Kan je niet via TNT retourneren dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik baal echt van die tas, nu moet ik alsnog zo een stinkend dure voor hem gaan kopen.
20 euro weggegooid weer
quote:
Die van mij krijgen de honden vanavondquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Nee we moeten de laatste twee nog, Pagan had pcpech en Michelle had geen tijd.
Maar is niet erg, Q heeft toch al lopen spoileren, stinkhoer dat ze dr is
Echt, fuck je in je aars met aambeien hoorquote:
perianaal abces, schat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, fuck je in je aars met aambeien hoor
Dat dr maar een neger met een megadick flink in mag porrenquote:
Daar val ik niet onder.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dr maar een neger met een megadick flink in mag porren
Ik zal Mo ff zwart spuitenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dr maar een neger met een megadick flink in mag porren
beter dan dat jij je altijd wit spuitquote:
Heb je wel eens een negert met een Mini gezien dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Even geloofwaardig als het feit dat je een megadick zou hebben ja
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Even geloofwaardig als het feit dat je een megadick zou hebben ja
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb je wel eens een negert met een Mini gezien dan?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja, echt, truestory , twee van die hele coole brede negers zagen Michelle en ik es uit een gepimpte mini stappen, bij de snackbar
![]()
Met dikke dope speakers en hiphop muziek, we hebben zooooooooo gelachen toen
dat was een cooper, dat was nog voor de nieuwe mini's er waren, toen woonde ik nog in mn vorige huis , boven de snackbarquote:
Omgquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
dat was een cooper, dat was nog voor de nieuwe mini's er waren, toen woonde ik nog in mn vorige huis , boven de snackbar
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:51 schreef oh-oh het volgende:
was het ook nog gelijk psssssssst meisjes!
![]()
![]()
![]()
M'n logeehond ging ook uit d'r dak tegen de buurman met petquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh en als pup had ie ook een hekel aan mensen met petjes en/of cappuchonnen op!
Op zich niet gek, als je ooit een keer een flinke trap hebt gekregen van iemand met een capuchon op, dan onthoud je dat welquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:05 schreef Miniem het volgende:
Grappig wel dat honden mensen ook onderscheiden
Dat snap ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zich niet gek, als je ooit een keer een flinke trap hebt gekregen van iemand met een capuchon op, dan onthoud je dat welEen hond is niet achterlijk
Sjon wel hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zich niet gek, als je ooit een keer een flinke trap hebt gekregen van iemand met een capuchon op, dan onthoud je dat welEen hond is niet achterlijk
Ja zelfde verhaal toch, net als dat er mensen een hekel aan Turken hebben na 1 flinke aanvaring... Zolang die hond niet leuke mensen met een capuchon leert kennen dan blijft het zo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat snap ik
Maar ik bedoel dat ze dan tegen iedereen zo doen
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zelfde verhaal toch, net als dat er mensen een hekel aan Turken hebben na 1 flinke aanvaring... Zolang die hond niet leuke mensen met een capuchon leert kennen dan blijft het zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |