quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:36 schreef Klipnap het volgende:
Ik moest meteen aan George Clooney denken
Denk dat dit wel eens voorkomt ja maar dat dit meer uitzondering dan regel is. Je hebt het een paar keer megeemaakt dus maar wat heb je meegemaakt: dat die meiden een oogje op je hebben of dat je een relatie met ze hebt gehad?quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:47 schreef 58 het volgende:
[..]
Kan echt verliefd zijn ook een optie zijn?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:35 schreef Id_do_her het volgende:
Sanasoufi kan je dat haarfijn uitleggen.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:57 schreef Mishu het volgende:
Zal vast voor korte duur zijn. Op een gegeven moment wil je meer pit ipv een raar kussende ouwe man.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:57 schreef Mishu het volgende:
Zal vast voor korte duur zijn. Op een gegeven moment wil je meer pit ipv een raar kussende ouwe man.
Heb een relatie gehad en ze heeft nooit in mijn bankafschriften gekeken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:57 schreef 58 het volgende:
Denk dat dit wel eens voorkomt ja maar dat dit meer uitzondering dan regel is. Je hebt het een paar keer megeemaakt dus maar wat heb je meegemaakt: dat die meiden een oogje op je hebben of dat je een relatie met ze hebt gehad?
Dan is het niet handig om het in 40+ te posten, daar zitten weinig dames van rond de 25quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:39 schreef golfer het volgende:
De wens is de vader der gedachte en daarom heb je je speciaal met dit account op Fok! geregistreerd in de hoop dat je nog een kans maakt bij wat jonge dames![]()
Ach als gofers hier zijn mag ik dat ook lijkt mij.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:39 schreef golfer het volgende:
De wens is de vader der gedachte en daarom heb je je speciaal met dit account op Fok! geregistreerd in de hoop dat je nog een kans maakt bij wat jonge dames![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:41 schreef poepeneesje het volgende:
Die mannen hebben het over het algemeen al gemaakt, hebben een stabiel leven en geld. Zoiets zal het wel zijn.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:07 schreef trabant het volgende:
Misschien vinden ze de onhandigheid in de kunst van het quoten wel aandoenlijk?
Nee, hier zitten meer de wat oudere jonge dames die nog net zoveel [zo niet meer] lol en een gezonde dosis zelfspot hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:39 schreef Karina het volgende:
Toen ik een jaar of 20 was viel ik ook op oudere mannen (had niets met geld te maken trouwens). Ik denk omdat mannen van 20 nog een beetje kinderachtig zijn (ik generaliseer even).
Maar niet op mannen van boven de 50, dat nou ook weer niet. Meer op mannen van een jaar of 30-35.
[..]
Dan is het niet handig om het in 40+ te posten, daar zitten weinig dames van rond de 25
Maar zitten die oudere jonge dames te wachten op een man van 58quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:47 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Nee, hier zitten meer de wat oudere jonge dames die nog net zoveel [zo niet meer] lol en een gezonde dosis zelfspot hebben.
Dit inderdaad. Geloof niet dat ze op het uiterlijk van een oudere man vallen. Behalve als je een George Clooney, Johnny Depp of Brad Pitt bent, maar dat lijkt me heel erg sterk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
geld,soms status. Stabieler leven dan de 25jarige.
Een George Clooney, Johnny Depp of Brad Pitt look-a-like zonder geld gaat het denk ik ook niet worden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:09 schreef soklos het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Geloof niet dat ze op het uiterlijk van een oudere man vallen. Behalve als je een George Clooney, Johnny Depp of Brad Pitt bent, maar dat lijkt me heel erg sterk.
Die zijn dan ook nog geen 50+quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:09 schreef soklos het volgende:
Johnny Depp of Brad Pitt bent, maar dat lijkt me heel erg sterk.
Zo beter?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:07 schreef trabant het volgende:
Misschien vinden ze de onhandigheid in de kunst van het quoten wel aandoenlijk?
Nou, ik kijk hier stiekem wel eens.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:39 schreef Karina het volgende:
Dan is het niet handig om het in 40+ te posten, daar zitten weinig dames van rond de 25
50+ is ook jouw doelgroep?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb dat altijd al gehad, daar hoef je geen 25 voor te zijn.
Ja, twee vrouwen van 41 jaar, wat moet jij daar nu meequote:Op woensdag 4 januari 2012 17:23 schreef golfer het volgende:
Doe maar 2 vrouwen van de helft van mijn leeftijd, maar ben bang dat ik dat niet meer kan bijbenen.
Idd. Geldt hier ook. Ken wel een meisje van mijn leeftijd die met een oudere man nam en daarmee kinderen kreeg. Zij had het slecht thuis en wilde dus zo snel mogelijk het huis uit, maar dat kon ze niet betalen. Dus nam ze een oudere man. Vind het ergens wel sneu, maar het is haar keuze. Nu is ze dus een jonge, onopgeleide, afhankelijke moeder. Sneu.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:33 schreef Sinosappel het volgende:
Eigenlijk alle vrouwen om me heen denken er zo wel over. Grootste leeftijdsverschil dat ik ken is 22 en 34.
Bah van die scheve machtsrelaties wordt niemand blij, lijkt me.Klote voor d'r.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:01 schreef soklos het volgende:
[..]
Idd. Geldt hier ook. Ken wel een meisje van mijn leeftijd die met een oudere man nam en daarmee kinderen kreeg. Zij had het slecht thuis en wilde dus zo snel mogelijk het huis uit, maar dat kon ze niet betalen. Dus nam ze een oudere man. Vind het ergens wel sneu, maar het is haar keuze. Nu is ze dus een jonge, onopgeleide, afhankelijke moeder. Sneu.
Ik val niet op ToyBoys. En een man van achterin de vijftig kan heel aantrekkelijk(charismatisch)zijn, en ik kan het wetenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar zitten die oudere jonge dames te wachten op een man van 58Volgens mij willen die juist een man die jonger is.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:43 schreef Plumootje het volgende:
[..]
En een man van achterin de vijftig kan heel aantrekkelijk(charismatisch)zijn,
Het kan toch ook zijn dat ze echt viel op die man?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:01 schreef soklos het volgende:
[..]
maar dat kon ze niet betalen. Dus nam ze een oudere man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |