Ben je in therapie bij de man van je zus dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:32 schreef Anonymous88 het volgende:
Nee.. Ik geloof daar niet echt in. De man van mijn zus is zelf pshyg.. Heb ik ook nooit iets aan
Ik verwacht ook niet echt oplossingen hoor, meer soortgelijke verhalen...
Die fantasieën van vrouwen, ik vind het moeilijk om dat gebeuren te doorgronden..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:36 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie deze droomheld is eigenlijk. Ga je het ons nog vertellen? Of hou je 'm helemaal voor jezelf
Maakt het verhaal wel gelijk een stuk aannemelijker iigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:30 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wie is je idool? Is het sting?
Voor mij niet tenzij je blind of homo bentquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:37 schreef STING het volgende:
Maakt het verhaal wel gelijk een stuk aannemelijker iig
Dat wil niets zeggen. Met je eigen psych moet het ook gewoon klikken, en het is sowieso al moeilijker als het een bekende is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:32 schreef Anonymous88 het volgende:
Nee.. Ik geloof daar niet echt in. De man van mijn zus is zelf pshyg.. Heb ik ook nooit iets aan
Ik wil het ook weten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:36 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie deze droomheld is eigenlijk. Ga je het ons nog vertellen? Of hou je 'm helemaal voor jezelf
Het klinkt niet gezond TS, zou toch maar eens goed gaan nadenken over dit verschijnsel voordat je rare dingen gaat doen als stalken want ik heb ooit kennissen gehad die zover gingen met dit soort zaken dat het voor henzelf en voor de aanbeden persoon niet gezond meer was (eentje ging stalken en de andere kwam wel met heel wonderlijke verhalenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:32 schreef Anonymous88 het volgende:
Ik verwacht ook niet echt oplossingen hoor, meer soortgelijke verhalen...
Je mag ook gewoon een foto van hem posten, heb ik ook geen problemen mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:58 schreef Anonymous88 het volgende:
UHm stalken zou ik sowieso nooit doen, ik ben me er ook enorm van bewust dat het niet realistisch is en ik heb van hem ook niet ''de perfecte man'' gemaakt in mijn hoofd
Het lijkt me vreselijk om iemand te hebben die beroemd is en nooit of weinig tijd voor je heeft en een hele kudde fans achter zn reet aan heeft lopen... Dus ik zou dat niet eens ECHT willen.
Heb ook nooit geprobeerd om contact te zoeken, terwijl dat tegenwoordig niet zo heel moeilijk meer is via facebook en myspace enz.![]()
Hij leeft nog wel ja btwIk weet niet of ik nou wel moet zeggen wie het is..
Weinig mensen in NL kennen hem trouwens
Ik ben niet in therapie bij de man van mn zus,, maar soms over andere dingen gaat hij al meteen op die toer praten (dingen analyseren enzo).. en dat past me gewoon totaal niet.
Vaak zegt hij dan ook dingen die ik allang weet.
En ik denk niet dat een beetje praten iets oplost..
Soortgelijke verhalen zoek ik juist wel om dan te bepraten hoe die mensen daar dan vanaf zijn gekomen.. of desnoods mensen die proberen over hun ex heen te komen ofzo (waarbij het ook al zolang duurt..) Of zou het gewoon nooit helemaal slijten?
Zo je leven erdoor laten beïnvloeden is niet heel gewoon hoor, onder vrouwen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij is het echt een vrouwending.
Onder mannen ken ik het helemaal niet, en dit topic trekt alleen vrouwelijke users aan... Die voelen zich er duidelijk meer bij betrokken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo je leven erdoor laten beïnvloeden is niet heel gewoon hoor, onder vrouwen.
grote onzinquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
Het is sowieso al een vrouwelijke eigenschap om mannen te verheerlijken die niet bereikbaar zijn... Maar die ze wel vaak zien - al dan in gedachten al dan via programma's en dergelijk..
Hoeveel meisjes zijn er wel niet verliefd op acteurs of op zangers? Echt een vrouwen trekje...
Maar jij schiet er wel erg extreem in door, en dit kan echt niet zonder professionele hulp opgelost worden. Ik geloof daar gewoon niet in... We kunnen het probleem wat helpen verhelderen misschien maar je zult echt actief stappen moeten ondernemen.
Ja, dat kan. Ik zie verder niet hoe dat relevant is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onder mannen ken ik het helemaal niet, en dit topic trekt alleen vrouwelijke users aan... Die voelen zich er duidelijk meer bij betrokken.
Stukje analysatie dat ze niet gek is maar dat ze iets doorschiet in haar irrationele wezen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ik zie verder niet hoe dat relevant is.
Ik vind dat jij ook een beetje doorschiet momenteel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stukje analysatie dat ze niet gek is maar dat ze iets doorschiet in haar irrationele wezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |