Kan je niet via TNT retourneren dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik baal echt van die tas, nu moet ik alsnog zo een stinkend dure voor hem gaan kopen.
20 euro weggegooid weer
quote:
Die van mij krijgen de honden vanavondquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Nee we moeten de laatste twee nog, Pagan had pcpech en Michelle had geen tijd.
Maar is niet erg, Q heeft toch al lopen spoileren, stinkhoer dat ze dr is
Echt, fuck je in je aars met aambeien hoorquote:
perianaal abces, schat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, fuck je in je aars met aambeien hoor
Dat dr maar een neger met een megadick flink in mag porrenquote:
Daar val ik niet onder.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dr maar een neger met een megadick flink in mag porren
Ik zal Mo ff zwart spuitenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dr maar een neger met een megadick flink in mag porren
beter dan dat jij je altijd wit spuitquote:
Heb je wel eens een negert met een Mini gezien dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Even geloofwaardig als het feit dat je een megadick zou hebben ja
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Even geloofwaardig als het feit dat je een megadick zou hebben ja
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb je wel eens een negert met een Mini gezien dan?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja, echt, truestory , twee van die hele coole brede negers zagen Michelle en ik es uit een gepimpte mini stappen, bij de snackbar
![]()
Met dikke dope speakers en hiphop muziek, we hebben zooooooooo gelachen toen
dat was een cooper, dat was nog voor de nieuwe mini's er waren, toen woonde ik nog in mn vorige huis , boven de snackbarquote:
Omgquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
dat was een cooper, dat was nog voor de nieuwe mini's er waren, toen woonde ik nog in mn vorige huis , boven de snackbar
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:51 schreef oh-oh het volgende:
was het ook nog gelijk psssssssst meisjes!
![]()
![]()
![]()
M'n logeehond ging ook uit d'r dak tegen de buurman met petquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh en als pup had ie ook een hekel aan mensen met petjes en/of cappuchonnen op!
Op zich niet gek, als je ooit een keer een flinke trap hebt gekregen van iemand met een capuchon op, dan onthoud je dat welquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:05 schreef Miniem het volgende:
Grappig wel dat honden mensen ook onderscheiden
Dat snap ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zich niet gek, als je ooit een keer een flinke trap hebt gekregen van iemand met een capuchon op, dan onthoud je dat welEen hond is niet achterlijk
Sjon wel hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zich niet gek, als je ooit een keer een flinke trap hebt gekregen van iemand met een capuchon op, dan onthoud je dat welEen hond is niet achterlijk
Ja zelfde verhaal toch, net als dat er mensen een hekel aan Turken hebben na 1 flinke aanvaring... Zolang die hond niet leuke mensen met een capuchon leert kennen dan blijft het zo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat snap ik
Maar ik bedoel dat ze dan tegen iedereen zo doen
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zelfde verhaal toch, net als dat er mensen een hekel aan Turken hebben na 1 flinke aanvaring... Zolang die hond niet leuke mensen met een capuchon leert kennen dan blijft het zo.
Wat een leuk setje is dat trouwensquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Sjon ging trouwens zooooooooo onmogelijk uit zijn plaat tegen die deense dog en haar nieuwe broertje tussen de middag, ik heb hem echt aan een oor opgetild en neergeslingerd, voor ie eindelijk normaal kon doen![]()
Die vrouw keek echt ff zo van![]()
En toen zei ze, heej, het werkt wel![]()
Wat leukquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:13 schreef oh-oh het volgende:
ze had gevraagd om de grootste hond die ze hadden
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:16 schreef oh-oh het volgende:
had ze drie van die blauwe doggen trouwens!
Ik ben echt benieuwd hoe ze bij elkaar slapen, als ze misschien tegen elkaar aan willen liggen. 8 joekels van poten bij elkaarquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja, hij is echt leuk, hij is net iets groter als de doggenteef, maar dat is geen hele erge joekel, voor een dog, Hannibal is veel groter.
Vroeger, toen ik haar net leerde kennen, had ze drie van die blauwe doggen trouwens!
Die honden worden helaas echt niet oud
Ik heb niet alle afleveringen gezien, misschien maar 4 ofzo, tot nu toe 3 blanke. Zag wel dat er afleveringen op de site staan, ga ik een keer kijkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja dat, dat is idd erg leuk vaak!
Tis altijd de negers vs de blanken
JAAAAAAAAAAAAAAAA die was leukquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag laatst die ep van die big momma met haar drie dochters, en die kregen een eettafel en een naaimachine en zo en naaicursus, ik was jaloers man
Dat is toch niet in de schoot geworpen juist, die mensen hebben toch hard gewerkt als ze aannemer zijn? Pa van Kelly waar Billy vandaan komt idem hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
Laatst was er een vrouw van in de veertig, die leek wel 60, zag er zó slecht uit... net een verslaafde, zonder overdrijven. En dat gezin ging bij een rijk aannemersgezin langs. Die vrouw had het niet meer dat die simpele jongen zo rijk was en zo plat Engels sprakGevalletje in-de-schoot-geworpen
Dat was ook niet leuk, tis alleen leuk als die mensen zelf rijk zijn en keihard gewerkt hebben. Nu was het Sjonnie met Anita met veel geld
Aso vs aso
Ja nou ik dacht wat nou, ik wil dat ook wel krijgen hoorquote:
Nee de ouders en grootouders hebben hard gewerkt, die jongen heeft niks hoeven doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is toch niet in de schoot geworpen juist, die mensen hebben toch hard gewerkt als ze aannemer zijn? Pa van Kelly waar Billy vandaan komt idem hoor
Ik ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou ik dacht wat nou, ik wil dat ook wel krijgen hoor![]()
Oh zo!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee de ouders en grootouders hebben hard gewerkt, die jongen heeft niks hoeven doen
Daar is niks mis mee, maar voor het programma vind ik het niet leuk zeg maar.
Het leuke is als de rijke mensen in het programma gewoon rustig en beschaafd zijn en niet familie kamper met veel geld
Dat weten ze vaak wel, omdat ze alles vanaf 0 hebben opgebouwd en nooit thuis zijn geweest.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh zo!
Nou, ik vind het juist wel mooi als die rijke mensen die niet beseffen wat alles waard is es met de neus op de feiten gedrukt worden.
Eet zequote:
Going Oat morn up north?quote:
Bosquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:30 schreef Ynske het volgende:
mijn fysio is hardhandig met masseren
heb enorme blauwe plekken op mn rug/schouders
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Niet gezien, ik keek alleen neer op zijn kruin, mini-schaap was hetquote:
Tis dat, Bos?quote:
Begint dat weer , ik ga zeker kijkenquote:
idd, hier ook net op tijd binnenquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Het is nog stikdonker en nu onweert het ook!
quote:
DUH!quote:
Ik ben nog nooit zonder hond op vakantie gegaan, dus hoe ze mij daar hebben gekregen weet ik ook niet, ineens zaten we in de bus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Alsof ik überhaupt zonder honden ingestapt was, gekkie
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zonder hond op vakantie gegaan, dus hoe ze mij daar hebben gekregen weet ik ook niet, ineens zaten we in de bus.![]()
Je kon vet goed zingen trouwens
Nee geen Pfaffertjesbus of tour, het deed vet lang qua rijden![]()
Dat muziekje weerquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:32 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Gingen we op Pfafftour??????????
Chico rules
Jaquote:
dat muziekjequote:Op donderdag 5 januari 2012 10:32 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Gingen we op Pfafftour??????????
Chico rules
Ik moet al lachen voordat ik iets gezien hebquote:
Chico heeft zich gisteren echt tot de nol toe volgevroten met frikandel en gehaktbal, Thessa en haar moeder waren als verrassing komen etenquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat muziekje weer![]()
En heeft Chico nog pasta gegeten gister?
En die Chesterfields
Oh niet gezien, nieuwe afleveringen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
Deze muziek moet je luisteren als je boos bent
oh-oh zag je dat de pfaffs vanaf de 9e 5 avonden per week komen? Ga je kijken?
Volgens mij compilaties... Volgens mij kijken ze zelf terug op oude dingen, of het zijn alleen maar de oude dingen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh niet gezien, nieuwe afleveringen?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:14 schreef Pagan het volgende:
Heerlijk in het zonnetje gewandeld met de honden, lekker uitwaaien. Zo te zien komt er wel meer regen aan.
Als het water hier nog 30 cm. stijgt staat het tot aan de voordeur.
En hoe laat mag dat dan zijn elken dag?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij compilaties... Volgens mij kijken ze zelf terug op oude dingen, of het zijn alleen maar de oude dingen.
19:55/20:00 geloof ik! Heb de reclame pas 1 keer gezien.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En hoe laat mag dat dan zijn elken dag?
Amai!
Waren dat frietjes van die ene leuke toko?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico heeft zich gisteren echt tot de nol toe volgevroten met frikandel en gehaktbal, Thessa en haar moeder waren als verrassing komen eten![]()
Dus er werd friet gehaald last minute, ze stonden Michelle en mij op te wachten toen we uitstapten. Michelle is de tweelingszus van de mama van Thessa.
Was gezellig dus!
En we gaan een sleepoverparty houden als Billy jarig is, komen Thessa en ma en hondjes logeren en gaan we leuke dingen doen![]()
Hier ook zon nuquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:14 schreef Pagan het volgende:
Heerlijk in het zonnetje gewandeld met de honden, lekker uitwaaien. Zo te zien komt er wel meer regen aan.
Tof, please keep reminding me!quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
19:55/20:00 geloof ik! Heb de reclame pas 1 keer gezien.
Ja, is het zo zonnig nog daar? En is dat heel hoog dan dat water, op die foto vind ik het wel meevallenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:20 schreef Pagan het volgende:
Gewoon, zo, maar dan voller en minder groen aan de bomen.
[ afbeelding ]
Nee, frietjes van frituur de kutkerel, gewoon bij ons, met de bus halen bij die superfriterie is niet te doenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waren dat frietjes van die ene leuke toko?
Wat gezellig
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Wel grappig, op FB reageerde Teuntje nog, die dacht dat ik hem kutkerel noemde geloof ik
Dit is een foto van internet van zomer 2006.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tof, please keep reminding me!
[..]
Ja, is het zo zonnig nog daar? En is dat heel hoog dan dat water, op die foto vind ik het wel meevallen
[..]
Nee, frietjes van frituur de kutkerel, gewoon bij ons, met de bus halen bij die superfriterie is niet te doenEn je kan daar niet binnen eten. Wel grappig, op FB reageerde Teuntje nog, die dacht dat ik hem kutkerel noemde geloof ik
En als het er over loopt, krijg je dan natte voeten?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ook zon nu![]()
Het water liep gister hier bij de kade tot het randje
Oh, ik heb daar geen software voor nodigquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dit is een foto van internet van zomer 2006.
Ik hen de camerasoftware nog niet geinstalleerd, dus kan heen foto's uploaden naar de PC
Voorlopig niet, mijn straat loopt half omhoog!quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
En als het er over loopt, krijg je dan natte voeten?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, ik heb daar geen software voor nodig
Da's wel handig. In beide gevallen dus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voorlopig niet, mijn straat loopt half omhoog!
Crosspostquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:56 schreef Qwea het volgende:
kut pearle. Kom ik daar voor janlul. Ja, sterfgeval. Ja, prima, mail dan af ofzo. FLikkers
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:14 schreef Pagan het volgende:
Oh ja daar zijn ze goed inquote:
Echt, hoerige kuthomo's. Ga je dan godverdomme helemaal door die semi storm heen.quote:
Zat je op de fiets dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt, hoerige kuthomo's. Ga je dan godverdomme helemaal door die semi storm heen.
Tuurlijk nietquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk nietgekkie. Ik ben lui
Maar het gaat om het idee
Het had gekund natuurlijk, jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Was je voor controle?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
De mensen die droog in de auto zitten gillen altijd het hardstquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het had gekund natuurlijk, ja
Ohhhquote:
Nee, voor een lichtmeting ofzo ivm nachtblindheidquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was je voor controle?
Ik ben echt geschrokken toen ik hier op Fok las dat mensen hun lenzen online kopen, de prijzen zijn absurd, gewoon 50% goedkoper dan bij Pearl bv
Heb je ook moeite met 's nachts rijden?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, voor een lichtmeting ofzo ivm nachtblindheid
jup. Ik kan heel slecht zien hoe de weg loopt. Bochten, afslag, ik mis ze allemaal of ik moet loeihard op de remquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je ook moeite met 's nachts rijden?
Ik ben echt nog meer scheel in het donker in de auto
Dat heb ik dus ook, hmm goed dat je het zegt. Ben benieuwd of Pearl daar bij mij ook dan eens naar kan kijken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
jup. Ik kan heel slecht zien hoe de weg loopt. Bochten, afslag, ik mis ze allemaal of ik moet loeihard op de rem
Hey Bosquote:
Paus zequote:Op donderdag 5 januari 2012 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Hai Bos!
Het is hier mooi opgeklaard voor de pauze, ideaal, totzo
Whaaaquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Buzzer aan je riem en er kan je niets meer overkomen!!
Ik was altijd fan van die hondquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whaaa
Ik moet ineens aan Inspector Gadget denken, ik speelde vroeger altijd Penny na, met zo'n horloge met schepje en knopjes
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:01 schreef Bos81 het volgende:
tatatatatata inspecor gadge tadatatda woehoo
O wat mooi bij julliequote:Op donderdag 5 januari 2012 11:20 schreef Pagan het volgende:
Gewoon, zo, maar dan voller en minder groen aan de bomen.
[ afbeelding ]
Ik woonde vroeger thuis in een tussenwoning en daar merkte ik er veel minder van dan nu in een hoekwoningquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:17 schreef Bos81 het volgende:
Klopt het eigenlijk dat je in een hoekhuis sneller last hebt van de wind? Dat ervaar ik volgens mij wel als ik dit nu vergelijk met vergelijkbaar weer toen ik nog gewoon in de midden van een straat woonde?
Hahahahaha ja ik zocht een leuke kattenkaart, maar ik vond deze te leuk, dus ik dacht dan maar zoquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:12 schreef indaha het volgende:
[..]
O wat mooi bij jullieen dank je wel voor jullie lieve kaartje.
![]()
Chicoen Oh-oh ook bedankt
voor je mooie boekenlegger en met een kat erop
het moet niet gekker worden
Okee. Dan ligt het dus niet aan mijquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger thuis in een tussenwoning en daar merkte ik er veel minder van dan nu in een hoekwoning
Ja dat is ook echt zo, ik zou geen hoekhuis willen hoor, is ook duurder met stokenquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Dan ligt het dus niet aan mij
Echt leuk, lekker apartquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahahahaha ja ik zocht een leuke kattenkaart, maar ik vond deze te leuk, dus ik dacht dan maar zo
Ik hoef die kosten gelukkig ook niet zelf te betalen. Lang leve de AWBZquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat is ook echt zo, ik zou geen hoekhuis willen hoor, is ook duurder met stoken
Ik stook nog steeds niet, het is nu gewoon altijd 19 graden bij mij thuisquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Echt leuk, lekker apart![]()
Wij wonen ook in een tussenwoning en het scheelt echt behoorlijk aan stookkosten idd
serieus? Ik heb de kachel al een poosje aan hoor. 16,5 hierquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik stook nog steeds niet, het is nu gewoon altijd 19 graden bij mij thuis
Mijn buren stoken denk ik aan 4 kanten of zo, en tis echt goed geisoleerd bij mij, het scheelt veel dat de flat aan 1 kant een dichte gallerij heeft denk ik ook.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
serieus? Ik heb de kachel al een poosje aan hoor. 16,5 hier
Kwart voor 8 melden en ik denk dat hij dan ook snel aan de beurt is,want vorige keer reden ze hem ook om half 9 al naar de OK.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Hoelaat moet ie morgen trouwens Indaha?
MPquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de kelder uit staan mesten, loop ik met 2 volle Komo zakken richting de vuilnis, kom ik gewoon geen meter vooruit met die wind
Ik heb nog een laptoptas die ik weg wil doen, ik ben ff aan het nadenken of ik hem op MP gooi (was rond de 40,- nieuw, 17" Lowepro) of dat ik hem hier weg geef.
Wens hem succes van me!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Kwart voor 8 melden en ik denk dat hij dan ook snel aan de beurt is,want vorige keer reden ze hem ook om half 9 al naar de OK.
Hah, die insekten, zo leukquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik had niks speciaals bij de kringloop trouwens, een kaasschaaf voor op kantoor omdat de mijnes wss een keer met een vlaaidoos is weggemikt, en wat plastick din's en insekten voor Thessa.
1.50 bij elkaar, dat dan weer wel
Volgens mij staan er 200 op MP en voor dat ene tientje winst geef ik hem dan liever weg eigenlijk, maar ik zal ff kijken of er nog iemand is die wat wilt biedenquote:
Die zijn wel echt tof ja, ze gaat ze ook geniaal vinden weet ik zeker!quote:
Groot gelijk, en je weet.....wequote:Op donderdag 5 januari 2012 13:52 schreef indaha het volgende:
Zo dadelijk komt de pedicure en straks de schoonouders op bezoek en dan gaat vanavond de bel uitwant dan wil ik nog even een rustige avond hebben .
Thanksquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wens hem succes van me!
Algehele narcose? Of ruggenprik?
Dank je wel, ook voor jullie kaartjequote:Op donderdag 5 januari 2012 15:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Groot gelijk, en je weet.....we![]()
Morgen gaat er ook even een wenskaars voor hem aan!
Ik hoop dat de ellende snel over is!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Thanks
Helemaal onder zeil ,lekker slapen
[..]
Dank je wel, ook voor jullie kaartje
Ja, het einde was idd "vreemd' te noemen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Pagan Strega, wat had Dexter trouwens echt een achterlijk einde zeg![]()
Spannend seizoen, maar erg erg rommelig vond ik het.
We hebben wel echt ongelooflijk genoten hoor, dus duizendmaal dank nogmaals, voor het sturen elke keer
Pletten die prinses!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaw Boe![]()
Oh ik maakte gisteren een leuke. De prinses lag te slapen en de Keizer lag er naast, en bewoog.
Ging de prinses grommen![]()
De keizer stond op en plof, bovenop de prinses![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben nog een uur zo liggen pitten hoor
Dan denk ik meteen aan wat andersquote:
omfgquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaw Boe![]()
Oh ik maakte gisteren een leuke. De prinses lag te slapen en de Keizer lag er naast, en bewoog.
Ging de prinses grommen![]()
De keizer stond op en plof, bovenop de prinses![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben nog een uur zo liggen pitten hoor
jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Chico doet dat altijd, ook bij Sjon.
Gek genoeg zit ie het vaakst op mij, wat zegt dat?
![]()
En je moet m es bezoek zien bespringen als ze binnenkomen, vraag maar aan Q, echt, meteen, plop, dr op
Jawel, eind van seizoen 6, echt, wat een crappy stom eindequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:
De prinses ligt er ook wel lekker schaamteloos bij he![]()
Oooooh, je bedoelde niet het einde-einde van Dexter? Ik dacht dat het helemaal de finale was, zeg maar.
Ja, maar ik dacht dat je het einde van de hele serie bedoelde... en je had nog wel donutsquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, eind van seizoen 6, echt, wat een crappy stom einde
Er komt voorlopig niks na , nieuw seizoen duurt nog eeuwenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat je het einde van de hele serie bedoelde... en je had nog wel donuts
Nee, ze zijn alweer een seizoen aan het opnemen volgens mij. Er komen iig nog twee seizoenen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:
De prinses ligt er ook wel lekker schaamteloos bij he![]()
Oooooh, je bedoelde niet het einde-einde van Dexter? Ik dacht dat het helemaal de finale was, zeg maar.
Mo vond ie echt geweldig he, meteen kroelen en blijven liggen en slapenquote:
Ik vond het echt jammer, ik had een duidelijker einde verwacht, en ik vind dat ie maar slordig en rommelig wordt die Dexquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, ze zijn alweer een seizoen aan het opnemen volgens mij. Er komen iig nog twee seizoenen.
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mo vond ie echt geweldig he, meteen kroelen en blijven liggen en slapen![]()
Kees hoert echt ja. De teringquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Chico is zo stoer omdat ie zich niet uitslooft.
Kees en Sjon lopen echt te hoeren en te sloven, Chico doet gewoon pomtiedom alsof ie altijd op jouw wildvreemde schoot lag te slapen![]()
Billy kijkt wat meer de kat uit de boom.
Maar die is buiten dan wel weer heel enthousiast tegen vreemden gek genoeg
Ik vind dat echt zoo annoying dat geslet van dat beestquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kees hoert echt ja. De teringMaar zooo schattig
ach, ik vond het wel wat hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zoo annoying dat geslet van dat beest
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:38 schreef Qwea het volgende:
jeeeezus, die dikke snurkt weer als een fucking bootwerker
Nee, nee, dat komt straks als hij echt diep weg is. Dit is echt loeihard snurken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Loeit hij dan ook een beetje huilerig?
omgquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:45 schreef Strega het volgende:
Tashi hier die snurkt en snort zo hardDe muziek moet geregeld harder...
Ja, ik ga maar weer ff verder met m'n keuken.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:45 schreef Strega het volgende:
Tashi hier die snurkt en snort zo hardDe muziek moet geregeld harder...
quote:
Neeeeheeeeee das Kundunquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Was Tashi de shar-pei bij jullie Strega? Ik twijfel even
Oh jaquote:
Nee onze Franse Bull.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Was Tashi de shar-pei bij jullie Strega? Ik twijfel even
Bosquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb opeens de reuk van honden in mijn hoofd, terwijl ik Sjefke sinds zondag niet meer heb gezien
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahw *aait*quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja, ik werk wat langer door vandaag, die eindemaand moet maar ff af
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:33 schreef Miniem het volgende:
Mijn toetsenbord uit China binnen![]()
Was 1 januari verzonden, dus lekker snel.
Gelijk ingebouwd en hij werkt uitstekend
Mooie prijsquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:56 schreef Miniem het volgende:
Jawas nog wel ff een werkje om in te bouwen.
Maar goed gelukt.![]()
Uiteindelijk maar 15 euro gekost dit grapje
Uit China laten komenquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:40 schreef Miniem het volgende:
![]()
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
[..]
[ afbeelding ]
Boven ingebouwd.
Onder de oude versleten waarvan de R het niet deed.
Jaaa, dat moest haast welquote:
Leuk Bos! Ben wel benieuwd wat ze allemaal bedacht hebben aan receptjesquote:
Helaas maar 1 echt vega gerecht. Maar je kan natuurlijk dingen anders doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk Bos! Ben wel benieuwd wat ze allemaal bedacht hebben aan receptjes
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helaas maar 1 echt vega gerecht. Maar je kan natuurlijk dingen anders doen.
Yay!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:58 schreef oh-oh het volgende:
Zo, overgewerkt, einde maand is af
En de boodschappen zijn ook binnen
Ik kan er natuurlijk altijd eentje uitwerken en opsturenquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:01 schreef oh-oh het volgende:
ik ben juist heel benieuwd naar die vis en schaaldiergerechten !
Dat mag zeer zekerquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan er natuurlijk altijd eentje uitwerken en opsturen
Ik ben al weken niet meer naar de markt geweest, iets zegt me dat het morgen ook weer geen marktdag gaat zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yay!![]()
Ik wil morgen eigenlijk ff naar de markt, toch eens wat vaker proberen te gaan, maar met die stortbuien en hoerawinden wacht ik eerst even hoe het morgen is
Dat vind ik niet echt heel geil of zo!quote:
wtf, niet?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt heel geil of zo!
Jij glijdt er van van je bank weer?quote:
Laat me raden... Glee?quote:
Ja nee, dit motiveert niet echt, gewoon roepen dat het de moeite waaaaaaaaaard isquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben al weken niet meer naar de markt geweest, iets zegt me dat het morgen ook weer geen marktdag gaat zijn
geen idee, kwam hem tegen in een topicquote:
Oude lul, next!quote:
Oh, was je niet eens aant vingeren?quote:
Jee, ben jij een pedo of wat?quote:
Ik val op ouwe lullen!quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nee, dit motiveert niet echt, gewoon roepen dat het de moeite waaaaaaaaaard is![]()
Die mandarijnen van vorige week, nohhhhhhh, ik stap gewoon op de fiets door die rukwinden, ik moet ze hebben!![]()
quote:
Mijn vader is weduwnaar, heeft en baard en ik wil een stiefmoeder..quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn vader is weduwnaar, heeft en baard en ik wil een stiefmoeder..
True. Ik zit fout, het is idd niet de leeftijd, maar gewoon zo'n slappe lul uitstraling of iets anders.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar je noemt deze oud, mn baas ziet dr wel ouder uit
Leunend in een stoel tijdens een interview doet het ook best goed!quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar dan ook weer niet op een foto , die moet je dr bij zien moven he
Sjefkequote:Op donderdag 5 januari 2012 21:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Oh en Q, hij heeft echt een megaschetighondje ook nog
Bosquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn vader is weduwnaar, heeft en baard en ik wil een stiefmoeder..
Who caresquote:
Ja neequote:
Geeeeen idee welkquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:48 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, welke?
Ik ga denk ik meedoen, ik heb seizoen 1 al eeuwen niet gekeken
Hele serie ook?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooh, daar wil ik toevallig net mee beginnen, met die box!
Waargaatutoverdan?quote:
Die eerste film was heel goed vond ik, die tweede, ach, ik was al lang blij om ze weer es samen te zienquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb vroeger wel vaak naar Fox en Dana gekeken. Maar na het zien van de film was de liede wel bekoeld
Jep, nooit iets van gezien echt. Tijdje geleden wel begonnen met seizoen 1 uit de box, maar toen kwam er steeds iets tussen, dus maar weer vanaf 1 beginnen. Ik vond seizoen 1 al geweldig, dus dat belooft veel goeds!quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hele serie ook?
Beste serie ooit![]()
Maar vanaf seizoen 3 vind ik het echt echt tof.
Op zich was de film niet slecht, maar ik hoefde er niet meer naar te kijkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die eerste film was heel goed vond ik, die tweede, ach, ik was al lang blij om ze weer es samen te zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |