Ah, gezellig! Ik heb de hele middag/avond geploeterd op het werk/gezwoegd op een verslag voor school. Ook leukquote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:49 schreef Allrounder het volgende:
[..]
jaa kom net uit 't cafe . Nu lekker sliepe. Ik dacht ff zwaaien
.
Ik zou wel willen, maar Groningen ligt me iets te ver en zeker doordeweeks is dat dan niet te doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
Goedenavond
Ik zie dat nog niemand is in gegaan op Hole's vrijwilligersvraag. Als niemand wil en Hole verder niemand weet mee te nemen, wil ik best wel weer vrijwillig meeVond 't vorig jaar leuk
ja, ik kan je moeilijk meiske, mokkeltje, wijfje of bitch noemenquote:
Yupquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:53 schreef SilentChaos het volgende:
Roel!
Jij had een lekker kort weekje he?
Nou iddquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:59 schreef JaneDoe het volgende:
iedere ochtend vraag ik me af wie die huilende mensen achter stuur zijn die ook nog tijd hebben om een sms te sturen
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:18 schreef SilentChaos het volgende:
Hmmm deze muziek motiveert me wel om een Charlie Brown in de plee te gaan leggen.... Schijtmuziek
Dat mag duidelijk zijn gezien je avatarquote:
Zie dit nu pas, maar helemaal mee eens Roelquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is het nou es klaar met die Greg Holden? Heeft genoeg geld opgeleverd, dus klaar. Nummer loopt voor geen meter. Geen melodie. Niks. Kelly Family-gewauwel.
quote:
HEERLIJK NUMMER JAquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
I LIKE IT
![]()
Vroegah... toen ik nog elke week in de discotheek stond
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:52 schreef alors het volgende:
[..]
HEERLIJK NUMMER JA
SORRY IK BEN MN TOETSENBORD AAN HET SCHOONMAKEN DUS CAPSLOCK STOND AAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |