Misschien wil je dat verhelderen met mijn post waar ik dat zeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wel?? Ik roep al weken dat ze beter een partij kunnen oprichten etc. Onder andere jij gaf aan dat ze dat niet doen en dat ze daar tegen zijn. Nu zeg je dat het best een mogelijkheid kan zijn........ leg eens uit.
Wat ik heb gemerkt bij het helpen van aanvragen van urgentieverklaringen voor huurwoningen is dat men zich soms frusteert erover dat het mogelijk is. Die mensen die een urgentie krijgen hebben dan voorrang op de langer ingeschreven mensen voor een huurwoning.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Occupy Nederland staat toch voor alles wat mis is ,maakt geen keuzen voor A of B, maar is een grote paraplu waaronder een ieder zijn misnoegen mag scharen. Als je daarin nu opeens wel schiftingen aan gaat brengen, doe je dat ideaal teniet.
[..]
De problemen zijn hier veel minder urgent dan in de VS en het ligt in de menselijke aard om pas te gaan ageren als de ver van mijn bed-show op jouw voordeur klopt. Ik zie hier mensen nog niet zo snel op straat worden gezet.
Ik ben bijvoorbeeld zelf anderhalf jaar geleden ontslagen als gevolg van de crisis. Meteen aangegrepen om mijn eigen toko beter vorm te geven. In eerste instantie met alle steun van de overheid, tot ik het geheel op eigen kracht kon doen.
Wij hebben daarnaast nog steeds een sociaal vangnet. De gaten mogen groter worden, maar het vangnet is nog intact.
Wat is dat ideaal volgens jou dan, want ik zie ook veel kritiek terug in dit topic dat ze geen vaststaand ideaal hebben. Het ideaal dat ik zie terugkomen in Occupy is dat van een laterale beweging, democratie in zijn puurste vorm. En ja, daar hoort bij dat ieder zijn ongenoegen mag uiten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Occupy Nederland staat toch voor alles wat mis is ,maakt geen keuzen voor A of B, maar is een grote paraplu waaronder een ieder zijn misnoegen mag scharen. Als je daarin nu opeens wel schiftingen aan gaat brengen, doe je dat ideaal teniet.
De problemen zijn hier heel anders dan in de VS. Grappig genoeg loopt op deze pagina's nu gelijktijdig een discussie over de overeenkomsten en verschillen tussen de VS en 'hier'.quote:[..]
De problemen zijn hier veel minder urgent dan in de VS en het ligt in de menselijke aard om pas te gaan ageren als de ver van mijn bed-show op jouw voordeur klopt. Ik zie hier mensen nog niet zo snel op straat worden gezet.
Zie eens in waar het over gaat!!!quote:De Nederlandsche Bank verplicht 125 pensioenfondsen om hun financiële zaken op orde brengen. Hoogstwaarschijnlijk doen ze dat door de pensioenuitkeringen te verlagen. De maatregel zou zo'n 8 miljoen deelnemers kunnen treffen [lees: hardwerkende burgers] . bron
Ofcourse.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:38 schreef heartz het volgende:
[..]
Dus jij vergelijkt heel Amerika met Nederland?
Overigens gelden voor Amerika niet overal precies dezelfde wetten. Dat kan nog weleens verschillen per staat.
Net klaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:59 schreef Copycat het volgende:
Ik mis iig de link met mijn post.
En ga even een paar factuurtjes de deur uit doen.
Dus die mensen uit Spanje en Nederland zijn zomaar naar Antwerpen gegaan...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ofcourse.
De Nederlandse boe-roepers kopiëren ook dat Amerikaanse gekrakeel. Ze hebben niks met Europa. Pas als ze horen dat er in Koln of whatever ook een groepje staat te blèren, gaan wat duimpjes omhoog met het idee "same boys, same voice", maar voor de rest is er totaal geen coherentie tussen die 2. Ze kijken niet op of om naar elkaar.
quote:
Iedereen zit er in feite vanuit het eigen referentiekader in. In de VS is dat kader duidelijker, want de problematiek significanter. Maar in Nederland kan alles en iedereen eronder vallen en dat verzwakt op den duur.quote:Wanneer sympathisanten wereldwijd wordt gevraagd naar een enkele, simpele doelstelling weigeren ze meestal te antwoorden want; ’Onze dromen en verwachtingen zijn te veel om in één ‘soundbite’ te passen…’
Je mag al blij zijn als ze betalen voordat ze failliet gaan ...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:35 schreef 3-voud het volgende:
Net klaar.
Als al die wauzen nog voor het weekend betalen, ben ik happy. Maar ik vrees het ergste.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu ga ik even naar de brievenbus lopen. Wat geld weghalen bij die vuige kapitalisten!
Ik weet niet zeker of jij dat was maar er werd geroepen dat Occupy nooit een partij zou gaan vormen etcetc. En als dit dan nu weken later alsnog wordt geopperd...tja dan moet ik wel lachen natuurlijk. Als ik nog een keer echt tijd teveel heb ga ik het opzoeken. Anderen hier weten vast wel dat die discussie is geweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:50 schreef heartz het volgende:
[..]
Misschien wil je dat verhelderen met mijn post waar ik dat zeg.
Ik kan me niet herinneren dat ik dat heb geroepen namelijk... En mijn geheugen is toch wel vrij goed. De discussies met jou waren sowieso al niet echt inhoudelijk, dus daar is me weinig van bijgebleven, behalve het geblaat over werkeloos tuig.![]()
Dus jij mag mij uitleggen waar ik dat heb gezegd.
Lekker makkelijk weer, zo'n beschuldiging....
Weken?? Ik was de laatste 2 wk van december niet echt aan het fokken.
Ik heb dat niet gezegd. Als dat wel zo is wil ik het zien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of jij dat was maar er werd geroepen dat Occupy nooit een partij zou gaan vormen etcetc. En als dit dan nu weken later alsnog wordt geopperd...tja dan moet ik wel lachen natuurlijk. Als ik nog een keer echt tijd teveel heb ga ik het opzoeken. Anderen hier weten vast wel dat die discussie is geweest.
LOL, kijk...hieronder had ik het erover..in een draadje waarin jij op mij reageert nog geen 2 posts later...derhalve ga ik er wel vanuit dat je weet dat je het al een keer geopperd is en afgeschoten. Tenzij je niet leest natuurlijk....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:26 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezegd. Als dat wel zo is wil ik het zien.
Lekker makkelijk zo.
Klopt. China, Noord Korea en Saudi Arabië bijvoorbeeld verbleken erbij...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:09 schreef Bastard het volgende:
http://occupywallst.org/a(...)ll-action-shut-down/
Het is nog steeds een wereldwijde beweging, of het nou beter tot uiting kan komen in een ander land of niet.
Een land als Amerika die zowat het woord "machtsmisbruik" hebben uitgevonden hebben meer actie nodig dan een land waarin iets beter geregeld is. Zeker. Maar er mag overal wel aandacht aan gegeven worden.
Ja LOL jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
LOL, kijk...hieronder had ik het erover..in een draadje waarin jij op mij reageert nog geen 2 posts later...derhalve ga ik er wel vanuit dat je weet dat je het al een keer geopperd is en afgeschoten. Tenzij je niet leest natuurlijk....
Occupy Nederland #9 WeAreGrowing...AndBlowing
Eerder al opperde ik het hier:
Occupy Nederland!! deel 7 Democratie is niet leuk
Daarna nog een paar keer maar ik heb niet eens meer zin om te zoeken. Feit is....het is geopperd en het kon niet.
Klopt. Maar betere voorbeelden aanhalen weerlegt het argument niet...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. China, Noord Korea en Saudi Arabië bijvoorbeeld verbleken erbij...
Knurft.
Zeg wat begrijp jij niet aan :quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:47 schreef heartz het volgende:
[..]
Ja LOL ja![]()
Mooie post van mij![]()
Waar heb ik dat dan gezegd... dat wil ik zien, ik heb dat dus niet gezegd.
Anders toon je gewoon die post, of verwacht je dat ik die topics door ga spitten...
Als ik het mis heb geef ik dat ook gerust wel toe hoor, maar nogmaals: ik heb dat niet gezegd, en ik zie ook die post niet waar ik dat gezegd zou hebben. Gewoon bullcrap...
Maar goed, als jij je daar graag druk om maakt![]()
Ipv gewoon die quotes van mij te posten, schiet het niet erg op he.
Daarmee zeg ik dus dat ik niet zeker wist of jij het was (wat dus blijkbaar niet zo is...)quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of jij dat was ........
http://www.parool.nl/paro(...)oet-Occupyvrij.dhtmlquote:''Het plein moet vrij zijn voor evenementen. Het is een openbaar plein,''
zegt Marcel Schonenberg van de ondernemersvereniging Damrak, tevens directeur van De Beurs van Berlage. ''Burgemeester Eberhard van der Laan is nog niet klaar.''
Goede samenvatting.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ook Financial Times schrijft: pak de financiële lobby aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |