abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106428940

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch, Maastricht, Den Haag en Rotterdam. In België zit er een filiaal in Antwerpen!
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is ZEER VERSLAVEND!

De Nederlandse website: lush.nl
De Engelse website: lush.co.uk
De Duitse website: lush-shop.de
De algemene website: lush.com
Lush UK Forums: lushforum.co.uk
Lush North America Forums: forum.lush.com

FOK! wiki pagina: klik hier (vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

Vorige delen: Topicreeks: lush

Spelregel: Het aanbieden of willen ruilen met anderen van Lush spulletjes is nog steeds toegestaan in deze reeks. Alleen het afhandelen daarvan voortaan graag via de msn/mail/postduif en niet op het forum.

OP tekst is hier te vinden
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_106429019
Daar zijn we weer :7
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 5 januari 2012 @ 09:55:49 #3
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_106429479
Yeah, gisteren in de Lush geweest maar voor mezelf alleen Breathe of Fresh Air en Daddy O gekocht. Wel 5 potjes ingeleverd maar de verse maskers waren op, dus die moet ik een andere keer nog ophalen. Daddy O is erg fijn, ben benieuwd wat het doet voor mijn blonde manen!
  donderdag 5 januari 2012 @ 12:11:31 #4
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_106433526
Mijn moeder had gewoon mn potje weggegooid }:|
吴 曼 迪
pi_106434213
Mail van Lush Duitsland, er is wat vertraging wegens drukte, maar het pakket komt eraan *O*
En geen woord over de gratis verzending :)

quote:
Liebe(r) Eveline,

vielen Dank für Deine Bestellung und das Interesse an unseren frischen, handgemachten LUSH-Produkten.
Gerne möchten wir Dein Paket so schnell wie möglich verschicken.
Auf Grund des hohen Bestellaufkommens durch die 50% Aktion jedoch, kommt es momentan zu Verzögerungen und bitten dafür um Verständnis.
Selbstverständlich bemühen wir uns, alle Bestellungen schnellstmöglich abzuarbeiten.
Jedoch dauert es dieses Mal etwas länger als gewöhnlich und bitten Dich, dass Du Dich bis Ende nächster Woche geduldest.
Wir beeilen uns, versprochen :-)
Ich danke Dir vielmals für Dein Verständnis. Solltest Du das Paket bereits erhalten haben, die Email einfach als gegenstandslos betrachten.
Herzlichen Dank und LUSHige Grüße,

i. A. Elli Borchert
LUSH GmbH
pi_106434795
Ooooo, mooi! Hehe.
pi_106435022
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:51 schreef automatic_ het volgende:
Ooooo, mooi! Hehe.
In de bijlage van de mail, zit de rekening, daar staat op;

Dieses Paket wurde sorgfältig gepackt von Margit und geprüft von Heidi. LOVE LUSH

Dus dan is ie al ingepakt *O*
En bij Lieferdatum 01.01.2012 en Rech. -datum 02.01.2012 O+
pi_106435043
ik kreeg net een maiol dat de gratis verzending niet geldig is :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_106435074
quote:
13s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:57 schreef Mirjam het volgende:
ik kreeg net een maiol dat de gratis verzending niet geldig is :')
Had je een kleine bestelling??
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:10:15 #10
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106435540
Ik denk echt dat het komt dat jij een van de eerste bent... Iemand die ook op Fok zit, had de code op Lush forum gepost... En daarna zijn er (veel) meer Nederlandse bestellingen gekomen.
Waarschijnlijk was jouw pakketje al verder in het proces!
pi_106435714
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk echt dat het komt dat jij een van de eerste bent... Iemand die ook op Fok zit, had de code op Lush forum gepost... En daarna zijn er (veel) meer Nederlandse bestellingen gekomen.
Waarschijnlijk was jouw pakketje al verder in het proces!
Ja, dat kan. Maar ik kan me ook voorstellen dat het bij een bestelling van 2 zeepjes niet geaccepteerd wordt. Ik had een flinke bestelling :9

Maar ik kreeg wel een code voor 5 euro omdat ik me registreerde, als iedereen dat heeft gekregen kunnen ze een mail sturen dat ze die dan willen gebruiken, dat blijft er maar 5,95 verzendkosten over :)
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:20:53 #12
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106435890
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:15 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Ja, dat kan. Maar ik kan me ook voorstellen dat het bij een bestelling van 2 zeepjes niet geaccepteerd wordt. Ik had een flinke bestelling :9

Maar ik kreeg wel een code voor 5 euro omdat ik me registreerde, als iedereen dat heeft gekregen kunnen ze een mail sturen dat ze die dan willen gebruiken, dat blijft er maar 5,95 verzendkosten over :)
Ooo oké :)
Leuk dat ze dat in Duitsland doen!

Jaaaa, jij hebt veeeeeel :9
pi_106440984
Yaaaay vandaag dispatched met royal mail :9
  donderdag 5 januari 2012 @ 16:25:51 #14
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_106443005
In den haag liggen nog veeeeel kerstkado's en kerstzeep.
Ik moest me zo inhouden!
Gelukkig moest ik voor iemand anders wat kopen :D
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_106443528
In den bosch lagen ook nog veel gifts, ik denk dat ze het beter kwijt geraakt hadden als ze het net zoals vorig jaar hadden gedaan maar goed :P
  donderdag 5 januari 2012 @ 16:42:00 #16
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_106443805
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
In den bosch lagen ook nog veel gifts, ik denk dat ze het beter kwijt geraakt hadden als ze het net zoals vorig jaar hadden gedaan maar goed :P
Wat was vorig jaar dan? In Maastricht lagen ook nog heel veel cadeaus inderdaad
吴 曼 迪
pi_106443850
quote:
17s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:42 schreef megamandy het volgende:

[..]

Wat was vorig jaar dan? In Maastricht lagen ook nog heel veel cadeaus inderdaad
Bij 30 euro een goodiebag of gift, dan zou ik wel wat reguliere producten gekocht hebben om iets leuks te krijgen :P
pi_106443866
Grrrrrr waarom staan in de mail alle prijzen zonder VAT :(
  donderdag 5 januari 2012 @ 16:47:14 #19
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_106444043
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Bij 30 euro een goodiebag of gift, dan zou ik wel wat reguliere producten gekocht hebben om iets leuks te krijgen :P
Ik had gister voor ¤30,- en alleen een proefje ;(
吴 曼 迪
pi_106444260
quote:
17s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:47 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik had gister voor ¤30,- en alleen een proefje ;(
Ik koop bijna niets meer in de winkel omdat ik steeds erger vind dat ze je dingen aan willen smeren, daar ben ik dus helemaal niet van. 'ja deze cleanser, die in een potje kan niet op de naam komen, om je makeup af te halen, werkt ook voor waterproof hoor, ik gebruik hem zelf elke dag!!'. Boenen als een malle en bijna alles zat er nog op, als je eerlijk bent verkoop je meer en komen mensen vaker terug lijkt me :r
pi_106444552
@automatic Gisteren jungle geprobeerd en ben zeer tevreden, ruikt lekker en makkelijk te kammen.

@spaceinvaders was dat in Den Bosch? Ze dringen zich daar nooit aan mij op eigenlijk.
Is het nog gelukt met de kortingsbon? Die van mij hebben ze in oktober nog aangenomen.
pi_106444643
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:57 schreef agenda het volgende:
@automatic Gisteren jungle geprobeerd en ben zeer tevreden, ruikt lekker en makkelijk te kammen.

@spaceinvaders was dat in Den Bosch? Ze dringen zich daar nooit aan mij op eigenlijk.
Is het nog gelukt met de kortingsbon? Die van mij hebben ze in oktober nog aangenomen.
Ja in den bosch, heb alleen die liptint voor 50% in de winkel gekocht omdat mijn zus ook dingetjes nodig had hebben we namelijk in de UK besteld. Ik weet niet maar ik vind den bosch niet zo'n fijne winkel meer :X
Ik heb soms ook het idee dat ik meer van die producten weet dan die mensen die er werken :')
pi_106444695
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:57 schreef agenda het volgende:

En niet per se opdringen, maar ga niet lullen dat die cleanser waterproof weghaalt als hij dat niet doet. We kregen namelijk een proefje mee en toen we het gingen proberen was het dus 3x niks. Wees dan gewoon eerlijk :P
pi_106444725
Ik snap wel dat ze moeten verkopen maar met zulke acties vind ik de winkel al een stuk minder hoor :@

Kan ook aan mij liggen :')
pi_106445330
Ja klopt, ze moeten niet zeggen dat waterproof weggaat als dat niet zo is. Aan zulke acties heb ik ook een hekel.

Vind ze alleen de laatste tijd wat karig met proefjes (laatste 3x niks gehad) :'( , maar ik vraag er ook niet om.

Vind het wel leuk om iets te krijgen als ik voor 100 to 200 euro koop bij ze.
pi_106445424
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:14 schreef agenda het volgende:
Ja klopt, ze moeten niet zeggen dat waterproof weggaat als dat niet zo is. Aan zulke acties heb ik ook een hekel.

Vind ze alleen de laatste tijd wat karig met proefjes (laatste 3x niks gehad) :'( , maar ik vraag er ook niet om.

100-200 euro kunnen ze toch wel een bruisbal of een maskertje meegeven? Dat is echt veel :P
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:16:40 #27
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_106445445
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:14 schreef agenda het volgende:

In Maastricht heb ik tot nu toe iedere keer iets gekregen :Y Laatst had ik bijna 100 euro en kreeg ik een hele parfum erbij.
吴 曼 迪
pi_106445629
In het begin was dat ook zo, 1x een twilight, een potje jelly, een Turkish Delight en een KOS gehad.

Hopelijk de eerstvolgende keer weer wel. Met Valentijn of zo.
pi_106447203
Ik vraag wel vaak om een proefje van iets als ik het ook daadwerkelijk wil proberen, mijn huid schiet nogal snel in de stress van bepaalde producten (mijn hoofdhuid vooral!) dus wil het eerst goed kunnen testen voordat ik het ga kopen.
Weet nu in ieder geval dat mijn handen niet tegen helping hands en handy gurugu kunnen, dreamcream gaat wel goed. Mijn hoofdhuid is weer een drama na i love juicy, big, curly wurly en squeaky green; maar karma komba en soak en float doen het prima.

[ Bericht 1% gewijzigd door douche-eendje op 05-01-2012 18:03:17 ]
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:01:07 #30
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106447506
Ik vind Antwerpen erg leuk!!
Den Bosch ook wel hoor, maar in Antwerpen hangt echt een ander sfeertje haha. Rotterdam viel mij tegen, maar toen waren ze nog maar net open :)
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:01:45 #31
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106447530
Agenda; ik vind jungle aan de ene kant wel fijn, maar aan de andere kant ook niet. De geur is idd heerlijk!
pi_106447617
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 18:01 schreef automatic_ het volgende:
Agenda; ik vind jungle aan de ene kant wel fijn, maar aan de andere kant ook niet. De geur is idd heerlijk!
Dat O+ Ik heb nu een jungle waxmelt, dat is liefde *;
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:08:56 #33
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106447822
Ja, die heb ik ook nog!

Ik ga zo lekker badderen :+
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:24:17 #34
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106451149
Bah, Bah, Bah!

Ik zit lekker in bad en ik wil een maskertje (Love Lettuce) op doen. Nu ruik ik en denk ik; Huh? Hij ruikt raar :+
Maar toch ging er er met mijn vinger in... Daarna keek ik goed... Ik zet mijn bril terug op... En wat zie ik?! Schimmeltjes!!!
Ik heb eerder schimmeltjes gehad, maar dan was mijn maskertje (ruim) over de datum, maar deze is nog gewoon goed! Ik ga toch even mailen naar Lush Nederland om te vragen/kijken wat dat kan zijn ;(

Voor de "liefhebbers";
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106451489
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:24 schreef automatic_ het volgende:
Bah, Bah, Bah!

Ik zit lekker in bad en ik wil een maskertje (Love Lettuce) op doen. Nu ruik ik en denk ik; Huh? Hij ruikt raar :+
Maar toch ging er er met mijn vinger in... Daarna keek ik goed... Ik zet mijn bril terug op... En wat zie ik?! Schimmeltjes!!!
Ik heb eerder schimmeltjes gehad, maar dan was mijn maskertje (ruim) over de datum, maar deze is nog gewoon goed! Ik ga toch even mailen naar Lush Nederland om te vragen/kijken wat dat kan zijn ;(

Voor de "liefhebbers";
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o :o En niet zo'n beetje ook
Ik ben net in bad geweest met Dragons Egg (gekregen van Lush UK :) ), maar was vergeten dat die vol glitters zit, ik zie er nu heel feestelijk uit _O- Maar dat liever dan dat potje van jou :{w
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:34:51 #36
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106451669
Ja, ik werd spontaan misselijk en ben echt het bad uit gegaan _O- Haha.
Normaal ruikt hij heerlijk naar Lavendel O+

En de houdbaarheid is/was tot 09-01-2012

Ooo dat glitterverhaal had ik met Golden Wonder O+
  Redactie Frontpage donderdag 5 januari 2012 @ 19:38:06 #37
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106451849
Er is weer wat voorraad opgedoken in de Lush NL webshop! En Marylin is nog steeds op, dus ik pas maar weer eens :P

automatic :o bah :X
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_106451851
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:34 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik werd spontaan misselijk en ben echt het bad uit gegaan _O- Haha.
Normaal ruikt hij heerlijk naar Lavendel O+

En de houdbaarheid is/was tot 09-01-2012

Ooo dat glitterverhaal had ik met Golden Wonder O+
Bij GW gaan de glitters er beter af, het meeste lost op :Y
Ik doe de maskers meestal een paar weken voor de einddatum al in de vriezer.
En LL ruikt idd heerlijk O+ , is 1 van mijn favorieten
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:39:55 #39
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106451958
Ja, dat doe ik soms ook idd! Ik had er nu nog ééntje (deze dus), dus dan mag hij in de koelkast staan, haha.

Bij ons bad (wit...) bleef er echt zo'n goudkleurige laag achter _O-
pi_106452315
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:39 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat doe ik soms ook idd! Ik had er nu nog ééntje (deze dus), dus dan mag hij in de koelkast staan, haha.

Bij ons bad (wit...) bleef er echt zo'n goudkleurige laag achter _O-
Ja, dat gouden laagje had ik ook bij three gold rings ;)
Heb je wel een mail gestuurd over die LL? Foto meesturen hoor!! :P
pi_106452402
Auto, dat heb ik ook een paar keer gehad met LL, dat hij al voor de verloopdatum een slechte imitatie van een frans schimmelkaasje ging doen. Daarom haal ik hem ook niet meer...
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:49:30 #42
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106452491
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:46 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Ja, dat gouden laagje had ik ook bij three gold rings ;)
Heb je wel een mail gestuurd over die LL? Foto meesturen hoor!! :P
Ja, heb ik gedaan! De foto van hier en een foto van het "maak-stickertje".
quote:
17s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:48 schreef douche-eendje het volgende:
Auto, dat heb ik ook een paar keer gehad met LL, dat hij al voor de verloopdatum een slechte imitatie van een frans schimmelkaasje ging doen. Daarom haal ik hem ook niet meer...
Ik heb hem zo vaak en dit heb ik dus nog nooit gehad :N :(
pi_106453934
Love lettuce schimmelt het snelst van allemaal maar het is wel mijn favoriet :P
pi_106454688
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:49 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, heb ik gedaan! De foto van hier en een foto van het "maak-stickertje".

[..]

Ik heb hem zo vaak en dit heb ik dus nog nooit gehad :N :(
Komt misschien door de sla? Iig is mijn oatifix met verloopdatum 5 oktober nog altijd goed :')
pi_106496366
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef Murmeli het volgende:
In den haag liggen nog veeeeel kerstkado's en kerstzeep.
Ik moest me zo inhouden!
Gelukkig moest ik voor iemand anders wat kopen :D
Ik ging voor de bijl vandaag :') Nou ja, deels dan. Was gister voor het eerst eindelijk met christmas eve in bad geweest. Die vond ik zo lekker: gelijk nog twee nieuwe aangeschaft, voor hij weg is O+

Verder ook nog gehaald:
- Buffy
- Karma kream

*O*
  vrijdag 6 januari 2012 @ 21:05:55 #46
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106500433
Volgende week komen er nieuwe maskertjes binnen en dan krijg ik een nieuwe! *O*
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:22:06 #47
363676 Avaron
Girl, interrupted.
pi_106505058
Nog ff wachten en dan mag ik voor het eerst Dream Cream gebruiken en heb ik alvast een Vanilla Fountain voor als er een gelegenheid is om (bij iemand thuis) in bad te gaan... :D
We'll never be as young as we are tonight.
pi_106506320
Ik wil een winkel in amersfoort. Of desnoods utrecht. :( Luxeproblemen, I haz them :+
pi_106507195
quote:
16s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:22 schreef Avaron het volgende:
Nog ff wachten en dan mag ik voor het eerst Dream Cream gebruiken en heb ik alvast een Vanilla Fountain voor als er een gelegenheid is om (bij iemand thuis) in bad te gaan... :D
Lijkt me zo fijn he, dream cream! Ik krijg em morgen O+
Had ook een proefje aangevraagd van creme anglaise, maar niet gekregen, Hoe vragen jullie dat aan bij een bestelling in engeland?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_106518610
*O* *O* *O* Mijn pakketje uit Duitsland is binnen *O* *O* *O*

Helemaal niet verwacht, omdat het met DHL zou komen. Maar ik werd uit bed gebeld door TNT!
De tins zijn geweldig!! Er is alleen een stukje van de Dragons Egg afgebroken, maar nog bruikbaar.
Ik had ook niet verwacht dat de BBS'en en bruisballen zo groot zouden zijn O+ O+
En ook flinke stukken zeep, ik las laatst dat er in de gifts kleinere stukken zitten.
En ik kreeg een proefje van Snowglobe en een vol potje Footlotion (nooit gehad) :o O+

Onder in de Billy Bonkers tin zit nog een Ma Bar en Mmmelting Marshmallow, die zie je op de foto niet goed, en in de Golden Collection zit rechts onder Superstars.
Fijn ook dat ze het losse spul geseald hebben, zo is de kans groter dat het heel blijft ^O^
pi_106518753
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Love lettuce schimmelt het snelst van allemaal maar het is wel mijn favoriet :P
die zit nu op mijn gezicht :9
pi_106518788
in amsterdam zijn veel kerstspullen nu op, behalve de gifts :Y
pi_106518894
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
in amsterdam zijn veel kerstspullen nu op, behalve de gifts :Y
En online komen er regelmatig dingen bij :Y
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:29:29 #54
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106519478
OMG..... Ik ben jaloers ;(
pi_106519615
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:29 schreef automatic_ het volgende:
OMG..... Ik ben jaloers ;(
Sorry :@ :*
Maar jij hebt toch ook allemaal lekkere dingen gekocht en ook cadeautjes O+ O+
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:46:35 #56
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106519835
Jaaaaaa O+
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:37:39 #57
274310 agenda
altijd vol!
pi_106522472
Dat linkse blik op de foto is mooi O+
pi_106523104
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:37 schreef agenda het volgende:
Dat linkse blik op de foto is mooi O+
Ik vind ze allebei O+ O+
De linkse ga ik gebruiken voor mijn melts en die andere als koekjestrommel *;
  zaterdag 7 januari 2012 @ 15:10:53 #59
274310 agenda
altijd vol!
pi_106525094
Die rechtse is de billi bonkers toch? Ook mooi maar de linker viel me meer op. Volgens mij heb ik die in Nl helemaal niet gezien. :{

Ben je niet bang dat je koekjes naar Lush smaken dan?
  zaterdag 7 januari 2012 @ 15:12:19 #60
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106525134
Die linker is ook best hard gegaan! Volgens mij was die ook al uitverkocht in Den Bosch toen ik er was :)
  zaterdag 7 januari 2012 @ 15:15:16 #61
274310 agenda
altijd vol!
pi_106525210
Ah, dat zal het zijn. Ik was nog later in Den Bosch.

Ik wil Valentijnsprodukten in de winkel >:) O+ :+
  zaterdag 7 januari 2012 @ 15:24:42 #62
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106525491
Wat leuk om te zien hoe dingen gemaakt worden! :)

Volgens mij heeft die kerel van Love Lettuce mijn versie gemaakt!
  † In Memoriam † zaterdag 7 januari 2012 @ 15:30:03 #63
43556 miss_dynastie
pi_106525673
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 10:40 schreef Eef999 het volgende:
*O* *O* *O* Mijn pakketje uit Duitsland is binnen *O* *O* *O*

Helemaal niet verwacht, omdat het met DHL zou komen. Maar ik werd uit bed gebeld door TNT!
De tins zijn geweldig!! Er is alleen een stukje van de Dragons Egg afgebroken, maar nog bruikbaar.
Ik had ook niet verwacht dat de BBS'en en bruisballen zo groot zouden zijn O+ O+
En ook flinke stukken zeep, ik las laatst dat er in de gifts kleinere stukken zitten.
En ik kreeg een proefje van Snowglobe en een vol potje Footlotion (nooit gehad) :o O+

[ afbeelding ]

Onder in de Billy Bonkers tin zit nog een Ma Bar en Mmmelting Marshmallow, die zie je op de foto niet goed, en in de Golden Collection zit rechts onder Superstars.
Fijn ook dat ze het losse spul geseald hebben, zo is de kans groter dat het heel blijft ^O^
Jouw dragon's egg is er beter aan toe dan die twee die ik heb gehad :o
En mijn spullen uit de UK waren afgelopen keer ook geseald, maar dat hielp niet veel :')

Fijne spullen O+
pi_106525811
Leuk, die how it's made filmpjes!
pi_106525820
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:10 schreef agenda het volgende:
Die rechtse is de billi bonkers toch? Ook mooi maar de linker viel me meer op. Volgens mij heb ik die in Nl helemaal niet gezien. :{

Ben je niet bang dat je koekjes naar Lush smaken dan?
Ik heb er net alles uitgehaald, en de tin schoongemaakt. Hij staat nu te "luchten" zonder deksel.
Die geur gaat er wel uit :Y
  zaterdag 7 januari 2012 @ 15:34:45 #66
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106525854
  zaterdag 7 januari 2012 @ 15:35:13 #67
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106525869
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:34 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Ik heb er net alles uitgehaald, en de tin schoongemaakt. Hij staat nu te "luchten" zonder deksel.
Die geur gaat er wel uit :Y
In Den Bosch adviseerde ze om hem 2x in de vaatwasser te doen :Y
pi_106525876
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jouw dragon's egg is er beter aan toe dan die twee die ik heb gehad :o
En mijn spullen uit de UK waren afgelopen keer ook geseald, maar dat hielp niet veel :')

Fijne spullen O+
Heb je wel gemaild dat ze stuk zijn? Ze doen nooit moeilijk over nieuwe sturen. Wat dat betreft hebben ze wel een goede service ^O^
pi_106525903
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:35 schreef automatic_ het volgende:

[..]

In Den Bosch adviseerde ze om hem 2x in de vaatwasser te doen :Y
Dat durfde ik niet, ben bang dat er dan geen kleur meer op zit, vooral die gouden :)
  † In Memoriam † zaterdag 7 januari 2012 @ 15:37:29 #70
43556 miss_dynastie
pi_106525952
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:35 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Heb je wel gemaild dat ze stuk zijn? Ze doen nooit moeilijk over nieuwe sturen. Wat dat betreft hebben ze wel een goede service ^O^
De eerste keer was ook het deksel van de tin zeer zwaar beschadigd, toen heb ik wel gemaild om een nieuw deksel te krijgen. Toen kreeg ik een hele nieuwe tin, dus heb de tweede keer niet meer gemaild om die bruisbal.
  † In Memoriam † zaterdag 7 januari 2012 @ 15:37:54 #71
43556 miss_dynastie
pi_106525966
Niet in de vaatwasser doen, dan krijg je roest (ik tenminste wel... gelukkig had ik 2 van die tins!)
  zaterdag 7 januari 2012 @ 15:38:21 #72
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106525989
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet in de vaatwasser doen, dan krijg je roest (ik tenminste wel... gelukkig had ik 2 van die tins!)
Oh echt? Hmm...
  zaterdag 7 januari 2012 @ 15:38:46 #73
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106526000
Meiden... Je wordt hier toch O+ van?

zaterdag 7 januari 2012 @ 18:03:13 #74
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106530306
Foto's van de nieuwe producten:

SPOILER
pi_106531339
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:03 schreef automatic_ het volgende:
Foto's van de nieuwe producten:

SPOILER
Ik zie niets wat ik echt wil hebben, de paddestoel en kikker had ik vandaag bij mijn bestelling.
Gelukkig maar ;)
  zaterdag 7 januari 2012 @ 21:27:45 #76
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106538461
Hehe, dat scheelt idd!
pi_106559623
quote:
Sale-update: We worden vaak gebeld met de vraag:'' Welke cadeaus zijn er nog in de winkel met Sale?'' Hier zijn ze: Merry Christmas Darling, alle Tins, Under The Mistletoe, Baby It's Cold Outside, O Christmas Tree, You're A Star!, Home For Christmas, Christmas Tweets, Very Berry, Merry and Bright, Rocket to Me, A Few Of My Favourite Things, Secret Santa, Have a sweet Christmas, Cosy Christmas, Brrrrilliant, Mr Frosty en Gingerbread House.... oftewel: Meer dan genoeg! :)
lush maastricht op facebook

als iemand nog iets wil kan ik t vanmiddag nog ff halen, let me know dan
  zondag 8 januari 2012 @ 16:58:20 #78
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106565265
Kut! Waarom lees ik dit nu??? Ik had wel een Billy tin willen hebben :'(
pi_106565311
Oke, het begint hier nu echt op een verslaving te lijken.

Heb niks nodig maar willl zo graag kopen! :9
  zondag 8 januari 2012 @ 17:00:13 #80
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106565340
Hahahaha :P
pi_106565437
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 16:58 schreef automatic_ het volgende:
Kut! Waarom lees ik dit nu??? Ik had wel een Billy tin willen hebben :'(
ja als je n half uur eerder was geweest had ik nog kunnen gaan, nu is de winkel dicht -O-
  zondag 8 januari 2012 @ 17:13:46 #82
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106565882
Ja, eigen schuld... Stom ook dat ze het morgen niet meer verkopen :P
  zondag 8 januari 2012 @ 23:58:41 #83
363676 Avaron
Girl, interrupted.
pi_106586979
Eindelijk Dream Cream in huis! *O*

Hij is wel wat vettig, hoef ook niet teveel te gebruiken. Hoop dat ie wat vlekjes op mijn gezicht wegwerkt.

En de Vanilla Fountain ruikt heeeeeerlijk! :D
We'll never be as young as we are tonight.
  Redactie Frontpage maandag 9 januari 2012 @ 10:07:17 #84
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106593599
Hmm... Zit Lush in Antwerpen dicht bij het station? O-)
With four other people
And aliens
pi_106607003
quote:
16s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:58 schreef Avaron het volgende:
Eindelijk Dream Cream in huis! *O*

Hij is wel wat vettig, hoef ook niet teveel te gebruiken. Hoop dat ie wat vlekjes op mijn gezicht wegwerkt.

En de Vanilla Fountain ruikt heeeeeerlijk! :D
Ik heb gisteravond dream cream gebruikt op opkomende puistjes..en ze zijn nu weg :D
Kan toeval zijn, maar toch.

(ik kom normaal niet in dit topic, maar ik houd ook erg van lush O+ )
  maandag 9 januari 2012 @ 17:26:19 #86
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_106607163
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:07 schreef Etcetera het volgende:
Ja!!! :D
  maandag 9 januari 2012 @ 17:54:58 #87
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106608194
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:07 schreef Etcetera het volgende:
Ja :) Gewoon vanuit het station richting het centrum (lees; volg de mensen massa) en hij zit links op de hoek :)
  maandag 9 januari 2012 @ 18:08:08 #88
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106608720
pi_106610045
quote:
Leuke kleurige editie *;
Vandaag voor het eerst Aqua Mirabilis (gekregen van Lush UK) gebruikt, heerlijke scrub, niet helemaal mijn geurtje, maar werkt ^O^
En voor de rest veel badderen met al het lekkers O+ O+
  maandag 9 januari 2012 @ 20:26:21 #90
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106615232
Ik vind Aqua zoooo vies haha :D

Er staan weer kerst-sale-spullen op internet!
Ik ga misschien met iemand meedoen en dan met dit lijstje:
1x Ghost
5x Cinders
2x Abombinaball
2x Snow White

Ghost is namelijk ook goedkoper!!! Iets onder de 5 pond voor 250gram.
pi_106615305
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:26 schreef automatic_ het volgende:

1x Ghost
5x Cinders
2x Abombinaball
2x Snow White

Whut! Die is normaal veel duurder
  maandag 9 januari 2012 @ 20:28:44 #92
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106615349
Jaaa, ik ga hem meebestellen O+
Heb nog een volle fles, maar hey! Dit scheelt veel!!
pi_106615925
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:26 schreef automatic_ het volgende:

1x Ghost
5x Cinders
2x Abombinaball
2x Snow White

Haha, jij blijft kopen _O-
Vind je Christmas Eve niet lekker? Die staat er ook bij O+
  maandag 9 januari 2012 @ 20:43:33 #94
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106616209
Ik heb die nog niet gebruikt :o
En hey! Genoeg is genoeg he :{w :{w :{w :{w :{w :{w :{w :{w :{w :{w

Maja... Het scheelt veel... En als ik Cinders niet meer hoef, dan verkoop ik die wel aan collega... Die is er gek van :P
pi_106616311
Christmas eve O+
  maandag 9 januari 2012 @ 20:49:11 #96
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106616473
Haha :D
pi_106617429
Ga dan ff snel in bad met CE, dan weet je of die er ook nog bij moet. :P
  maandag 9 januari 2012 @ 21:04:59 #98
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106617456
Ja, poepie met jou! :P Haha.
Heb ji niets meer nodig? ;)
  maandag 9 januari 2012 @ 21:12:11 #99
274310 agenda
altijd vol!
pi_106617907
Badspul heb ik een jaar niet meer nodig.

Wil niet zeggen dat ik het niet meer koop. :D
  maandag 9 januari 2012 @ 21:13:10 #100
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106617969
Herkenbaar.... 8-)
pi_106618311
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:04 schreef automatic_ het volgende:
Ja, poepie met jou! :P Haha.
Heb ji niets meer nodig? ;)
Wat denk je zelf??? :D O+ O+

SPOILER
  maandag 9 januari 2012 @ 21:19:38 #102
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106618372
O M F G O+
Bestaat die rechtse uit drie losse delen?!
En je hebt Pop in the Bath O+ O+ O+
pi_106618413
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef automatic_ het volgende:
O M F G O+
Bestaat die rechtse uit drie losse delen?!
En je hebt Pop in the Bath O+ O+ O+
Ja, 3 delen, dat is wel gemakkelijk :Y
  maandag 9 januari 2012 @ 21:21:12 #104
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106618469
Ja, dat is het zeker! :)
Kei leuk om te zien! O+
pi_106618524
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:21 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat is het zeker! :)
Kei leuk om te zien! O+
't is net een snoepwinkel :9
  maandag 9 januari 2012 @ 21:24:06 #106
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106618671
Ja, fijn hè? Ik word daar echt vrolijk van! En helemaal bij foto's van andere mensen _O-
pi_106618995
Ja, meer stash-foto's c_/
  maandag 9 januari 2012 @ 21:33:29 #108
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106619218
Ja hè? O+
Ik heb nu hele lelijke foto's gemaakt, omdat ik lui was 8-)

Edit; ik heb ze al verwijderd zie ik _O-
  maandag 9 januari 2012 @ 21:36:35 #109
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106619423
Ik kwam wel deze foto tegen O+

En dat was niet allemaal voor mij 8-)
pi_106619555
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:36 schreef automatic_ het volgende:
Ik kwam wel deze foto tegen O+
[ afbeelding ]

En dat was niet allemaal voor mij 8-)
O+ O+

Heb je nog een bestelling gedaan??
  maandag 9 januari 2012 @ 21:39:54 #111
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106619605
Jup! Bestelling is net gedaan! *O*

1x Ghost
5x Cinders
2x Abombinaball
2x Snow White

en dan moet ik eigenlijk zelf nog bestellen met valentijn ofzo..
pi_106619855
Ik wil mijn lush :'(
Dnderdag verzonden met royal mail.
pi_106619863
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:39 schreef automatic_ het volgende:
Jup! Bestelling is net gedaan! *O*

1x Ghost
5x Cinders
2x Abombinaball
2x Snow White

en dan moet ik eigenlijk zelf nog bestellen met valentijn ofzo..
De Abombinaball, Magic bomb, Cinders en Santa moet ik nog testen.
En ook nog een paar dingen die in de tins zaten.
Snow white heb ik niet gepakt.
Gelukkig zit er voor Valentijn, moederdag en pasen niet echt iets voor mij bij :P

Had je Big en Dark Angels er niet bij kunnen doen, en evt. Valentijn?
  maandag 9 januari 2012 @ 21:56:00 #114
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106620509
Valentijn staat er nog niet op....
Dus daarom bestel ik straks nog een keer met vier andere :)
en dan neem ik idd big, Dark angels... En dan ben ik er echt wel ff klaar mee..

Ik heb nog steeds niet goed naar de Valentijnsproducten gekeken trouwens!
pi_106620717
Zeep en massagebars hoef ik niet, en van die magic wand dingen heb ik er nog 2 van kerst.
Paas-ballisics hoef ik ook niet. En dan verder nog parfum en iets voor de handen...
Ik heb iig geen twijfel-momentje gehad en dat wil wel wat zeggen :@ :@
pi_106621024
pi_106621325
Ik zal ze maar ff in een spoiler zetten, ze zijn nogal groot ;)

SPOILER
SPOILER
SPOILER
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2012 @ 22:12:33 #118
43556 miss_dynastie
pi_106621450
Ik heb ook een bestelling gedaan, abombina is echt mijn favo bruisbal ooit (dus 8 besteld, bizar aantal, maar ja, komt wel op :9 ) wel met de melding dat ze de hele order mogen annuleren als dat item er niet meer is :)
pi_106621763
Als ie favoriet is moet je nu toeslaan, fijn voor de helft. Het lijkt idd veel, maar je weet niet wanneer ie terugkomt :) Ik zal 'm binnenkort eens testen, maar ik heb er maar 1
Ben toch steeds dingen aan het pakken waar ik er nog meer van heb :9
  Redactie Frontpage dinsdag 10 januari 2012 @ 09:06:34 #120
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106631938
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:26 schreef morgane het volgende:

[..]

Ja!!! :D
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:54 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja :) Gewoon vanuit het station richting het centrum (lees; volg de mensen massa) en hij zit links op de hoek :)
Hmm wordt dan wel verleidelijk om even binnen te hoppen, alhoewel ik officieel niet hoef over te stappen ofzo in Antwerpen...
With four other people
And aliens
pi_106633277
Werken die nieuwe bubblebars een beetje? Vind het idee van een afwasmiddel op een stokje wel geniaal :P
  Redactie Frontpage dinsdag 10 januari 2012 @ 10:27:20 #122
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106633581
Oh fuck it, ik ga in Antwerpen even naar Lush :P ben echt nodig aan Marylin toe :s) Heb een uur, ben er om 14:00 en om 15:00 moet ik weer verder met de trein naar huis. Heb vast geen uur nodig :D
With four other people
And aliens
pi_106633737
Ik heb thee die naar happy hippy ruikt :')
  Redactie Frontpage dinsdag 10 januari 2012 @ 10:42:12 #124
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106633938
2 minuten lopen :D
With four other people
And aliens
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:50:03 #125
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106635847
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Oh fuck it, ik ga in Antwerpen even naar Lush :P ben echt nodig aan Marylin toe :s) Heb een uur, ben er om 14:00 en om 15:00 moet ik weer verder met de trein naar huis. Heb vast geen uur nodig :D
Je hebt groot gelijk! Ik vind de meiden in Antwerpen ook superrrr leuk!!! :)
Kan je meteen ook een koffie bij de Starbucks lopen O+
  Redactie Frontpage dinsdag 10 januari 2012 @ 11:59:59 #126
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106636153
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:50 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Je hebt groot gelijk! Ik vind de meiden in Antwerpen ook superrrr leuk!!! :)
Kan je meteen ook een koffie bij de Starbucks lopen O+
Ik lust geen koffie :+
With four other people
And aliens
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:01:42 #127
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106636207
Hmm... Frappuchino dan :D
  Redactie Frontpage dinsdag 10 januari 2012 @ 12:09:40 #128
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106636448
Is ook met koffie toch :')
With four other people
And aliens
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 13:08:59 #129
43556 miss_dynastie
pi_106638309
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:18 schreef Eef999 het volgende:
Als ie favoriet is moet je nu toeslaan, fijn voor de helft. Het lijkt idd veel, maar je weet niet wanneer ie terugkomt :) Ik zal 'm binnenkort eens testen, maar ik heb er maar 1
Ben toch steeds dingen aan het pakken waar ik er nog meer van heb :9
Nee, de ervaring leert dat mijn favorieten lang niet altijd Lush' favorieten zijn, dus het kan zomaar het eerste en laatste jaar zijn voor 'em :P
pi_106642912
Bestelling is binnen *O* *O* *O*
pi_106643082
Beetje gierig geen proefjes, op een bestelling van 90 pond :X
Maar ach *O*
pi_106643555
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Beetje gierig geen proefjes, op een bestelling van 90 pond :X
Maar ach *O*
ik kreeg ook geen proefjes, gierige zooi daar :r
pi_106643740
Hoihoi,

Ik zag iets voorbij komen over die dream cream. Ik heb een erg gevoellige gezichtshuid. En het laatste jaar veel last van puistjes (Denk je uitgepuberd te zijn komt het nog) Werkt dat spul daar echt zo geniaal tegen? Als het net zo goed werkt als Lemony Flutter voor mijn nagelriemen dan moet ik het echt hebben namelijk :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_106644124
Op Nederlandse Lush site zie ik niks meer over kortingen en/of kerstproducten... :'(
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:54:34 #135
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106644439
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:45 schreef Tamashii het volgende:
Op Nederlandse Lush site zie ik niks meer over kortingen en/of kerstproducten... :'(
Klopt, dat was maar tot zondag en als het goed is komen vanaf vandaag de Valentijnsproducten in NL :)
In Engeland zijn er nieuwe 50% producten bij gekomen: https://www.lush.co.uk/category/268
pi_106644794
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:29 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik kreeg ook geen proefjes, gierige zooi daar :r
Jij besteld voor zoveel geld dat ze wel iets gratis erbij mogen doen denk ik dan :@
pi_106644881
Ik wil op bestellen klikken voor 50% producten :')
pi_106646088
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil op bestellen klikken voor 50% producten :')
Ja ik dus ook. Helaaaaas. Keek ook bijna elke dag, maar telkens bleef alles uitverkocht. :o
pi_106646150
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Jij besteld voor zoveel geld dat ze wel iets gratis erbij mogen doen denk ik dan :@
Met die 340 euro niets en met die 270 euro niets, toen met die 90 euro ofzo die twee mini gierige proefmonstertjes die je toen bij mij had gezien :')
pi_106646329
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Met die 340 euro niets en met die 270 euro niets, toen met die 90 euro ofzo die twee mini gierige proefmonstertjes die je toen bij mij had gezien :')
:') :') :') :') :')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 16:45:33 #141
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106646437
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Volgende keer in NL. Uitgeven dan haha. Agenda kreg namelijk wel gratis erbij, toch?
pi_106646511
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:45 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Volgende keer in NL. Uitgeven dan haha. Agenda kreg namelijk wel gratis erbij, toch?
Dan is het 500 euro _O-
  dinsdag 10 januari 2012 @ 16:47:57 #143
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106646522
Ja Hey! Het is het een of het ander natuurlijk.... :+
pi_106646702
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:47 schreef automatic_ het volgende:
Ja Hey! Het is het een of het ander natuurlijk.... :+
Krijg je voor 160 euro aan gratis spullen mee dan? _O-
Zouden ze zo gierig zijn omdat ze vinden dat wij in NL moeten bestellen zodat ze meer geld verdienen? :@
  dinsdag 10 januari 2012 @ 16:53:56 #145
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106646770
Geen idee :)
Ik denk dat het bij iedereen wel minder is.
pi_106646842
'Vroeger' kreeg je soms zelfs hele producten bij je order, ook al was deze niet zo heel groot. Zo heb ik ooit een hele pot lovely jubblies gehad. Niet dat ik het 'normaal' vind dat ze full size producten weg gaan geven, maar kom op. Op een order van 340 euro :')
pi_106647053
ik heb al zo vaak besteld bij lush uk en nog nooit n product of proef gehad, proefjes alleen als ik er om vroeg en ik bestel nu al ja-ren, Lovely jubblies is er trouwens nog niet zo lang dus dat is zeker geen "vroeger". Dus dat jullie uberhaupt iets hebben gekregen is meer mazzel dan gewoonte hoor :) altijd al geweest
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:08:32 #148
274310 agenda
altijd vol!
pi_106647221
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:45 schreef automatic_ het volgende:

[..]

De laatste 2x (kerstsale en een minder dan 100 euro) of 3x keer niet in Den Bosch,

Daarvoor even denken:

KOS
Jilted elf
tandpasta
twilight ( beetje kapot)
proefje voeten creme
Proefjes dagcreme 2x (om gevraagd omte testen welke creme goed was voor me)
Turkish delight

Ik rekende dan wel altijd tussen de 100 en 200 euro af.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:09:38 #149
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106647254
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb al zo vaak besteld bij lush uk en nog nooit n product of proef gehad, proefjes alleen als ik er om vroeg en ik bestel nu al ja-ren, Lovely jubblies is er trouwens nog niet zo lang dus dat is zeker geen "vroeger". Dus dat jullie uberhaupt iets hebben gekregen is meer mazzel dan gewoonte hoor :) altijd al geweest
Ik ook alleen proefjes als ik het vroeg en een keer bij een nalevering :)
pi_106647366
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Naja vroeger, anderhalf jaar geleden :')
pi_106650439
Ik kreeg bij mijn laatste kerstbestelling in Duitsland een vol potje Footlotion O+
En vorig jaar in NL een grote pot GF&B-jelly en een Snowfairy liptint & Eggsnog lipbalm :Y
In UK alleen proefjes als je er om vraagt, en dan ook nog niet altijd.

Al moet ik zwijgen, door een foute bestelling van Lush UK hebben ze me voor 75 pond teveel gestuurd :9 :9

[ Bericht 1% gewijzigd door Eef999 op 10-01-2012 18:42:03 ]
pi_106650728
In Den haag krijg ik altijd wel proefjes. :o
  Redactie Frontpage dinsdag 10 januari 2012 @ 19:01:01 #153
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106651451
Ik heb Lush antwerpen gevonden *O* eerst verkeerd gelopen, verkeerde uitgang bij het station genomen :') maar na wat zoeken en 1x vragen was ik er.

2 potten marylin en 1 breath of fresh air gekocht. Stukje coalface gekregen ^O^

Toen weer naar het station, prachtig op tijd: wilde.staking :') bijna 3 kwartier stilgestaan :')
With four other people
And aliens
  Moderator dinsdag 10 januari 2012 @ 19:45:56 #154
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106653660
In Berlijn met korting nog een paar BBS'en gekocht O+

Het beleid van Lush is overigens om iedereen een proefje te geven, of je nou veel of weinig uitgeeft. Raar dus als je geen proefjes krijgt!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 10 januari 2012 @ 23:23:32 #155
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106665610
Vanaf 16 Januari zijn de valentijnsproducten in de UK te bestellen!
  woensdag 11 januari 2012 @ 14:02:09 #156
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_106680083
Ik heb echt spijt dat ik geen grote fles Glogg besteld heb, wat een heerlijk product zeg!

Nou maar vast sparen voor de valentijnscollectie :')
My hovercraft is full of eel.
  woensdag 11 januari 2012 @ 14:16:19 #157
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_106680569
Dat van die 5 potjes = gratis masker, is dat ook voor flessen?
En dan niet die doorzichtige maar de zwarte:

Dan weet ik of ik die weg kan gooien of moet bewaren :P
吴 曼 迪
pi_106681182
quote:
17s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:16 schreef megamandy het volgende:
Dat van die 5 potjes = gratis masker, is dat ook voor flessen?
En dan niet die doorzichtige maar de zwarte:
[ afbeelding ]

Dan weet ik of ik die weg kan gooien of moet bewaren :P
Ja die tellen ook
pi_106681308
Hoi

Is er nu nog iets in de aanbieding in de winkel? Of is dat al voorbij?
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:21:42 #160
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106688213
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:36 schreef Pindasoepje het volgende:
Hoi

Is er nu nog iets in de aanbieding in de winkel? Of is dat al voorbij?
Voorbij, Helaas... Je hebt nog wel korting dingen in Engeland opleiding de site.
pi_106688796
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:21 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Voorbij, Helaas... Je hebt nog wel korting dingen in Engeland opleiding de site.
Ik sta er van te kijken dat het in de UK nog niet op is..... eerst hebben ze niks meer, en nu gaat het maar door.. 8)7

Heb je trouwens mijn nieuwe melts gezien? :9 O+
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:43:47 #162
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106689082
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:36 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Ik sta er van te kijken dat het in de UK nog niet op is..... eerst hebben ze niks meer, en nu gaat het maar door.. 8)7

Heb je trouwens mijn nieuwe melts gezien? :9 O+
Neeeeeee!?!?!?!
Ik ga zoeken 8-)
pi_106693195
Ahh daar ff kijken.. Ik wilde nog wat northern lights hebben. Mijn zoontje is er gek op. Hij is gekker op lush dan ik :/
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:21:01 #164
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106693312
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef Pindasoepje het volgende:
Ahh daar ff kijken.. Ik wilde nog wat northern lights hebben. Mijn zoontje is er gek op. Hij is gekker op lush dan ik :/
Die is nog te koop! En met korting! ;)
Gewoon een kilo kopen voor het kind :6

https://www.lush.co.uk/product/5696/Northern-Lights-Soap
pi_106704700
Haha nou een kilo gaat wel erg ver, 500g zal genoeg zijn. Kan je daar met paypal betalen? Ik heb alleen vroeger meegedaan met grouporders dus ik weet niet echt hoe het werkt allemaal.
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:32:23 #166
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106704924
Ja, sinds kort kan dat.
Dan vindt hij Snow Globe misschien ook wel lekker?
pi_106705379
Hij vind alles lekker van Lush. Als we in het centrum zijn (den haag) dan moet hij langs de winkel om aan alles te ruiken, hij raakt niks aan met zn handen if neus, maar ik krijg toch wel het idee dat het niet gewenst is... Sowieso vind ik het daar een klantonvriendelijk boeltje.

Ik zal eens kijken naar snowglobe. Dan maak ik wel een leuk klein pakketje voor hem. Altijd leuk om te zien hoe blij hij ervan wordt. In antwerpen kreeg hij 2 van die proefbakjes snowfairy van de verkoopster omdat hij die het lekkerste vond. Ze ging geduldig met hem langs alles omdat hij mocht uitzoeken wat hij wilde, dat vond ik echt een verademing vergeleken met DH.. Ik heb toen in Antwerpen ook veel gekocht, omdat ze zo lief was.

Oja, wie gebruikt er soak n float? Bij mij blijft de geur hangen, maar ik lees overal dat niemand dat heeft. Doe ik iets fout?
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:45:06 #168
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106705513
Ik vind de meiden in Antwerpen ook super leuk! Er hangt daar altijd een rustige, relaxte maar oooo zo gezellige sfeer :)
Wel leuk voor hem, Hihi! Echt een jonge fan ;)
Snowglobe is ook cirrus achting :) Erg fris dus.

Hmm, nee die gebruik ik niet.
pi_106705603
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:41 schreef Pindasoepje het volgende:

Oja, wie gebruikt er soak n float? Bij mij blijft de geur hangen, maar ik lees overal dat niemand dat heeft. Doe ik iets fout?
Ik gebruik erna nog american cream want dat ding stinkt ;)
  Redactie Frontpage woensdag 11 januari 2012 @ 22:52:04 #170
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106705864
Ik denk dat ik wel blij ben met m'n stukje Coalface :D
With four other people
And aliens
pi_106706059
Ja Antwerpen is geweldig. Mijn ex vriend is daar Lush fan geworden, sindsdien is hij een soort lush jehova achtig iets geworden. Hij smeert iedereen soak n float aan en hiwtk zeep. Verder probeert hij alles uit van daar.. Net een meid :/

Ik ga morgen bestellen. Op de iphone is het lastig nu...

Soak n float stinkt zo erg!! Maar, man wat is het gewrldig spul. Nog nooit is mn haar zo schoon geweest.. American cream. Ik zal eens kijken, want de stank komt door mn herbal essences conditioner hern ::
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:04:18 #172
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106706454
Haha, stinkt dat ding echt zo erg? :D
pi_106706558
Nou ja, hij ruikt nogal typisch :+ Maar hij werkt echt geweldig bij hoofdhuidproblemen, mits goede conditioner. En AC ruikt zo lekker dat je soak&float daarna echt niet meer ruikt.
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:11:12 #174
159909 -Peach
Prunus persica
pi_106706767
Hmjah, ik vond m naar iets verbrands ruiken, iets van hout met nog chemische troep erin ofzo :') Niet lekker, maar ook niet mega smerig.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2012 @ 23:14:28 #175
43556 miss_dynastie
pi_106706893
Oh jaaaaa, die... die stinkt inderdaad naar brand....
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:14:57 #176
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106706920
Ik ken hem niet _O-
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2012 @ 23:16:31 #177
43556 miss_dynastie
pi_106706999
Volgens mij zat hij destijds in zo'n tute-achtige actie van Lush Duitsland, met producten die nog maar een paar maanden goed waren. Toen ze nog toffe acties hadden daar O+
pi_106707272
Ja je haar ruikt naar kampvuur :/ maar dit spul is beter dan dat ketokonazol van de dokter EN je haar valt er niet van uit..
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:26:13 #179
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106707402
Hmm... Ik ga het onthouden! :)
pi_106707533
Ja echt.. Tis dat het zo stinkt, dat verpest het een beetje en ik vind dat tinnetje niet zo handig. Vind het zo schimmelgevoelig, maar open laten kan echt niet. Mn moeder kwam een keer langs en toen dacht ze dat ik de badkamer in. De hens had gezet door die geur haha
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:31:04 #181
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106707595
Hahaha. Ik gebruik New en Ultimate Shine & die liggen idd op een zeepschaaltje O+
pi_106707677
Tip van de dag: doe dit NOOIT met SnF ;/
pi_106718969
ik krijg m'n lush bestelling, hebben ze er in plaats van 4 500ml flessen, 5 100ml flesjes snowfairy ingedaan ;(
en zal je zien dat ze nu heul geen snowfairy meer hebben :'(
pi_106719009
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:37 schreef Mirjam het volgende:
ik krijg m'n lush bestelling, hebben ze er in plaats van 4 500ml flessen, 5 100ml flesjes snowfairy ingedaan ;(
en zal je zien dat ze nu heul geen snowfairy meer hebben :'(
:') serieus
Wat staat er op je bestelbon? Ik vind het zo achterlijk als ze dat expres gedaan hebben omdat het op was, mail dan eerst even :@
pi_106719084
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:39 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Wat staat er op je bestelbon? Ik vind het zo achterlijk als ze dat expres gedaan hebben omdat het op was, mail dan eerst even :@
enkel de gegevens van mijn tweede order :{
die hadden ze in 1 doos gedaan.
en ik vind het echt héél vervelend, als ik dat had geweten had ik sowieso niet besteld, ik bestel enkel omdat ik 500ml flessen SF voor weinig kan bestellen..
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2012 @ 12:42:14 #186
43556 miss_dynastie
pi_106719100
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:39 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

De 500 ml flessen waren vast op, hebben ze het waarschijnlijk met 100 ml-flesjes willen oplossen, maar niet goed gekeken naar het bestelde aantal; typisch :')
pi_106719114
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:41 schreef Mirjam het volgende:

[..]

enkel de gegevens van mijn tweede order :{
die hadden ze in 1 doos gedaan.
en ik vind het echt héél vervelend, als ik dat had geweten had ik sowieso niet besteld, ik bestel enkel omdat ik 500ml flessen SF voor weinig kan bestellen..
Ja dat bedoel ik dus. Ik zou een boos mailtje sturen dat dit niet de bedoeling is :@
pi_106719137
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik dus. Ik zou een boos mailtje sturen dat dit niet de bedoeling is :@
maard an nog
ik heb 2000 ml besteld, en krijg 500ml :') :') ;( :')
pi_106719159
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:43 schreef Mirjam het volgende:

[..]

maard an nog
ik heb 2000 ml besteld, en krijg 500ml :') :') ;( :')
Daarom mailen, dat je dat besteld hebt en dat je bericht had willen hebben wanneer het op zou zijn en dat je daarom nu je overige 1500ml snowfairy wil hebben. Falers daar :')
En erbij zetten dat je niet besteld zou hebben als je geen 2l snowfairy kon krijgen

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2012 12:44:34 ]
pi_106719182
dit heb ik gemaild:
quote:
Hello,

I received my order today, but it is wrong.
I ordered 4 500ml. bottles of snowfairy, instead I received 5 100 ml. bottles?!

that's sure not right, I love snowfairy, could you please send me the order as I placed it?

I added a photo of the order I received as prooof.

best regards,
pi_106719389
Goede mail toch? Ik ben benieuwd naar de reactie :')
pi_106719644
ik wil m'n snowfairy :(
ik zou echt zó not amused zijn als blijkt dat ze op zijn, fack :')
pi_106719717
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:57 schreef Mirjam het volgende:
ik wil m'n snowfairy :(
ik zou echt zó not amused zijn als blijkt dat ze op zijn, fack :')
Bereid je alvast maar voor dan :')
pi_106719720
ben benieuwd mir!
pi_106719806
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Bereid je alvast maar voor dan :')
:D ! Gemeen ;(
Tap tap tap
pi_106720106
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

:D ! Gemeen ;(
Whut, denk jij dat ze nog 500ml flessen hebben? Dan is Lush gemeen, ik niet :@
pi_106720160
ik zou t wel epic vinden als ze alleen 100ml nog hebben en dat mir nog 15 flesjes van 100ml krijgt :D
pi_106720183
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zou t wel epic vinden als ze alleen 100ml nog hebben en dat mir nog 15 flesjes van 100ml krijgt :D
O+ foto!
Tap tap tap
pi_106720252
Herbalism is trouwens O+ en ultrabalm ook O+
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:05:12 #200
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_106725834
Jeetje mirjam dat is wel een dikke faal van Lush van die flesjes. Ik hoop dat je er nog 3 grote flessen bij krijgt!
heb je al wat terug op je mailtje?

je mail is wel lekker bot trouwens.... engelsen zijn echt van dat superformele. Maar ja, t is in ieder geval duidelijk dat je het er niet mee eens bent, dus ik vind dat het wel kan zo
pi_106729007
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:05 schreef Murmeli het volgende:
Jeetje mirjam dat is wel een dikke faal van Lush van die flesjes. Ik hoop dat je er nog 3 grote flessen bij krijgt!
heb je al wat terug op je mailtje?

je mail is wel lekker bot trouwens.... engelsen zijn echt van dat superformele. Maar ja, t is in ieder geval duidelijk dat je het er niet mee eens bent, dus ik vind dat het wel kan zo
ja, ik ga het niet in bloemetjes verpakken, als ik dit had geweten had ik die hele fucking bestelling niet geplaatst
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:43:47 #202
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106729277
Wat een actie! :o
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:49:07 #203
159909 -Peach
Prunus persica
pi_106729466
:') lekker handig weer! Vind het wel een on-lushactie, als ze dat hebben gedaan omdat het op was is dat echt dwaas. |:(
pi_106729651
ik wil m'n snowfairy ;(
pi_106730699
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:54 schreef Mirjam het volgende:
ik wil m'n snowfairy ;(
Komt vast wel goed. De service afdeling van Lush is meestal harstikke netjes. De post order daartegen... Ze hebben soms gewoon iemand die met een verward hoofd die de orders staat te doen geloof ik. Echt ongelovelijk hoe vaak ik het mis heb zien gaan hier op het forum. Kost ze volgens mij een fortuin.

SnF heb ik ook gehad. Pfff... heb zelf geen klachten, maar vriend wilde het proberen tegen z'n roos. Enne hij zei: "Het ruikt naar whiskey en dat vindt jij lekker". Nou, ik hou echt niet van de lucht van SnF. Brrrrrr!
pi_106730736
snowfairy tegen roos :?
pi_106730777
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:32 schreef Mirjam het volgende:
snowfairy tegen roos :?
soak n float shampoo :D
pi_106730790
ik snapte d'r al geen fuck van :')
  donderdag 12 januari 2012 @ 19:10:11 #209
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_106732012
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:34 schreef Mirjam het volgende:
ik snapte het ook al niet.

heb je al wat gehoord van ze? ze moeten opschieten >:)
pi_106736881
niks gehoord ;(
pi_106753422
quote:
Liebe LUSH-Kundin, Lieber LUSH-Kunde, Deine Bestellung bei www.lush.de haben wir heute an die Deutsche Post übergeben und sie ist jetzt auf dem Weg zu Dir. Deine LUSH-Produkte werden in den nächsten Tagen mit DHL-GoGreen CO2-neutral bei Dir eintreffen. Die Paketnummer ist - und mit folgendem Link kannst Du den Transportweg Deines Paketes verfolgen:-
Diese Paketnummer gilt leider nur für die Sendungsverfolgung innerhalb Deutschlands.Am Grenzübergang wird eine neue Paketnummer vergeben, auf die wir keinen Zugriff haben. Herzlichen Dank und LUSHige Grüße, Dein LUSH-Team
:? :')
p[recies eenzelfde mailtje kreeg ik de 10e, toen mijn pakket verstuurd was :?
met precies hetzelfde pakket/order nummer trouwens
pi_106753602
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:23 schreef Mirjam het volgende:

[..]

:? :')
p[recies eenzelfde mailtje kreeg ik de 10e, toen mijn pakket verstuurd was :?
met precies hetzelfde pakket/order nummer trouwens
Had je in duitsland besteld????
pi_106753618
ja? :D
pi_106753642
Oh ik dacht engeland :')
Ik dacht wtf waarom sturen ze je een duits mailtje???
pi_106753654
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik dacht engeland :')
Ik dacht wtf waarom sturen ze je een duits mailtje???
:D
pi_106753655
Maar niet eens reactie op je mail dus? Mongolen
pi_106753664
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:34 schreef Mirjam het volgende:
D'r stond toch netjes SnF (Soak and Float) :?
Jullie hadden het er over, dus ik dacht, ik laat ook ff m'n mening weten... :@
pi_106753746
Heb deze week mijn Lush pakket binnengekregen en ga straks m'n haren wassen met shampoo van Lush, ik ben benieuwd.
pi_106753770
Trouwens net m'n Paypal-rekening leeggetrokken. :X
Veeeeeel te verleidelijk anders om straks Magic Mushroom te gaan bestellen...
pi_106754272
quote:
Lush Gmbh heeft u zojuist een bedrag gedeeltelijk terugbetaald ter waarde van ¤37,92 EUR voor uw aankoop. Als u vragen heeft over deze terugbetaling, neem dan contact op met Lush Gmbh.
:{
pi_106754367
;(
jammer ;(
Tap tap tap
pi_106754380
ik bene cht pissig, als ik dit had geweten had ik sowieso niet besteld :{
pi_106754406
quote:
18s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:55 schreef Mirjam het volgende:

[..]

:{
Nog geen mail gehad? Dat is echt belachelijk :')
pi_106754477
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Nog geen mail gehad? Dat is echt belachelijk :')
mja, nu wel
pi_106754499
quote:
Hi

many thanks for your email and the communication.

I am really terribly sorry that you have reason for the complaint, because was exchanged by your delivery a little bit.

Unfortunately, we have no more remaining stocks of the shower gel. I'm sorry. For this reason I have just booked to you the amount for 4 bottles on your Paypal account back.

Excuse please very much providing.

I wish you a nice day and a great weekend.
ik heb maar gewoon teruggemaild dat ik not amused ben en dit een waste of money vind, aagezien ik sowieso niet besteld zou hebben als ik dit had geweten
  † In Memoriam † vrijdag 13 januari 2012 @ 11:30:28 #226
43556 miss_dynastie
pi_106755228
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:05 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik heb maar gewoon teruggemaild dat ik not amused ben en dit een waste of money vind, aagezien ik sowieso niet besteld zou hebben als ik dit had geweten
Ja belachelijk, ze sturen gewoon zonder contact op te nemen wat ze wel in huis hebben nog, niet stilstaand bij de verzendkosten. Ik zou er een paypalclaim van maken, denk ik, als ze je niet tegemoet komen in de verzendkosten (en dan denk ik aan: 5 flessen verzenden voor 10 pond, dus deze flesjes die bij elkaar 1 fles voorstellen mag maximaal 2 pond kosten) ....

Waarbij ik het overigens extra schandalig vind dat ze je geld pas terugstorten op het moment dat je er zelf om vraagt. Er klopt daar echt iets niet in hun systemen...
pi_106755540
Ik zou ook minimaal de verzendkosten terug vragen :Y
En heel vreemd idd zonder contact op te nemen maar sturen wat ze hebben 8)7

Lush Zwitserland heeft wel al de Valentijn-cadeau's online staan :s)
pi_106755668
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:

Waarbij ik het overigens extra schandalig vind dat ze je geld pas terugstorten op het moment dat je er zelf om vraagt. Er klopt daar echt iets niet in hun systemen...
Ik denk dat er gewoon iemand verkeerd heeft ingepakt. Het is wel vaker voorgekomen dat mensen de verkeerde dingen krijgen. Dat er iets omgedraaid is of niet de juiste hoeveelheid. Dat weten ze dan niet.

Nu weten ze het wel, en normaal gesproken krijg je gewoon een nazending. Helaas is dit OP=OP, dus dan kan het niet. Ik vind het dan niet meer dan normaal dat ze de verzendkosten dan vergoeden en niet alleen het artikel.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:41:55 #229
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_106757384
Jeetje mirjam, wat vet klote! Ik hoop dat ze je nog ergens in tegemoet kunnen komen qua kosten. Had je alleen de sf?
  † In Memoriam † vrijdag 13 januari 2012 @ 13:23:24 #230
43556 miss_dynastie
pi_106758911
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:45 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ik denk dat er gewoon iemand verkeerd heeft ingepakt. Het is wel vaker voorgekomen dat mensen de verkeerde dingen krijgen. Dat er iets omgedraaid is of niet de juiste hoeveelheid. Dat weten ze dan niet.
Ja, ik weet dat het vaker voorkomt, het is een soort gewoonte dat Lush-bestellingen in 2 keer gaan (al heb ik vandaag een bestelling gekregen die in één keer goed is gegaan, hoera!) Maar stel dat het inderdaad een fout is, dan moet je je even bedenken op hoeveel niveaus het fout is gegaan:
Mijn order is door persoon 1 prepared, door persoon 2 picked en door persoon 3 packed. Het systeem klopt van geen kant wanneer
a. Geen van die drie mensen door hebben dat het grandioos mis gaat
b. Er geen waarschuwing komt van: let op, het gewicht van het pakketje is véél te laag, hier gaat iets mis.

quote:
Nu weten ze het wel, en normaal gesproken krijg je gewoon een nazending. Helaas is dit OP=OP, dus dan kan het niet. Ik vind het dan niet meer dan normaal dat ze de verzendkosten dan vergoeden en niet alleen het artikel.
Ik weet het, ik bestel al heel wat jaartjes bij Lush en word door hun slordige manier van doen steeds een beetje minder fan. Zo kan je je bijvoorbeeld af vragen hoe het kan dat dingen verkocht worden die blijkbaar al op zijn. Een shop die een beetje professioneel is, heeft een voorraadteller. Bij Lush wil dat er maar niet in. Soms vind ik het een wonder dat het bedrijf nog bestaat, gezien het feit dat ze bijna geen order in één keer goed bezorgd krijgen en mensen daar ook ontevreden over raken, hoezeer ze het ook oplossen. Zo moeilijk is het allemaal echt niet :)
pi_106762319
Nounou, dat vind ik iets te veel negativiteit over Lush. Zeker hun Nederlandse klantenservice is perfect geregeld. Als er iets mis gaat krijg je vaak iets totaal nieuw ook al is het een klein dingetje.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:29:08 #232
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_106765686
Ik zit hier op de kamer van mijn vriendje, hij ging nog even weg. Zie ik opeens een doos op zijn bureau staan die ik vaag herken. Lush!
Het kerstcadeau van zijn ouders moest ik nog krijgen. Dus ik heb even stiekem gekeken, het is dus de Christmas Delights tin *O*

Ben weer helemaal happy vandaag :+
Nu nog hopen dat het ook inderdaad een cadeautje voor mij is :P
吴 曼 迪
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:09:53 #233
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_106769651
Het is inderdaad mijn kerstcadeautje *O*
Nu heb ik dus twee grote stukken Candy Cane want die had ik ook met de 50% korting gekocht :')
Mijn vriend zei net dat hij wel even bang was geweest dat ik die tin zelf gekocht had toen ik zei naar de Lush ging ivm de kerstactie :P Maar dat was niet zo. En hij had ook heel goed opgelet dat er geen spulletjes voor in bad bijzaten (want dat heb ik niet :P ) O+
吴 曼 迪
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:14:26 #234
274310 agenda
altijd vol!
pi_106769820
Leuk zo'n verlaat kerstcadeautje :D
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:15:07 #235
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_106769852
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:14 schreef agenda het volgende:
Leuk zo'n verlaat kerstcadeautje :D
Ja ze hadden het de maandag voor kerst besteld en is pas in de week na kerst bij hen aangekomen :')
吴 曼 迪
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:28:31 #236
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106770434
Valentijn staat erop! En ook nog wat 50% spullen.
Ik vind die hattbox leuk!!!

https://www.lush.co.uk/category/377
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:02:34 #237
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106771839
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:00 schreef Mirjam het volgende:
ik bene cht pissig, als ik dit had geweten had ik sowieso niet besteld :{
Snap ik! Ben benieuwd of ze no reageren op je huidige mailtje....
pi_106775762
@miss_dynastie, jammer dat het bij jou zo vaak mis is gegaan. Ik ben nu denk ik 4 jaar Lushie ofzo. Weet niet precies. Er is bij mij nog nooit een bestelling mis gegaan. Zelfs geen bestellingen die te maken hadden met een forum-party. Dat zijn toch zo'n beetje de drukste dagen, zeker als je er al 30x niet doorheen gekomen bent over de telefoon.

Al met al heb ik het idee dat Lush door de jaren heen populairder is geworden en dus ook meer fouten gaat maken. Beetje sneu is het wel. ;(

Brighter note: Ik heb misschien de optie om goedkoop mee te gaan naar Santa Barbara, CA. En daar zit ook een LUSH! :D
  maandag 16 januari 2012 @ 22:52:07 #239
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106893336
Cool!! Ben benieuwd hoe de winkel er daar uit ziet :D
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:10:22 #240
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106988447
Zeg...!
Wat is het hier stil?!
Ik heb gisteren mijn kerst-actie-spullen opgehaald. Ik heb het zakje maar naar boven gebracht, zonder dat mams het zag :P
pi_106988732
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:10 schreef automatic_ het volgende:
Zeg...!
Wat is het hier stil?!
Ik heb gisteren mijn kerst-actie-spullen opgehaald. Ik heb het zakje maar naar boven gebracht, zonder dat mams het zag :P
We hebben geen tijd meer om hier te komen, we moeten badderen en smeren om het allemaal op te krijgen :D En geen foto?? -O- Wat had je nog besteld?
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:21:05 #242
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106988806
Ik zal vanavond alles op de foto zetten! Maar dat waren de 5 cinders, Ghost, Abdibladiebla en Snow White.

Ooo Eef... Ik zit nu weer op een andere site te kijken en het kwijl loopt al uit mijn mond :9~ :9~
pi_106988893
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal vanavond alles op de foto zetten! Maar dat waren de 5 cinders, Ghost, Abdibladiebla en Snow White.

Ooo Eef... Ik zit nu weer op een andere site te kijken en het kwijl loopt al uit mijn mond :9~ :9~
Welke??? :D
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:24:12 #244
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106988926
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:23 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Welke??? :D
http://www.villainess.net/
pi_106989036
quote:
Daar heb ik al eens zitten kijken (gezien op Lush forum).
En als de verzendkosten niet zo hoog waren had ik al besteld, maar 125 dollar voor mij alleen is te veel. ;(
pi_106989079
Vooral de Custom Smack :9~ :9~ En Whipped bodybutter O+
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:30:00 #247
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106989182
Jaaa, lekker he?
Ik ben er, natuurlijk, ook opgekomen via het Lush Forum. Ik twijfel om nu te bestellen met een GO van iemand... Want dan komen we wel aan de $125,- :lol:
Dus als je wilt... *)
pi_106989396
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:30 schreef automatic_ het volgende:
Jaaa, lekker he?
Ik ben er, natuurlijk, ook opgekomen via het Lush Forum. Ik twijfel om nu te bestellen met een GO van iemand... Want dan komen we wel aan de $125,- :lol:
Dus als je wilt... *)
Jij hebt een hele slechte invloed op mij })
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:37:26 #249
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106989538
Weet ik 8-)
Maar één voordeel; ik weet nog niet of ik mee kan/mag doen hè :P
pi_106989611
Hier verkopen ze dat merk ook, alleen geen custom smack. Maar om het evt. te proberen O-)
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:40:59 #251
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106989710
Custom is wel cool 8-)
pi_106990275
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:40 schreef automatic_ het volgende:
Custom is wel cool 8-)
Ja, klopt. Maar om een idee te krijgen wat voor scrub en wat voor body butter, is het wel gemakkelijk in NL :)
  donderdag 19 januari 2012 @ 15:45:53 #253
274310 agenda
altijd vol!
pi_106992770
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:10 schreef automatic_ het volgende:
Zeg...!
Wat is het hier stil?!
_O_
pi_106995073
Villainess is geweldig spul! Bestelde het 5 jaar geleden regelmatig via een vriendin. Mijn vader was grote fan van hun scrubs haha.. Ik zou best mee willen bestellen hoor maar ik alleen kom ook niet aan 125 of 100 ofzo :/
pi_106995270
Ik heb voor het eerst sinds lange tijd weer eens karma op, en kreeg net een complimentje van de barman dat ik zo lekker rook :D
pi_106995502
mir hoe is het met jouw lush zooi afgelopen?
  donderdag 19 januari 2012 @ 16:43:31 #257
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106995610
Oja, ik had een nieuwe Love Lettuce gehad. Er lag weer een laagje "water" op ofzo en ja hoor... Twee dagen later zag ik weer nieuwe schimmeltjes ;(

Tadaaaaaaá!

@Mirjam;
Heb je al iets gehoord van Lush Duitsland? Als reactie op je mail dat je hier niet zo blij mee bent/was...?
  donderdag 19 januari 2012 @ 18:22:39 #258
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_106998586
auto ik kan wel een paar proefjes van villainess sturen hoor, kan je het proberen ;)
ik heb toch veel teveel....
  donderdag 19 januari 2012 @ 18:44:04 #259
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106999238
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 18:22 schreef Murmeli het volgende:
auto ik kan wel een paar proefjes van villainess sturen hoor, kan je het proberen ;)
ik heb toch veel teveel....
Ja, als dat mag... :@
Ik ben vooral erg nieuwsgierig naar scrubjes! Heb je die?
  donderdag 19 januari 2012 @ 19:07:19 #260
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_107000007
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 18:44 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, als dat mag... :@
Ik ben vooral erg nieuwsgierig naar scrubjes! Heb je die?
ja ik heb er 2 open staan (potjes zijn na opening kort houdbaar dus de 3e laat ik ff dicht. en 1 whipped heb ik open. die ruikt naar fruit. PB je adres maar even, dan stuur ik wat op :)
pi_107147664
Is de 25:43 ook in Nederland te koop? Ik moet meer hebben O+
pi_107147894
Dark angels O+
  woensdag 25 januari 2012 @ 14:16:52 #263
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_107217327
Heeft een van jullie misschien interesse in soft coeur? Hier wordt hij niet gebruikt en dat is zonde!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_107226181
Jaaa :D stond op mijn wishlist iig... of issie al weg?
  woensdag 25 januari 2012 @ 18:41:12 #265
112545 Muck
pi_107226601
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:30 schreef altootje86 het volgende:
Jaaa :D stond op mijn wishlist iig... of issie al weg?
nee hoor, hij is er nog :)
Heb je iets leuks te ruil?
  woensdag 25 januari 2012 @ 19:54:27 #266
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_107229630
damn ik ben te laat :(

als jullie er niet uitkomen.....
pi_107232686
Heb helaas niks te ruil (ben nog relatief nieuw verslaafd aan lush :P) maar wil m wel overkopen?
  woensdag 25 januari 2012 @ 21:07:11 #268
112545 Muck
pi_107233398
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:51 schreef altootje86 het volgende:
Heb helaas niks te ruil (ben nog relatief nieuw verslaafd aan lush :P) maar wil m wel overkopen?
Is prima hoor, ik PM je wel even :)
  woensdag 25 januari 2012 @ 21:08:52 #269
112545 Muck
pi_107233477
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:54 schreef Murmeli het volgende:
damn ik ben te laat :(

als jullie er niet uitkomen.....
Als we er niet uitkomen, ben je de eerste die het hoort :*
pi_107335284
Hahaha ik kon serieus ruiken dattie in de brievenbus lag :9 :')

O+ tnx!!
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:03:51 #271
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107335414
Dames!!!
8 februari is er een Forum Party! Meer informatie ontbreekt nog... ;)
pi_107336107
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:03 schreef automatic_ het volgende:
Dames!!!
8 februari is er een Forum Party! Meer informatie ontbreekt nog... ;)
Whoeee, ga je dat weerstaan??? :P
Ik ben geen forum-member, dus kan toch niks kopen. Of ze moeten net als met die parfum het ook een aantal dagen online verkopen ;)
Ben wel benieuwd waar ze mee komen...
pi_107336391
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:28 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Whoeee, ga je dat weerstaan??? :P
Ik ben geen forum-member, dus kan toch niks kopen. Of ze moeten net als met die parfum het ook een aantal dagen online verkopen ;)
Ben wel benieuwd waar ze mee komen...
Ook als je geen lid bent kun je kopen hoor. :)
Want de info van het forum wordt vast ook hier gepost en dan ga je gewoon bellen. Net als de rest van ons. :P

Laat ik net vorige week in de UK besteld hebben. :') Maar als er geen lotions bij zijn, dan denk ik dat ik de party toch weer aan me voorbij laat gaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_107336503
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:39 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ook als je geen lid bent kun je kopen hoor. :)
Want de info van het forum wordt vast ook hier gepost en dan ga je gewoon bellen. Net als de rest van ons. :P

Laat ik net vorige week in de UK besteld hebben. :') Maar als er geen lotions bij zijn, dan denk ik dat ik de party toch weer aan me voorbij laat gaan.
O, dat wist ik niet. Misschien was het ook beter om te denken dat ik toch niet kan kopen :@
Ik heb ook niet echt iets nodig, maar idd een lekkere lotion of speciale SG O+ O+
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:18:21 #275
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107337674
Ik ga die dag naar de Sauna dus ik kan niet bellen ;(
Vorig jaar heb ik wel mee gedaan, maar als het alleen 500g. flessen dan, zijn hoef ik sowieso niet. Fruity Beauty was vorig jaar wel 250g. Als er dan een lekkere bij zit & het is 250gram... dan baal ik heel erg, want dan kan ik niet bestellen hahahaha
  zaterdag 28 januari 2012 @ 21:54:29 #276
274310 agenda
altijd vol!
pi_107341019
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga die dag naar de Sauna dus ik kan niet bellen ;(
Vorig jaar heb ik wel mee gedaan, maar als het alleen 500g. flessen dan, zijn hoef ik sowieso niet. Fruity Beauty was vorig jaar wel 250g. Als er dan een lekkere bij zit & het is 250gram... dan baal ik heel erg, want dan kan ik niet bestellen hahahaha
Dan vind je daar vast wel een manier voor. :P
  zondag 29 januari 2012 @ 11:36:34 #277
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107353735
Misschien wel... 8-)
Maar hey! Ik heb niets nodig...
  zondag 29 januari 2012 @ 12:29:59 #278
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_107355253
Als ik wat ga bestellen kan ik wel voor jou meebestellen hoor auto ;)
  zondag 29 januari 2012 @ 12:33:19 #279
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107355360
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:29 schreef Murmeli het volgende:
Als ik wat ga bestellen kan ik wel voor jou meebestellen hoor auto ;)
Waar heb jij zin in? O+
Maar wel lief... Daar kan ik toch geen nee op zeggen? :D
  zondag 29 januari 2012 @ 12:54:09 #280
274310 agenda
altijd vol!
pi_107356097
Kijk dat bedoel ik hi hi :D :D :D :D :D :D :D
  zondag 29 januari 2012 @ 13:09:15 #281
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107356782
Hahaha _O-
Ik denk dat Murmeli niet per definitie gaat bestellen hoor :o Die wacht, denk ik, ook even af wat er is :D
  zondag 29 januari 2012 @ 13:17:59 #282
159909 -Peach
Prunus persica
pi_107357261
Ik ben benieuwd wat ze bedacht hebben! Mijn stash is inmiddels 1/3e geslonken, dus dat gaat goed!
  zondag 29 januari 2012 @ 13:19:34 #283
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107357341
quote:
17s.gif Op zondag 29 januari 2012 13:17 schreef -Peach het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze bedacht hebben! Mijn stash is inmiddels 1/3e geslonken, dus dat gaat goed!
Goed bezig!!!!
  zondag 29 januari 2012 @ 13:23:49 #284
159909 -Peach
Prunus persica
pi_107357554
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 13:19 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Goed bezig!!!!
Ja en als straks alles wat ik toch niet meer wil op is, lekker favo's hoarden!!! *O* Ik heb er nu al zin in :@
  zondag 29 januari 2012 @ 13:24:38 #285
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107357586
Hehe, snap ik :P
  zondag 29 januari 2012 @ 13:31:22 #286
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_107357884
Nee het is niet 100% zeker dat ik ga bestellen. officieel mag ik niet hahahaha
  zondag 29 januari 2012 @ 13:31:59 #287
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107357914
Ik krijg net een mailtje:

Yes folks, the time is nearly upon us for yet another spectacular, scent-sational, fun filled Forum Party! Make sure, like Hilmar here, that you've signed up and logged on by the 8th February so you can join in with all the fun and games on the day! There'll be competitions, videos, riddles, prizes - and of course, a whole host of limited edition 'specials' to buy for a short time only. There'll be more details to follow soon so keep an eye on our website.
  maandag 30 januari 2012 @ 17:23:34 #288
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107407201
Help! Ik heb de drang om te bestellen, maar niet bij Lush :'(
  maandag 30 januari 2012 @ 18:04:13 #289
274310 agenda
altijd vol!
pi_107408641
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 17:23 schreef automatic_ het volgende:
Help! Ik heb de drang om te bestellen, maar niet bij Lush :'(
Meltjes?
  maandag 30 januari 2012 @ 18:05:06 #290
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107408674
Nee, Cocoa Pink :P
  maandag 30 januari 2012 @ 18:11:54 #291
274310 agenda
altijd vol!
pi_107408910
nooit van gehoord, was da?
  maandag 30 januari 2012 @ 18:14:25 #292
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107408991
  maandag 30 januari 2012 @ 18:16:59 #293
274310 agenda
altijd vol!
pi_107409079
Ziet er inderdaad vies uit. :P Ik spring nu onder een warme douche met iets van Lush. :)

Wat ga ik nog even bedenken.
  maandag 30 januari 2012 @ 18:17:28 #294
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107409091
Ik ga zo sporten en daarna lekker in bad O+
Ze hebben daar trouwens een overheerlijk luchtje; The-Unred O+

The Un-Red - This blend would make any vampire or other undead creature stalk your bathroom. Buckets of bloody orange juice, sweet vanilla, bourbon vanilla, sandalwoods and ambers. Hide this one well or you will find it missing by morning.
pi_107410104
Ik heb vandaag voor het eerst de Magic Wand gebruikt ; werkt goed, veel schuim, en het rook héérlijk O+ O+
  maandag 30 januari 2012 @ 19:51:30 #296
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_107412775
als je iets van the unred koopt auto dan wil ik wel een proefje van je jatten ;)

ik ben stout geweest vandaag, ik heb de bodyshop rijker gemaakt :@ stomme chocomanialijn!
  maandag 30 januari 2012 @ 19:53:03 #297
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107412859
Is goed! Verzendkosten zijn alleen omhoog :( dus twijfel nu heel erg...
  dinsdag 31 januari 2012 @ 18:09:04 #298
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_107448541
Zo, vanmiddag eindelijk m'n lege potjes ingeruild voor een maskertje. Het is love lettuce geworden. Ik heb het potje gelijk verdeeld over zo'n ijsblokjesbakje en in de vriezer gedaan. Ben benieuwd hoe dit bevalt zo :)
En nog een proefje grass meegenomen *O*
pi_107450214
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 18:09 schreef morgane het volgende:
Zo, vanmiddag eindelijk m'n lege potjes ingeruild voor een maskertje. Het is love lettuce geworden. Ik heb het potje gelijk verdeeld over zo'n ijsblokjesbakje en in de vriezer gedaan. Ben benieuwd hoe dit bevalt zo :)
En nog een proefje grass meegenomen *O*
Het is idd een goed idee om LL meteen in te vriezen. En Grass O+ O+ Ik heb een leeg 100 ml. flesje gevuld met Grass voor in de keuken. Daarmee krijg ik de knoflook- en uiengeur gemakkelijk van mijn handen af :P
  dinsdag 31 januari 2012 @ 19:53:18 #300
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107452482
Ik had trouwens een nieuwe LL gekregen, maar die was na één dag ook al weer aan het schimmelen ;( Ik baal er wel van, want het is (of was?) echt mijn favoriet ;(
  dinsdag 31 januari 2012 @ 19:53:34 #301
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107452493
Ehhh... Vol?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')