Ik weet dat ik genetisch gezien moet oppassen met drank. Daarom drink ik door de week (in principe) niet/nauwelijks. Met dat systeem functioneer ik prima.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vergelijk het nu met roken, ik zou nooit kunnen stoppen en dan in het weekend 2 sigaretten roken, dat zou niet werken. Of alles of niets.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
Is dat niet op zaterdag- of zondagmorgen? Volgens mij heb ik het weleens voorbij zien komen. Opium.
Heb jij ook een zuipgen van je vader gekregen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik weet dat ik genetisch gezien moet oppassen met drank. Daarom drink ik door de week (in principe) niet/nauwelijks. Met dat systeem functioneer ik prima.
Mijn vader drinkt nauwelijks, maar 1 broer en zus van hem zijn alcoholist; andere ooms en tantes lusten wel een borrel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij ook een zuipgen van je vader gekregen?
Lipjes getuitquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:38 schreef Little_Acorn het volgende:
Matthijs maakt steeds een soort van duckface.
Hour of power bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Was het zeker iets andersEr zijn weleens van die intellectuele programma's op die ochtenden
quote:
Jij kijkt dus duidelijk nooit dwddquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:38 schreef Little_Acorn het volgende:
Matthijs maakt steeds een soort van duckface.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |