Dan vind je daar vast wel een manier voor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga die dag naar de Sauna dus ik kan niet bellen
Vorig jaar heb ik wel mee gedaan, maar als het alleen 500g. flessen dan, zijn hoef ik sowieso niet. Fruity Beauty was vorig jaar wel 250g. Als er dan een lekkere bij zit & het is 250gram... dan baal ik heel erg, want dan kan ik niet bestellen hahahaha
Waar heb jij zin in?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:29 schreef Murmeli het volgende:
Als ik wat ga bestellen kan ik wel voor jou meebestellen hoor auto
Goed bezig!!!!quote:Op zondag 29 januari 2012 13:17 schreef -Peach het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze bedacht hebben! Mijn stash is inmiddels 1/3e geslonken, dus dat gaat goed!
Ja en als straks alles wat ik toch niet meer wil op is, lekker favo's hoarden!!!quote:
Meltjes?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:23 schreef automatic_ het volgende:
Help! Ik heb de drang om te bestellen, maar niet bij Lush
Het is idd een goed idee om LL meteen in te vriezen. En Grassquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:09 schreef morgane het volgende:
Zo, vanmiddag eindelijk m'n lege potjes ingeruild voor een maskertje. Het is love lettuce geworden. Ik heb het potje gelijk verdeeld over zo'n ijsblokjesbakje en in de vriezer gedaan. Ben benieuwd hoe dit bevalt zo
En nog een proefje grass meegenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |