Tja, ik zit dus te kijken naar dit: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90144730/ en dan wellicht in combinatie met dit: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20135300/#/60135299 voor het stapeltje LP's wat ik heb (je ziet op de foto's een deel liggen). Ik moet ook nog een PS3 kwijt die nu op m'n bureau staat, games, paar DVD's, boeken en gezien de grootte van de kamer heb ik alle ruimte hard nodig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef Darkestrah het volgende:
Dat ziet er lastig uit inderdaad. Misschien een betere meubel voor je platenspeler zoeken waar ook wat cd's in kunnen?
Haha jazekerquote:
Mwah, als ik kijk naar die foto's uit deze topics vind ik dat wel oke juist, zo strak hoeft het voor mij allemaal niet, alles is een verbetering op wat ik nu heb. En ik kan natuurlijk rommelen met LP's in de Expedit en CD's in de andere kast. Maar toch zit ik te denken om het in de hoogte te gaan zoeken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:31 schreef Darkestrah het volgende:
Die Expedit is ook een goede optie, bovenop kan je platenspeler staan en in die vakjes wat CD's of platen. Gaat er alleen niet heel netjes uitzien.
Haha dat geld is allemaal geïnvesteerd in leuke spullen, ik ga eerst aan m'n rijbewijs beginnen, volgend jaar afstuderen en dan kan ik gaan nadenken over grotere cd kasten en een grotere collectiequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:36 schreef Darkestrah het volgende:
Is het trouwens geen mogelijkheid dat je op jezelf gaat wonen? Zo te zien en te horen heb je geld zat.
Ik wacht in spanning.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:22 schreef RonB79 het volgende:
Dus binnenkort ga ik weer opscheppen mensen
Ik woon in een 78m2 (huur)appartement, lijkt me toch vrij redelijk standaard? We zijn nu voor n huisje aan het kijken en dat moet toch minimaal 100m2 zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 16:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb niet eens zoveel appartement om spullen in te zetten....
Zo ben ik ook ooit begonnen hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 16:26 schreef Gehenna het volgende:
veel boxsetjes ook
ik heb er maar 1, de EP-collectie van Autechre
Is dat te koop? Zo ja dan heb ik misschien wel interessequote:Op maandag 16 juli 2012 21:09 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
update, 2 collecties samengevoegd
[ afbeelding ]
dit is dubbel of had ik origineel en mijn vriend niet (hij zet ook gebrande cd's er tussen, die komen mijn cd rek niet in)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |