lush maastricht op facebookquote:Sale-update: We worden vaak gebeld met de vraag:'' Welke cadeaus zijn er nog in de winkel met Sale?'' Hier zijn ze: Merry Christmas Darling, alle Tins, Under The Mistletoe, Baby It's Cold Outside, O Christmas Tree, You're A Star!, Home For Christmas, Christmas Tweets, Very Berry, Merry and Bright, Rocket to Me, A Few Of My Favourite Things, Secret Santa, Have a sweet Christmas, Cosy Christmas, Brrrrilliant, Mr Frosty en Gingerbread House.... oftewel: Meer dan genoeg!
ja als je n half uur eerder was geweest had ik nog kunnen gaan, nu is de winkel dichtquote:Op zondag 8 januari 2012 16:58 schreef automatic_ het volgende:
Kut! Waarom lees ik dit nu??? Ik had wel een Billy tin willen hebben
Ik heb gisteravond dream cream gebruikt op opkomende puistjes..en ze zijn nu wegquote:Op zondag 8 januari 2012 23:58 schreef Avaron het volgende:
Eindelijk Dream Cream in huis!![]()
Hij is wel wat vettig, hoef ook niet teveel te gebruiken. Hoop dat ie wat vlekjes op mijn gezicht wegwerkt.
En de Vanilla Fountain ruikt heeeeeerlijk!
Ja!!!quote:Op maandag 9 januari 2012 10:07 schreef Etcetera het volgende:
Hmm... Zit Lush in Antwerpen dicht bij het station?
Jaquote:Op maandag 9 januari 2012 10:07 schreef Etcetera het volgende:
Hmm... Zit Lush in Antwerpen dicht bij het station?
Leuke kleurige editiequote:Op maandag 9 januari 2012 18:08 schreef automatic_ het volgende:
Nieuwe Lush Times
https://www.lush.co.uk/lush-times
Whut! Die is normaal veel duurderquote:Op maandag 9 januari 2012 20:26 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind Aqua zoooo vies haha
Er staan weer kerst-sale-spullen op internet!
Ik ga misschien met iemand meedoen en dan met dit lijstje:
1x Ghost
5x Cinders
2x Abombinaball
2x Snow White
Ghost is namelijk ook goedkoper!!! Iets onder de 5 pond voor 250gram.
Haha, jij blijft kopenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:26 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind Aqua zoooo vies haha
Er staan weer kerst-sale-spullen op internet!
Ik ga misschien met iemand meedoen en dan met dit lijstje:
1x Ghost
5x Cinders
2x Abombinaball
2x Snow White
Ghost is namelijk ook goedkoper!!! Iets onder de 5 pond voor 250gram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |