Of hierquote:[b]Op dinsdag 6 december 2011 21:49 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Discussieer hier !
Ooh moet ik dit als 'oorzaken' beschouwen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nee het zijn hele verstandige mensen. Want verstandige mensen geven geld uit wat ze niet hebben....gemiddeld 3,5 CC per persoon.... dat is toch dom? Je weet toch wat er bij je binnenkomt, geef dan niet meer uit. Soms kan er een uitgave zijn die onvoorzien en noodzakelijk is, mocht je daar iets voor lenen soit. Maar het Amerikaanse gedrag bestaat nu eenmaal uit kopen kopen kopen, dat kun je niet ontkennen.
Kijk aankomende weken maar weer naar het journaal, het zal ongetwijfeld weer langskomen dat ze elkaar vertrappen om de kadotjes als eerste te hebben.
Wat zie jij dan als oorzaak... dat ze een CC krijgen uberhaupt? Het is de schuld van de bank dat het product 'lening' bestaat? Dat het bestaat hoeft niet te betekenen dat je er gebruik van moet maken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:31 schreef heartz het volgende:
[..]
Ooh moet ik dit als 'oorzaken' beschouwen?
Leuk, lego in Amerika..maar wederom,..wat heeft dit met Occupy Nederland te maken?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:37 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
The People's Pentagon went up in the wee hours of Sunday morning when National Park Service police were not around to see it.
http://www.wired.com/threatlevel/2011/12/occupy-dc-barn/
[ afbeelding ]
Als jij op een avond ergens in elkaar geramd wordt, is het ook je eigen schuld ... had je maar self-defense moeten leren ...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat zie jij dan als oorzaak... dat ze een CC krijgen uberhaupt? Het is de schuld van de bank dat het product 'lening' bestaat? Dat het bestaat hoeft niet te betekenen dat je er gebruik van moet maken.
Goede vergelijkingquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als jij op een avond ergens in elkaar geramd wordt, is het ook je eigen schuld ... had je maar self-defense moeten leren ...
Gelukkig dat je er geen onderzoek naar hoeft doen he.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat zie jij dan als oorzaak... dat ze een CC krijgen uberhaupt? Het is de schuld van de bank dat het product 'lening' bestaat? Dat het bestaat hoeft niet te betekenen dat je er gebruik van moet maken.
Je hoeft mij niet te vertellen dat de jeugd tegenwoordig ook veel schulden heeft. Ik heb er dagelijks mee te maken. Gelukkig zijn er steeds meer systemen waardoor het afsluiten van een mobiel al lastiger wordt zodra je geregistreerd staat. Zullen ze zelf waarschijnlijk anders zien maar dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:45 schreef heartz het volgende:
[..]
Gelukkig dat je er geen onderzoek naar hoeft doen he.
Dan zou niet veel soeps worden
Er komt namelijk wel wat meer bijkijken. Ander factoren die hier een rol in spelen.
Overigens zijn er in Nederland ook veel jongeren met schulden. Ik weet eigenlijk niet of dat gestegen of gedaald is. En er zijn hier ook mensen met een hypotheek en kooprekeningen.
Onze maatschappij zit wel wat anders in elkaar. Neem dan ook mee dat Amerika relatief veel en veel groter is. Hoewel we in allebei weinig aan democratie te genieten valt.
Dus ja het komt nogal over als een kinderachtige stereotypering.
Dat vind ik ook goed. In Amerika is het vrij makkelijk om leningen, krediet (cr card) enz te verkrijgen. Het is ook heel erg verlokkelijk daar. Ik bedoel bedenk je wat je hier aan reclame ziet, daar dubbel zoveel ziet. Nou ja, die leenreclames kunnen er hier ook wat van... Maar ik geloof dat ook Amerika weer koploper is in het promoten van leningen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen dat de jeugd tegenwoordig ook veel schulden heeft. Ik heb er dagelijks mee te maken. Gelukkig zijn er steeds meer systemen waardoor het afsluiten van een mobiel al lastiger wordt zodra je geregistreerd staat. Zullen ze zelf waarschijnlijk anders zien maar dat maakt niet uit.
Het is in de USA niet hetzelfde als in NL he.quote:Ik blijf erbij, negen van de tien zitten in de shit omdat ze zelf domme acties hebben gedaan. Te snel geleend, te veel geleend, te hoge hypotheek en ga maar door. Dan kun je de financiele instellingen verwijten dat ze die leningen toestaan maar dat is nu eenmaal een van de takken van een bank; winst maken. Ze zeggen niet voor niets dat geld lenen ook geld kost. Een normaal denkend mens wist dit al voordat ze dat in reclames erbij gingen vermelden.
quote:Ga toch gewoon werken joh, kansloze kut Occupiers!!!
by Niels Verduijn on Wednesday, November 23, 2011 at 12:58am
Waar lopen de Occupiers nu precies allemaal over te janken?
Onze huidige economie is gebaseerd op oneindige groei terwijl onze aarde niet onuitputtelijk is. Groei op de ene plek kan alleen nog door verarming ergens anders.
Een aantal mankementen binnen ons huidige monetaire systeem (bewust ontworpen door het bankenkartel) creëert structurele armoede en ongelijkheid en zorgen ervoor dat de huidige inrichting hiervan steeds meer alleen in het voordeel van de elite (bijv. oliemagnaten, financiële instituten, speculanten met belachelijk veel kapitaal, directeuren van topbedrijven, staatshoofden) werkt. Dit komt mede doordat het totaal niet transparant is wat vervolgens ook weer vaak hand in hand gaat met fraude en corruptie.
Dit alles veroorzaakt steeds meer centralisatie van macht en rijkdom.
Deze elite (“de 1%”) doet er ten koste van de gewone mens (“de 99%”) en het milieu alles aan om deze macht en rijkdom te behouden en nog meer macht en rijkdom te verkrijgen.
We zijn door dit alles nu op een punt gekomen dat de wereldpolitiek de belangen van het volk en het milieu niet meer vertegenwoordigt, maar die van de 1% aan de top (in de vorm van een schijndemocratie) doordat deze elite effectief misbruik weten te maken van hun machtspositie.
Het merendeel van de mensen is zich niet bewust van deze problematiek of beschikt niet over voldoende kennis van zaken om hier wat tegen te doen wat er ook weer aan bijdraagt dat deze problematiek in stand word gehouden.
Waarom zijn er geen leiders en denken jullie nu echt dat dit zo gaat werken?
Occupy heeft geen leiders omdat de beweging hierdoor ongrijpbaar is. Bewegingen worden namelijk vaak “gekaapt” door bepaalde belangengroepen of geïnfiltreerd door de gevestigde orde (heersende klasse).
Occupy is een plek waar iedereen zijn persoonlijke ongenoegen mag uiten en niemand uitgesloten wordt. Iedereen mag zich aansluiten en op zijn eigen manier initiatieven nemen. Bovenstaande problematiek is namelijk enorm verweven met allerlei andere wereldproblematiek. Hierdoor is het bedenken van één simpele oplossing niet mogelijk. Alle kennis en creativiteit is dan ook van harte welkom.
Dat deze methode werkt blijkt wel uit de eindelijke en verschillende soorten initiatieven die tot stand komen en uit het feit dat steeds meer mensen over de hele wereld zich aansluiten! Ongeveer 2700 steden over de hele wereld worden momenteel “bezet” en de beweging groeit met de dag.
En waarom kiezen sommige Occupiers ervoor doelloos in een tentje te gaan bivakkeren?
Als symbool voor de steeds grotere kloof tussen arm en rijk.
Uit solidariteit aangezien miljoen mensen over de hele wereld op straat zijn gezet als gevolg van het instorten van de huizenmarkt waar Wall Street voor verantwoordelijk, aan heeft verdient en ook nog mee weggekomen is. Zegt wel iets over hoe machtig deze banksters zijn.
Door de langdurige bezettingen (tonen van onverzettelijkheid) hopen we dat bovenstaande problematiek globaal de aandacht krijgt en ter discussie word gesteld. De Occupy kampen dienen dan ook als een discussieplatform. We willen dat mensen zélf eens goed gaan nadenken over hoe we deze problematiek gezamelijk kunnen oplossen en dat we onze politici die helaas machteloos staan tegenover de machtspositie van de belangengroepen aan de top, eens een gezamelijk handje gaan helpen. Samen staan we sterk!
Om te laten zien dat het ergens over gaat. Mensen wereldwijd gaan zichzelf niet zomaar voor onbepaalde tijd de luxe en warmte van hun huis ontzeggen.
Op ten duur zullen de kampen wellicht verdwijnen en zal er op andere manieren verder gegaan worden met verzet tegen het huidige beleid.
Moeten ze niet werken in plaats van op mijn belastingcenten teren?
De Nederlandse economie staat er op het moment (NOG) veel beter voor dan de meeste andere landen. Vandaar dat sommige Occupy kampen in Nederland relatief gezien ook veel steun krijgen van werklozen (wat ook logisch is aangezien zij het hardst getroffen zijn en simpelweg meer tijd hebben haha) aantrekt. Echter word Occupy in Nederland (en wereldwijd) merendeels gesteund door ‘’parttime Occupiers’’ die uit alle lagen van de maatschappij komen. De meeste Occupiers gaan overdag gewoon naar hun werk en kiezen er daarnaast vrijwillig voor om zich in te zetten voor Occupy.
Btw, het geld wat de Nederlandse staat jaarlijks kwijt is aan uitkeringen is slecht een korreltje zout wanneer je dit bijv. vergelijkt met de bailouts die banken hebben gekregen voor hun wanbeleid en het geld wat war profiteers keer op keer van ons stelen. Dus idd kerol, groot gelijk dat je boos wordt wanneer mensen van je profiteren.
Maja, ik zie tijdens interviews heel veel mensen die volgens mij zelf nog geen eens snappen waarom ze demonstreren. Leg dat maar eens uit!
Dit klopt helaas! Zoals je hierboven kunt lezen is de problematiek waar Occupy de wereld bewust van wil maken zeer complex en in elkaar verweven (dit verhaal geeft slechts op een basale manier de hoofdlijnen weer). Daardoor zitten er ook demonstranten tussen die moeite hebben deze problematiek goed te verwoorden of puur het gevoel hebben dat ''dingen niet kloppen in de wereld'' maar door gebrek aan kennis dit niet goed kunnen toelichten. Helaas concluderen wij tot op heden dat meerendeel van de mainstream media hier een totaal ander beeld van schetst aangezien zij gespitst zijn een negatieve beeldvorming rondom Occupy te creeren in plaats van inhoudelijk in te gaan op aspecten die in het belang zijn van een ieder van deze samenleving. Dit is ronduit betreurenswaardig.
Daarnaast zitten er af en toe ook mensen tussen die Occupy meer als een feestje zien en zich schuldig maken aan drank en drugsmisbruik, baldadig gedrag, alleen maar komen profiteren en niks zinnigs bijdragen. We hebben inmiddels een gedragscode opgesteld waar we alle deelnemers op attenderen en zijn druk bezig alle neuzen dezelfde kant op te krijgen. Deelnemers die zich hier niet aan houden worden verzocht te vertrekken.
Wat willen jullie in godsnaam bereiken? Ik geef het allemaal weinig kans!
Mensen bewust maken van de bovenstaande problematiek, zodat we samen alternatieve oplossingen kunnen bedenken.
Mensen laten inzien dat er voor enkele van deze problemen a diverse alternatieven (in gebruik) zijn.
Mensen bewust maken van de macht die het volk kan uitoefenen om verandering te bewerkstelligen.
Vanuit deze globale bewustwording en verandering in gedachtengang bouwen aan een eerlijkere wereld en een duurzame economie.
Mensen stimuleren hun hart te volgen.
P.s. voor diegene die na het lezen van deze tekst nog steeds sceptisch is verwijs ik graag door naar de volgende link:
(documentaire Money As Debt, speelduur +/- 50 minuten)
What you are about to experience is a global uprising because we are a cry from the heart of the world!
We are unstoppable, we are growing, we are winning, expect us!
Die korte docu "Money as debt" is zeker wel een aanrader!quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:57 schreef Gray het volgende:
Een duidelijk geschreven stuk, aangedragen via Facebook:
[..]
Weet jij precies wat de concrete aanleidingen waren voor de crisis? Hoe dat begon, waar en hoe dat verder verliep?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:41 schreef heartz het volgende:
Wat het Ministerie van Justitie alleen al binnenhaalt aan verkeersboetes hier
Geen tijd voor het filmpje maar inderdaad een verhelderend stukje tekst voor sommige mensen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:57 schreef Gray het volgende:
Een duidelijk geschreven stuk, aangedragen via Facebook:
[..]
Doe jij toch al voor ze.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Stukje is niet echt objectief wel? Neemt niet weg dat zelfs hierin staat dat het in Nederland gebruikt wordt door paupers. Ga toch werken........
Klopt, daarom zijn het indirect mijn slaven.quote:
Iedereen is gelijk, niemand mag uitgesloten worden. Behalve als je niet in hun straatje past, dan slaan ze je in elkaar.quote:Occupy is een plek waar iedereen zijn persoonlijke ongenoegen mag uiten en niemand uitgesloten wordt. Iedereen mag zich aansluiten en op zijn eigen manier initiatieven nemen.
Want jij bepaalt wat ze doenquote:Op woensdag 7 december 2011 09:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Klopt, daarom zijn het indirect mijn slaven.
Overigens klopt het stukje tekst niet....vooral dit stukje:
Heb je het nou over iedere occupyer?quote:[..]
Iedereen is gelijk, niemand mag uitgesloten worden. Behalve als je niet in hun straatje past, dan slaan ze je in elkaar.
Het feit dat jij denkt dat die mensen alleen uit werkelozen bestaan zegt al genoeg.quote:Gisteren live de assembly weer meegemaakt. We gaan de tenten ontruimen en gebruiken geen geweld. Tenzij er geweld gebruikt wordt, want dan mag het wel.
![]()
![]()
![]()
Weet jij wel wat een slaaf is of ben je echt zo dom?quote:Op woensdag 7 december 2011 09:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Klopt, daarom zijn het indirect mijn slaven.
Nee maar ik betaal ze toch? Of valt jouw 'grapje' nu in het water??quote:
Ben je echt dom of doe je maar alsof (je doet het wel goed overigens). Het is jou nog niet bekend dat ze moeten zuiveren op het plein?? (ik heb het pas 5x gevraagd dus ik kan mij best voorstellen dat het je ontschoten is). Dus de een is meer dan de ander... en dat bij Occupyquote:Heb je het nou over iedere occupyer?
Wat wil je nou zeggen dan?
Dit zeg ik niet. Het bestaat grotendeels uit werkelozen. Dit wordt wel ontkent door oa jou maar de beelden spreken voor zich, zelfs het door jouw aangedragen stuk zegt hetquote:Het feit dat jij denkt dat die mensen alleen uit werkelozen bestaan zegt al genoeg.
Alleen omdat ze geen werk hebben staan ze daar volgens jou?
quote:erlandse economie staat er op het moment (NOG) veel beter voor dan de meeste andere landen. Vandaar dat sommige Occupy kampen in Nederland relatief gezien ook veel steun krijgen van werklozen (wat ook logisch is aangezien zij het hardst getroffen zijn en simpelweg meer tijd hebben haha) aantrekt.
Geen grap hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee maar ik betaal ze toch? Of valt jouw 'grapje' nu in het water??
Want jij bepaalt wat ze doen
[..]
En wat is de bron van die quote?quote:Ben je echt dom of doe je maar alsof (je doet het wel goed overigens). Het is jou nog niet bekend dat ze moeten zuiveren op het plein?? (ik heb het pas 5x gevraagd dus ik kan mij best voorstellen dat het je ontschoten is). Dus de een is meer dan de ander... en dat bij Occupy
[..]
Dit zeg ik niet. Het bestaat grotendeels uit werkelozen. Dit wordt wel ontkent door oa jou maar de beelden spreken voor zich, zelfs het door jouw aangedragen stuk zegt het.
Ik quote het nog even voor je:
[..]
Jouw artikel....je weet toch wel waar het vandaan komt neem ik aan??????quote:
Dat zeg ik ook niet, ik ken ook werkelozen die niets met Occupy hebben. Het ging er om dat het grote deel van Occupy Nederland bestaat uit werkelozen,..wederom...check je eigen geplaatste artikel.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:14 schreef heartz het volgende:
Nee ik zeg het weer. Als je werloos bent ben je niet per definitie een occupyer.
Uiteraard, dat is toch de bedoeling van Occupy.....een gesprek op gang brengen...??quote:Op woensdag 7 december 2011 10:14 schreef heartz het volgende:
Die mensen wekken kennelijk genoeg bij je op om hier op het topic toch mee te discussiëren.
Hey leuk...voor de derde keer op rij een buitenlandse fotoquote:
Foutje bedankt.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jouw artikel....je weet toch wel waar het vandaan komt neem ik aan??????
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik ken ook werkelozen die niets met Occupy hebben. Het ging er om dat het grote deel van Occupy Nederland bestaat uit werkelozen,..wederom...check je eigen geplaatste artikel.
[..]
Idd.quote:Uiteraard, dat is toch de bedoeling van Occupy.....een gesprek op gang brengen...??
quote:Deelnemers van Occupy Den Haag postten zaterdagmiddag 3 december bij de Egyptische ambassade in Scheveningen, uit protest tegen het voortdurende geweld van de militaire junta, en uit solidariteit met de Egyptische revolutie. In het filmpje een aantal van hun protestborden.
Niet alleen....wel grotendeels.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:26 schreef heartz het volgende:
Maar dat wil nog niet zeggen het alleen werkeloos tuig is, zoals hier vaak geroepen wordt.
Concreet; welke vraag?quote:
Ik hoop dat jij het langer volhoudt dan die andere pipo.quote:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-demonstranten.dhtmlquote:De radicaal-linkse Sloveense denker Slavoj Zizek, een van de bekendste levende filosofen, inspireert de Occupy-beweging van New York tot Amsterdam. Toch heeft hij een dubbel gevoel over de demonstranten, zo blijkt tijdens een wandeling naar het Beursplein.
Eigenlijk vindt hij ze maar vieze mensen. "Wil je echt naar de demonstranten op het Beursplein? Die stinken zo. Mijn eerste reactie is altijd: waar is de politie?"
Hij is in ieder geval eerlijk.... en dat terwijl hij 'links' is. Kun je nagaan hoe het zooitje overkomt op mensen die 'rechts' zijn ingesteld.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:31 schreef dadgad het volgende:
Zizek was gisteren in Amsterdam en Trouw heeft er een hoogst fatsoenlijk artikel over geschreven
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-demonstranten.dhtml
Dat mag jij vinden, ik vind dat iedereen mag vinden wat hij vind. Dus ik ookquote:Op woensdag 7 december 2011 10:33 schreef dadgad het volgende:
@Johhny,
Zit je hier nog steeds dezelfde opmerkingen te maken? Dat liberale gedachtegoed van jou is zo leeg vind ik zelf. Het ligt aan de zwakkeren. Het is hun eigen schuld. Het systeem is prima etc.
Tegenstrijdigheden horen wel bij Occupy.... tegen het kapitalisme maar willen wel van iedereen spullen en geld hebben. Tegen ongelijkheid, alleen is de een welkom en moet de ander oprotten. Geen geweld gebruiken, tenzij het nodig is.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:35 schreef dadgad het volgende:
@ johhny
Ach die man is volgens mij gewoon wat tegenstrijdig. Hij steunt de beweging in ieder geval volledig, lees het artikel maar eens goed door.
quote:Gooit u nu niet van alles op een grote hoop? Is dit niet allereerst een economische crisis, veroorzaakt door een losgeslagen financiële sector?
"Nee nee, het probleem reikt véél verder dan de financiële crisis. Ik haat dat opgeheven vingertje naar de 'inhalige' bankiers. Nee! Het probleem is niet de bankiers. Het probleem is: waarom werden de banken geprikkeld om te handelen zoals ze deden? Het antwoord: omdat dit de enige manier was om aan de expansiedrift, inherent aan het kapitalisme, te voldoen."
Ga je weer. Dus het zijn geen gewone werkelozen. Je benoemt ze werkloos tuig.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Niet alleen....wel grotendeels.
[..]
Alleen omdat ze geen werk hebben staan ze daar volgens jou?quote:Concreet; welke vraag?
[..]
Oh maar daar ben ik het mee eens. Ik beschrijf die parasieten als werkeloos tuig, merendeel is dat ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:39 schreef heartz het volgende:
[..]
Ga je weer. Dus het zijn geen gewone werkelozen. Je benoemt ze werkloos tuig.
Tja dan kan je ook wat zeggen over werkend tuig.
[..]
Nee niet alleen omdat ze geen werk hebben. Ook omdat ze het er niet mee eens zijn blijkbaar. Ergens niet mee eens zijn is makkelijk. Ik zie liever dat ze met een oplossing komen. Moet niet moeilijk zijn als je ziet hoeveel mensen er wereldwijd actief zijn met Occupy. Tussen die demonstranten zitten ook veel hoogopgeleiden (blijkbaar???). Gezamelijk zouden die toch wel wat moeten kunnen verzinnen toch??quote:Op woensdag 7 december 2011 10:39 schreef heartz het volgende:
Alleen omdat ze geen werk hebben staan ze daar volgens jou?
Ook hier haal ik even een stukje uit het artikel aan, gut?quote:Dat mag jij vinden, ik vind dat iedereen mag vinden wat hij vind. Dus ik ook
Overigens zeg ik nergens dat het systeem prima is dus waar je dat vandaan haalt. Tuurlijk kan het beter maar dat verbeteren gebeurt niet als je op een pleintje gaat kamperen.
Nogmaals,... laat ze iets oprichten waar ze iets mee kunnen doen. Een politieke partij. Dan krijg je ook inzicht in hoeveel mensen daadwerkelijk Occupy steunen. Alleen krijg je dan de dogreden 'dat Occupy geen politieke partij wil oprichten' want dat is niet volgens 'onze' regels. Afijn, dan leg je je dus bij voorbaat neer dat je niets zal kunnen veranderen.
Wat hij hier dus zegt (denk ik) en daar kan ik me wel in vinden is dat het tijd nodig heeft. Men heeft nu een platvorm gecreëerd om te discussiëren. Het is misschien wat inhalig van je om te verwachten dat men nu al een politieke partij opricht of iets dergelijks. Dat is ook niet reëel gezien de gecompliceerdheid van de situatie; totale ideologische doodgang, groot gebrek aan nieuwe ideeën etc.quote:In uw boek schrijft u over de Spaanse 'indignados', waarmee die beweging begon: 'Ze drukken een echte woede uit, maar zijn niet in staat deze om te zetten in een minimaal positief programma voor een sociaal-politieke verandering. Ze drukken de geest van revolte zonder revolutie uit.'
"Dat klopt. We moeten de beweging niet overschatten. Het belang ervan zit hem vooral in de negatie, de afwijzing van wat ze niet willen. Als ze verder gaan dan dat, komen ze met de meest naïeve nonsens op de proppen. Maar dat is niet erg. We zijn bezig de ruimte te scheppen om überhaupt na te denken over deze zaken, om er de taal voor te vinden."
Zijn dat geen drogredeneringen dan?quote:Tegenstrijdigheden horen wel bij Occupy.... tegen het kapitalisme maar willen wel van iedereen spullen en geld hebben. Tegen ongelijkheid, alleen is de een welkom en moet de ander oprotten. Geen geweld gebruiken, tenzij het nodig is.
Kortom....tegenstrijdigheden
Iedereen kan mij wel een luis in de pels vinden maar het enige wat ik doe is de vreemde dingen van Occupy aangrijpen, aanstippen en aantonen.... dat men zo heftig reageert toont indirect alleen maar aan dat zij blijkbaar ook Occupy niet kunnen begrijpen en dan net doen of ik dit allemaal verzin.
Gebruikt je in je browser een Add blocker?quote:Op woensdag 7 december 2011 10:54 schreef dadgad het volgende:
Ok er ging een quote mis. Ik gebruik Ubuntu(sturingsprogramma) en sindsdien zijn de opties nogal beperkt hier op FOK. Kan niet meer editten, moet alle codes zelf invoeren etc. Gaat nogal vaak mis dus. Excuses
Ten eerste....wie is Johhny?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:01 schreef dadgad het volgende:
@Johhny,
Heb je nou echt niets te melden of zit je hier alleen om antwoord te geven op zinnetjes die jouw interesse opwekken of nog net binnen de kaderen van je intellect vallen?
Aii val jij even door de mand. Je bent te dom om deze discussie te voeren.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat ik bedoel is dat je tegen kapitalisme bent...(op het malieveld wilden ze bijvoorbeeld geen macdonalds of coca cola want kapitalisme) maar wel geld en goederen wilt .... wel een bankrekening opent voor donaties etc. Dat is zo schijnheilig, niet te zuinig. Wel grappig maar dat is weer iets anders.
Dat is de oorzaak. Uitzondering voor forum.fok.nl instellenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:00 schreef dadgad het volgende:
@Jokkebrok,
Altijd. Kan niet zonder hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |