quote:Op maandag 23 april 2012 18:23 schreef On het volgende:
Even een update omdat ik de 300 cd's bereikt heb.(Heb ook 108 lp's)
[ afbeelding ]
Die zijn wel herkenbaar ja.quote:Op maandag 23 april 2012 18:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat je sommige cd's direct herkent aan de zijkant, zoals die van Nick Drake
hehe dat zwarte doosje heb ik ook, ik heb 'm voor een blauwe digipack/boek gezet (van Daniel Higgs) dan valt ie wat meer opquote:Op maandag 23 april 2012 19:08 schreef On het volgende:
[..]
Die zijn wel herkenbaar ja.Zie ook de David Bowie hoofdjes links. Linksboven op mijn kast staat trouwens de Autechre Ep-collectie, maar omdat die helemaal zwart is kan je hem niet zien tegen mijn behang. Ik vergeet soms zelf wel eens dat ik hem heb.
En ik zie ook Eels, volgens mij.quote:Op maandag 23 april 2012 18:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat je sommige cd's direct herkent aan de zijkant, zoals die van Nick Drake
Ik moest even kijken op mijn rym, maar ik heb geen Eels cd's volgens mij.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:44 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
En ik zie ook Eels, volgens mij.
quote:
Nee alles staat op alfabet. Geen soul en Jazz. Wel een beetje Hiphop. Of telt Shining (Noorwegen) als Jazz?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]
de oneven kasten zijn voor Hiphop, Soul & Jazz?
O, grappig, het ging me om die foto linksboven, derde/onderste plankje en dan die blauwe hoes, maar dan is dat blijkbaar toch iets anders.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:24 schreef On het volgende:
Ik moest even kijken op mijn rym, maar ik heb geen Eels cd's volgens mij.
Dat is mijn The Cure rijtje en ik geloof dat je Three Imaginary Boys bedoelt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:48 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
O, grappig, het ging me om die foto linksboven, derde/onderste plankje en dan die blauwe hoes, maar dan is dat blijkbaar toch iets anders.
Iedereen heeft plek voor een Benno.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:38 schreef no1uknow het volgende:
Even een vraagje, wat voor kast/rek (systeem) hebben jullie om je CD's op te bergen? Ik heb eigenlijk geen ruimte voor een staande kast dus ik kwam al snel op zoiets uit:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70115521/
Hebben jullie nog suggesties?
Ik niet meer hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Iedereen heeft plek voor een Benno.
[ afbeelding ]
Haha nou geloof het of niet, ik heb géén plek voor een Benno.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Iedereen heeft plek voor een Benno.
[ afbeelding ]
Pics.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Haha nou geloof het of niet, ik heb géén plek voor een Benno.
Tja, ik zit dus te kijken naar dit: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90144730/ en dan wellicht in combinatie met dit: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20135300/#/60135299 voor het stapeltje LP's wat ik heb (je ziet op de foto's een deel liggen). Ik moet ook nog een PS3 kwijt die nu op m'n bureau staat, games, paar DVD's, boeken en gezien de grootte van de kamer heb ik alle ruimte hard nodig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef Darkestrah het volgende:
Dat ziet er lastig uit inderdaad. Misschien een betere meubel voor je platenspeler zoeken waar ook wat cd's in kunnen?
Haha jazekerquote:
Mwah, als ik kijk naar die foto's uit deze topics vind ik dat wel oke juist, zo strak hoeft het voor mij allemaal niet, alles is een verbetering op wat ik nu heb. En ik kan natuurlijk rommelen met LP's in de Expedit en CD's in de andere kast. Maar toch zit ik te denken om het in de hoogte te gaan zoeken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:31 schreef Darkestrah het volgende:
Die Expedit is ook een goede optie, bovenop kan je platenspeler staan en in die vakjes wat CD's of platen. Gaat er alleen niet heel netjes uitzien.
Haha dat geld is allemaal geïnvesteerd in leuke spullen, ik ga eerst aan m'n rijbewijs beginnen, volgend jaar afstuderen en dan kan ik gaan nadenken over grotere cd kasten en een grotere collectiequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:36 schreef Darkestrah het volgende:
Is het trouwens geen mogelijkheid dat je op jezelf gaat wonen? Zo te zien en te horen heb je geld zat.
Ik wacht in spanning.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:22 schreef RonB79 het volgende:
Dus binnenkort ga ik weer opscheppen mensen
Ik woon in een 78m2 (huur)appartement, lijkt me toch vrij redelijk standaard? We zijn nu voor n huisje aan het kijken en dat moet toch minimaal 100m2 zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 16:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb niet eens zoveel appartement om spullen in te zetten....
Zo ben ik ook ooit begonnen hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 16:26 schreef Gehenna het volgende:
veel boxsetjes ook
ik heb er maar 1, de EP-collectie van Autechre
Is dat te koop? Zo ja dan heb ik misschien wel interessequote:Op maandag 16 juli 2012 21:09 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
update, 2 collecties samengevoegd
[ afbeelding ]
dit is dubbel of had ik origineel en mijn vriend niet (hij zet ook gebrande cd's er tussen, die komen mijn cd rek niet in)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |