quote:Liebe(r) Eveline,
vielen Dank für Deine Bestellung und das Interesse an unseren frischen, handgemachten LUSH-Produkten.
Gerne möchten wir Dein Paket so schnell wie möglich verschicken.
Auf Grund des hohen Bestellaufkommens durch die 50% Aktion jedoch, kommt es momentan zu Verzögerungen und bitten dafür um Verständnis.
Selbstverständlich bemühen wir uns, alle Bestellungen schnellstmöglich abzuarbeiten.
Jedoch dauert es dieses Mal etwas länger als gewöhnlich und bitten Dich, dass Du Dich bis Ende nächster Woche geduldest.
Wir beeilen uns, versprochen :-)
Ich danke Dir vielmals für Dein Verständnis. Solltest Du das Paket bereits erhalten haben, die Email einfach als gegenstandslos betrachten.
Herzlichen Dank und LUSHige Grüße,
i. A. Elli Borchert
LUSH GmbH
In de bijlage van de mail, zit de rekening, daar staat op;quote:
Had je een kleine bestelling??quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:57 schreef Mirjam het volgende:
ik kreeg net een maiol dat de gratis verzending niet geldig is
Ja, dat kan. Maar ik kan me ook voorstellen dat het bij een bestelling van 2 zeepjes niet geaccepteerd wordt. Ik had een flinke bestellingquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk echt dat het komt dat jij een van de eerste bent... Iemand die ook op Fok zit, had de code op Lush forum gepost... En daarna zijn er (veel) meer Nederlandse bestellingen gekomen.
Waarschijnlijk was jouw pakketje al verder in het proces!
Ooo okéquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:15 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar ik kan me ook voorstellen dat het bij een bestelling van 2 zeepjes niet geaccepteerd wordt. Ik had een flinke bestelling![]()
Maar ik kreeg wel een code voor 5 euro omdat ik me registreerde, als iedereen dat heeft gekregen kunnen ze een mail sturen dat ze die dan willen gebruiken, dat blijft er maar 5,95 verzendkosten over
Wat was vorig jaar dan? In Maastricht lagen ook nog heel veel cadeaus inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
In den bosch lagen ook nog veel gifts, ik denk dat ze het beter kwijt geraakt hadden als ze het net zoals vorig jaar hadden gedaan maar goed
Bij 30 euro een goodiebag of gift, dan zou ik wel wat reguliere producten gekocht hebben om iets leuks te krijgenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat was vorig jaar dan? In Maastricht lagen ook nog heel veel cadeaus inderdaad
Ik had gister voor ¤30,- en alleen een proefjequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij 30 euro een goodiebag of gift, dan zou ik wel wat reguliere producten gekocht hebben om iets leuks te krijgen
Ik koop bijna niets meer in de winkel omdat ik steeds erger vind dat ze je dingen aan willen smeren, daar ben ik dus helemaal niet van. 'ja deze cleanser, die in een potje kan niet op de naam komen, om je makeup af te halen, werkt ook voor waterproof hoor, ik gebruik hem zelf elke dag!!'. Boenen als een malle en bijna alles zat er nog op, als je eerlijk bent verkoop je meer en komen mensen vaker terug lijkt mequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik had gister voor ¤30,- en alleen een proefje
Ja in den bosch, heb alleen die liptint voor 50% in de winkel gekocht omdat mijn zus ook dingetjes nodig had hebben we namelijk in de UK besteld. Ik weet niet maar ik vind den bosch niet zo'n fijne winkel meerquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:57 schreef agenda het volgende:
@automatic Gisteren jungle geprobeerd en ben zeer tevreden, ruikt lekker en makkelijk te kammen.
@spaceinvaders was dat in Den Bosch? Ze dringen zich daar nooit aan mij op eigenlijk.
Is het nog gelukt met de kortingsbon? Die van mij hebben ze in oktober nog aangenomen.
En niet per se opdringen, maar ga niet lullen dat die cleanser waterproof weghaalt als hij dat niet doet. We kregen namelijk een proefje mee en toen we het gingen proberen was het dus 3x niks. Wees dan gewoon eerlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:57 schreef agenda het volgende:
@automatic Gisteren jungle geprobeerd en ben zeer tevreden, ruikt lekker en makkelijk te kammen.
@spaceinvaders was dat in Den Bosch? Ze dringen zich daar nooit aan mij op eigenlijk.
Is het nog gelukt met de kortingsbon? Die van mij hebben ze in oktober nog aangenomen.
100-200 euro kunnen ze toch wel een bruisbal of een maskertje meegeven? Dat is echt veelquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:14 schreef agenda het volgende:
Ja klopt, ze moeten niet zeggen dat waterproof weggaat als dat niet zo is. Aan zulke acties heb ik ook een hekel.
Vind ze alleen de laatste tijd wat karig met proefjes (laatste 3x niks gehad), maar ik vraag er ook niet om.
Vind het wel leuk om iets te krijgen als ik voor 100 to 200 euro koop bij ze.
In Maastricht heb ik tot nu toe iedere keer iets gekregenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:14 schreef agenda het volgende:
Ja klopt, ze moeten niet zeggen dat waterproof weggaat als dat niet zo is. Aan zulke acties heb ik ook een hekel.
Vind ze alleen de laatste tijd wat karig met proefjes (laatste 3x niks gehad), maar ik vraag er ook niet om.
Vind het wel leuk om iets te krijgen als ik voor 100 to 200 euro koop bij ze.
Datquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:01 schreef automatic_ het volgende:
Agenda; ik vind jungle aan de ene kant wel fijn, maar aan de andere kant ook niet. De geur is idd heerlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:24 schreef automatic_ het volgende:
Bah, Bah, Bah!
Ik zit lekker in bad en ik wil een maskertje (Love Lettuce) op doen. Nu ruik ik en denk ik; Huh? Hij ruikt raar
Maar toch ging er er met mijn vinger in... Daarna keek ik goed... Ik zet mijn bril terug op... En wat zie ik?! Schimmeltjes!!!
Ik heb eerder schimmeltjes gehad, maar dan was mijn maskertje (ruim) over de datum, maar deze is nog gewoon goed! Ik ga toch even mailen naar Lush Nederland om te vragen/kijken wat dat kan zijn
Voor de "liefhebbers";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En niet zo'n beetje ook
Ik ben net in bad geweest met Dragons Egg (gekregen van Lush UK), maar was vergeten dat die vol glitters zit, ik zie er nu heel feestelijk uit
Maar dat liever dan dat potje van jou
![]()
Bij GW gaan de glitters er beter af, het meeste lost opquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:34 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik werd spontaan misselijk en ben echt het bad uit gegaanHaha.
Normaal ruikt hij heerlijk naar Lavendel
En de houdbaarheid is/was tot 09-01-2012
Ooo dat glitterverhaal had ik met Golden Wonder
Ja, dat gouden laagje had ik ook bij three gold ringsquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:39 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat doe ik soms ook idd! Ik had er nu nog ééntje (deze dus), dus dan mag hij in de koelkast staan, haha.
Bij ons bad (wit...) bleef er echt zo'n goudkleurige laag achter
Ja, heb ik gedaan! De foto van hier en een foto van het "maak-stickertje".quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:46 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ja, dat gouden laagje had ik ook bij three gold rings![]()
Heb je wel een mail gestuurd over die LL? Foto meesturen hoor!!
Ik heb hem zo vaak en dit heb ik dus nog nooit gehadquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:48 schreef douche-eendje het volgende:
Auto, dat heb ik ook een paar keer gehad met LL, dat hij al voor de verloopdatum een slechte imitatie van een frans schimmelkaasje ging doen. Daarom haal ik hem ook niet meer...
Komt misschien door de sla? Iig is mijn oatifix met verloopdatum 5 oktober nog altijd goedquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, heb ik gedaan! De foto van hier en een foto van het "maak-stickertje".
[..]
Ik heb hem zo vaak en dit heb ik dus nog nooit gehad![]()
Ik ging voor de bijl vandaagquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef Murmeli het volgende:
In den haag liggen nog veeeeel kerstkado's en kerstzeep.
Ik moest me zo inhouden!
Gelukkig moest ik voor iemand anders wat kopen
Lijkt me zo fijn he, dream cream! Ik krijg em morgenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:22 schreef Avaron het volgende:
Nog ff wachten en dan mag ik voor het eerst Dream Cream gebruiken en heb ik alvast een Vanilla Fountain voor als er een gelegenheid is om (bij iemand thuis) in bad te gaan...
die zit nu op mijn gezichtquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Love lettuce schimmelt het snelst van allemaal maar het is wel mijn favoriet
En online komen er regelmatig dingen bijquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
in amsterdam zijn veel kerstspullen nu op, behalve de gifts
Jouw dragon's egg is er beter aan toe dan die twee die ik heb gehadquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:40 schreef Eef999 het volgende:
![]()
![]()
Mijn pakketje uit Duitsland is binnen
![]()
![]()
![]()
Helemaal niet verwacht, omdat het met DHL zou komen. Maar ik werd uit bed gebeld door TNT!
De tins zijn geweldig!! Er is alleen een stukje van de Dragons Egg afgebroken, maar nog bruikbaar.
Ik had ook niet verwacht dat de BBS'en en bruisballen zo groot zouden zijn![]()
![]()
En ook flinke stukken zeep, ik las laatst dat er in de gifts kleinere stukken zitten.
En ik kreeg een proefje van Snowglobe en een vol potje Footlotion (nooit gehad)![]()
![]()
[ afbeelding ]
Onder in de Billy Bonkers tin zit nog een Ma Bar en Mmmelting Marshmallow, die zie je op de foto niet goed, en in de Golden Collection zit rechts onder Superstars.
Fijn ook dat ze het losse spul geseald hebben, zo is de kans groter dat het heel blijft
Ik heb er net alles uitgehaald, en de tin schoongemaakt. Hij staat nu te "luchten" zonder deksel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:10 schreef agenda het volgende:
Die rechtse is de billi bonkers toch? Ook mooi maar de linker viel me meer op. Volgens mij heb ik die in Nl helemaal niet gezien.![]()
Ben je niet bang dat je koekjes naar Lush smaken dan?
In Den Bosch adviseerde ze om hem 2x in de vaatwasser te doenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:34 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik heb er net alles uitgehaald, en de tin schoongemaakt. Hij staat nu te "luchten" zonder deksel.
Die geur gaat er wel uit
Heb je wel gemaild dat ze stuk zijn? Ze doen nooit moeilijk over nieuwe sturen. Wat dat betreft hebben ze wel een goede servicequote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jouw dragon's egg is er beter aan toe dan die twee die ik heb gehad
En mijn spullen uit de UK waren afgelopen keer ook geseald, maar dat hielp niet veel
Fijne spullen
Dat durfde ik niet, ben bang dat er dan geen kleur meer op zit, vooral die goudenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In Den Bosch adviseerde ze om hem 2x in de vaatwasser te doen
De eerste keer was ook het deksel van de tin zeer zwaar beschadigd, toen heb ik wel gemaild om een nieuw deksel te krijgen. Toen kreeg ik een hele nieuwe tin, dus heb de tweede keer niet meer gemaild om die bruisbal.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:35 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Heb je wel gemaild dat ze stuk zijn? Ze doen nooit moeilijk over nieuwe sturen. Wat dat betreft hebben ze wel een goede service
Oh echt? Hmm...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet in de vaatwasser doen, dan krijg je roest (ik tenminste wel... gelukkig had ik 2 van die tins!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:03 schreef automatic_ het volgende:
Foto's van de nieuwe producten:Ik zie niets wat ik echt wil hebben, de paddestoel en kikker had ik vandaag bij mijn bestelling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maar![]()
lush maastricht op facebookquote:Sale-update: We worden vaak gebeld met de vraag:'' Welke cadeaus zijn er nog in de winkel met Sale?'' Hier zijn ze: Merry Christmas Darling, alle Tins, Under The Mistletoe, Baby It's Cold Outside, O Christmas Tree, You're A Star!, Home For Christmas, Christmas Tweets, Very Berry, Merry and Bright, Rocket to Me, A Few Of My Favourite Things, Secret Santa, Have a sweet Christmas, Cosy Christmas, Brrrrilliant, Mr Frosty en Gingerbread House.... oftewel: Meer dan genoeg!
ja als je n half uur eerder was geweest had ik nog kunnen gaan, nu is de winkel dichtquote:Op zondag 8 januari 2012 16:58 schreef automatic_ het volgende:
Kut! Waarom lees ik dit nu??? Ik had wel een Billy tin willen hebben
Ik heb gisteravond dream cream gebruikt op opkomende puistjes..en ze zijn nu wegquote:Op zondag 8 januari 2012 23:58 schreef Avaron het volgende:
Eindelijk Dream Cream in huis!![]()
Hij is wel wat vettig, hoef ook niet teveel te gebruiken. Hoop dat ie wat vlekjes op mijn gezicht wegwerkt.
En de Vanilla Fountain ruikt heeeeeerlijk!
Ja!!!quote:Op maandag 9 januari 2012 10:07 schreef Etcetera het volgende:
Hmm... Zit Lush in Antwerpen dicht bij het station?
Jaquote:Op maandag 9 januari 2012 10:07 schreef Etcetera het volgende:
Hmm... Zit Lush in Antwerpen dicht bij het station?
Leuke kleurige editiequote:Op maandag 9 januari 2012 18:08 schreef automatic_ het volgende:
Nieuwe Lush Times
https://www.lush.co.uk/lush-times
Whut! Die is normaal veel duurderquote:Op maandag 9 januari 2012 20:26 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind Aqua zoooo vies haha
Er staan weer kerst-sale-spullen op internet!
Ik ga misschien met iemand meedoen en dan met dit lijstje:
1x Ghost
5x Cinders
2x Abombinaball
2x Snow White
Ghost is namelijk ook goedkoper!!! Iets onder de 5 pond voor 250gram.
Haha, jij blijft kopenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:26 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind Aqua zoooo vies haha
Er staan weer kerst-sale-spullen op internet!
Ik ga misschien met iemand meedoen en dan met dit lijstje:
1x Ghost
5x Cinders
2x Abombinaball
2x Snow White
Ghost is namelijk ook goedkoper!!! Iets onder de 5 pond voor 250gram.
Wat denk je zelf???quote:Op maandag 9 januari 2012 21:04 schreef automatic_ het volgende:
Ja, poepie met jou!Haha.
Heb ji niets meer nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, 3 delen, dat is wel gemakkelijkquote:Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef automatic_ het volgende:
O M F G
Bestaat die rechtse uit drie losse delen?!
En je hebt Pop in the Bath![]()
![]()
't is net een snoepwinkelquote:Op maandag 9 januari 2012 21:21 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat is het zeker!![]()
Kei leuk om te zien!
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:36 schreef automatic_ het volgende:
Ik kwam wel deze foto tegen
[ afbeelding ]
En dat was niet allemaal voor mij
De Abombinaball, Magic bomb, Cinders en Santa moet ik nog testen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:39 schreef automatic_ het volgende:
Jup! Bestelling is net gedaan!
1x Ghost
5x Cinders
2x Abombinaball
2x Snow White
en dan moet ik eigenlijk zelf nog bestellen met valentijn ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook een bestelling gedaan, abombina is echt mijn favo bruisbal ooit (dus 8 besteld, bizar aantal, maar ja, komt wel op) wel met de melding dat ze de hele order mogen annuleren als dat item er niet meer is
![]()
![]()
Als ie favoriet is moet je nu toeslaan, fijn voor de helft. Het lijkt idd veel, maar je weet niet wanneer ie terugkomtIk zal 'm binnenkort eens testen, maar ik heb er maar 1
Ben toch steeds dingen aan het pakken waar ik er nog meer van heb![]()
![]()
quote:Hmm wordt dan wel verleidelijk om even binnen te hoppen, alhoewel ik officieel niet hoef over te stappen ofzo in Antwerpen...quote:Op maandag 9 januari 2012 17:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
JaGewoon vanuit het station richting het centrum (lees; volg de mensen massa) en hij zit links op de hoek
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Werken die nieuwe bubblebars een beetje? Vind het idee van een afwasmiddel op een stokje wel geniaal![]()
![]()
Oh fuck it, ik ga in Antwerpen even naar Lushben echt nodig aan Marylin toe
Heb een uur, ben er om 14:00 en om 15:00 moet ik weer verder met de trein naar huis. Heb vast geen uur nodig
With four other people
And aliens![]()
2 minuten lopen
With four other people
And aliens![]()
Je hebt groot gelijk! Ik vind de meiden in Antwerpen ook superrrr leuk!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Oh fuck it, ik ga in Antwerpen even naar Lushben echt nodig aan Marylin toe
Heb een uur, ben er om 14:00 en om 15:00 moet ik weer verder met de trein naar huis. Heb vast geen uur nodig
Kan je meteen ook een koffie bij de Starbucks lopen
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Ik lust geen koffiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk! Ik vind de meiden in Antwerpen ook superrrr leuk!!!
Kan je meteen ook een koffie bij de Starbucks lopen
With four other people
And aliens![]()
Is ook met koffie toch
With four other people
And aliens![]()
Nee, de ervaring leert dat mijn favorieten lang niet altijd Lush' favorieten zijn, dus het kan zomaar het eerste en laatste jaar zijn voor 'emquote:Op maandag 9 januari 2012 22:18 schreef Eef999 het volgende:
Als ie favoriet is moet je nu toeslaan, fijn voor de helft. Het lijkt idd veel, maar je weet niet wanneer ie terugkomtIk zal 'm binnenkort eens testen, maar ik heb er maar 1
Ben toch steeds dingen aan het pakken waar ik er nog meer van heb![]()
![]()
ik kreeg ook geen proefjes, gierige zooi daarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Beetje gierig geen proefjes, op een bestelling van 90 pond![]()
Maar ach![]()
![]()
Hoihoi,
Ik zag iets voorbij komen over die dream cream. Ik heb een erg gevoellige gezichtshuid. En het laatste jaar veel last van puistjes (Denk je uitgepuberd te zijn komt het nog) Werkt dat spul daar echt zo geniaal tegen? Als het net zo goed werkt als Lemony Flutter voor mijn nagelriemen dan moet ik het echt hebben namelijk
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Op Nederlandse Lush site zie ik niks meer over kortingen en/of kerstproducten...
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Klopt, dat was maar tot zondag en als het goed is komen vanaf vandaag de Valentijnsproducten in NLquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:45 schreef Tamashii het volgende:
Op Nederlandse Lush site zie ik niks meer over kortingen en/of kerstproducten...
In Engeland zijn er nieuwe 50% producten bij gekomen: https://www.lush.co.uk/category/268"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Jij besteld voor zoveel geld dat ze wel iets gratis erbij mogen doen denk ik danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kreeg ook geen proefjes, gierige zooi daar![]()
![]()
Ja ik dus ook. Helaaaaas. Keek ook bijna elke dag, maar telkens bleef alles uitverkocht.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil op bestellen klikken voor 50% producten
Met die 340 euro niets en met die 270 euro niets, toen met die 90 euro ofzo die twee mini gierige proefmonstertjes die je toen bij mij had gezienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij besteld voor zoveel geld dat ze wel iets gratis erbij mogen doen denk ik dan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Met die 340 euro niets en met die 270 euro niets, toen met die 90 euro ofzo die twee mini gierige proefmonstertjes die je toen bij mij had gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende keer in NL. Uitgeven dan haha. Agenda kreg namelijk wel gratis erbij, toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Met die 340 euro niets en met die 270 euro niets, toen met die 90 euro ofzo die twee mini gierige proefmonstertjes die je toen bij mij had gezien"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Dan is het 500 euroquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgende keer in NL. Uitgeven dan haha. Agenda kreg namelijk wel gratis erbij, toch?![]()
![]()
Ja Hey! Het is het een of het ander natuurlijk....
Krijg je voor 160 euro aan gratis spullen mee dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:47 schreef automatic_ het volgende:
Ja Hey! Het is het een of het ander natuurlijk....![]()
Zouden ze zo gierig zijn omdat ze vinden dat wij in NL moeten bestellen zodat ze meer geld verdienen?![]()
![]()
Geen idee
Ik denk dat het bij iedereen wel minder is."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
'Vroeger' kreeg je soms zelfs hele producten bij je order, ook al was deze niet zo heel groot. Zo heb ik ooit een hele pot lovely jubblies gehad. Niet dat ik het 'normaal' vind dat ze full size producten weg gaan geven, maar kom op. Op een order van 340 euro![]()
![]()
ik heb al zo vaak besteld bij lush uk en nog nooit n product of proef gehad, proefjes alleen als ik er om vroeg en ik bestel nu al ja-ren, Lovely jubblies is er trouwens nog niet zo lang dus dat is zeker geen "vroeger". Dus dat jullie uberhaupt iets hebben gekregen is meer mazzel dan gewoonte hooraltijd al geweest
![]()
De laatste 2x (kerstsale en een minder dan 100 euro) of 3x keer niet in Den Bosch,quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgende keer in NL. Uitgeven dan haha. Agenda kreg namelijk wel gratis erbij, toch?
Daarvoor even denken:
KOS
Jilted elf
tandpasta
twilight ( beetje kapot)
proefje voeten creme
Proefjes dagcreme 2x (om gevraagd omte testen welke creme goed was voor me)
Turkish delight
Ik rekende dan wel altijd tussen de 100 en 200 euro af.![]()
Ik ook alleen proefjes als ik het vroeg en een keer bij een naleveringquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb al zo vaak besteld bij lush uk en nog nooit n product of proef gehad, proefjes alleen als ik er om vroeg en ik bestel nu al ja-ren, Lovely jubblies is er trouwens nog niet zo lang dus dat is zeker geen "vroeger". Dus dat jullie uberhaupt iets hebben gekregen is meer mazzel dan gewoonte hooraltijd al geweest
Naja vroeger, anderhalf jaar geledenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
![]()
Ik kreeg bij mijn laatste kerstbestelling in Duitsland een vol potje Footlotion![]()
En vorig jaar in NL een grote pot GF&B-jelly en een Snowfairy liptint & Eggsnog lipbalm![]()
In UK alleen proefjes als je er om vraagt, en dan ook nog niet altijd.
Al moet ik zwijgen, door een foute bestelling van Lush UK hebben ze me voor 75 pond teveel gestuurd![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Eef999 op 10-01-2012 18:42:03 ]![]()
In Den haag krijg ik altijd wel proefjes.
Ik heb Lush antwerpen gevondeneerst verkeerd gelopen, verkeerde uitgang bij het station genomen
maar na wat zoeken en 1x vragen was ik er.
2 potten marylin en 1 breath of fresh air gekocht. Stukje coalface gekregen
Toen weer naar het station, prachtig op tijd: wilde.stakingbijna 3 kwartier stilgestaan
With four other people
And aliens![]()
In Berlijn met korting nog een paar BBS'en gekocht
Het beleid van Lush is overigens om iedereen een proefje te geven, of je nou veel of weinig uitgeeft. Raar dus als je geen proefjes krijgt!26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Vanaf 16 Januari zijn de valentijnsproducten in de UK te bestellen!"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Ik heb echt spijt dat ik geen grote fles Glogg besteld heb, wat een heerlijk product zeg!
Nou maar vast sparen voor de valentijnscollectie
My hovercraft is full of eel.![]()
Dat van die 5 potjes = gratis masker, is dat ook voor flessen?
En dan niet die doorzichtige maar de zwarte:
Dan weet ik of ik die weg kan gooien of moet bewaren
吴 曼 迪![]()
Ja die tellen ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:16 schreef megamandy het volgende:
Dat van die 5 potjes = gratis masker, is dat ook voor flessen?
En dan niet die doorzichtige maar de zwarte:
[ afbeelding ]
Dan weet ik of ik die weg kan gooien of moet bewaren![]()
Voorbij, Helaas... Je hebt nog wel korting dingen in Engeland opleiding de site.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:36 schreef Pindasoepje het volgende:
Hoi
Is er nu nog iets in de aanbieding in de winkel? Of is dat al voorbij?"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Ik sta er van te kijken dat het in de UK nog niet op is..... eerst hebben ze niks meer, en nu gaat het maar door..quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voorbij, Helaas... Je hebt nog wel korting dingen in Engeland opleiding de site.![]()
Heb je trouwens mijn nieuwe melts gezien?![]()
![]()
![]()
Neeeeeee!?!?!?!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:36 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik sta er van te kijken dat het in de UK nog niet op is..... eerst hebben ze niks meer, en nu gaat het maar door..![]()
Heb je trouwens mijn nieuwe melts gezien?![]()
![]()
Ik ga zoeken
Ahh daar ff kijken.. Ik wilde nog wat northern lights hebben. Mijn zoontje is er gek op. Hij is gekker op lush dan ik :/![]()
Die is nog te koop! En met korting!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef Pindasoepje het volgende:
Ahh daar ff kijken.. Ik wilde nog wat northern lights hebben. Mijn zoontje is er gek op. Hij is gekker op lush dan ik :/
Gewoon een kilo kopen voor het kind
https://www.lush.co.uk/product/5696/Northern-Lights-Soap"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Haha nou een kilo gaat wel erg ver, 500g zal genoeg zijn. Kan je daar met paypal betalen? Ik heb alleen vroeger meegedaan met grouporders dus ik weet niet echt hoe het werkt allemaal.![]()
Ja, sinds kort kan dat.
Dan vindt hij Snow Globe misschien ook wel lekker?"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Hij vind alles lekker van Lush. Als we in het centrum zijn (den haag) dan moet hij langs de winkel om aan alles te ruiken, hij raakt niks aan met zn handen if neus, maar ik krijg toch wel het idee dat het niet gewenst is... Sowieso vind ik het daar een klantonvriendelijk boeltje.
Ik zal eens kijken naar snowglobe. Dan maak ik wel een leuk klein pakketje voor hem. Altijd leuk om te zien hoe blij hij ervan wordt. In antwerpen kreeg hij 2 van die proefbakjes snowfairy van de verkoopster omdat hij die het lekkerste vond. Ze ging geduldig met hem langs alles omdat hij mocht uitzoeken wat hij wilde, dat vond ik echt een verademing vergeleken met DH.. Ik heb toen in Antwerpen ook veel gekocht, omdat ze zo lief was.
Oja, wie gebruikt er soak n float? Bij mij blijft de geur hangen, maar ik lees overal dat niemand dat heeft. Doe ik iets fout?![]()
Ik vind de meiden in Antwerpen ook super leuk! Er hangt daar altijd een rustige, relaxte maar oooo zo gezellige sfeer
Wel leuk voor hem, Hihi! Echt een jonge fan
Snowglobe is ook cirrus achtingErg fris dus.
Hmm, nee die gebruik ik niet."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Ik gebruik erna nog american cream want dat ding stinktquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:41 schreef Pindasoepje het volgende:
Oja, wie gebruikt er soak n float? Bij mij blijft de geur hangen, maar ik lees overal dat niemand dat heeft. Doe ik iets fout?![]()
![]()
Ik denk dat ik wel blij ben met m'n stukje Coalface
With four other people
And aliens![]()
Ja Antwerpen is geweldig. Mijn ex vriend is daar Lush fan geworden, sindsdien is hij een soort lush jehova achtig iets geworden. Hij smeert iedereen soak n float aan en hiwtk zeep. Verder probeert hij alles uit van daar.. Net een meid :/
Ik ga morgen bestellen. Op de iphone is het lastig nu...
Soak n float stinkt zo erg!! Maar, man wat is het gewrldig spul. Nog nooit is mn haar zo schoon geweest.. American cream. Ik zal eens kijken, want de stank komt door mn herbal essences conditioner hern ::![]()
Haha, stinkt dat ding echt zo erg?
Nou ja, hij ruikt nogal typischMaar hij werkt echt geweldig bij hoofdhuidproblemen, mits goede conditioner. En AC ruikt zo lekker dat je soak&float daarna echt niet meer ruikt.
![]()
Hmjah, ik vond m naar iets verbrands ruiken, iets van hout met nog chemische troep erin ofzoNiet lekker, maar ook niet mega smerig.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!![]()
Volgens mij zat hij destijds in zo'n tute-achtige actie van Lush Duitsland, met producten die nog maar een paar maanden goed waren. Toen ze nog toffe acties hadden daar![]()
![]()
Ja je haar ruikt naar kampvuur :/ maar dit spul is beter dan dat ketokonazol van de dokter EN je haar valt er niet van uit..![]()
Hmm... Ik ga het onthouden!
Ja echt.. Tis dat het zo stinkt, dat verpest het een beetje en ik vind dat tinnetje niet zo handig. Vind het zo schimmelgevoelig, maar open laten kan echt niet. Mn moeder kwam een keer langs en toen dacht ze dat ik de badkamer in. De hens had gezet door die geur haha![]()
Hahaha. Ik gebruik New en Ultimate Shine & die liggen idd op een zeepschaaltje
ik krijg m'n lush bestelling, hebben ze er in plaats van 4 500ml flessen, 5 100ml flesjes snowfairy ingedaan
en zal je zien dat ze nu heul geen snowfairy meer hebben![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:37 schreef Mirjam het volgende:
ik krijg m'n lush bestelling, hebben ze er in plaats van 4 500ml flessen, 5 100ml flesjes snowfairy ingedaan
en zal je zien dat ze nu heul geen snowfairy meer hebbenserieus
Wat staat er op je bestelbon? Ik vind het zo achterlijk als ze dat expres gedaan hebben omdat het op was, mail dan eerst even![]()
![]()
enkel de gegevens van mijn tweede orderquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]serieus
Wat staat er op je bestelbon? Ik vind het zo achterlijk als ze dat expres gedaan hebben omdat het op was, mail dan eerst even
die hadden ze in 1 doos gedaan.
en ik vind het echt héél vervelend, als ik dat had geweten had ik sowieso niet besteld, ik bestel enkel omdat ik 500ml flessen SF voor weinig kan bestellen..![]()
De 500 ml flessen waren vast op, hebben ze het waarschijnlijk met 100 ml-flesjes willen oplossen, maar niet goed gekeken naar het bestelde aantal; typischquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]serieus
Wat staat er op je bestelbon? Ik vind het zo achterlijk als ze dat expres gedaan hebben omdat het op was, mail dan eerst even![]()
![]()
Ja dat bedoel ik dus. Ik zou een boos mailtje sturen dat dit niet de bedoeling isquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
enkel de gegevens van mijn tweede order
die hadden ze in 1 doos gedaan.
en ik vind het echt héél vervelend, als ik dat had geweten had ik sowieso niet besteld, ik bestel enkel omdat ik 500ml flessen SF voor weinig kan bestellen..![]()
![]()
maard an nogquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Ik zou een boos mailtje sturen dat dit niet de bedoeling is
ik heb 2000 ml besteld, en krijg 500ml![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom mailen, dat je dat besteld hebt en dat je bericht had willen hebben wanneer het op zou zijn en dat je daarom nu je overige 1500ml snowfairy wil hebben. Falers daarquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maard an nog
ik heb 2000 ml besteld, en krijg 500ml![]()
![]()
![]()
En erbij zetten dat je niet besteld zou hebben als je geen 2l snowfairy kon krijgen
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2012 12:44:34 ]![]()
dit heb ik gemaild:quote:Hello,
I received my order today, but it is wrong.
I ordered 4 500ml. bottles of snowfairy, instead I received 5 100 ml. bottles?!
that's sure not right, I love snowfairy, could you please send me the order as I placed it?
I added a photo of the order I received as prooof.
best regards,![]()
Bereid je alvast maar voor danquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:57 schreef Mirjam het volgende:
ik wil m'n snowfairy
ik zou echt zó not amused zijn als blijkt dat ze op zijn, fack![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bereid je alvast maar voor dan! Gemeen
Tap tap tap![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zou t wel epic vinden als ze alleen 100ml nog hebben en dat mir nog 15 flesjes van 100ml krijgtfoto!
Tap tap tap![]()
Jeetje mirjam dat is wel een dikke faal van Lush van die flesjes. Ik hoop dat je er nog 3 grote flessen bij krijgt!
heb je al wat terug op je mailtje?
je mail is wel lekker bot trouwens.... engelsen zijn echt van dat superformele. Maar ja, t is in ieder geval duidelijk dat je het er niet mee eens bent, dus ik vind dat het wel kan zoSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
ja, ik ga het niet in bloemetjes verpakken, als ik dit had geweten had ik die hele fucking bestelling niet geplaatstquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:05 schreef Murmeli het volgende:
Jeetje mirjam dat is wel een dikke faal van Lush van die flesjes. Ik hoop dat je er nog 3 grote flessen bij krijgt!
heb je al wat terug op je mailtje?
je mail is wel lekker bot trouwens.... engelsen zijn echt van dat superformele. Maar ja, t is in ieder geval duidelijk dat je het er niet mee eens bent, dus ik vind dat het wel kan zo![]()
![]()
lekker handig weer! Vind het wel een on-lushactie, als ze dat hebben gedaan omdat het op was is dat echt dwaas.
Komt vast wel goed. De service afdeling van Lush is meestal harstikke netjes. De post order daartegen... Ze hebben soms gewoon iemand die met een verward hoofd die de orders staat te doen geloof ik. Echt ongelovelijk hoe vaak ik het mis heb zien gaan hier op het forum. Kost ze volgens mij een fortuin.quote:
SnF heb ik ook gehad. Pfff... heb zelf geen klachten, maar vriend wilde het proberen tegen z'n roos. Enne hij zei: "Het ruikt naar whiskey en dat vindt jij lekker". Nou, ik hou echt niet van de lucht van SnF. Brrrrrr!![]()
ik snapte het ook al niet.quote:
heb je al wat gehoord van ze? ze moeten opschieten
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Liebe LUSH-Kundin, Lieber LUSH-Kunde, Deine Bestellung bei www.lush.de haben wir heute an die Deutsche Post übergeben und sie ist jetzt auf dem Weg zu Dir. Deine LUSH-Produkte werden in den nächsten Tagen mit DHL-GoGreen CO2-neutral bei Dir eintreffen. Die Paketnummer ist - und mit folgendem Link kannst Du den Transportweg Deines Paketes verfolgen:-
Diese Paketnummer gilt leider nur für die Sendungsverfolgung innerhalb Deutschlands.Am Grenzübergang wird eine neue Paketnummer vergeben, auf die wir keinen Zugriff haben. Herzlichen Dank und LUSHige Grüße, Dein LUSH-Team![]()
p[recies eenzelfde mailtje kreeg ik de 10e, toen mijn pakket verstuurd was
met precies hetzelfde pakket/order nummer trouwens![]()
Had je in duitsland besteld????quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]![]()
p[recies eenzelfde mailtje kreeg ik de 10e, toen mijn pakket verstuurd was
met precies hetzelfde pakket/order nummer trouwens![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik dacht engeland
Ik dacht wtf waarom sturen ze je een duits mailtje???![]()
![]()
D'r stond toch netjes SnF (Soak and Float)quote:![]()
Jullie hadden het er over, dus ik dacht, ik laat ook ff m'n mening weten...![]()
![]()
Heb deze week mijn Lush pakket binnengekregen en ga straks m'n haren wassen met shampoo van Lush, ik ben benieuwd.![]()
Trouwens net m'n Paypal-rekening leeggetrokken.![]()
Veeeeeel te verleidelijk anders om straks Magic Mushroom te gaan bestellen...![]()
quote:Lush Gmbh heeft u zojuist een bedrag gedeeltelijk terugbetaald ter waarde van ¤37,92 EUR voor uw aankoop. Als u vragen heeft over deze terugbetaling, neem dan contact op met Lush Gmbh.![]()
![]()
mja, nu welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nog geen mail gehad? Dat is echt belachelijk![]()
ik heb maar gewoon teruggemaild dat ik not amused ben en dit een waste of money vind, aagezien ik sowieso niet besteld zou hebben als ik dit had gewetenquote:Hi
many thanks for your email and the communication.
I am really terribly sorry that you have reason for the complaint, because was exchanged by your delivery a little bit.
Unfortunately, we have no more remaining stocks of the shower gel. I'm sorry. For this reason I have just booked to you the amount for 4 bottles on your Paypal account back.
Excuse please very much providing.
I wish you a nice day and a great weekend.![]()
Ja belachelijk, ze sturen gewoon zonder contact op te nemen wat ze wel in huis hebben nog, niet stilstaand bij de verzendkosten. Ik zou er een paypalclaim van maken, denk ik, als ze je niet tegemoet komen in de verzendkosten (en dan denk ik aan: 5 flessen verzenden voor 10 pond, dus deze flesjes die bij elkaar 1 fles voorstellen mag maximaal 2 pond kosten) ....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb maar gewoon teruggemaild dat ik not amused ben en dit een waste of money vind, aagezien ik sowieso niet besteld zou hebben als ik dit had geweten
Waarbij ik het overigens extra schandalig vind dat ze je geld pas terugstorten op het moment dat je er zelf om vraagt. Er klopt daar echt iets niet in hun systemen...![]()
Ik zou ook minimaal de verzendkosten terug vragen![]()
En heel vreemd idd zonder contact op te nemen maar sturen wat ze hebben![]()
Lush Zwitserland heeft wel al de Valentijn-cadeau's online staan![]()
![]()
Ik denk dat er gewoon iemand verkeerd heeft ingepakt. Het is wel vaker voorgekomen dat mensen de verkeerde dingen krijgen. Dat er iets omgedraaid is of niet de juiste hoeveelheid. Dat weten ze dan niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarbij ik het overigens extra schandalig vind dat ze je geld pas terugstorten op het moment dat je er zelf om vraagt. Er klopt daar echt iets niet in hun systemen...
Nu weten ze het wel, en normaal gesproken krijg je gewoon een nazending. Helaas is dit OP=OP, dus dan kan het niet. Ik vind het dan niet meer dan normaal dat ze de verzendkosten dan vergoeden en niet alleen het artikel.![]()
Jeetje mirjam, wat vet klote! Ik hoop dat ze je nog ergens in tegemoet kunnen komen qua kosten. Had je alleen de sf?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja, ik weet dat het vaker voorkomt, het is een soort gewoonte dat Lush-bestellingen in 2 keer gaan (al heb ik vandaag een bestelling gekregen die in één keer goed is gegaan, hoera!) Maar stel dat het inderdaad een fout is, dan moet je je even bedenken op hoeveel niveaus het fout is gegaan:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:45 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik denk dat er gewoon iemand verkeerd heeft ingepakt. Het is wel vaker voorgekomen dat mensen de verkeerde dingen krijgen. Dat er iets omgedraaid is of niet de juiste hoeveelheid. Dat weten ze dan niet.
Mijn order is door persoon 1 prepared, door persoon 2 picked en door persoon 3 packed. Het systeem klopt van geen kant wanneer
a. Geen van die drie mensen door hebben dat het grandioos mis gaat
b. Er geen waarschuwing komt van: let op, het gewicht van het pakketje is véél te laag, hier gaat iets mis.Ik weet het, ik bestel al heel wat jaartjes bij Lush en word door hun slordige manier van doen steeds een beetje minder fan. Zo kan je je bijvoorbeeld af vragen hoe het kan dat dingen verkocht worden die blijkbaar al op zijn. Een shop die een beetje professioneel is, heeft een voorraadteller. Bij Lush wil dat er maar niet in. Soms vind ik het een wonder dat het bedrijf nog bestaat, gezien het feit dat ze bijna geen order in één keer goed bezorgd krijgen en mensen daar ook ontevreden over raken, hoezeer ze het ook oplossen. Zo moeilijk is het allemaal echt nietquote:Nu weten ze het wel, en normaal gesproken krijg je gewoon een nazending. Helaas is dit OP=OP, dus dan kan het niet. Ik vind het dan niet meer dan normaal dat ze de verzendkosten dan vergoeden en niet alleen het artikel.![]()
![]()
Nounou, dat vind ik iets te veel negativiteit over Lush. Zeker hun Nederlandse klantenservice is perfect geregeld. Als er iets mis gaat krijg je vaak iets totaal nieuw ook al is het een klein dingetje.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik zit hier op de kamer van mijn vriendje, hij ging nog even weg. Zie ik opeens een doos op zijn bureau staan die ik vaag herken. Lush!
Het kerstcadeau van zijn ouders moest ik nog krijgen. Dus ik heb even stiekem gekeken, het is dus de Christmas Delights tin![]()
Ben weer helemaal happy vandaag![]()
Nu nog hopen dat het ook inderdaad een cadeautje voor mij is
吴 曼 迪![]()
Het is inderdaad mijn kerstcadeautje![]()
Nu heb ik dus twee grote stukken Candy Cane want die had ik ook met de 50% korting gekocht
Mijn vriend zei net dat hij wel even bang was geweest dat ik die tin zelf gekocht had toen ik zei naar de Lush ging ivm de kerstactieMaar dat was niet zo. En hij had ook heel goed opgelet dat er geen spulletjes voor in bad bijzaten (want dat heb ik niet
)
吴 曼 迪![]()
Ja ze hadden het de maandag voor kerst besteld en is pas in de week na kerst bij hen aangekomenquote:
吴 曼 迪![]()
Valentijn staat erop! En ook nog wat 50% spullen.
Ik vind die hattbox leuk!!!
https://www.lush.co.uk/category/377"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Snap ik! Ben benieuwd of ze no reageren op je huidige mailtje....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:00 schreef Mirjam het volgende:
ik bene cht pissig, als ik dit had geweten had ik sowieso niet besteld"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
@miss_dynastie, jammer dat het bij jou zo vaak mis is gegaan. Ik ben nu denk ik 4 jaar Lushie ofzo. Weet niet precies. Er is bij mij nog nooit een bestelling mis gegaan. Zelfs geen bestellingen die te maken hadden met een forum-party. Dat zijn toch zo'n beetje de drukste dagen, zeker als je er al 30x niet doorheen gekomen bent over de telefoon.
Al met al heb ik het idee dat Lush door de jaren heen populairder is geworden en dus ook meer fouten gaat maken. Beetje sneu is het wel.![]()
Brighter note: Ik heb misschien de optie om goedkoop mee te gaan naar Santa Barbara, CA. En daar zit ook een LUSH!![]()
![]()
Cool!! Ben benieuwd hoe de winkel er daar uit ziet
Zeg...!
Wat is het hier stil?!
Ik heb gisteren mijn kerst-actie-spullen opgehaald. Ik heb het zakje maar naar boven gebracht, zonder dat mams het zag
We hebben geen tijd meer om hier te komen, we moeten badderen en smeren om het allemaal op te krijgenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:10 schreef automatic_ het volgende:
Zeg...!
Wat is het hier stil?!
Ik heb gisteren mijn kerst-actie-spullen opgehaald. Ik heb het zakje maar naar boven gebracht, zonder dat mams het zagEn geen foto??
Wat had je nog besteld?
![]()
Ik zal vanavond alles op de foto zetten! Maar dat waren de 5 cinders, Ghost, Abdibladiebla en Snow White.
Ooo Eef... Ik zit nu weer op een andere site te kijken en het kwijl loopt al uit mijn mond![]()
Welke???quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal vanavond alles op de foto zetten! Maar dat waren de 5 cinders, Ghost, Abdibladiebla en Snow White.
Ooo Eef... Ik zit nu weer op een andere site te kijken en het kwijl loopt al uit mijn mond![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik al eens zitten kijken (gezien op Lush forum).quote:
En als de verzendkosten niet zo hoog waren had ik al besteld, maar 125 dollar voor mij alleen is te veel.![]()
![]()
Jaaa, lekker he?
Ik ben er, natuurlijk, ook opgekomen via het Lush Forum. Ik twijfel om nu te bestellen met een GO van iemand... Want dan komen we wel aan de $125,- :lol:
Dus als je wilt...
Jij hebt een hele slechte invloed op mijquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:30 schreef automatic_ het volgende:
Jaaa, lekker he?
Ik ben er, natuurlijk, ook opgekomen via het Lush Forum. Ik twijfel om nu te bestellen met een GO van iemand... Want dan komen we wel aan de $125,- :lol:
Dus als je wilt...![]()
![]()
Weet ik
Maar één voordeel; ik weet nog niet of ik mee kan/mag doen hè
Ja, klopt. Maar om een idee te krijgen wat voor scrub en wat voor body butter, is het wel gemakkelijk in NLquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:10 schreef automatic_ het volgende:
Zeg...!
Wat is het hier stil?!
Ik heb gisteren mijn kerst-actie-spullen opgehaald. Ik heb het zakje maar naar boven gebracht, zonder dat mams het zag![]()
![]()
Villainess is geweldig spul! Bestelde het 5 jaar geleden regelmatig via een vriendin. Mijn vader was grote fan van hun scrubs haha.. Ik zou best mee willen bestellen hoor maar ik alleen kom ook niet aan 125 of 100 ofzo :/![]()
Ik heb voor het eerst sinds lange tijd weer eens karma op, en kreeg net een complimentje van de barman dat ik zo lekker rook![]()
![]()
Oja, ik had een nieuwe Love Lettuce gehad. Er lag weer een laagje "water" op ofzo en ja hoor... Twee dagen later zag ik weer nieuwe schimmeltjes
Tadaaaaaaá!
@Mirjam;
Heb je al iets gehoord van Lush Duitsland? Als reactie op je mail dat je hier niet zo blij mee bent/was...?"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
auto ik kan wel een paar proefjes van villainess sturen hoor, kan je het proberen![]()
ik heb toch veel teveel....Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja, als dat mag...quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:22 schreef Murmeli het volgende:
auto ik kan wel een paar proefjes van villainess sturen hoor, kan je het proberen![]()
ik heb toch veel teveel....![]()
Ik ben vooral erg nieuwsgierig naar scrubjes! Heb je die?"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
ja ik heb er 2 open staan (potjes zijn na opening kort houdbaar dus de 3e laat ik ff dicht. en 1 whipped heb ik open. die ruikt naar fruit. PB je adres maar even, dan stuur ik wat opquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, als dat mag...![]()
Ik ben vooral erg nieuwsgierig naar scrubjes! Heb je die?
Heeft een van jullie misschien interesse in soft coeur? Hier wordt hij niet gebruikt en dat is zonde!It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
nee hoor, hij is er nogquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:30 schreef altootje86 het volgende:
Jaaastond op mijn wishlist iig... of issie al weg?
Heb je iets leuks te ruil?It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Is prima hoor, ik PM je wel evenquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:51 schreef altootje86 het volgende:
Heb helaas niks te ruil (ben nog relatief nieuw verslaafd aan lush) maar wil m wel overkopen?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Als we er niet uitkomen, ben je de eerste die het hoortquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:54 schreef Murmeli het volgende:
damn ik ben te laat
als jullie er niet uitkomen.....
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Dames!!!
8 februari is er een Forum Party! Meer informatie ontbreekt nog...
Whoeee, ga je dat weerstaan???quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:03 schreef automatic_ het volgende:
Dames!!!
8 februari is er een Forum Party! Meer informatie ontbreekt nog...![]()
Ik ben geen forum-member, dus kan toch niks kopen. Of ze moeten net als met die parfum het ook een aantal dagen online verkopen![]()
Ben wel benieuwd waar ze mee komen...![]()
Ook als je geen lid bent kun je kopen hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:28 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Whoeee, ga je dat weerstaan???![]()
Ik ben geen forum-member, dus kan toch niks kopen. Of ze moeten net als met die parfum het ook een aantal dagen online verkopen![]()
Ben wel benieuwd waar ze mee komen...
Want de info van het forum wordt vast ook hier gepost en dan ga je gewoon bellen. Net als de rest van ons.![]()
Laat ik net vorige week in de UK besteld hebben.Maar als er geen lotions bij zijn, dan denk ik dat ik de party toch weer aan me voorbij laat gaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
O, dat wist ik niet. Misschien was het ook beter om te denken dat ik toch niet kan kopenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook als je geen lid bent kun je kopen hoor.
Want de info van het forum wordt vast ook hier gepost en dan ga je gewoon bellen. Net als de rest van ons.![]()
Laat ik net vorige week in de UK besteld hebben.Maar als er geen lotions bij zijn, dan denk ik dat ik de party toch weer aan me voorbij laat gaan.
![]()
Ik heb ook niet echt iets nodig, maar idd een lekkere lotion of speciale SG![]()
![]()
![]()
Ik ga die dag naar de Sauna dus ik kan niet bellen
Vorig jaar heb ik wel mee gedaan, maar als het alleen 500g. flessen dan, zijn hoef ik sowieso niet. Fruity Beauty was vorig jaar wel 250g. Als er dan een lekkere bij zit & het is 250gram... dan baal ik heel erg, want dan kan ik niet bestellen hahahaha"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Dan vind je daar vast wel een manier voor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga die dag naar de Sauna dus ik kan niet bellen
Vorig jaar heb ik wel mee gedaan, maar als het alleen 500g. flessen dan, zijn hoef ik sowieso niet. Fruity Beauty was vorig jaar wel 250g. Als er dan een lekkere bij zit & het is 250gram... dan baal ik heel erg, want dan kan ik niet bestellen hahahaha![]()
![]()
Misschien wel...
Maar hey! Ik heb niets nodig..."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Als ik wat ga bestellen kan ik wel voor jou meebestellen hoor auto
Waar heb jij zin in?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:29 schreef Murmeli het volgende:
Als ik wat ga bestellen kan ik wel voor jou meebestellen hoor auto
Maar wel lief... Daar kan ik toch geen nee op zeggen?
Hahaha
Ik denk dat Murmeli niet per definitie gaat bestellen hoorDie wacht, denk ik, ook even af wat er is
Ik ben benieuwd wat ze bedacht hebben! Mijn stash is inmiddels 1/3e geslonken, dus dat gaat goed!Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!![]()
Goed bezig!!!!quote:Op zondag 29 januari 2012 13:17 schreef -Peach het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze bedacht hebben! Mijn stash is inmiddels 1/3e geslonken, dus dat gaat goed!"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Ja en als straks alles wat ik toch niet meer wil op is, lekker favo's hoarden!!!quote:Ik heb er nu al zin in
Nee het is niet 100% zeker dat ik ga bestellen. officieel mag ik niet hahahahaSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik krijg net een mailtje:
Yes folks, the time is nearly upon us for yet another spectacular, scent-sational, fun filled Forum Party! Make sure, like Hilmar here, that you've signed up and logged on by the 8th February so you can join in with all the fun and games on the day! There'll be competitions, videos, riddles, prizes - and of course, a whole host of limited edition 'specials' to buy for a short time only. There'll be more details to follow soon so keep an eye on our website."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Help! Ik heb de drang om te bestellen, maar niet bij Lush
Meltjes?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:23 schreef automatic_ het volgende:
Help! Ik heb de drang om te bestellen, maar niet bij Lush![]()
Ziet er inderdaad vies uit.Ik spring nu onder een warme douche met iets van Lush.
![]()
Wat ga ik nog even bedenken.![]()
Ik ga zo sporten en daarna lekker in bad![]()
Ze hebben daar trouwens een overheerlijk luchtje; The-Unred
The Un-Red - This blend would make any vampire or other undead creature stalk your bathroom. Buckets of bloody orange juice, sweet vanilla, bourbon vanilla, sandalwoods and ambers. Hide this one well or you will find it missing by morning."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Ik heb vandaag voor het eerst de Magic Wand gebruikt ; werkt goed, veel schuim, en het rook héérlijk![]()
![]()
![]()
als je iets van the unred koopt auto dan wil ik wel een proefje van je jatten
ik ben stout geweest vandaag, ik heb de bodyshop rijker gemaaktstomme chocomanialijn!
Is goed! Verzendkosten zijn alleen omhoogdus twijfel nu heel erg...
Zo, vanmiddag eindelijk m'n lege potjes ingeruild voor een maskertje. Het is love lettuce geworden. Ik heb het potje gelijk verdeeld over zo'n ijsblokjesbakje en in de vriezer gedaan. Ben benieuwd hoe dit bevalt zo
En nog een proefje grass meegenomen![]()
![]()
Het is idd een goed idee om LL meteen in te vriezen. En Grassquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:09 schreef morgane het volgende:
Zo, vanmiddag eindelijk m'n lege potjes ingeruild voor een maskertje. Het is love lettuce geworden. Ik heb het potje gelijk verdeeld over zo'n ijsblokjesbakje en in de vriezer gedaan. Ben benieuwd hoe dit bevalt zo
En nog een proefje grass meegenomen![]()
Ik heb een leeg 100 ml. flesje gevuld met Grass voor in de keuken. Daarmee krijg ik de knoflook- en uiengeur gemakkelijk van mijn handen af
![]()
![]()
Ik had trouwens een nieuwe LL gekregen, maar die was na één dag ook al weer aan het schimmelenIk baal er wel van, want het is (of was?) echt mijn favoriet
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |