abonnement Unibet Coolblue
pi_106445424
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:14 schreef agenda het volgende:
Ja klopt, ze moeten niet zeggen dat waterproof weggaat als dat niet zo is. Aan zulke acties heb ik ook een hekel.

Vind ze alleen de laatste tijd wat karig met proefjes (laatste 3x niks gehad) :'( , maar ik vraag er ook niet om.

Vind het wel leuk om iets te krijgen als ik voor 100 to 200 euro koop bij ze.
100-200 euro kunnen ze toch wel een bruisbal of een maskertje meegeven? Dat is echt veel :P
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:16:40 #27
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_106445445
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:14 schreef agenda het volgende:
Ja klopt, ze moeten niet zeggen dat waterproof weggaat als dat niet zo is. Aan zulke acties heb ik ook een hekel.

Vind ze alleen de laatste tijd wat karig met proefjes (laatste 3x niks gehad) :'( , maar ik vraag er ook niet om.

Vind het wel leuk om iets te krijgen als ik voor 100 to 200 euro koop bij ze.
In Maastricht heb ik tot nu toe iedere keer iets gekregen :Y Laatst had ik bijna 100 euro en kreeg ik een hele parfum erbij.
吴 曼 迪
pi_106445629
In het begin was dat ook zo, 1x een twilight, een potje jelly, een Turkish Delight en een KOS gehad.

Hopelijk de eerstvolgende keer weer wel. Met Valentijn of zo.
pi_106447203
Ik vraag wel vaak om een proefje van iets als ik het ook daadwerkelijk wil proberen, mijn huid schiet nogal snel in de stress van bepaalde producten (mijn hoofdhuid vooral!) dus wil het eerst goed kunnen testen voordat ik het ga kopen.
Weet nu in ieder geval dat mijn handen niet tegen helping hands en handy gurugu kunnen, dreamcream gaat wel goed. Mijn hoofdhuid is weer een drama na i love juicy, big, curly wurly en squeaky green; maar karma komba en soak en float doen het prima.

[ Bericht 1% gewijzigd door douche-eendje op 05-01-2012 18:03:17 ]
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:01:07 #30
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106447506
Ik vind Antwerpen erg leuk!!
Den Bosch ook wel hoor, maar in Antwerpen hangt echt een ander sfeertje haha. Rotterdam viel mij tegen, maar toen waren ze nog maar net open :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:01:45 #31
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106447530
Agenda; ik vind jungle aan de ene kant wel fijn, maar aan de andere kant ook niet. De geur is idd heerlijk!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_106447617
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 18:01 schreef automatic_ het volgende:
Agenda; ik vind jungle aan de ene kant wel fijn, maar aan de andere kant ook niet. De geur is idd heerlijk!
Dat O+ Ik heb nu een jungle waxmelt, dat is liefde *;
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:08:56 #33
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106447822
Ja, die heb ik ook nog!

Ik ga zo lekker badderen :+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:24:17 #34
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106451149
Bah, Bah, Bah!

Ik zit lekker in bad en ik wil een maskertje (Love Lettuce) op doen. Nu ruik ik en denk ik; Huh? Hij ruikt raar :+
Maar toch ging er er met mijn vinger in... Daarna keek ik goed... Ik zet mijn bril terug op... En wat zie ik?! Schimmeltjes!!!
Ik heb eerder schimmeltjes gehad, maar dan was mijn maskertje (ruim) over de datum, maar deze is nog gewoon goed! Ik ga toch even mailen naar Lush Nederland om te vragen/kijken wat dat kan zijn ;(

Voor de "liefhebbers";
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_106451489
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:24 schreef automatic_ het volgende:
Bah, Bah, Bah!

Ik zit lekker in bad en ik wil een maskertje (Love Lettuce) op doen. Nu ruik ik en denk ik; Huh? Hij ruikt raar :+
Maar toch ging er er met mijn vinger in... Daarna keek ik goed... Ik zet mijn bril terug op... En wat zie ik?! Schimmeltjes!!!
Ik heb eerder schimmeltjes gehad, maar dan was mijn maskertje (ruim) over de datum, maar deze is nog gewoon goed! Ik ga toch even mailen naar Lush Nederland om te vragen/kijken wat dat kan zijn ;(

Voor de "liefhebbers";
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o :o En niet zo'n beetje ook
Ik ben net in bad geweest met Dragons Egg (gekregen van Lush UK :) ), maar was vergeten dat die vol glitters zit, ik zie er nu heel feestelijk uit _O- Maar dat liever dan dat potje van jou :{w
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:34:51 #36
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106451669
Ja, ik werd spontaan misselijk en ben echt het bad uit gegaan _O- Haha.
Normaal ruikt hij heerlijk naar Lavendel O+

En de houdbaarheid is/was tot 09-01-2012

Ooo dat glitterverhaal had ik met Golden Wonder O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Redactie Frontpage donderdag 5 januari 2012 @ 19:38:06 #37
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106451849
Er is weer wat voorraad opgedoken in de Lush NL webshop! En Marylin is nog steeds op, dus ik pas maar weer eens :P

automatic :o bah :X
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_106451851
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:34 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik werd spontaan misselijk en ben echt het bad uit gegaan _O- Haha.
Normaal ruikt hij heerlijk naar Lavendel O+

En de houdbaarheid is/was tot 09-01-2012

Ooo dat glitterverhaal had ik met Golden Wonder O+
Bij GW gaan de glitters er beter af, het meeste lost op :Y
Ik doe de maskers meestal een paar weken voor de einddatum al in de vriezer.
En LL ruikt idd heerlijk O+ , is 1 van mijn favorieten
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:39:55 #39
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106451958
Ja, dat doe ik soms ook idd! Ik had er nu nog ééntje (deze dus), dus dan mag hij in de koelkast staan, haha.

Bij ons bad (wit...) bleef er echt zo'n goudkleurige laag achter _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_106452315
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:39 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat doe ik soms ook idd! Ik had er nu nog ééntje (deze dus), dus dan mag hij in de koelkast staan, haha.

Bij ons bad (wit...) bleef er echt zo'n goudkleurige laag achter _O-
Ja, dat gouden laagje had ik ook bij three gold rings ;)
Heb je wel een mail gestuurd over die LL? Foto meesturen hoor!! :P
pi_106452402
Auto, dat heb ik ook een paar keer gehad met LL, dat hij al voor de verloopdatum een slechte imitatie van een frans schimmelkaasje ging doen. Daarom haal ik hem ook niet meer...
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:49:30 #42
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106452491
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:46 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Ja, dat gouden laagje had ik ook bij three gold rings ;)
Heb je wel een mail gestuurd over die LL? Foto meesturen hoor!! :P
Ja, heb ik gedaan! De foto van hier en een foto van het "maak-stickertje".
quote:
17s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:48 schreef douche-eendje het volgende:
Auto, dat heb ik ook een paar keer gehad met LL, dat hij al voor de verloopdatum een slechte imitatie van een frans schimmelkaasje ging doen. Daarom haal ik hem ook niet meer...
Ik heb hem zo vaak en dit heb ik dus nog nooit gehad :N :(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_106453934
Love lettuce schimmelt het snelst van allemaal maar het is wel mijn favoriet :P
pi_106454688
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:49 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, heb ik gedaan! De foto van hier en een foto van het "maak-stickertje".

[..]

Ik heb hem zo vaak en dit heb ik dus nog nooit gehad :N :(
Komt misschien door de sla? Iig is mijn oatifix met verloopdatum 5 oktober nog altijd goed :')
pi_106496366
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef Murmeli het volgende:
In den haag liggen nog veeeeel kerstkado's en kerstzeep.
Ik moest me zo inhouden!
Gelukkig moest ik voor iemand anders wat kopen :D
Ik ging voor de bijl vandaag :') Nou ja, deels dan. Was gister voor het eerst eindelijk met christmas eve in bad geweest. Die vond ik zo lekker: gelijk nog twee nieuwe aangeschaft, voor hij weg is O+

Verder ook nog gehaald:
- Buffy
- Karma kream

*O*
  vrijdag 6 januari 2012 @ 21:05:55 #46
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106500433
Volgende week komen er nieuwe maskertjes binnen en dan krijg ik een nieuwe! *O*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:22:06 #47
363676 Avaron
Girl, interrupted.
pi_106505058
Nog ff wachten en dan mag ik voor het eerst Dream Cream gebruiken en heb ik alvast een Vanilla Fountain voor als er een gelegenheid is om (bij iemand thuis) in bad te gaan... :D
We'll never be as young as we are tonight.
pi_106506320
Ik wil een winkel in amersfoort. Of desnoods utrecht. :( Luxeproblemen, I haz them :+
pi_106507195
quote:
16s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:22 schreef Avaron het volgende:
Nog ff wachten en dan mag ik voor het eerst Dream Cream gebruiken en heb ik alvast een Vanilla Fountain voor als er een gelegenheid is om (bij iemand thuis) in bad te gaan... :D
Lijkt me zo fijn he, dream cream! Ik krijg em morgen O+
Had ook een proefje aangevraagd van creme anglaise, maar niet gekregen, Hoe vragen jullie dat aan bij een bestelling in engeland?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_106518610
*O* *O* *O* Mijn pakketje uit Duitsland is binnen *O* *O* *O*

Helemaal niet verwacht, omdat het met DHL zou komen. Maar ik werd uit bed gebeld door TNT!
De tins zijn geweldig!! Er is alleen een stukje van de Dragons Egg afgebroken, maar nog bruikbaar.
Ik had ook niet verwacht dat de BBS'en en bruisballen zo groot zouden zijn O+ O+
En ook flinke stukken zeep, ik las laatst dat er in de gifts kleinere stukken zitten.
En ik kreeg een proefje van Snowglobe en een vol potje Footlotion (nooit gehad) :o O+



Onder in de Billy Bonkers tin zit nog een Ma Bar en Mmmelting Marshmallow, die zie je op de foto niet goed, en in de Golden Collection zit rechts onder Superstars.
Fijn ook dat ze het losse spul geseald hebben, zo is de kans groter dat het heel blijft ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')