Deze obsessies zijn echt vrouwelijk hoor.. Ik wil echt weten wat voorn gedachtegang daarachter schuilt.. In evolutionair opzicht.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:25 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Dacht ik ook van iemand, totdat ik bij zn concert was. Ik was nog meer aan t kwijlen bij hem dan voorheen
VOLLEDIG overheen gelezen. Kan gebeuren, foutje, oeps. Kunnen we nu weer verder raden wie het is?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef Copycat het volgende:
![]()
Er staat gewoon dat haar zwager psych is?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
Deze obsessies zijn echt vrouwelijk hoor.. Ik wil echt weten wat voorn gedachtegang daarachter schuilt.. In evolutionair opzicht.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik noem een Hinckley, een Chapman ...
Jij zou eens moeten DM'en want ik snap je soms niet en om daar nou een topic voor te kapen...quote:
Google de namen even.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
Jij zou eens moeten DM'en want ik snap je soms niet en om daar nou een topic voor te kapen...
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:34 schreef Anonymous88 het volgende:
Brits...
Wordt een beetje een raadspelletje zo
Mijn gedachten was "ah verliefd/hij is zo leuk. Ik was echt hoteldebotel bij t concert" vriendlief vond t niet erg, maar goed onbereikbaar he, dan mag je toch wel iemand zo 'aanbidden' of iets. Als t de spuigaten maar niet uit looptquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Deze obsessies zijn echt vrouwelijk hoor.. Ik wil echt weten wat voorn gedachtegang daarachter schuilt.. In evolutionair opzicht.
Eh wil je mijn gedachten echt weten? Hahahahaaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:36 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Mijn gedachten was "ah verliefd/hij is zo leuk. Ik was echt hoteldebotel bij t concert" vriendlief vond t niet erg, maar goed onbereikbaar he, dan mag je toch wel iemand zo 'aanbidden' of iets. Als t de spuigaten maar niet uit loopt
Wat is dit nou weerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Erotomanie
Nee, geen hints! Alleen zeggen wanneer het klopt!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:31 schreef Marie30 het volgende:
Is hij in België wel bekender TS? Geef eens wat hinten...zanger, acteur, presentator, blank, zwart...????
Hoe komt dat dat je hem leuk vindt denk je?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:36 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Mijn gedachten was "ah verliefd/hij is zo leuk. Ik was echt hoteldebotel bij t concert" vriendlief vond t niet erg, maar goed onbereikbaar he, dan mag je toch wel iemand zo 'aanbidden' of iets. Als t de spuigaten maar niet uit loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |