Nja dat helpt vaak... voor een paar dagen hooguit..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Misschien je minder bezighouden met die artiest en je richten op andere dingen?
Door van je gedachten af te willen maak je ze juist sterker, simpel gezegd; alles wat je aandacht geeft dat groeit, iets bestrijden is het toppunt van aandacht geven en het bestrijden zorgt ervoor dat je het in stand houdt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:11 schreef Anonymous88 het volgende:
Ja en denk je dat ik daar niet over denk?
Maar geef mij maar een knoppie die ik kan uitdrukken
Gewoon doorzetten en alles van die artiest uit huis doen en contacten mijden hierover...afkicken noemt men dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:14 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Nja dat helpt vaak... voor een paar dagen hooguit..
Ik heb gelukkig een drukke baan.
Dat is vervelend voor je. Maar wat denk je dan? Waar wordt je vrolijk van, welke gedachten? En van welke gedachten word je daarna verdrietig?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:16 schreef Anonymous88 het volgende:
Ik kan het niet uitschakelen, of ik het nou wil of niet.
Wat het me oplevert.. word er vrolijk van denk ik. Maarja daarna ook weer niet.
Je neemt veel te veel dingen aan. Zowel over therapie als over jezelf.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:09 schreef Anonymous88 het volgende:
Sorry maar ik geloof niet in therapie. En als ik al met zo'n houding daarheen ga wordt het sowieso al niks neem ik aan.
Uhm jij hebt niet alles hier gelezen denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Filmpjes en dergelijke van die beroemde persoon vermijden en een sociaal leven opbouwen waardoor je afleiding hebt. Dan moet het makkelijker voor je zijn om hem uit je hoofd te zetten. En wie weet word je dan ook nog wel verliefd op een ander, bereikbaar persoon.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:21 schreef Ayca het volgende:
Je kon het beter gewoon zeggen TS, dit is onderhand meer een raadtopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |