Als het nergens op slaat, waarom denk je dan dat een psycholoog het tegen je zou zeggen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:01 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Tja en dat laatste zou een pshygoloog ook zeggen, terwijl ik super tevreden ben met mijn leven en op het punt sta samen te gaan wonen, een goede baan heb waarin ik ook intern opleidingen volg etc. Alles zoals ik het wil. Dus dat slaat echt nergens op.
Jody Bernal is echt niet zo leuk hoor.quote:
Alles gaat zoals je wil, behalve dat je partnerkeuze voortkwam uit je obsessie voor je idool en dat de gevoelens voor dat idool de laatste tijd flink terugkomen. Wat vind je vriend er eigenlijk van?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:01 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Tja en dat laatste zou een pshygoloog ook zeggen, terwijl ik super tevreden ben met mijn leven en op het punt sta samen te gaan wonen, een goede baan heb waarin ik ook intern opleidingen volg etc. Alles zoals ik het wil. Dus dat slaat echt nergens op.
Onvolwassen ben ik ook totaal niet.. Ik ging juist al vroeg met 'ouderen' om omdat ik mijn leeftijdsgenoten kinderachtig vondt...
Nee hoor, niets anders want je focust je vaak op één persoon van zo'n groep maar ik ben eroverheen gegroeid toen mijn tienertijd voorbij was en met volgen bedoel ik dat je cd's koopt, contact hebt met andere mensen die de artiest leuk vinden en eventueel concerten bezoeken, ...alhoewel dat laatste bij mij wel verleden tijd zal zijn zo langzamerhand want ze gaan dood of worden te ziek om te touren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:58 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Ja maar een popgroep al zolang volgen of over 1 persoon alles volgen is misschien anders...
En weet ook niet echt wat je met volgen bedoeld..
Nee, dat is ook de bedoeling van therapie. Een psycholoog kan je helpen om over je obsessie heen te komen, niet alleen door praten maar ook dmv oefeningen enzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:06 schreef Anonymous88 het volgende:
Ik ben wel erg zeker over samenwonen,
Ik hou namelijk van mijn vriend
En ik ben me ervan bewust dat die jongen onbereikbaar is...
En dat is wat mensen hier niet helemaal willen snappen geloof ik en een pshyg ook niet.
Maar het is geen knopje wat je even uitzet.
Punt is dat sluimerende gevoelens helemaal geen rekening houden met of jij tevreden bent, op het punt staat samen te wonen, een goede baan hebt, of alles gaat zoals jij wil. Dat het daarom dus zaak is dat je achterhaalt waar deze kronkel vandaan komt, want die strijkt zelfs niet plat door te kiezen voor een vriendje die een tweede keus vervult.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:01 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Onvolwassen ben ik ook totaal niet.. Ik ging juist al vroeg met 'ouderen' om omdat ik mijn leeftijdsgenoten kinderachtig vondt...
En dat is dus niet goed....straks ben je 40+ en nog steeds idolaat van iemand die je nooit kunt krijgen....denk daar maar eens over na...dat is niet gezond.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:08 schreef Anonymous88 het volgende:
Ja maar zoals bij jou gaat het zovaak.. je groeit eroverheen.
Dat is bij mij dus niet het geval, het werd alleen maar sterker
Die is wel behoorlijk blank ja.:Pquote:
Geen hitje in Nederland in 2002quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:09 schreef Marie30 het volgende:
Jay Sean ?
Eerste hit op Google als je British singer since 1997 intypt
Dat was ik vergeten, voor de rest klopt volgens mij allesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:10 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Die is wel behoorlijk blank ja.:P
TS zeg nou maar wie het is, anders gaat het raden nog 5 pagina;s door.
Ja en denk je dat ik daar niet over denk?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:10 schreef trovey het volgende:
[..]
En dat is dus niet goed....straks ben je 40+ en nog steeds idolaat van iemand die je nooit kunt krijgen....denk daar maar eens over na...dat is niet gezond.
Wiequote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:11 schreef Marie30 het volgende:
Of het is een van de mannen van Five, dat is blijkbaar ook in 1997 opgericht.
Dat zag ik even over het hoofdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:11 schreef Marie30 het volgende:
En ook niet zo blank precies. Google heeft dus niet altijd gelijk
Misschien je minder bezighouden met die artiest en je richten op andere dingen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:11 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Ja en denk je dat ik daar niet over denk?
Maar geef mij maar een knoppie die ik kan uitdrukken
Nja dat helpt vaak... voor een paar dagen hooguit..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Misschien je minder bezighouden met die artiest en je richten op andere dingen?
Door van je gedachten af te willen maak je ze juist sterker, simpel gezegd; alles wat je aandacht geeft dat groeit, iets bestrijden is het toppunt van aandacht geven en het bestrijden zorgt ervoor dat je het in stand houdt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:11 schreef Anonymous88 het volgende:
Ja en denk je dat ik daar niet over denk?
Maar geef mij maar een knoppie die ik kan uitdrukken
Gewoon doorzetten en alles van die artiest uit huis doen en contacten mijden hierover...afkicken noemt men dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:14 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Nja dat helpt vaak... voor een paar dagen hooguit..
Ik heb gelukkig een drukke baan.
Dat is vervelend voor je. Maar wat denk je dan? Waar wordt je vrolijk van, welke gedachten? En van welke gedachten word je daarna verdrietig?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:16 schreef Anonymous88 het volgende:
Ik kan het niet uitschakelen, of ik het nou wil of niet.
Wat het me oplevert.. word er vrolijk van denk ik. Maarja daarna ook weer niet.
Je neemt veel te veel dingen aan. Zowel over therapie als over jezelf.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:09 schreef Anonymous88 het volgende:
Sorry maar ik geloof niet in therapie. En als ik al met zo'n houding daarheen ga wordt het sowieso al niks neem ik aan.
Uhm jij hebt niet alles hier gelezen denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Filmpjes en dergelijke van die beroemde persoon vermijden en een sociaal leven opbouwen waardoor je afleiding hebt. Dan moet het makkelijker voor je zijn om hem uit je hoofd te zetten. En wie weet word je dan ook nog wel verliefd op een ander, bereikbaar persoon.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:21 schreef Ayca het volgende:
Je kon het beter gewoon zeggen TS, dit is onderhand meer een raadtopic
Dank je!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:23 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind het van geen enkel belang wie het is, daar is TS toch helemaal niet mee geholpen?
Ik kan me herinneren dat er bij Oprah ooit een vrouw was die helemaal idolaat was van Michael Bolton.
Haar man werd er gek van, want overal hingen foto's enz. van die man en thuis stond de hele dag zijn muziek aan.
Toen Michael Bolton (natuurlijk) in de show kwam om te zingen vloog die vrouw hem om zijn nek alsof ze een verloren gewaand familielid terugzag. Bolton op zijn beurt had echt zoiets van "hoho, wat gebeurt er" en haar echtgenoot stond er een beetje belazerd bij.
Ik herinner me dat die aflevering erover ging hoe je met zoiets om moet gaan, maar ook na veel zoeken op Youtube kan ik hem helaas niet voor je vinden. Misschien kan je er op een andere manier aan komen?
Op de site van Dr. Phil kun je misschien nog zoeken.
Therapie lijkt me toch een goede stap. Je zou om te beginnen eens naar je huisarts kunnen gaan hiermee, kijken wat hij ervan zegt.
Say what!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:23 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Het is me een genoegen je aan hem voor te stellen
Is het hem?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:24 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Waarom doet die foto het nou bij mij niet![]()
Hahaha
LoL!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:25 schreef Isabeau het volgende:
omg, TS heeft alle afleveringen van Celebrity Big Brother 2009 gekeken
goedzo meis!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:26 schreef Slacentrifuge het volgende:
Haha, nee bedankt, het is een mooie man met een geweldige stem. Maar zo caught up als jij bent, hoef ik niet te worden
Dat klinkt als verslavingsgedrag met een dip na gebruik. Het gaat er niet om dat je het eerst uit zou moeten schakelen want dat kan niet; het is er, en door te redeneren 'ik moet er eerst vanaf' hou je het verder in stand.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:16 schreef Anonymous88 het volgende:
Ik kan het niet uitschakelen, of ik het nou wil of niet.
Wat het me oplevert.. word er vrolijk van denk ik. Maarja daarna ook weer niet.
Ben dit is Slacentrifuge, Slacentrifuge, dit is Ben.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:27 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Eerst nog een date voor mij regelen hè!
Wie is dat nou weerquote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:28 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ben dit is Slacentrifuge, Slacentrifuge, dit is Ben.
Waarom ik wat doe.. ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:27 schreef Canillas het volgende:
[..]
Dat klinkt als verslavingsgedrag met een dip na gebruik. Het gaat er niet om dat je het eerst uit zou moeten schakelen want dat kan niet; het is er, en door te redeneren 'ik moet er eerst vanaf' hou je het verder in stand.
Je hiervan los maken doe je niet door het te bestrijden maar door het los te laten. Ga leren begrijpen waarom je het doet en leer dan anders handelen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:28 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ben dit is Slacentrifuge, Slacentrifuge, dit is Ben.
Je vindt het toch op een of andere manier prettig anders doe je het niet...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:29 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Waarom ik wat doe.. ?
Ik kies er niet voor hoor
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:29 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Waarom ik wat doe.. ?
Ik kies er niet voor hoor
Haha lol hij is nu ook leuker als vroeger.. toen was het idd nog een beetje een knullig ventje maarja voor een meisje van 13 natuurlijk superleukquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Hij ziet er mij ook wel een beetje homo uit. Nofi TS.
Ik vind het ook totaal niet fijn en wil er vanaf!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je vindt het toch op een of andere manier prettig anders doe je het niet...
Tis niet dat het hersenspinsels zijn die je niet wilt hebben anders zou je er wel boos van worden.
Ipv dat je zegt dat je verliefd bent...
Valt zwaar tegen in NLquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:30 schreef Slacentrifuge het volgende:
Toch nog redelijk bekend dus, A1!
Nou ga beginnen met die teringlijer haten dan, motherfucker laat je een beetje verliefd op hem worden, de klootzak.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:31 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Ik vind het ook totaal niet fijn en wil er vanaf!
Hij is nu niet meer zo standaard boyband hoor, vind ik danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:31 schreef Knaller het volgende:
Zojuist wat opgezocht van hem op Youtube.![]()
Het is vooral zijn looks zeker wat je trekt hé... want van z'n stem moet ie het niet hebben.![]()
Ik had eerlijk gezegd gezegd een echte artiest verwacht en niet zo'n standaard boyband figuur.
Maar ik hoop in ieder geval dat er ooit een tijd komt wanneer je hem volledig van je af kan zetten.![]()
Succes!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou ga beginnen met die teringlijer haten dan, motherfucker laat je een beetje verliefd op hem worden, de klootzak.
Een beetje? Meer gay vind je ze niet, in de closet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:29 schreef Marie30 het volgende:
Ik moest lachen.
Hij ziet er mij ook wel een beetje homo uit. Nofi TS.
Nee tuurlijk wil ik dat niet.. Niet op deze manier in ieder geval..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil je hem in je hoofd hebben of niet? Hij infiltreert jouw hoofd toch?
Juist maar ik wilde lief zijn voor TS.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een beetje? Meer gay vind je ze niet, in de closet.
Ik word ook een beetje misselijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:36 schreef Fir3fly het volgende:
Dit is misschien wel het meest schadelijke R&P-topic dat ik ooit gezien heb.
Maar dat was een illusionist, dus dat telt niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:37 schreef Copycat het volgende:
David Copperfield had jarenlang een relatie met Claudia Schiffer ...
En de tweede en derde instantie?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:33 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Hij is nu niet meer zo standaard boyband hoor, vind ik dan
Ja youtube staat vol met oude clips... maja
Ik vind het trouwens buiten dat heel goede zangers allemaal. En in tegenstelling tot andere boybands maken ze de muziek zelf en schrijven ze ook zelf.
Tuurlijk in eerste instantie zn uiterlijk, maar daar val je toch altijd het eerste op?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En de tweede en derde instantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt vermeld dat je alles van hem gezien en gelezen hebt inderdaad, ik vraag me af wat in zijn karakter je nou precies zo raakt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:43 schreef Anonymous88 het volgende:
Dat heb ik al vermeld in dit topic..
Heb je trouwens al eens geprobeerd om gewoon een tijd lang niet meer naar z'n *ahum* muziek te luisteren, naar z'n clips/optredens te kijken en alle foto's die je op je harde schijf hebt staan of uitgeprint hebt weg te gooien of op z'n minst in een kelder weg te stoppen? En dan maar hopen op het "uit het oog, oor en hart" effect? Of wil je dat ook weer niet doen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:47 schreef Anonymous88 het volgende:
Dat vind ik vrij moeilijk, dat zou ik over mn eigen vriend ook moeilijk kunnen zeggen.
De humor, de manier hoe iemand doet, hoe iemand overkomt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |