Doe dat dan zal ik binnenkort ook eens een foto maken van mijn collectiequote:Op maandag 16 juli 2012 21:51 schreef GimmeGore het volgende:
Ik zal het even overleggen (en evt even een lijstje maken met cd's, die ene Slayer DVD herken ik zo ook nog wel
Dat vind ik best engquote:Op maandag 16 juli 2012 19:03 schreef RonB79 het volgende:
De seal....
Ik ben zo'n persoontje die met een mesje de seal voorzichtig openmaakt, de box, cd of lp eruit pulkt, ff van het product geniet en dan de seal er weer om doeZo blijft hij altijd in een nette staat en komt er bv geen stof op/in.
Bij box sets doe ik dit altijd, LP's ook, bij CD's alleen bij Japanse edities (ivm de obi) of digipacks.
Meh, ik heb de spullen liever mooi & nieuw, dan gaan ze ook langer mee en heeft het eventueel nog een goede verkoopwaarde. Dat ik er hierdoor soms minder van kan genieten, is weer een ander onderwerpquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat vind ik best engik vind het juist wel mooi en waardevol als het er uitziet alsof je het al jaren hebt...
Heb je wel gelijk een goeie!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:26 schreef Gehenna het volgende:
veel boxsetjes ook
ik heb er maar 1, de EP-collectie van Autechre
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:38 schreef ranja het volgende:
Ik zoek nog een nieuwe kast voor m'n 7" singles... ze staan nu in zo'n ding van cd-rek.nl maar die met m'n cd's zitten bijna vol. Dus of ik moet een nieuwe daarvoor kopen of ik verhuis m'n singles naar een andere en gebruik deze voor m'n cd's.
Welke boekenkast gebruik je hier op de foto? Op dit moment gebruik ik Benno's van de Ikea om mijn cd's op te slaan maar na 9 stuks wil ik grotere kasten gaan gebruiken voor een inham in mijn woonkamer dat als audiotheek moet gaan dienen. Probleem is altijd dat de planken nooit perfect uitkomen om cd's in op te slaan of dat de prijs me dan tegen staatquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:28 schreef RonB79 het volgende:
Jeetje, ik was dit topic helemaal vergeten
Ben ondertussen verhuisd dus bij deze enkele nieuwe fotos.
Bedankt voor de info! Vind ik vandaag een paar oude cd kasten. Zijn wel een opknappertje omdat ze lang gebruikt zijn en in een mediaopstelling hebben gestaan maar ze zullen toch tussen de Benno's komen te staan dus de zijkanten zijn toch niet te zien. Morgen verf gaan halen en hopen dat volgend weekend alles gedroogd isquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:52 schreef RonB79 het volgende:
Dit zijn Billies van de Ikea. De middelste plank zit er in geschroefd, de rest kan je zelf bepalen qua hoogte.
http://www.runoutgrooves.com/collection/ voor een compleet overzicht incl aantallenquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:54 schreef MyTiredFeet het volgende:
Strakke opstelling Ron! Hoeveel cd's/lp's zijn dat?
Hmm, ik kan niet wachten tot dat mijn kast eindelijk klaar is.
Gave serie was dat toen om te lezen. Heb nog een paar van King staan die ik nog altijd niet gelezen hebquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:39 schreef Mark het volgende:
Grappig: die Donkere Toren-boeken herkende ik al zonder op de detailfoto te klikken. Zal binnenkort toch ook maar eens een foto posten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |