quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ik zag het. Maar dan mag ik nog wel even haten.quote:
waar blijft Fristi met zijn polyester roestbakquote:
Yeah, and we love itquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:41 schreef daNpy het volgende:
Daarom rijden die zwervers een MRB-vrije op LPG.
dat dashboardquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:07 schreef Sounddragon het volgende:
En dan deze erbij als daily![]()
http://link.marktplaats.nl/446419364
In de file met je medepassagier dammen met koelkastmagneetjes jonguh. Is een zwaar onderschatte optie, die recente auto's niet meer hebben omdat; plasticquote:
Ze zijn poesliefquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:45 schreef Anne het volgende:
De poezzies hebben gegeten. Dus als ze vervelend zijn, ligt het niet daar aan.
Naaisquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:44 schreef Anne het volgende:
Als ik mijn werk klaar heb, mag ik om 4 uur naar huis.
Jammer genoeg wel een paar grote orders ontvangen waar ik vragen over heb en die nog steeds niet beantwoord zijn...
Carbs zijn ook niet je van hetquote:
Bougiekabels lek, brakke rotor/kap, bobine naar de kleaute.. opties zat. Brandstoffilter kan ook nog een beetje dicht zitten..quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:06 schreef Duvel het volgende:
Waarom zou ie pas boven 100 km/u slecht ontsteken?
Ik kan ze niet fiksen zolang ze geen antwoord geven. Grrr.quote:
Met mijn carburateurblok heb ik nooit problemenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Carbs zijn ook niet je van het
Wat bedoel je precies met 'schudden'? schokkerig rijden, of daadwerkelijk schudden?
Carburateurs boven injectie prefererenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Met mijn carburateurblok heb ik nooit problemen
Ik heb op de heenweg een aantal keer gestopt om met de mengschroef naar het luchtfilter te klieren, des te rijker des te langzamer ik kon. Met schudden bedoel ik dat 'ie rond de 100 (later zelfs 90) heel fijn begint te schudden, alsof er een wiel niet in balans is. Dan laat ik gas los want als ik dat niet doe dan weet ik dat er backfire komt. Ik kan tot en met de 100 gewoon tot de 3500 toeren doortrekken alleen als ik bijvoorbeeld van 100 nar 120 wil dan gaat 'ie schudden en dan laat ik maar gas los.
Kewlquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan ze niet fiksen zolang ze geen antwoord geven. Grrr.
Anders waren ze al klaar geweest, duh.
Baaj duh weej:
Do 5 jan
IJshockeybaan open > 09.00 - 17.00 uur
Funbaan open > 09.00 - 17.00 uur / 18.00 - 22.30 uur
Ringbaan open > 09.00 - 17.00 uur / 18.00 - 22.30 uur. Half elf dus.
Deeltje 5 page 2, werkt goed.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:29 schreef Anne het volgende:
Kan iemand eens kijken in welk deel ie komt als op het linkje "Le Dakar op FOK!" klikt op de FP?
http://frontpage.fok.nl/ (klein stukje naar onder scrollen)
4 of 6 pitter? volgens mij nokt er een cilinder mee als ik het zo hoor.. ik zou toch maar effe pitten checken als ik jou was..quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Met mijn carburateurblok heb ik nooit problemen
Ik heb op de heenweg een aantal keer gestopt om met de mengschroef naar het luchtfilter te klieren, des te rijker des te langzamer ik kon. Met schudden bedoel ik dat 'ie rond de 100 (later zelfs 90) heel fijn begint te schudden, alsof er een wiel niet in balans is. Dan laat ik gas los want als ik dat niet doe dan weet ik dat er backfire komt. Ik kan tot en met de 100 gewoon tot de 3500 toeren doortrekken alleen als ik bijvoorbeeld van 100 nar 120 wil dan gaat 'ie schudden en dan laat ik maar gas los.
Ghi, stond er nog, had ik zelf al gesjekt..quote:
Hier is het droog inmiddels.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:35 schreef Sounddragon het volgende:
WTF?ik kijk hier naar buiten en de zon schijnt terwijl het regent
4-cylinder, 2 liter. Maar hoe kan een cylinder ermee kappen ineens? En dan moet 'ie toch ook lawaai gaan maken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
4 of 6 pitter? volgens mij nokt er een cilinder mee als ik het zo hoor.. ik zou toch maar effe pitten checken als ik jou was..
Nouquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
4-cylinder, 2 liter. Maar hoe kan een cylinder ermee kappen ineens? En dan moet 'ie toch ook lawaai gaan maken.
Er kan ook gewoon een bougie kapoet zijn, lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bougiekabels lek, brakke rotor/kap, bobine naar de kleaute.. opties zat. Brandstoffilter kan ook nog een beetje dicht zitten..
Told 'ya so, zal es effe naar Gnep bellen of hij nog in Boxmeer komt vandaag vanmiddag liggen ze ws klaar in Gnepquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier is het droog inmiddels.
Vanochtend onweer. Precies toen ik naar buiten ging een heule felle flits en daarna boemeleboem.
Was vanochtend trouwens ook best wel eng rijden weer.
Ik moet echt nieuwe ruitenwissers volgens mij, kzag geen fluit.
Wat zal ik dadelijk etenhttp://www.asteria.nl/index.php?page=lunchkaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |