Dan pas? For fuck sake.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:49 schreef allesbeterweter het volgende:
21-12-2012 moeten velen nog even zoeken waar het over gaat?
Denk je dat er eentje blaasproblemen heeft?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Staat je schutting nog Q?
Ik ging vanmorgen naar de HA en regende en waaide flink dus ik dacht ik zet de tussendeur vast open dan kan ik zo met Ean in de mc doorlopen. En in die 3min dat het duurde om Ean in de mc te leggen en mijn tas te pakken heeft er daar dus een kat geplast. Ik was not amused en heb het meteen schoon gemaakt beter had ik wat opgezogen met een spuitje om te laten checken bij de DA. En ik weet dus niet wie van de 3 het geweest is.
water of een plassend huisdier?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier ook een kleine watersnoodramp binnenshuis
En het allerstomste (en domste, want het is natuurlijk niet slim van mezelf) is dat ik gister een stapeltje kaarten heb geschreven en op mijn bureaukastje klaargelegd voor verzending: helemaal doorweekt
Lekkage. Heel veel lekkage.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
water of een plassend huisdier?
Dat is wel flink balen zeg.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lekkage. Heel veel lekkage.
En het moet droog en windvrij zijn om het op te kunnen lossen. Ik zie het nog even niet gebeuren
Je kon toch niet weten dat het zou lekken? Of wel?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier ook een kleine watersnoodramp binnenshuis
En het allerstomste (en domste, want het is natuurlijk niet slim van mezelf) is dat ik gister een stapeltje kaarten heb geschreven en op mijn bureaukastje klaargelegd voor verzending: helemaal doorweekt
Die staan er ook, maar het is precies langs de rand van het kozijn. Op zich is het redelijk makkelijk op te lossen, maar niet met deze weersomstandigheden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is wel flink balen zeg.
Bakjes neerzetten dan maar.
En straks heel goed laten drogen want vocht is zo moeilijk uit je huis te krijgen.
Nou, het lekte al wel, dus ik had wel kunnen vermoeden dat het 'bereik' steeds groter zou wordenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je kon toch niet weten dat het zou lekken? Of wel?
Oh bah, geen reservepillen meegekregen zeker?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Blegh ik weet niet wat voor ab kuur ik gekregen heb van de HA maar ik heb echt buikpijn van die pil en ben kots misselijk ervan. Het is wel de bedoeling dat ik hem binnenhoud natuurlijk.
Luchtweg infectie en al vanaf begin dec snotverkouden en aan het hoesten. Toen al een kuur gekregen maar die is niet echt aangeslagen.quote:
Oh, dat valt inderdaad mee danquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:26 schreef Greys het volgende:
Nou dat rijden viel reuze mee, alleen op de Moerdijk een beetje woei
He bah, dan zou ik toch de dokter maar even bellen voor een extra pilquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Het zijn er maar 3 erg korte kuur dus.
Ik kan heel goed spugen tegenhouden maar dan ben ik wel echt de hele dag beroerd en ik ga vanmiddag nog naar een vriendin.
En lekkages ik haat ze. Wij hebben dat in onze vorige huis ook heel veel gehad. Daarom is die laatst niet afgefikt natuurlijk dat was nog steeds zeiknat van binnen.
Nou, dat is helemaal niet gezegd hoor. We weten wat dit is en hoe we het op kunnen lossen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar je gaat het niet kopen denk ik
Het was een gunstige prijs (zeker toen de markt zo gruwelijk overspannen was dat simpele flatjes voor 2 ton weg gingen- nu staan er weer een aantal te koop voor rond de 140000 in hetzelfde complex), maar nu de prijzen best wel instorten, wordt dat elke keer een beetje minder natuurlijk. Het is nu nog steeds niet te veel, maar dat moment kan wel komen. Omdat je ook weet dat alles hier moet; afgezien van de bouwkundige staat, die gewoon goed is, is alles op en versleten. Ik hou er rekening mee dat -gezien de ontwikkelingen op de markt- je misschien wel een huis voor het leven koopt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is en blijft een gok wat je doet.
Is het een zeer gunstige vraagprijs kun je er van maken wat je wilt.
Wij zitten ook in dubio kopen of blijven huren. Ik vind de prijzen hier nog best hoog want de meeste mensen moeten wel een bepaald bedrag voor hun huis krijgen anders gaan ze failliet. In ieder geval dat denk ik.
Op de moerdijk doet t toch altijd woei. Tenminste toen ik vroeger naar mn werk moest over de moerdijk wel :-Pquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:26 schreef Greys het volgende:
Nou dat rijden viel reuze mee, alleen op de Moerdijk een beetje woei
Wij wonen allebei al ons hele leven hier en ik zie ons niet zomaar verkassen. Stations, middelbare scholen, ook dat is hier geweldig geregeld. En ik vind het makkelijk gezegd, lekker laten fietsen, maar ik was toch wel heel blij dat ik als middelbare scholier geen uren reistijd per dag had, dus ik kan me goed voorstellen dat dat enorm meeweegt bij een eventuele beslissing.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Daar zijn wij ons ook van bewust.
En de vraag is willen wij hier blijven wonen. (gemeente).
We wonen op zich schitterend heerlijk rustig en veel groen maar ik mis wel een station en middelbareschool vooral voor ean later.
Ik hoefde alleen de straat maar uit. De school begon om 08:10 en ik vertrok om 08:00 en was dan nog op tijd inclusief fiets wegzetten jas in kluisje stoppen ed.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:50 schreef Croli het volgende:
lekker laten fietsen naar de dichtstbijzijnde. Moest ik vroeger ook, zelfs nog met een pontje naar de overkant
joh, dan is ze minstens 12 en al groot. tegen die tijd zou ze dat aan moeten kunnen als alles goed gaat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Daar zijn wij ons ook van bewust.
En de vraag is willen wij hier blijven wonen. (gemeente).
We wonen op zich schitterend heerlijk rustig en veel groen maar ik mis wel een station en middelbareschool vooral voor ean later.
Ja, dat had ik dus ook, heerlijk! Ik zou dat mijn kinderen ook wel heel graag gunnen. Hoe leuk en vrij je ook woont in een dorp op "fietsafstand" (al vind ik het wel komisch, want de meeste volwassenen pakken voor 5 minuten al de auto en vinden dat kinderen in de groei makkelijk twee uur moeten kunnen fietsenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik hoefde alleen de straat maar uit. De school begon om 08:10 en ik vertrok om 08:00 en was dan nog op tijd inclusief fiets wegzetten jas in kluisje stoppen ed.
Ongesteld ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |