quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:36 schreef Klipnap het volgende:
Ik moest meteen aan George Clooney denken
Denk dat dit wel eens voorkomt ja maar dat dit meer uitzondering dan regel is. Je hebt het een paar keer megeemaakt dus maar wat heb je meegemaakt: dat die meiden een oogje op je hebben of dat je een relatie met ze hebt gehad?quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:47 schreef 58 het volgende:
[..]
Kan echt verliefd zijn ook een optie zijn?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:35 schreef Id_do_her het volgende:
Sanasoufi kan je dat haarfijn uitleggen.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:57 schreef Mishu het volgende:
Zal vast voor korte duur zijn. Op een gegeven moment wil je meer pit ipv een raar kussende ouwe man.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:57 schreef Mishu het volgende:
Zal vast voor korte duur zijn. Op een gegeven moment wil je meer pit ipv een raar kussende ouwe man.
Heb een relatie gehad en ze heeft nooit in mijn bankafschriften gekeken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:57 schreef 58 het volgende:
Denk dat dit wel eens voorkomt ja maar dat dit meer uitzondering dan regel is. Je hebt het een paar keer megeemaakt dus maar wat heb je meegemaakt: dat die meiden een oogje op je hebben of dat je een relatie met ze hebt gehad?
Dan is het niet handig om het in 40+ te posten, daar zitten weinig dames van rond de 25quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:39 schreef golfer het volgende:
De wens is de vader der gedachte en daarom heb je je speciaal met dit account op Fok! geregistreerd in de hoop dat je nog een kans maakt bij wat jonge dames![]()
Ach als gofers hier zijn mag ik dat ook lijkt mij.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:39 schreef golfer het volgende:
De wens is de vader der gedachte en daarom heb je je speciaal met dit account op Fok! geregistreerd in de hoop dat je nog een kans maakt bij wat jonge dames![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:41 schreef poepeneesje het volgende:
Die mannen hebben het over het algemeen al gemaakt, hebben een stabiel leven en geld. Zoiets zal het wel zijn.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:07 schreef trabant het volgende:
Misschien vinden ze de onhandigheid in de kunst van het quoten wel aandoenlijk?
Nee, hier zitten meer de wat oudere jonge dames die nog net zoveel [zo niet meer] lol en een gezonde dosis zelfspot hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:39 schreef Karina het volgende:
Toen ik een jaar of 20 was viel ik ook op oudere mannen (had niets met geld te maken trouwens). Ik denk omdat mannen van 20 nog een beetje kinderachtig zijn (ik generaliseer even).
Maar niet op mannen van boven de 50, dat nou ook weer niet. Meer op mannen van een jaar of 30-35.
[..]
Dan is het niet handig om het in 40+ te posten, daar zitten weinig dames van rond de 25
Maar zitten die oudere jonge dames te wachten op een man van 58quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:47 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Nee, hier zitten meer de wat oudere jonge dames die nog net zoveel [zo niet meer] lol en een gezonde dosis zelfspot hebben.
Dit inderdaad. Geloof niet dat ze op het uiterlijk van een oudere man vallen. Behalve als je een George Clooney, Johnny Depp of Brad Pitt bent, maar dat lijkt me heel erg sterk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
geld,soms status. Stabieler leven dan de 25jarige.
Een George Clooney, Johnny Depp of Brad Pitt look-a-like zonder geld gaat het denk ik ook niet worden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:09 schreef soklos het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Geloof niet dat ze op het uiterlijk van een oudere man vallen. Behalve als je een George Clooney, Johnny Depp of Brad Pitt bent, maar dat lijkt me heel erg sterk.
Die zijn dan ook nog geen 50+quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:09 schreef soklos het volgende:
Johnny Depp of Brad Pitt bent, maar dat lijkt me heel erg sterk.
Zo beter?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:07 schreef trabant het volgende:
Misschien vinden ze de onhandigheid in de kunst van het quoten wel aandoenlijk?
Nou, ik kijk hier stiekem wel eens.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:39 schreef Karina het volgende:
Dan is het niet handig om het in 40+ te posten, daar zitten weinig dames van rond de 25
50+ is ook jouw doelgroep?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb dat altijd al gehad, daar hoef je geen 25 voor te zijn.
Ja, twee vrouwen van 41 jaar, wat moet jij daar nu meequote:Op woensdag 4 januari 2012 17:23 schreef golfer het volgende:
Doe maar 2 vrouwen van de helft van mijn leeftijd, maar ben bang dat ik dat niet meer kan bijbenen.
Idd. Geldt hier ook. Ken wel een meisje van mijn leeftijd die met een oudere man nam en daarmee kinderen kreeg. Zij had het slecht thuis en wilde dus zo snel mogelijk het huis uit, maar dat kon ze niet betalen. Dus nam ze een oudere man. Vind het ergens wel sneu, maar het is haar keuze. Nu is ze dus een jonge, onopgeleide, afhankelijke moeder. Sneu.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:33 schreef Sinosappel het volgende:
Eigenlijk alle vrouwen om me heen denken er zo wel over. Grootste leeftijdsverschil dat ik ken is 22 en 34.
Bah van die scheve machtsrelaties wordt niemand blij, lijkt me.Klote voor d'r.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:01 schreef soklos het volgende:
[..]
Idd. Geldt hier ook. Ken wel een meisje van mijn leeftijd die met een oudere man nam en daarmee kinderen kreeg. Zij had het slecht thuis en wilde dus zo snel mogelijk het huis uit, maar dat kon ze niet betalen. Dus nam ze een oudere man. Vind het ergens wel sneu, maar het is haar keuze. Nu is ze dus een jonge, onopgeleide, afhankelijke moeder. Sneu.
Ik val niet op ToyBoys. En een man van achterin de vijftig kan heel aantrekkelijk(charismatisch)zijn, en ik kan het wetenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar zitten die oudere jonge dames te wachten op een man van 58Volgens mij willen die juist een man die jonger is.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:43 schreef Plumootje het volgende:
[..]
En een man van achterin de vijftig kan heel aantrekkelijk(charismatisch)zijn,
Het kan toch ook zijn dat ze echt viel op die man?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:01 schreef soklos het volgende:
[..]
maar dat kon ze niet betalen. Dus nam ze een oudere man.
Kan, maar lijkt me niet aannemelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Het kan toch ook zijn dat ze echt viel op die man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Farts are jazz to assholes
Ik ook niet, net of je met je zoontje op stap bent. Iemand zo rond mijn eigen leeftijd is prima.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:43 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Ik val niet op ToyBoys. En een man van achterin de vijftig kan heel aantrekkelijk(charismatisch)zijn, en ik kan het weten
Voel je niks van.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
Iets ouder of iets jonger mag ook. Maar niet 20 jaar jonger of ouder. Dat verschil vind ik te groot.
Ik ben 28, hij is halverwege 40.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:07 schreef golfer het volgende:
En hoeveel jaar schelen jullie dan Seven en wat zijn jullie leeftijden?
Iemand van 20 jaar ouder ook vaak.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
In je hoofd welIemand van 20 jaar jonger leeft toch in een hele andere wereld.
Jawohl. Hij is bezig met zaken als 'pensioen', terwijl ik daarvoor welgeteld een jaar aan het sparen benquote:
Hij is 20quote:
Mijn oudste broer(50) is indertijd getrouwd(2e huw.) met een vrouw van 25quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Het kan toch ook zijn dat ze echt viel op die man?
Klopt, maar op "onze" leeftijd staat dat denk ik iets dichter bij elkaar, dan iemand van 20 jaar jonger. Alhoewel, ik kan me niet voorstellen, dat ik nu verliefd zou worden op iemand van 70.quote:
Baas.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:16 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Mijn oudste broer(50) is indertijd getrouwd(2e huw.) met een vrouw van 25.
Een stuk minder in ieder geval.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat had je gezegd als het andersom was geweest? Bazin? Of is het dan niet stoer?
Zo, jij moet echt wel de supergoedste vent op aarde hebben zeg!quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:04 schreef Seven. het volgende:
Mijn lief is veel ouder dan ik. Wat ik zo aantrekkelijk vind.. hmm, hij is knap (hele leuke uitstraling, geen George Clooney of zo), grappig, heel intelligent, lief, vriendelijk, zorgzaam, geduldig, draagt leuke kleren, we delen dezelfde interesses, we hebben dezelfde toekomstdromen, we denken over veel dingen hetzelfde en als we van mening verschillen dan kan het lekker knallen, hij kan goed luisteren, hij kan alles in huis zelf (en is ook beter in het huishouden dan ik), hij is een superleuke vader en dat vind ik heel leuk om te zien al zie ik mezelf echt niet achter een kinderwagen, hij heeft zijn leven voor elkaar en dus hoef ik hem geen geld te lenen aan het einde van de maand, we zijn allebei sterk fysiek ingesteld (veel knuffelen), ik krijg kippenvel als hij me zoent, hij doet echt zijn best om bij mijn vrienden en familie in de smaak te vallen, zijn rommelige haar, dat hij precies weet wanneer ik drama trap en wanneer het echt is, dat hij niet zijn best doet om mij te veranderen maar uit ervaring allang weet dat je alleen maar kunt veranderen hoe je er zelf mee omgaat. En de seks is fantastisch.
Waarom ben ik niet op hem gevallen? Geld, want hij kan rondkomen maar veel meer ook niet. En ik vind het niet zo leuk dat hij overal over na moet denken, daardoor langzaam tot beslissingen komt. Ik ben veel impulsiever en dat botst wel eens, maar in sommige gevallen is dat heel goed voor mij.
Ja, ik kan wel zeggen dat ik oprecht verliefd ben, met vlinders en alles erop en eraan. Ook nog nooit zo hevig gevoeld, hij overheerst mijn gedachten. En hij is net zo gek op mij.
Heb je het moeilijk, knul?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo, jij moet echt wel de supergoedste vent op aarde hebben zeg!
JEZUS, wat een zoetsappig verhaal.Je smeert zeker ook zijn stront onder je oksels want zijn stront ruikt echt geweldig!
Mannen van onder de 25 zijn eigenlijk nog helemaal geen mannen, dat zijn nog jongensquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
Vallen er ook nog vrouwen van 25 op jongere mannen?
Gewoon meer krachttraining doenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen van onder de 25 zijn eigenlijk nog helemaal geen mannen, dat zijn nog jongens
Ik bedoel meer van binnenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon meer krachttraining doen
Ah, ik vind dat niet echt leeftijdsgebonden eerlijk gezegd... Hoewel er zeker wel een verband bestaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van binnenniet qua spierballen.
Echt niet hoor. Zoals ik laatst in een topic al zei:quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:09 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Maar geld is uiteraard het enige juiste antwoord.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Geld is natuurlijk altijd leuk maar ik weet zeker dat het je smaak niet kan veranderen. Stel dat alle 'jongetjes' (om het zo maar even te benoemen) allemaal stinkend rijk waren en alle oudere mannen straatarm, dan nog zou ik op de oudere mannen vallen.
Dus als je zou soppen, zou je het op oudere mannen doen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Echt niet hoor. Zoals ik laatst in een topic al zei:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus als je zou soppen, zou je het op oudere mannen doen?
Heb je gelijk in hoor, ik zit je te dollen. Ik ken mannen van in de 40 die nog niet volwassen zijn maar ook van 25 die wel oude mannetjes lijken, qua gedrag.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, ik vind dat niet echt leeftijdsgebonden eerlijk gezegd... Hoewel er zeker wel een verband bestaat.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, breuk op onze onderlinge relatie dit
Voor die stomme genen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Huh hoezo op mijn ouders?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voor die stomme genen natuurlijk
(Grapje roos)
Omdat die er doorgaans beter uitzien dan oudere.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:20 schreef okiokinl het volgende:
misschien moeten we tegelijk vragen; waarom vallen mannen op jonge vrouwen?
Bij mannen is het precies andersom.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Omdat die er doorgaans beter uitzien dan oudere.
Hehe, ik weet het. Vrouwen tevergeefs zien vechten tegen ouderdom, amusant.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Bij mannen is het precies andersom.
In de 20 kunnen het ook al echte mannen zijn hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:22 schreef Aliana het volgende:
Mannen rond de 35 zijn zo sexy!![]()
In de 20 zijn het vaak nog van die jongetjes, in de 30 zijn het echte mannen.
Nee sorry, dat kan niet. Fysiek ook maar zelden, al zijn er plenty sexy twintigers.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In de 20 kunnen het ook al echte mannen zijn hoor
Ken genoeg mannen in de 20 die ik zou bestempelen als echte man. Maargoed misschien hebben we een andere definitie.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee sorry, dat kan niet. Fysiek ook maar zelden, al zijn er plenty sexy twintigers.
Twintigers missen per definitie de rust en ervaring, in mijn optiek dan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ken genoeg mannen in de 20 die ik zou bestempelen als echte man. Maargoed misschien hebben we een andere definitie.
Hoe weet jij dat nou? Je bent niet eens een vrouw..quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat zijn van die vrouwen die willen 'zorgen' voor een oude zielige man
ok sorryyyyyyyyyyquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:32 schreef Aliana het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Je bent niet eens een vrouw..
Inderdaad, en dat is iets waar ik op een 1 of andere manier niet op kan vallen. Ze kunnen nog zo lief en schattig etc. zijn, het lukt me niet om er hetzelfde gevoel bij te krijgen als ik bij mannen van in de 40, 50 kan hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:22 schreef Aliana het volgende:
In de 20 zijn het vaak nog van die jongetjes
Jij zat toch ook in de 20? Dus jij bent ook maar een chaotisch onervaren vrouwke?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Twintigers missen per definitie de rust en ervaring, in mijn optiek dan.
*sick*quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben 22 maar als een Alan Rickman in mijn kamer zou staan zeg ik geen nee
Dat klopt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij zat toch ook in de 20? Dus jij bent ook maar een chaotisch onervaren vrouwke?
Waarom zou ik? Ik ben er best tevreden mee. OK, soms wou ik dat ik iets minder impulsief was, maar goed, dat zal met de tijd wel slijten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stom om jezelf zo te typeren, doe er iets aan
Hmm, tjah. Prima... Als ik jou was zou ik die eigenschap koesterenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik ben er best tevreden mee. OK, soms wou ik dat ik iets minder impulsief was, maar goed, dat zal met de tijd wel slijten.
quote:
Dat valt nog wel mee. Jij was dan verliefd op iemand die een jaar of 20 ouder is dan jijzelf, maar die Thinkk-Pinkk is nu 22 jaar en die zou het willen doen met een acteur die 65/66 is, dus een jaar of 43 leeftijdsverschil.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 03:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik was als tiener verliefd op Lee Towers
![]()
Iedereen was veliefd op Donny osmond of van die gasten, maar ik was op Lee![]()
Eigenlijk nog wel een beetje![]()
was misschien ook vrij *sick* hoewel dat nu wel mee zou vallen ...
Toch?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben 22 maar als een Alan Rickman in mijn kamer zou staan zeg ik geen nee
Wat is er ziek aan, een 22 jarige is lang en breed volwassen en al zes jaar legaal om seks mee te hebben, ook voor Alan Rickman of Sean Conneryquote:
Niks 'sick' mee, alleen hoeft een 22-jarige met 6 jaren seks-ervaring nog niet volwassen te zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:54 schreef Stefan het volgende:
Wat is er ziek aan, een 22 jarige is lang en breed volwassen en al zes jaar legaal om seks mee te hebben, ook voor Alan Rickman of Sean Connery
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou het nog wel met Bruce Springsteen willen doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee. Jij was dan verliefd op iemand die een jaar of 20 ouder is dan jijzelf, maar die Thinkk-Pinkk is nu 22 jaar en die zou het willen doen met een acteur die 65/66 is, dus een jaar of 43 leeftijdsverschil.
Omdat mannen van 25 niet te vertrouwen zijn? Ofja minder dan andere leeftijden.. redquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:34 schreef 58 het volgende:
Hoe komt het dat er vrouwenzijn van pak weg 25 a 35 die op oudere mannen
vallen? Ik ben 58 en heb het een paar keer meegemaakt.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat zijn van die vrouwen die willen 'zorgen' voor een oude zielige man
...al TIG keer, spetterquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:59 schreef Waaghals het volgende:
vrouwen vallen niet op mannen, alleen op geld
maar dat is vast al vaker gezegd in dit topic
Dan val ik altijd op de verkeerde, mannen zonder geldquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:59 schreef Waaghals het volgende:
...of je bent niet materialistisch ingesteldquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan val ik altijd op de verkeerde, mannen zonder geld
Heb jij mijn bankrekening gezien ofzo?quote:
Karina is een vrouw hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:15 schreef Plumootje het volgende:
[..]
...of je bent niet materialistisch aangelegd
Ja het is dat mijn vriend geld en status heeft anders had ik hem echt niet gemoeten...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:59 schreef Waaghals het volgende:
Heb jij er een dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:15 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Heb jij mijn bankrekening gezien ofzo?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:59 schreef Waaghals het volgende:
Totaal niet, kleren of dikke auto's boeien me niet. Ik hoef ook geen dure vakanties of sieraden, ik ben zo makkelijk wat dat betreftquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:15 schreef Plumootje het volgende:
[..]
...of je bent niet materialistisch ingesteld.
Hij heeft een enorm soepele elleboog.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:42 schreef Karina het volgende:
ik vind Lee helemaal niet aantrekkelijk, het is zo een stijve hark.
Jah...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft een enorm soepele elleboog.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dan ben ik maar ziek.ik zou er echt geen problemen mee hebben.boeiend.
Gelul.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:59 schreef Waaghals het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:59 schreef Waaghals het volgende:
Sommige mensen zijn nou eenmaal zuurpruimen doe je verder weinig aan. Misschien moet er ook eens een keer een jong ding overheen.. dan is het vast niet "sick" meerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Gelul.
Meisjes zijn op heel jonge leeftijd al bezig met verkering en toestandjes. En waar val je als jong meisje op? Popidolen, filmsterren, zangertjes, oudere buurjongens, leraren. Meisjes houden van kletsen en niet van wie een bal ff verder kan schoppen.
Meisjes zijn al op heel jonge leeftijd met dit soort dingen bezig en dan val je niet op een kinderlijke dork van je eigen leeftijd.
Oudere jongens/mannen zitten al vroeg in het vizier van meisjes. Dat is later natuurlijk niet anders. Mannen blijven heel lang jong. Tja, totdat het ernstig te laat is en dan maak je een meiske van 22 uit voor sicko, zoals Golfer hier doet.
Het kan verkeren..
Schattig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:46 schreef golfer het volgende:
Geil idee he? Dat als je zelf 40 bent, in de bloei van je leven, je partner 85 is of al lang dood is?
Spetterende seksscènes zie ik dan voor me.
Heb het nooit erover gehad als mijn partner..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:46 schreef golfer het volgende:
Geil idee he? Dat als je zelf 40 bent, in de bloei van je leven, je partner 85 is of al lang dood is?
Spetterende seksscènes zie ik dan voor me.
Oh, je bent gewoon een beetje een gerontofiel en kickt op seks met bejaarden?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb het nooit erover gehad als mijn partner..
Schaam je je niet joh? Een meiske van 22 voor sick uitmaken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, je bent gewoon een beetje een gerontofiel en kickt op seks met bejaarden?
Jep totaal geen problemen mee. Ben nog in de bloei van mijn leven hequote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, je bent gewoon een beetje een gerontofiel en kickt op seks met bejaarden?
Iemand die zo reageert heeft het zelf gewoon nog nooit meegemaakt denk ik. Dus vandaar de ietwat verzuurde reactie. Anders had hij vast wel anders gereageerd,quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Schaam je je niet joh? Een meiske van 22 voor sick uitmaken.
Enfin, ik heb het hierboven uitgelegd. Als je dat niet kunt begrijpen ben je nog steeds een kinderlijk prul.
Dat meiske van 22 is mans genoeg om zichzelf te verdedigen (blijkt uit al haar reakties) en heeft zo'n net nog niet belegen type als jij daarvoor niet nodig hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:54 schreef Staal het volgende:
Schaam je je niet joh? Een meiske van 22 voor sick uitmaken.
Enfin, ik heb het hierboven uitgelegd. Als je dat niet kunt begrijpen ben je nog steeds een kinderlijk prul.
Ah, dus het is nu echt wachten op repliek van jou aan een meiske van 22. Dat is tot dusver nogal uitgebleven namelijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat meiske van 22 is mans genoeg om zichzelf te verdedigen (blijkt uit al haar reakties) en heeft zo'n net nog niet belegen type als jij daarvoor niet nodig hoor.
Maar lief dat jij het voor haar opneemt.
Ben jij al ZO oud?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:27 schreef Staal het volgende:
En Golfer, je probeert toch zeker niet te levelen met iemand van 38 he? Dat was toch wel een grapje natuurlijk?
Is geen compliment aan je vrouw hoor.
Proost joh.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben jij al ZO oud?
Jeetje. Ik zou je, als ik jouw man was, je inruilen voor 2 van 19.
Lechajim, meiske!quote:
Voor de meeste jongens van 22 wel.quote:
Er is nog hoop...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
38 zou voor mij te jong zijn hoor...
Ik ben 23 en in mijn kringen zijn zogenaamde MILFs meer een soort heilige graal, dus dat klopt niet helemaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor de meeste jongens van 22 wel.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
38 zou voor mij te jong zijn hoor...
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou, ik kijk hier stiekem wel eens.![]()
Nee hoorquote:
Ja dat vind ik nou ook hele leuke ventquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:23 schreef cosi het volgende:
Ik vind Herman den Blijker toch zo te gek...![]()
en hij kan zo lekker koken![]()
http://niekdeuze.nl/wp-co(...)er02%20080618%20.jpg
Leuk dat je hier reageertquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:49 schreef Staal het volgende:
Het is een beetje off topic maar als als jullie Herman leuk vinden kijk dan 30 januari naar 24 uur met van Wilfried de Jong.
Het is vrij uniek omdat Herman een makkelijke prater is maar er eigenlijk over hem zelf nauwelijks iets bekend is.
Misschien is hij daarom wel een makkelijke prater.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:49 schreef Staal het volgende:
Het is een beetje off topic maar als als jullie Herman leuk vinden kijk dan 30 januari naar 24 uur met van Wilfried de Jong.
Het is vrij uniek omdat Herman een makkelijke prater is maar er eigenlijk over hem zelf nauwelijks iets bekend is.
Zo beter?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:23 schreef cosi het volgende:
Waarbij het dus ook nog helemaal de vraag is of ie bij Wilfried wel iets meer over zichzelf los wil laten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:49 schreef Staal het volgende:
En jij bent 25?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:23 schreef cosi het volgende:
[img][/img] er omheen maakt het voor ons ook zichtbaar, Cosi.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:27 schreef cosi het volgende:
En deze, ook zo'n spetter
[ afbeelding ]
Daar is de glans ook wel vanaf, zag ik in zijn laatste filmquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:36 schreef Klipnap het volgende:
Ik moest meteen aan George Clooney denken
Ja, het is ook wel herkenbaar natuurlijk. Lekker ouwehoeren om andere mensen te kunnen laten ouwehoeren en intussen niks loslaten over jezelf.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien is hij daarom wel een makkelijke prater.
Ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:05 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee hoorNou vind ik de willekeurige 65-jarige niet woest aantrekkelijk doorgaans, maar dit exemplaar..
Heb niets met hem, maar deze foto heeft wel wat. Gewoon het volwassen uiterlijk.quote:
Jouw avatar nu, wauw. Oudere mannen zijn gewoon compleet anders dan jonge mannen!!! Gewoon 2 verschillende wezensquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens
Vrouwen zijn ook compleet verschillend maar dat gaat pas over na de 30.... Denk eigenlijk dat het bij mannen ook rond de 30 jaar ligt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Heb niets met hem, maar deze foto heeft wel wat. Gewoon het volwassen uiterlijk.
[..]
Jouw avatar nu, wauw. Oudere mannen zijn gewoon compleet anders dan jonge mannen!!! Gewoon 2 verschillende wezens, maar dat had ik al gezegd.
Ik las het nergens of ik neem het niet serieus, zou jij ook moeten doenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:38 schreef E-Lise het volgende:
Ben al 25 jaar getrouwd met een 19 jaar oudere man... had niets met geld te maken. Veel vreemde opvattingen hier.
Ik neem alles serieus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik las het nergens of ik neem het niet serieus, zou jij ook moeten doen
Dan hou ik van je.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:55 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Ik neem alles serieus.Uhm opvattingen dan.
Wat snap jij niet aan [img] [/img] ?quote:
Ja dat ziet er toch gewoon verrekte goed uit,.. ouder of niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Heb niets met hem, maar deze foto heeft wel wat. Gewoon het volwassen uiterlijk.
[..]
Jouw avatar nu, wauw. Oudere mannen zijn gewoon compleet anders dan jonge mannen!!! Gewoon 2 verschillende wezens, maar dat had ik al gezegd.
Kan ik bij jou uithuilen? Ik word er emotioneel van.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan [ [url= ]afbeelding[/url] ] ?
Genoeg. Is de foto niet zichtbaar? Bij mij nl. wel. Heb het dan ook weggehaald. Kweenie hoe 't komt...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan [ [url= ]afbeelding[/url] ] ?
ff proberen...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:02 schreef golfer het volgende:
Je kunt ook de url van de foto plaatsen en dan die met de rechtermuisknop even helemaal pakken en vervolgens op dit knopje klikken:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:00 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Skatje... [ [url= url van de foto]afbeelding[/url] ] =
[ afbeelding ]
Het ligt meer aan waar ze de foto vandaan probeert te halen, denk ik.quote:
Ik heb de foto gewoon gegoogled.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Het ligt meer aan waar ze de foto vandaan probeert te halen, denk ik.
Referral Denied
You don't have permission to access "http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTI2NDQ2OTY4M15BMl5BanBnXkFtZTYwNTYyNjc4._V1._SY314_CR3,0,214,314_.jpg" on this server.
Reference #24.158155c3.1327623005.2864d359
Dat oudere mannen niet meer zoveel doen is waarschijnlijk een van de redenenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:44 schreef Sinosappel het volgende:
Oudere mannen doen mij echt helemaal niks.
Ander plaatje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Het ligt meer aan waar ze de foto vandaan probeert te halen, denk ik.
Referral Denied
You don't have permission to access "http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTI2NDQ2OTY4M15BMl5BanBnXkFtZTYwNTYyNjc4._V1._SY314_CR3,0,214,314_.jpg" on this server.
Reference #24.158155c3.1327623005.2864d359
NN, ligt idd aan de url.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:15 schreef golfer het volgende:
Enfin, verder ook onbelangrijk. Als ik een aantrekkelijke ouwe man wil zien kijk ik wel even in de spiegel.
Slaaptijd.
Ben je nu al op?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat oudere mannen niet meer zoveel doen is waarschijnlijk een van de redenen
quote:
Uhm dier.. beest de correlatie lijkt mij duidelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:22 schreef Staal het volgende:
Waarom gaan vrouwen meteen lieve fotos van diertjes posten zodra het ook maar even over mannen gaat?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Post dan iig plaatjes van lekkere mannen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaag maar op google...
Rustig aan.
Hij ziet er nog altijd uit als GC. Mischien gedraagt hij ie niet meer als een zakkerige vent (want woest aantrekkelijk") ?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:46 schreef madsaus het volgende:
[..]
Daar is de glans ook wel vanaf, zag ik in zijn laatste film
Ik vind Harry nou weer net niet de meest aantrekkelijk looks hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Over smaak valt niet te twisten...
[ afbeelding ]
Oeh da tis ook een nice piccaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind Harry nou weer net niet de meest aantrekkelijk looks hebbenDit daarentegen:
[ afbeelding ]
![]()
Ja, voor jou wel .quote:
Wat precies daaraan zit je zo dwars, kun je dat uitleggen?quote:
Niets hoor. Iedereen heeft recht op z'n, in dit geval haar, eigen seksuele afwijking.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:39 schreef Clubsoda het volgende:
Wat precies daaraan zit je zo dwars, kun je dat uitleggen?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oeh da tis ook een nice piccaIk had maar even een random foto gepakt. meeste wat je ziet toch als je hem google is Snape haha. Heb je nog meer van die mooie?
En gewoon omdat ik ze leuk vind
Da's inderdaad een heel constructief antwoord, dankje!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Niets hoor. Iedereen heeft recht op z'n, in dit geval haar, eigen seksuele afwijking.
En ik ben heel trots op mijn gerontofiele geaardheidquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben gek op mijn seksuele afwijking.. Mooie plaatjes clubsoda
En omdat het kan
[ afbeelding ]
Oh leuk topic ga ik onthouden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:03 schreef Karina het volgende:
Plaatjes van leuke veertigplussers kunnen ook hier gepost worden
Babes en Hunks van boven de 40/50/60
Natuurlijk wel. Maar dit topic is andersom: jonge vrouwen die op oude kerels vallen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Golfer je kunt mij niet wijsmaken dat jij niet hebt bij sommige jongere vrouwen van "nouwww die vind ik er wel leuk uitzien"
Oh wacht. Dus jij mag wel een jong blaadje lusten, maar als het jonge blaadje jou ook wel ziet zitten, is ze seksueel deviant? Dat lijkt me dan een lastige situatie worden? Om op je vraag te antwoorden: ik zou het niet weten, ik sluit het niet uit. Maar aangezien mannen van 25 jaar jonger dan ik op dit moment net de kleuterschool verlaten, kan ik het me nog niet zo goed voorstellenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar dit topic is andersom: jonge vrouwen die op oude kerels vallen.
Dat ik nog wel een jong blaadje lust als ouwe bok is vrij normaal hoor.
Maar zou jij als oudere vrouw het ook met een man van 25 jaar jonger doen?
Fuck heb jij Alan IRL gezien.. Mag ik je aanrakenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh wacht. Dus jij mag wel een jong blaadje lusten, maar als het jonge blaadje jou ook wel ziet zitten, is ze seksueel deviant? Dat lijkt me dan een lastige situatie worden? Om op je vraag te antwoorden: ik zou het niet weten, ik sluit het niet uit. Maar aangezien mannen van 25 jaar jonger dan ik op dit moment net de kleuterschool verlaten, kan ik het me nog niet zo goed voorstellen
Thinkk-pinkk, ik wil 'm ook wel op m'n Allowed List ja, maar afgezien van het feit dat het ongeveer de meest monogame celebrity ooit is, vond ik 'm in real life vlak voor m'n neus toch wel tamelijk intimiderend. Ik kon geen zinnig woord uitbrengen, laat staan dat ik ooit een soepele move zou maken...Dus ik denk dat ik maar een closet gerontofiel blijf dan
Jij weet hetquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, het is ook wel herkenbaar natuurlijk. Lekker ouwehoeren om andere mensen te kunnen laten ouwehoeren en intussen niks loslaten over jezelf.
Alan heeft duidelijk een charisma Die man bestaat gewoon uit charisma.. En hij is ook wel interessant.. want er is in feite maar heel weinig over zijn prive leven bekend. En daar heb ik wel respect voor. Het is niet iemand waarvan iedere keer weer de vuile was op straat ligt. En hij is al jaren bij dezelfde vrouw. En hupst niet van het ene jonge dingen naar het ander. Vind dat wel nice.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:39 schreef Clubsoda het volgende:
Haha, ja hoor![]()
Het interessant van Alan Rickman is dat hij een fanbase heeft van meiden van 13 tot vrouwen van 65. Ik denk dat sommige mannen een bepaald soort sex appeal en charisma hebben wat voor andere mannen moeilijk te zien is. Die denken dan al snel "vieze ouwe vent", terwijl het voor vrouwen heel duidelijk is waar de aantrekkingskracht zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, wat die man heeft dat andere mannen niet hebben, is voor deze jongen wel duidelijk.Farts are jazz to assholes
Ik val al heel mijn leven op mannen die mijn vader hadden kunnen zijn. Heb ik nu een seksuele afwijking?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:03 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb er verder ook geen probleem mee, maar om het nou op 'seksuele afwijking' te gooien omdat er toevallig een enkele man is die "m'n vader had kunnen zijn" die ik niet m'n bed uit zou gooien mocht ik 'm daar toevallig aantreffen (en we weten allemaal hoe groot die kans is), tja... ik noem het maar overdreven.
Ik heb dat pressies zo hoor. Heb eens een relatie gehad met een jongen die net zo oud was als ik. Wat een disaster was dat zegquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar bij mij is het nooit anders geweest. Op een bepaalde leeftijd beginnen meisjes zich te interesseren in jongens, en bij mij waren dat dus direct al oudere mannen.
Al de meisjes in de klas die op een jongen uit de klas of van school waren, ik begreep er niets van.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:22 schreef trabant het volgende:
Wanneer Alan Rickman op de acteurslijst staat, is het ook voor mij bij voorbaat kijkplicht. Het is zijn dictie en zijn stem. Hoe hij in Sense en Sensibility uitroept: "What can I dó!" Daar zit gewoon alles in.
In Das Parfum spreekt hij de geketende dader toe, zo koud, zo ijzig, daar kan zijn eigen Sneep in Harry Potter niet aan tippen.Kijk jij snapt hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, wat die man heeft dat andere mannen niet hebben, is voor deze jongen wel duidelijk.
I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:22 schreef trabant het volgende:
Wanneer Alan Rickman op de acteurslijst staat, is het ook voor mij bij voorbaat kijkplicht. Het is zijn dictie en zijn stem. Hoe hij in Sense en Sensibility uitroept: "What can I dó!" Daar zit gewoon alles in.
In Das Parfum spreekt hij de geketende dader toe, zo koud, zo ijzig, daar kan zijn eigen Sneep in Harry Potter niet aan tippen.Sowieso was hij het enige interessante karakter uit Sense & Sensibility.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, wat die man heeft dat andere mannen niet hebben, is voor deze jongen wel duidelijk.With my pack on my back, down the road I will stray.
Jij bent nog veel te jong. Je wordt pas interessant boven de 50-60 voor de dames hier.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
En belangrijker, waar blijven al die jonge vrouwen die blijkbaar aan m'n voeten liggen
Te dik homie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
En belangrijker, waar blijven al die jonge vrouwen die blijkbaar aan m'n voeten liggen
zit er ook al op te wachten .. ben net 40 ,dacht nu gaat het gebeuren ... niks helemaal niksquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Wacht maar tot je de 50 bent gepasseerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:43 schreef kinkyboy het volgende:
[..]
zit er ook al op te wachten .. ben net 40 ,dacht nu gaat het gebeuren ... niks helemaal niks
Dit dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij bent nog veel te jong. Je wordt pas interessant boven de 50-60 voor de dames hier.
BMI please.quote:
Ik heb ooit een before en after pics gezien van jou.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gezond. Diabetes is a motivator.
Toch sla ik 24-25 jarige meisjes over. Is mij te jong.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wacht maar tot je de 50 bent gepasseerd.
Dit dus.![]()
Nee, die meiskes slaan jou over. Dat is natuurlijk heel wat anders.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch sla ik 24-25 jarige meisjes over. Is mij te jong.
Juist ja, hééél wat andersquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, die meiskes slaan jou over. Dat is natuurlijk heel wat anders.
Ik denk eerder dat je dan zelf een nummertje moet trekken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:46 schreef sig000 het volgende:
Sinds ik mijn toupet en kunstgebit heb, moet ik ze nummertjes laten trekken.
Papieren nummertjes trekken vind ik dan weer zwaar gedateerd eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:46 schreef sig000 het volgende:
Sinds ik mijn toupet en kunstgebit heb, moet ik ze nummertjes laten trekken.
Een robot vertrekt de nummertjes?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Papieren nummertjes trekken vind ik dan weer zwaar gedateerd eigenlijk.
Zelfs bij de slager is dat zelfs op dit dorp al geautomatiseerd.
Een paar paarden fokken en als vliegen op de stront.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:51 schreef Staal het volgende:
Nummertjes, nummertjes. Zie als ouwe bok maar gewoon weer eens een nummertje te maken.
Dat valt niet mee voor de meeste mannen.
Ik merk er niet zoveel vanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:48 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Jongens van die leeftijd vallen ook allemaal op oudere vrouwen, zo gek hé?
Ik ben er maar druk mee zeg![]()
maar je was wel afgekeurd wegens overgewicht bij de militaire dienst toch?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar je was wel afgekeurd wegens overgewicht bij de militaire dienst toch?![]()
Ben je n zo'n Body Buildert? net als Arnold of niet?
Is een serieuze vraag hooren misschien niet ''off topic'' want sommige vrouwen
vallen daar op, ik niet, maar ik ben toch al geen 25 meer, dus an mij heb je sowieseo
niks
Ja, voor mij ookquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]Ja die ouwe wijven, wat moet je ermee? Die zeuren alleen maar. Voor mij zijn die ouwe mannen waar de jongedames het over hebben gewoon van mijn leeftijd
Nee, ik moet er niet aan denken... iemand van 25 jaar jongerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, voor mij ookmaar ik heb ook niet echt zin om een pubertje opnieuw op te voeden
neucken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ik moet er niet aan denken... iemand van 25 jaar jongerWat moet je ermee? Behalve het voor de hand liggende...
Nou daar zijn ze wel goed voor, maar weinig ervaring he? Die kunnen het nog niet zo goedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neucken?mwa dat zijn net konijnen
hoeft voor mij al helemaal niet
met Wie?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik mag alleen vreemdgaan met Alan
Moeten we weeeeeeeeeeeeer alles gaan uitleggenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou daar zijn ze wel goed voor, maar weinig ervaring he? Die kunnen het nog niet zo goed
Precies, heb ik ook geen zin in. Ik ben geen Tomtom.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moeten we weeeeeeeeeeeeer alles gaan uitleggen![]()
ja daaaaaaaaaaaaaag
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, heb ik ook geen zin in. Ik ben geen Tomtom.
Dat onderwerp ligt bij mij erg gevoelig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bij de rechter schaamlip, linksaf ...
Stort je hart uit meid, ik ben één en al oorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat onderwerp ligt bij mij erg gevoelig.![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:05 schreef cosi het volgende:
[..]
En ik ben heel trots op mijn gerontofiele geaardheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |