Ben dit is Slacentrifuge, Slacentrifuge, dit is Ben.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:27 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Eerst nog een date voor mij regelen hè!
Wie is dat nou weerquote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:28 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ben dit is Slacentrifuge, Slacentrifuge, dit is Ben.
Waarom ik wat doe.. ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:27 schreef Canillas het volgende:
[..]
Dat klinkt als verslavingsgedrag met een dip na gebruik. Het gaat er niet om dat je het eerst uit zou moeten schakelen want dat kan niet; het is er, en door te redeneren 'ik moet er eerst vanaf' hou je het verder in stand.
Je hiervan los maken doe je niet door het te bestrijden maar door het los te laten. Ga leren begrijpen waarom je het doet en leer dan anders handelen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:28 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ben dit is Slacentrifuge, Slacentrifuge, dit is Ben.
Je vindt het toch op een of andere manier prettig anders doe je het niet...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:29 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Waarom ik wat doe.. ?
Ik kies er niet voor hoor
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:29 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Waarom ik wat doe.. ?
Ik kies er niet voor hoor
Haha lol hij is nu ook leuker als vroeger.. toen was het idd nog een beetje een knullig ventje maarja voor een meisje van 13 natuurlijk superleukquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Hij ziet er mij ook wel een beetje homo uit. Nofi TS.
Ik vind het ook totaal niet fijn en wil er vanaf!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je vindt het toch op een of andere manier prettig anders doe je het niet...
Tis niet dat het hersenspinsels zijn die je niet wilt hebben anders zou je er wel boos van worden.
Ipv dat je zegt dat je verliefd bent...
Valt zwaar tegen in NLquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:30 schreef Slacentrifuge het volgende:
Toch nog redelijk bekend dus, A1!
Nou ga beginnen met die teringlijer haten dan, motherfucker laat je een beetje verliefd op hem worden, de klootzak.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:31 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Ik vind het ook totaal niet fijn en wil er vanaf!
Hij is nu niet meer zo standaard boyband hoor, vind ik danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:31 schreef Knaller het volgende:
Zojuist wat opgezocht van hem op Youtube.![]()
Het is vooral zijn looks zeker wat je trekt hé... want van z'n stem moet ie het niet hebben.![]()
Ik had eerlijk gezegd gezegd een echte artiest verwacht en niet zo'n standaard boyband figuur.
Maar ik hoop in ieder geval dat er ooit een tijd komt wanneer je hem volledig van je af kan zetten.![]()
Succes!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou ga beginnen met die teringlijer haten dan, motherfucker laat je een beetje verliefd op hem worden, de klootzak.
Een beetje? Meer gay vind je ze niet, in de closet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:29 schreef Marie30 het volgende:
Ik moest lachen.
Hij ziet er mij ook wel een beetje homo uit. Nofi TS.
Nee tuurlijk wil ik dat niet.. Niet op deze manier in ieder geval..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil je hem in je hoofd hebben of niet? Hij infiltreert jouw hoofd toch?
Juist maar ik wilde lief zijn voor TS.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een beetje? Meer gay vind je ze niet, in de closet.
Ik word ook een beetje misselijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:36 schreef Fir3fly het volgende:
Dit is misschien wel het meest schadelijke R&P-topic dat ik ooit gezien heb.
Maar dat was een illusionist, dus dat telt niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:37 schreef Copycat het volgende:
David Copperfield had jarenlang een relatie met Claudia Schiffer ...
En de tweede en derde instantie?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:33 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Hij is nu niet meer zo standaard boyband hoor, vind ik dan
Ja youtube staat vol met oude clips... maja
Ik vind het trouwens buiten dat heel goede zangers allemaal. En in tegenstelling tot andere boybands maken ze de muziek zelf en schrijven ze ook zelf.
Tuurlijk in eerste instantie zn uiterlijk, maar daar val je toch altijd het eerste op?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En de tweede en derde instantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt vermeld dat je alles van hem gezien en gelezen hebt inderdaad, ik vraag me af wat in zijn karakter je nou precies zo raakt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:43 schreef Anonymous88 het volgende:
Dat heb ik al vermeld in dit topic..
Heb je trouwens al eens geprobeerd om gewoon een tijd lang niet meer naar z'n *ahum* muziek te luisteren, naar z'n clips/optredens te kijken en alle foto's die je op je harde schijf hebt staan of uitgeprint hebt weg te gooien of op z'n minst in een kelder weg te stoppen? En dan maar hopen op het "uit het oog, oor en hart" effect? Of wil je dat ook weer niet doen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:47 schreef Anonymous88 het volgende:
Dat vind ik vrij moeilijk, dat zou ik over mn eigen vriend ook moeilijk kunnen zeggen.
De humor, de manier hoe iemand doet, hoe iemand overkomt..
Cc! Dat zal wel niet want vriendlief is geen tweede keus en als ze mocht kiezen koos ze voor haar huidige vriend dus doe niet zo mal.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:55 schreef Copycat het volgende:
Fantaseer je trouwens ook over hem als je met je vriend vrijt?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:56 schreef TheFastOne het volgende:
Dit topic gaat een stuk minder snel nadat er geraden was wie het was
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:26 schreef Fir3fly het volgende:
Inmiddels is door dit topic TS nog dieper in denial gezonken dan ze al was.
UHmmmm... daar betrap ik mezelf soms op....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:55 schreef Copycat het volgende:
Fantaseer je trouwens ook over hem als je met je vriend vrijt?
Jawel.. Ook ''real life'' jongens..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:58 schreef Gray het volgende:
Ben je ooit wel eens verliefd geweest op een ander persoon, voor zover daar sprake van is?
Nee dat is ie ook zeker niet!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Cc! Dat zal wel niet want vriendlief is geen tweede keus en als ze mocht kiezen koos ze voor haar huidige vriend dus doe niet zo mal.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Cc! Dat zal wel niet want vriendlief is geen tweede keus en als ze mocht kiezen koos ze voor haar huidige vriend dus doe niet zo mal.
Zat er verschil in het gevoel dat je voor hen had, en het gevoel dat je voor Ben had?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Jawel.. Ook ''real life'' jongens..
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
Jij bent zo evil.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, ze is wel verliefd geworden op haar vriend vanwege de gelijkenis. Ik denk dus van wel.
Hopelijk heet vriendlief ook Ben, dat maakt het wat veiliger tijdens hoogtepunten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |