Ja belachelijk, ze sturen gewoon zonder contact op te nemen wat ze wel in huis hebben nog, niet stilstaand bij de verzendkosten. Ik zou er een paypalclaim van maken, denk ik, als ze je niet tegemoet komen in de verzendkosten (en dan denk ik aan: 5 flessen verzenden voor 10 pond, dus deze flesjes die bij elkaar 1 fles voorstellen mag maximaal 2 pond kosten) ....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb maar gewoon teruggemaild dat ik not amused ben en dit een waste of money vind, aagezien ik sowieso niet besteld zou hebben als ik dit had geweten
Ik denk dat er gewoon iemand verkeerd heeft ingepakt. Het is wel vaker voorgekomen dat mensen de verkeerde dingen krijgen. Dat er iets omgedraaid is of niet de juiste hoeveelheid. Dat weten ze dan niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarbij ik het overigens extra schandalig vind dat ze je geld pas terugstorten op het moment dat je er zelf om vraagt. Er klopt daar echt iets niet in hun systemen...
Ja, ik weet dat het vaker voorkomt, het is een soort gewoonte dat Lush-bestellingen in 2 keer gaan (al heb ik vandaag een bestelling gekregen die in één keer goed is gegaan, hoera!) Maar stel dat het inderdaad een fout is, dan moet je je even bedenken op hoeveel niveaus het fout is gegaan:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:45 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik denk dat er gewoon iemand verkeerd heeft ingepakt. Het is wel vaker voorgekomen dat mensen de verkeerde dingen krijgen. Dat er iets omgedraaid is of niet de juiste hoeveelheid. Dat weten ze dan niet.
Ik weet het, ik bestel al heel wat jaartjes bij Lush en word door hun slordige manier van doen steeds een beetje minder fan. Zo kan je je bijvoorbeeld af vragen hoe het kan dat dingen verkocht worden die blijkbaar al op zijn. Een shop die een beetje professioneel is, heeft een voorraadteller. Bij Lush wil dat er maar niet in. Soms vind ik het een wonder dat het bedrijf nog bestaat, gezien het feit dat ze bijna geen order in één keer goed bezorgd krijgen en mensen daar ook ontevreden over raken, hoezeer ze het ook oplossen. Zo moeilijk is het allemaal echt nietquote:Nu weten ze het wel, en normaal gesproken krijg je gewoon een nazending. Helaas is dit OP=OP, dus dan kan het niet. Ik vind het dan niet meer dan normaal dat ze de verzendkosten dan vergoeden en niet alleen het artikel.
Ja ze hadden het de maandag voor kerst besteld en is pas in de week na kerst bij hen aangekomenquote:
Snap ik! Ben benieuwd of ze no reageren op je huidige mailtje....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:00 schreef Mirjam het volgende:
ik bene cht pissig, als ik dit had geweten had ik sowieso niet besteld
We hebben geen tijd meer om hier te komen, we moeten badderen en smeren om het allemaal op te krijgen En geen foto?? Wat had je nog besteld?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:10 schreef automatic_ het volgende:
Zeg...!
Wat is het hier stil?!
Ik heb gisteren mijn kerst-actie-spullen opgehaald. Ik heb het zakje maar naar boven gebracht, zonder dat mams het zag
Welke???quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal vanavond alles op de foto zetten! Maar dat waren de 5 cinders, Ghost, Abdibladiebla en Snow White.
Ooo Eef... Ik zit nu weer op een andere site te kijken en het kwijl loopt al uit mijn mond
Daar heb ik al eens zitten kijken (gezien op Lush forum).quote:
Jij hebt een hele slechte invloed op mijquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:30 schreef automatic_ het volgende:
Jaaa, lekker he?
Ik ben er, natuurlijk, ook opgekomen via het Lush Forum. Ik twijfel om nu te bestellen met een GO van iemand... Want dan komen we wel aan de $125,- :lol:
Dus als je wilt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |