quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom blijf ik ook het weekend thuis en laat ik haar op vrijdag helpen. Kan ik haar een beetje in de gaten houdenDe lieverd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Straks als ik thuiskom staat ze weer te springen als een stuiterbalquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:00 schreef alors het volgende:
[..]katten
naast mijn box, waaruit nu toch redelijk hard The Proclaimers komen, ligt de mijne te dutten
Hahah herkenbaar, deze heeft 2 krabpalen, maar meerder muren en kozijnen zijn al gesneuveld omdat die veel interessanter zijn. Plus krabben op holle muurtjes maakt zo'n lekker kabaalquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Straks als ik thuiskom staat ze weer te springen als een stuiterbal![]()
Geen idee wat ze nu doetMeestal iets slopen
Dankquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kan op mn iPhone niet quoten in het gesloten deel maar SC wat een krankzinnig schattig poesje
Ooohw die ene op de vensterbankquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
DankBen het helemaal met je eens
NEE IS MOOIE MUZIEKJUquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is het nou es klaar met die Greg Holden? Heeft genoeg geld opgeleverd, dus klaar. Nummer loopt voor geen meter. Geen melodie. Niks. Kelly Family-gewauwel.
Nou niet tegen de Kelly Family, he!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is het nou es klaar met die Greg Holden? Heeft genoeg geld opgeleverd, dus klaar. Nummer loopt voor geen meter. Geen melodie. Niks. Kelly Family-gewauwel.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou niet tegen de Kelly Family, he!
Fred ligt weer te janken van het lachenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, vind de muziek op 3 vandaag maar matig
QFT. Alleen ben ik te lui om op te staan en van zender te verwisselen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
vind de muziek op 3 vandaag maar matig
Donald Duckquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:57 schreef borisz het volgende:
Economie gestimuleerd. Twee vesten. En Donald duck jaargang 1957
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Donald Duck
Mijn hobbykamer![]()
[ afbeelding ]
ehm om te lezenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:10 schreef alors het volgende:
Ik vind het echt heel leuk voor jullie, maar ik heb nooit begrepen waarom mensen stripboeken verzamelen...
De ene verzamelt DD en de ander theekopjes van Bea.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:10 schreef alors het volgende:
Ik vind het echt heel leuk voor jullie, maar ik heb nooit begrepen waarom mensen stripboeken verzamelen...
zieke geestquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef ChatGirl het volgende:
Hoe krijgt Sander het toch elke keer weer verzonnen
Tja veel mensen vinden hem kinderachtig, maar ik vind'm eigenlijk erg ad rem altijd... Misschien is het niet je humor, maar inderdaad: verzin het maar eens zo snel...quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef ChatGirl het volgende:
Hoe krijgt Sander het toch elke keer weer verzonnen
Prima nummer wel, sowieso beter dan die herrie die Rabbering altijd draait, iets met een mes...quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kraantje Pappie - Waar Is Kraan?
WTF?![]()
quote:
Je post zowat in je eentje jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:31 schreef alors het volgende:
jahoor beetje dood alleen.. iedereen is eten denk ik...
Klopt, ik heb net de minst lekkere pizza op die ik ooit heb gegeten... Was heel erg dun, vult dus niet, de rand was hard genoeg om iemand mee te vermoorden, de laag tomatensaus was niet te proeven en dan de rest van het beleg, salami met champignonstukjes en gebakken baconquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:31 schreef alors het volgende:
jahoor beetje dood alleen.. iedereen is eten denk ik...
Ik vind die van Kraantje Pappie ook wel tof.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:21 schreef alors het volgende:
[..]
Prima nummer wel, sowieso beter dan die herrie die Rabbering altijd draait, iets met een mes...
ja.. die is gaafquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind die van Kraantje Pappie ook wel tof.
Nee, hier zal het water ook niet komen. Hoorde wel dat er in Grou een dijkdoorbraak is, niet zo mooi. En morgen ga ik even in de polder kijken het het er daar bijstaat, daar wordt nu wel water opgeslagen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:41 schreef Evertjan het volgende:
heeft iedereen het nog droog? Of zijn er al fokkers met natte voetjes?
Hoe bekend is dat nummer hier? In Zuid Amerika hoor je hem namelijk twintig keer per dag, ben nog niet zo lang terug... en kijk nu verrast opquote:
en terecht!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:24 schreef minthy het volgende:
Rudy heeft onbedoeld iets gemeens gezegd tegen Roos op Twitter, helaas kan ik de reactie van Roos niet meer zien...
Terecht om iets lelijks over Roos te zeggen?quote:
Portugal.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:26 schreef themauster het volgende:
Waar komt dit nummer eigenlijk vandaan?
Ik hoor hem hier links en rechts ook alquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:25 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Hoe bekend is dat nummer hier? In Zuid Amerika hoor je hem namelijk twintig keer per dag, ben nog niet zo lang terug... en kijk nu verrast op
En hoe komt dat het zo populair is? Ik heb hem namelijk nog nooit eerder gehoord.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Portugal.
De clip is wel de moeite.
Vooral het bijpassende dansje, je ziet het nu zelfs voetballers nadoen als ze gescoord hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:29 schreef themauster het volgende:
[..]
En hoe komt dat het zo populair is? Ik heb hem namelijk nog nooit eerder gehoord.
Fixed.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Brazilië
De clip is zeer de moeite.
die sfeer ligt er mooi bij.quote:
Geeft imo perfect de leegte in dit topic weerquote:
Weet ik! Vind het ook niet zo erg, deadlines voor school enz...quote:
Gewonnen??quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:46 schreef hole1988 het volgende:
Ik mag weer naar de nieuwjaarsreceptie. Eens kijken wat Ed Struijlaart ervan bakt.
jup en ik mag iemand meenemen. Vrijwilligers?quote:
Ohja, was je vorig jaar niet met Cindy geweest?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jup en ik mag iemand meenemen. Vrijwilligers?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ohja, was je vorig jaar niet met Cindy geweest?![]()
En ik ben mensenschuw, ik sla over...
FF zijn tweets teruglezen, was een niet zo verkeerd bedoelde retweetquote:
Ah, dat was tof toen, las ik!quote:
nee mijn naam werd wel genoemd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dat was tof toen, las ik!
Was jij daarnet op de radio dan? Heb het geluid niet zo hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |