Dank je!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:23 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind het van geen enkel belang wie het is, daar is TS toch helemaal niet mee geholpen?
Ik kan me herinneren dat er bij Oprah ooit een vrouw was die helemaal idolaat was van Michael Bolton.
Haar man werd er gek van, want overal hingen foto's enz. van die man en thuis stond de hele dag zijn muziek aan.
Toen Michael Bolton (natuurlijk) in de show kwam om te zingen vloog die vrouw hem om zijn nek alsof ze een verloren gewaand familielid terugzag. Bolton op zijn beurt had echt zoiets van "hoho, wat gebeurt er" en haar echtgenoot stond er een beetje belazerd bij.
Ik herinner me dat die aflevering erover ging hoe je met zoiets om moet gaan, maar ook na veel zoeken op Youtube kan ik hem helaas niet voor je vinden. Misschien kan je er op een andere manier aan komen?
Op de site van Dr. Phil kun je misschien nog zoeken.
Therapie lijkt me toch een goede stap. Je zou om te beginnen eens naar je huisarts kunnen gaan hiermee, kijken wat hij ervan zegt.
Say what!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:23 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Het is me een genoegen je aan hem voor te stellen
Is het hem?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:24 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Waarom doet die foto het nou bij mij niet![]()
Hahaha
LoL!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:25 schreef Isabeau het volgende:
omg, TS heeft alle afleveringen van Celebrity Big Brother 2009 gekeken
goedzo meis!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:26 schreef Slacentrifuge het volgende:
Haha, nee bedankt, het is een mooie man met een geweldige stem. Maar zo caught up als jij bent, hoef ik niet te worden
Dat klinkt als verslavingsgedrag met een dip na gebruik. Het gaat er niet om dat je het eerst uit zou moeten schakelen want dat kan niet; het is er, en door te redeneren 'ik moet er eerst vanaf' hou je het verder in stand.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:16 schreef Anonymous88 het volgende:
Ik kan het niet uitschakelen, of ik het nou wil of niet.
Wat het me oplevert.. word er vrolijk van denk ik. Maarja daarna ook weer niet.
Ben dit is Slacentrifuge, Slacentrifuge, dit is Ben.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:27 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Eerst nog een date voor mij regelen hè!
Wie is dat nou weerquote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:28 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ben dit is Slacentrifuge, Slacentrifuge, dit is Ben.
Waarom ik wat doe.. ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:27 schreef Canillas het volgende:
[..]
Dat klinkt als verslavingsgedrag met een dip na gebruik. Het gaat er niet om dat je het eerst uit zou moeten schakelen want dat kan niet; het is er, en door te redeneren 'ik moet er eerst vanaf' hou je het verder in stand.
Je hiervan los maken doe je niet door het te bestrijden maar door het los te laten. Ga leren begrijpen waarom je het doet en leer dan anders handelen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:28 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ben dit is Slacentrifuge, Slacentrifuge, dit is Ben.
Je vindt het toch op een of andere manier prettig anders doe je het niet...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:29 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Waarom ik wat doe.. ?
Ik kies er niet voor hoor
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:29 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Waarom ik wat doe.. ?
Ik kies er niet voor hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |