Oh, dat contrast is ook wel maf jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja ik ken het verhaal van hem verder ook niet (wil ik ook niet weten) maar het werkte bij mij stiekem wel op mijn lachspieren eerst allemaal van die nuchtere mensen die allemaal iets zeiden van gelukkig heb ik mijn zwemdiploma en dan ineens zo'n gebroken man.
Das wel fijn voor hem, issie iig niet alleenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin, dat zei hij nog
Zal me benieuwen welke het gaat worden, ik geef Knife Party wel een grote kansquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:17 schreef alors het volgende:
ohja nog een paar uurtjes en dan is die aidsplaat geen megahit meer
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:17 schreef alors het volgende:
ohja nog een paar uurtjes en dan is die aidsplaat geen megahit meer
als dat zo is, gaat ie de hele week uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal me benieuwen welke het gaat worden, ik geef Knife Party wel een grote kans
Durven ze niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal me benieuwen welke het gaat worden, ik geef Knife Party wel een grote kans
Ik zet de radio nog elke keer harder als hij gedraaid wordt, mag em welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:20 schreef alors het volgende:
[..]
als dat zo is, gaat ie de hele week uit.
Huiliequote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:20 schreef alors het volgende:
[..]
Valt wel mee, tijdje terug was er ook een dupstep/DnB achtige plaat, die werd gedraaid door Stenders, Ekdom, Rabbering en Giel maar die hebben ze ook nooit MH durven maken. Ik weet even niet meer welk nummer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, wordt wel aardig veel gedraaid
Als de rest van NL dat nu ook eens wasquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:43 schreef minthy het volgende:
Adele, daar ben ik wel heel erg klaar mee...![]()
Alsjeblieft niet zegquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg
WiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoeWiehoewiehoe
Klote synthesizer....
heb ik een jaar of 3-4 gelden nog aangevraagd bij Annemiekequote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Ooooh Garbage![]()
Ik hou echt tot in mn tenen van dit nummer
vet! die zou ik best willen hebbenquote:
Ik hoop ook op Knife Party!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:20 schreef alors het volgende:
[..]
Vet shirt waar is die te verkrijgen?quote:
Op verjaardagen vinden vrienden van me het nog wel eens leuk ze door elkaar te gooienquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:12 schreef borisz het volgende:
Zo alle DD pockets staan weer op volgorde
moet je op hun verjaardagen hun vriendinnen door elkaar gooien. kijken of ze dan nog lachenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op verjaardagen vinden vrienden van me het nog wel eens leuk ze door elkaar te gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |