is wel oke I guess en Claudia vind ik ook prima te doenquote:
Was volgens mij geen boer hoor, tenzij hij van die twee ezels kan levenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou dat kan ik anders wel begrijpen hoor, voor een boer zijn zijn dieren alles helemaal als hij zijn vrouw kwijt is geraakt.
Die zag ik gisteren ook, meteen je hele levensverhaal eruit flappen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als hij zijn vrouw nog niet al te lang geleden is verloren dan kan ik me voorstellen dat je met je ziel onder de arm loopt en dat je een evacuatie niet trekt. Lijkt me ook wel heftig, als die man verder niets meer heeft...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die zag ik gisteren ook, meteen je hele levensverhaal eruit flappen.
Ik heb het niet gezien dus zal straks even kijken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:45 schreef alors het volgende:
[..]
Was volgens mij geen boer hoor, tenzij hij van die twee ezels kan leven
Ja ik ken het verhaal van hem verder ook niet (wil ik ook niet weten) maar het werkte bij mij stiekem wel op mijn lachspieren eerst allemaal van die nuchtere mensen die allemaal iets zeiden van gelukkig heb ik mijn zwemdiploma en dan ineens zo'n gebroken man.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Als hij zijn vrouw nog niet al te lang geleden is verloren dan kan ik me voorstellen dat je met je ziel onder de arm loopt en dat je een evacuatie niet trekt. Lijkt me ook wel heftig, als die man verder niets meer heeft...
Hij heeft een vriendin, dat zei hij nogquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Als hij zijn vrouw nog niet al te lang geleden is verloren dan kan ik me voorstellen dat je met je ziel onder de arm loopt en dat je een evacuatie niet trekt. Lijkt me ook wel heftig, als die man verder niets meer heeft...
Oh, dat contrast is ook wel maf jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja ik ken het verhaal van hem verder ook niet (wil ik ook niet weten) maar het werkte bij mij stiekem wel op mijn lachspieren eerst allemaal van die nuchtere mensen die allemaal iets zeiden van gelukkig heb ik mijn zwemdiploma en dan ineens zo'n gebroken man.
Das wel fijn voor hem, issie iig niet alleenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin, dat zei hij nog
Zal me benieuwen welke het gaat worden, ik geef Knife Party wel een grote kansquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:17 schreef alors het volgende:
ohja nog een paar uurtjes en dan is die aidsplaat geen megahit meer
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:17 schreef alors het volgende:
ohja nog een paar uurtjes en dan is die aidsplaat geen megahit meer
als dat zo is, gaat ie de hele week uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal me benieuwen welke het gaat worden, ik geef Knife Party wel een grote kans
Durven ze niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal me benieuwen welke het gaat worden, ik geef Knife Party wel een grote kans
Ik zet de radio nog elke keer harder als hij gedraaid wordt, mag em welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:20 schreef alors het volgende:
[..]
als dat zo is, gaat ie de hele week uit.
Huiliequote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:20 schreef alors het volgende:
[..]
Valt wel mee, tijdje terug was er ook een dupstep/DnB achtige plaat, die werd gedraaid door Stenders, Ekdom, Rabbering en Giel maar die hebben ze ook nooit MH durven maken. Ik weet even niet meer welk nummer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, wordt wel aardig veel gedraaid
Als de rest van NL dat nu ook eens wasquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:43 schreef minthy het volgende:
Adele, daar ben ik wel heel erg klaar mee...![]()
Alsjeblieft niet zegquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg
WiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoe
Klote synthesizer....
heb ik een jaar of 3-4 gelden nog aangevraagd bij Annemiekequote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Ooooh Garbage![]()
Ik hou echt tot in mn tenen van dit nummer
vet! die zou ik best willen hebbenquote:
Ik hoop ook op Knife Party!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:20 schreef alors het volgende:
[..]
Vet shirt waar is die te verkrijgen?quote:
Op verjaardagen vinden vrienden van me het nog wel eens leuk ze door elkaar te gooienquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:12 schreef borisz het volgende:
Zo alle DD pockets staan weer op volgorde
moet je op hun verjaardagen hun vriendinnen door elkaar gooien. kijken of ze dan nog lachenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op verjaardagen vinden vrienden van me het nog wel eens leuk ze door elkaar te gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |