Dan pas? For fuck sake.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:49 schreef allesbeterweter het volgende:
21-12-2012 moeten velen nog even zoeken waar het over gaat?
Denk je dat er eentje blaasproblemen heeft?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Staat je schutting nog Q?
Ik ging vanmorgen naar de HA en regende en waaide flink dus ik dacht ik zet de tussendeur vast open dan kan ik zo met Ean in de mc doorlopen. En in die 3min dat het duurde om Ean in de mc te leggen en mijn tas te pakken heeft er daar dus een kat geplast. Ik was not amused en heb het meteen schoon gemaakt beter had ik wat opgezogen met een spuitje om te laten checken bij de DA. En ik weet dus niet wie van de 3 het geweest is.
water of een plassend huisdier?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier ook een kleine watersnoodramp binnenshuis
En het allerstomste (en domste, want het is natuurlijk niet slim van mezelf) is dat ik gister een stapeltje kaarten heb geschreven en op mijn bureaukastje klaargelegd voor verzending: helemaal doorweekt
Lekkage. Heel veel lekkage.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
water of een plassend huisdier?
Dat is wel flink balen zeg.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lekkage. Heel veel lekkage.
En het moet droog en windvrij zijn om het op te kunnen lossen. Ik zie het nog even niet gebeuren
Je kon toch niet weten dat het zou lekken? Of wel?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier ook een kleine watersnoodramp binnenshuis
En het allerstomste (en domste, want het is natuurlijk niet slim van mezelf) is dat ik gister een stapeltje kaarten heb geschreven en op mijn bureaukastje klaargelegd voor verzending: helemaal doorweekt
Die staan er ook, maar het is precies langs de rand van het kozijn. Op zich is het redelijk makkelijk op te lossen, maar niet met deze weersomstandigheden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is wel flink balen zeg.
Bakjes neerzetten dan maar.
En straks heel goed laten drogen want vocht is zo moeilijk uit je huis te krijgen.
Nou, het lekte al wel, dus ik had wel kunnen vermoeden dat het 'bereik' steeds groter zou wordenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je kon toch niet weten dat het zou lekken? Of wel?
Oh bah, geen reservepillen meegekregen zeker?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Blegh ik weet niet wat voor ab kuur ik gekregen heb van de HA maar ik heb echt buikpijn van die pil en ben kots misselijk ervan. Het is wel de bedoeling dat ik hem binnenhoud natuurlijk.
Luchtweg infectie en al vanaf begin dec snotverkouden en aan het hoesten. Toen al een kuur gekregen maar die is niet echt aangeslagen.quote:
Oh, dat valt inderdaad mee danquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:26 schreef Greys het volgende:
Nou dat rijden viel reuze mee, alleen op de Moerdijk een beetje woei
He bah, dan zou ik toch de dokter maar even bellen voor een extra pilquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Het zijn er maar 3 erg korte kuur dus.
Ik kan heel goed spugen tegenhouden maar dan ben ik wel echt de hele dag beroerd en ik ga vanmiddag nog naar een vriendin.
En lekkages ik haat ze. Wij hebben dat in onze vorige huis ook heel veel gehad. Daarom is die laatst niet afgefikt natuurlijk dat was nog steeds zeiknat van binnen.
Nou, dat is helemaal niet gezegd hoor. We weten wat dit is en hoe we het op kunnen lossen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar je gaat het niet kopen denk ik
Het was een gunstige prijs (zeker toen de markt zo gruwelijk overspannen was dat simpele flatjes voor 2 ton weg gingen- nu staan er weer een aantal te koop voor rond de 140000 in hetzelfde complex), maar nu de prijzen best wel instorten, wordt dat elke keer een beetje minder natuurlijk. Het is nu nog steeds niet te veel, maar dat moment kan wel komen. Omdat je ook weet dat alles hier moet; afgezien van de bouwkundige staat, die gewoon goed is, is alles op en versleten. Ik hou er rekening mee dat -gezien de ontwikkelingen op de markt- je misschien wel een huis voor het leven koopt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is en blijft een gok wat je doet.
Is het een zeer gunstige vraagprijs kun je er van maken wat je wilt.
Wij zitten ook in dubio kopen of blijven huren. Ik vind de prijzen hier nog best hoog want de meeste mensen moeten wel een bepaald bedrag voor hun huis krijgen anders gaan ze failliet. In ieder geval dat denk ik.
Op de moerdijk doet t toch altijd woei. Tenminste toen ik vroeger naar mn werk moest over de moerdijk wel :-Pquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:26 schreef Greys het volgende:
Nou dat rijden viel reuze mee, alleen op de Moerdijk een beetje woei
Wij wonen allebei al ons hele leven hier en ik zie ons niet zomaar verkassen. Stations, middelbare scholen, ook dat is hier geweldig geregeld. En ik vind het makkelijk gezegd, lekker laten fietsen, maar ik was toch wel heel blij dat ik als middelbare scholier geen uren reistijd per dag had, dus ik kan me goed voorstellen dat dat enorm meeweegt bij een eventuele beslissing.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Daar zijn wij ons ook van bewust.
En de vraag is willen wij hier blijven wonen. (gemeente).
We wonen op zich schitterend heerlijk rustig en veel groen maar ik mis wel een station en middelbareschool vooral voor ean later.
Ik hoefde alleen de straat maar uit. De school begon om 08:10 en ik vertrok om 08:00 en was dan nog op tijd inclusief fiets wegzetten jas in kluisje stoppen ed.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:50 schreef Croli het volgende:
lekker laten fietsen naar de dichtstbijzijnde. Moest ik vroeger ook, zelfs nog met een pontje naar de overkant
joh, dan is ze minstens 12 en al groot. tegen die tijd zou ze dat aan moeten kunnen als alles goed gaat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Daar zijn wij ons ook van bewust.
En de vraag is willen wij hier blijven wonen. (gemeente).
We wonen op zich schitterend heerlijk rustig en veel groen maar ik mis wel een station en middelbareschool vooral voor ean later.
Ja, dat had ik dus ook, heerlijk! Ik zou dat mijn kinderen ook wel heel graag gunnen. Hoe leuk en vrij je ook woont in een dorp op "fietsafstand" (al vind ik het wel komisch, want de meeste volwassenen pakken voor 5 minuten al de auto en vinden dat kinderen in de groei makkelijk twee uur moeten kunnen fietsenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik hoefde alleen de straat maar uit. De school begon om 08:10 en ik vertrok om 08:00 en was dan nog op tijd inclusief fiets wegzetten jas in kluisje stoppen ed.
Ongesteld ofzo?quote:
Goeiequote:
Ik krijg een roesje. Ik heb sowieso dikke littekens in mijn keel en ga al spugen als ik een lepel iets te ver door duw bijv.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:02 schreef Oognip het volgende:
F_r, ik weet nog niet of ik zonder verdoving doe hoorIk denk dat ik het zonder ga proberen en als het niet gaat dan keelverdoving.
ooh! Mooi! Naar je eigen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vanmiddag naar de DA. Gaat hij leuk vinden.. niet
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bierquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goeie
f_r, waar woon je nu dan?
E: ik moest 5.5 km naar school fietsen en deed daar 20 minuten over als ik niet treuzelde, dus dat is prima te doen.
Het is pompen of verzuipen da's de enige manierquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier
Ja, hoop erg op die zalf dan heeft hij er niet meer zo'n last van.quote:
Gewoon vragen naar hydrocortiderm en een injectie + AB kuurtjequote:Op donderdag 5 januari 2012 12:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja, hoop erg op die zalf dan heeft hij er niet meer zo'n last van.
om de juiste koers te varen met de wind in onze rug! Geniet met volle teugen deze tijd komt nooit meer terug! Jalaaaaajalalalalajaaaalaaaaaajalalalaquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is pompen of verzuipen da's de enige manier
De zakt die ik de vorige x had zat al AB in.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon vragen naar hydrocortiderm en een injectie + AB kuurtje
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
om de juiste koers te varen met de wind in onze rug! Geniet met volle teugen deze tijd komt nooit meer terug! Jalaaaaajalalalalajaaaalaaaaaajalalala
[..]
om de juiste koers te varen met de wind in onze rug! Geniet met volle teugen deze tijd komt nooit meer terug! Jalaaaaajalalalalajaaaalaaaaaajalalala
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:10 schreef Muis006 het volgende:
Om de juiste koers te varen met de wind in onze rug, geniet met volle tugen want die tijd komt nooit meer terug
La la la la la la la la
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:10 schreef Muis006 het volgende:
Om de juiste koers te varen met de wind in onze rug, geniet met volle tugen want die tijd komt nooit meer terug
La la la la la la la la
[..]
fucking maandag om half 4quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:11 schreef Muis006 het volgende:
Hee maar Q, wanneer mag je nu naar pearle dan?
En gewoon naar een ander?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
fucking maandag om half 4![]()
Domme hoeren.
Hja maar dan zit je niet bij onsquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
fucking maandag om half 4![]()
Domme hoeren.
Maar laat dat je er niet van weerhouden om kaarten te kopen hoor! Als ik mee ga en ze zijn op scoor ik ze wel elders
Ooh for fuck sake jaquote:
Specsavers of hans anders. No sjenk joequote:
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh for fuck sake jahet gaat via nrs he?
Het huis?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Specsavers of hans anders. No sjenk joe
Koop maar gewoonquote:
nah, ik zit bij pearle en dat is opzich wel een goeie. Alhoewel ik het allerliefst naar fielmann ga, maar die hebben ze hier nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het huis?
Die vind ik persoonlijk erg fijn.
Nou okeequote:Op donderdag 5 januari 2012 12:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Koop maar gewoonGa ik een andere keer wel heen
Doen we gewoon volgend jaar! Dan heb ik vast wel een bril enzo
quote:
Pearle.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
nah, ik zit bij pearle en dat is opzich wel een goeie. Alhoewel ik het allerliefst naar fielmann ga, maar die hebben ze hier niet
Ah oké ja ik las net moerdijk. Maar in Hoeven zit een vrij rustige het huis vandaar.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
nah, ik zit bij pearle en dat is opzich wel een goeie. Alhoewel ik het allerliefst naar fielmann ga, maar die hebben ze hier niet
Aight?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pearle.Daar heft mijn moeder ooit nog bijna een medewerker over de toonbank getrokken. Mij zie je er niet meer.
Wij wachten ook een jaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]niet bitchen, ik zie je ws sowieso in Juni
Dank je welquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
@rewimo, gefeliciteerd! Maak er een fijne dag van!
Ik heb me per ongeluk verslapen, want had hoofdpijn en wou nog eventjes een halfuurtje liggen. Mijn wekker is dus niet gegaan, en nu moet ik me weer douchen aankleden en brood kopen/eten voor 1 uurIk eet wel yoghurt en fruit ofzo, want dat brood halen red ik nooit meer.
Nou ja, ik heb hier zitten :quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pearle.Daar heft mijn moeder ooit nog bijna een medewerker over de toonbank getrokken. Mij zie je er niet meer.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wij wachten ook een jaar
We hebben hem toch al 3x gezien
Kunnen we volgend jaar samen gaan
http://www.facebook.com/settings?tab=notificationsquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:23 schreef Oognip het volgende:
Weet iemand hier of je bij facebook ook uit kan zetten dat als je op een foto of iets gereageerd hebt, je geen bericht meer krijgt dat nog 100 mensen gereageerd hebben?ik vind dat zo irritant.
coolquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/settings?tab=notifications
Weet ikquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]maar je hoeft van mij niet te wachten hoor!
![]()
Volgend jaar samen
Er is nooit guus overkillquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet ikmaar ik wil volgend jaar met jou en anders is het een beetje Guus overkill.
Je kunt het ook bij ieder bericht instellen. Bovenaan het bericht komt er dan te staan van dit bericht niet meer volgen. Kun je aanklikkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:23 schreef Oognip het volgende:
Weet iemand hier of je bij facebook ook uit kan zetten dat als je op een foto of iets gereageerd hebt, je geen bericht meer krijgt dat nog 100 mensen gereageerd hebben?ik vind dat zo irritant.
Ow, nou de Pearl hier mat mij twee glazen op sterkte aan terwijl we er maar eentje wilden. En toen we daarmee terugkwamen vond de medewerker het een beetje onzin dat we daarover klaagden. En dat raakte een gevoelige snaar bij mijn mamma want dan kom je aan haar meisje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb hier zitten :
Hans anders : Die weten nergens wat van. Wilde mijn glazen laten slijpen, kon niet, pearle deed het zonder moeite
Specsavers : 3x een bril gehaald, tot 3x!!! toe de verkeerde sterkte
Faber optiek : Pleuris duur
Eyewish : Pleuris duur en enorm zo niet klantvriendelijk
Meester reenders : Duurder dan pleuris duur
Pearle heb ik echt nooit klachten mee. Ze hebben me toen een verkeerde kleur glas voor mijn zonnebril geleverd, kreeg de oude glazen mee (dat zijn die glazen die hans anders niet kon slijpen voor in mijn strand zonnebril) en ze hebben nieuwe glazen besteld.
Alleen een beetje belachelijk dat ze niet afmailen. Dus dat zal ik Maandag wel ff aankaarten bij de filiaalleider
Dat dacht ik al, maar bij dit bericht staat het nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je kunt het ook bij ieder bericht instellen. Bovenaan het bericht komt er dan te staan van dit bericht niet meer volgen. Kun je aanklikken
Daar ben je nou rijkelijk te laat meequote:Op donderdag 5 januari 2012 12:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Moet ik iemand komen redden?
Je hebt je foon mee kunnen evacueren?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar ben je nou rijkelijk te laat mee
En ik wilde nog wel aanbieden om te komen troosten met ben & jerry'squote:Op donderdag 5 januari 2012 12:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar ben je nou rijkelijk te laat mee
ik doe je even mijn adres PM'enquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:36 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En ik wilde nog wel aanbieden om te komen troosten met ben & jerry's
like duh. En mijn macbook, en mediaplayerquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt je foon mee kunnen evacueren?
heb je het bericht geopend? Want gewoon in je timeline zeg maar staat dat er idd niet bijquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar bij dit bericht staat het niet
Ik heb hem geopend en weet ook waar het moet staan, want bij anderen staat het ook, maar bij dit bericht niet. Nou ja jammer danquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
heb je het bericht geopend? Want gewoon in je timeline zeg maar staat dat er idd niet bij
Lollers.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:44 schreef tombolafan het volgende:
pauze
Ik ga naar een afscheidsshow van ATWT![]()
Vage bedoeling .. maarja het blijft FB natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb hem geopend en weet ook waar het moet staan, want bij anderen staat het ook, maar bij dit bericht niet. Nou ja jammer dan
WHY?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:44 schreef tombolafan het volgende:
pauze
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kluisstraat 2 in Boekel woont ze.
Er zitten daar wel meer tenenkrommende figuren...quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat ene vrouwke van 24 kitchen is echt heel slecht. van het programma the taste of cooking ofzo?
Die 2 vrouwtjes, die altijd zo aan het kissenbissen zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Er zitten daar wel meer tenenkrommende figuren...
Zo dat gaat lekker daar. Nog geen zandzakken?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:08 schreef Greys het volgende:
De kade in het centrum van Dordrecht
[ afbeelding ]
Dat trapje is nu wat overbodig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:08 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:08 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel water, dan is dadelijk alles opgezwolle.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:14 schreef Croli het volgende:
oeh volgens buienrader komt er straks rond half 3 een fikse bui over zwolle heen. Sowieso gaat alles die richting op... leuk!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zoveel water, dan is dadelijk alles opgezwolle.
Lekker hoor.. relaxsse!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:19 schreef Croli het volgende:
Nog wel... wie weet wat er nog komt in de namiddag/avond.
Anyways, ik duik de relax-stoel in met het nieuwste boek van Stephen King, maar 879 bladzijdes....
Ik keek dat echt vroeger ALTIJD. Ergens rond 2006 heb ik het ook nog gekeken... toen zapte ik laatst langsquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:44 schreef tombolafan het volgende:
pauze
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:08 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Wouw!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:08 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ah das echt sneu.. het is ook echt heftig het weer. Ben blij dat ik nu niet op Texel zit net als vorig jaar.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:30 schreef Qwea het volgende:
https://twitter.com/#!/JaroenC/status/154867908143624193
aaahw
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:30 schreef Qwea het volgende:
https://twitter.com/#!/JaroenC/status/154867908143624193
aaahw
Haaaijquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:32 schreef sararaats het volgende:
Iedereen in Nederland en de rest van de wereld
nou ja, dat zeg ik, zo boeiend is het hier nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah das echt sneu.. het is ook echt heftig het weer. Ben blij dat ik nu niet op Texel zit net als vorig jaar.
isse ing storingquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:30 schreef Rewimo het volgende:
Waaien SMS-jes ook weg? Ik krijg ze maar niet binnen van de ING
Ze erkennen hun fout en zo? Anders zit je straks zonder aanvullende verzekeringquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:35 schreef Rewimo het volgende:
Echt waar? Sjit. Stomme zorgverzekering blijkt al sinds oktober niet afgeschreven te hebben, nu moet ik dus in 1x 4 maanden betalen want ze kunnen pas per feb weer een automatische incasso invoeren
Maar zonder tancode kan ik het niet overmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |